Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu että vituttaa ihan tosissaan ja ankarasti.

Aloin vääntään viime huhtikuussa elämääni terveellisempään suuntaan. Juomiset väheni ihan minimaaliseen määrään, polttamisen lopetin elokuussa ja kuntoillu oon mielestäni ihan suht kovaa tahtia.

Tänään kuulin varmaan viidettä kertaa, että oon kuulemma käyttäny jotain anabolisia asteroideja. "Käytätkö nappeja vai nestemäisiä? Mä kuulin vaan kaverin kaverin kautta huhua, että sä käytät."

Onks tää kateutta? Oli mitä oli, niin enää ei naurata, vaan vituttaa.

Ja ei, en käytä.

Itse olen vähän samoilla linjoilla. Olen aika totaalisen kyllästynyt meidän luokan kundien vittuiluun siitä, että mukamas käytän steroideja.

Ensiksi: onnittelut saavutuksista elämänlaadun parantamisessa!

Ja toiseksi: Jotenkin se tuntuu olevan tavalliselle sohvankuluttajalle ihan hirveän ihmeellinen asia, että ihminen voi itse vaikuttaa omaan olemukseensa ja terveyteenä. Että tosiaan ihan omalla päättäväisyydellä voi päästä näkyviin tuloksiin eikä siihen tarvii mitään mömmöjä, leikkauksia tai TV-shopin abtrainereita.

Sekä kolmanneksi: Olen välillä miettinyt, että eikö tuollaisten huhujen levittäminen ole jo jonkunsortin kunnianloukkausasia? Kyse on kuitenkin laittomista aineista. Saako kenestä tahansa kertoa perättömästi eteenpäin, että käyttää esim. huumeita? (Ehkä huumeet ja anaboliset ei ole ihan rinnastettavia, en tiedä, mutta ymmärtänette pointin).

Kiitos! Sepä se. En mitenkään koe, että muiden lihavuus tai saamattomuus olis mun syy. Jos ei pystytä mihinkään, niin arvostellaan sitten -ajatusmaailma on kiero.

Varmaan täyttäis jotkut kunnianloukkauksen kriteerit, mutta siinähän olis kuitenkin vain sana sanaa vastaan..

Ajattelinpa tehdä lomakkeen, jonka annan seuraavalle kyseenalaistajalle: "Minä ****** ****** menen ______________(epäilijä):n kustantamaan dopingtestiin. Mikäli tulos on positiivinen, maksan ________(epäilijä)lle testin summan takaisin kymmenkertaisena. Mikäli tulos on negatiivinen, maksaa ____________(epäilijä) minulle testin summan satakertaisena."

Tai jotain. Vittu.

Itse olen vähän samoilla linjoilla. Olen aika totaalisen kyllästynyt meidän luokan kundien vittuiluun siitä, että mukamas käytän steroideja.

Sit jos alatkin raivoon niille, niin varmaan syytetään roid ragesta. :D

Sano niille et vittu niin käytätkin, loppuu se jahkailu, sit jos joku miettii asiaa ja kysyy et käytätkö oikeasti ni sanot ettet käytä, muttet jaksa väitellä. Niin ite tekisin, vaikka kiellät kuinka ni samat huhut liikkuu silti.

Ei varmaan uni tule, kun vituttaa niin kovasti, että on kehittynyt atleettiseksi ja kaverit epäilee roinasta. Joko kaverit ovat ihan pahveja tai olet aikamoinen geenihirmu, kun olet vajaassa vuodessa kehittynyt potenssiin 20 ilman roinaa. Veikkaan ensimmäistä.

E: jos tuo sun avatar-kuva on nykykuntoa lähellä, niin mun epäilyt sun kavereiden päättelykyvystä vahvistuvat.

Sano niille et vittu niin käytätkin, loppuu se jahkailu, sit jos joku miettii asiaa ja kysyy et käytätkö oikeasti ni sanot ettet käytä, muttet jaksa väitellä. Niin ite tekisin, vaikka kiellät kuinka ni samat huhut liikkuu silti.

Ehkä ens kerralla vois heittää jotain tommosta.. tai sitten vaan lähtee pois tilanteesta.

Ei varmaan uni tule, kun vituttaa niin kovasti, että on kehittynyt atleettiseksi ja kaverit epäilee roinasta. Joko kaverit ovat ihan pahveja tai olet aikamoinen geenihirmu, kun olet vajaassa vuodessa kehittynyt potenssiin 20 ilman roinaa. Veikkaan ensimmäistä.

E: jos tuo sun avatar-kuva on nykykuntoa lähellä, niin mun epäilyt sun kavereiden päättelykyvystä vahvistuvat.

Avatar-kuva on about 2kk sitten otettu. En mä ees näytä siltä, että roinaisin. :D

Mä varmaan heittäisin noi roinajutut ihan huolella yli. Sillee "joo, niin käytänkin, joka päivä koko ajan, täälläki käyn koko ajan vessassa pistämässä perseeseen hormooneja, koko ajan jotain jostain hihasta pistän sisään, koko ajan roinaan, helvetisti koko ajan Venäjältä tulee mulle tavaraa.." Siis niin yli, että kavereita alkaa jo hävettää.

^ toi ois hyvä. Tosin itellä ei tollasta tilannetta tulis kun kaverit kyllä tietää etten käyttäis.
Ja näkeehän ne muutenkin että kasvu on hidasta..:D

Multakin löytyy tuttu lähipiiristä, joka viimeks tänään kännissä soitteli ja kyseli seuraavia asioita: Ootko sä käyttäny hormoneja ja ootko mielestäs kovassa kunnossa? :rolleyes:
Ikinä en ole kuntoani missään yhteydessä kehunut, tai muutenkaan paljoa erikseen harrastuksesta puhellut kuin mitä kysyttäessä. Mitat on 179/82 ja kuten täälläkin olevista kuvista näkee niin todella surkea tropittaja olisin ollut :D

Siinähän se. Tänään kännissä. Ei taida olla parhaassa kunnossa sekään. Taitais kateus olla kyseessä.

Jotain pari senttiä pidempi ja 125kg. Punttejakin veivasi joskus, mutta kyllä noi massat on ihan paskaruualla kasvatettu parin kolmen vuoden aikana. Kateutta veikkaan itsekin. Olen vain vähän hankalassa tilanteessa kun mies on selvin päin ihan mukava, kihlatun sukulainen sekä elämässä vaikeuksia riittänyt, niin en nyt ole tähän mennessä sanonut oikeastaan yhtään mitään takaisin. Pitäis joku kerta saada asiallisesti sanottua että mua ei sun kokosi millään tavalla haittaa, miksi teet numeron mun koosta? Hommaa ei helpota se että kyseisellä tapauksella on tapana joka kerta kännissä esitellä hauista..

En oo ikinä ajatellu, et toi hihaton paita koettais jotenki ongelmaks puolin ja toisin. Itel ollu hihaton lähes alusta asti :) Taitaa taas olla jotain Hesalaisten juttuja... ;)

Jep, hesa on hesa. 600km täältä. Ihmiset erilaisia. Kai. Ite jos eksyn salille hihaton päällä, niin pääseekin arvostelemaan miten pieni oikeasti on. Nimittäin hihaton tuo eniten pintaa esille. Tuo kunnolla motivaatiota seuraaviin päiviin. Teltta t paita ei samaa tuo, sitä vaan näkee samana luikkuna kuin ennenkin. Kun ei pääse arvostelemaan kynäniskaa.

Leuat meinannu lähtee jo monta viikkoa sijoiltaan. Tänään enemmän. Vitun häritsevää, kun joutuu tässä koneella olessa keskittymään koko ajan, ettei vahingossa avaa suuta liikaa syödessä tai haukotellessa. Tuntuu välillä tuolla korvan lähellä leuassa semmonen pirunmoinen vihlaisu, jos suu on vähän liian auki tai vinossa ja sen kun rutina käy. :curs:

Vituttaa kun joutuu töissä kuuntelemaan radiota jossa tulee ne samat biisit ihan koko ajan ja noiden aamujuontajien jutut on niin kuivia. Mä napsahdan jos kuulen vielä kerrankin sen Friimanin biisin. :curs:

Tuli sitten täysin uneton yö kun toi saamarin yskänlääke valvotti. Nyt on sitten pää pikkasen kuutamolla flunssasta, valvomisesta ja dropista:wtf::urjo:

Kyllä taas tuntee itsensä helvetin tärkeäksi osaksi yhteiskuntaa, kun en edes haastatteluun päässyt erääseen työvoimakoulutukseen. Ala olisi todella kiinnostanut mutta mitäs tässä, pitää varmaan parin vuoden pääästä esitellä itsensä pitkäaikaistyöttömänä. Työhakemuksia laitan jatkuvasti, ihan hanttihommista lähtien. Eräs aiempi työantaja on jopa kehunut että siinä on mies jolta työt luonnistuu. Mutta kun ei niin ei, ei sitten millään voi päästä nyt minnekään. Mukava tulevaisuus edessä jo tässä iässä, oikein motivoivaa :thumbs:

Vituttaa kun joutuu töissä kuuntelemaan radiota jossa tulee ne samat biisit ihan koko ajan ja noiden aamujuontajien jutut on niin kuivia. Mä napsahdan jos kuulen vielä kerrankin sen Friimanin biisin. :curs:

Vaihda kanavaa (jos pystyt)?

Ei pysty vaihtamaan kun työkaverit tahtoo kuunnella tota. Joskus kun on tilaisuus niin olen huudattanut omia musiikkeja, mm. Nine Inch Nailsia ja Strapping Young Ladia. Ymmärrettävästi nuo keski-ikäiset työkaverit ei niitä jaksa kuunnella :(

Mutta asiat voisi olla huonomminkin. Voisin joutua kuuntelemaan jotain Radio Novaa ja Jokisen eväitä.

Back
Ylös Bottom