Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

tänää tai siis eilen aiheutin ylimääräset naurut muille ja kivut ittelleni kun olin tekemässä dippejä lisäpainoilla, se ihme vyö oli lanteilla vähä huonosti ni kelasin nostaa sitä vähä, sit nostin sitä sillee et 20kg levy kolahti suoraa kasseille ja siin mun takana oli kuntopyörää sun muuta sielä sit jotkut repes tähä välikohtauksee

PS jäi reenit keske sen verran napakka oli kopautus

Anteeksi.
Siis voi nyt niin vitun vittu että voi pientä miestä vituttaa. Haista pitkä saatanan paska TELEWELLIN MATOLAATIKKO!!!!!!!111 Juuri kun pitäisi saada tehtyä tärketä hommat koneella(jota ennen saanut jo taistella eilen pari tuntia että sai winukan asennettua mäkkiin, ei voinut sekään onnistua), niin eikö saatana TAAS tämä paskarasia ala temppuilemaan ja ei päästä nettiin. Ja jos päästää niin tahallaan minuutin välein katkasee vain haistatellakseen päin näköä! Ja sekös on mukavaa kun yrittää samalla ladata tärkeää 4gb tiedosta jonka joutuu joka minuutin välein aloittamaan alusta. Siis voi jumalauta alkaa palaa pinna. VIttu saatana mulkku perkele. Missä on Telewellin pääkonttori? Saavat laadukkaan tuotteensa takaisin ovelle kuljetettuna. Vittu!:evil::evil::evil::joulu2::wall::kakka::kakka::kakka::kakka::kakka:
Anteeksi.

Wifebeateriksi kutsutaan hinatonta, jossa olan yli tuleva osa mahdollisimman kapea ja selkäpuolella kanssa mahdollisimman vähän kangasta siellä yläosastolla. Varttuneemman ikäluokan jampat kyllä tietää mitä tarkoitan. Tätä alkuperäistyyppistä wifebeateria näkyy usein jenkkidokkareissa ja muissa jenkkipätkissä.... Ei harvinainen täällä kotimaan kamarallakaan.....

Jep, ja normaali hihaton taas on leveämpi, tasapaksumpi. Mutta en tosta hihattoman käytöstä kyllä tiedä, en hitto kyllä ite käyttäis ennen kun kädet kolkuttelee 40 cm. Ehkä se on vaan oma henkinen helvetti, tai sitten lempeä alemmuuskompleksi muita treenaajia kohtaan, jotka isommillä käpälillä vetelevät t-paidalla 8)

Ite käytän ainaki normi hihatonta treenatessa ihan nyt vaan sen takia, että se on vähän väljempi ja viileempii. Muutenki jo hiki lentää ihan tarpeeks :P

Huomasin vaan että aika paljo on joutunu riisumaan itestään ja itelle tärkeistä asioista jotta parisuhde ois "onnellinen". Vitut se mitään onnellisuutta ole, vaan toisen osapuolen mielistelyä, ja miksi? Kun en sitäkään edes tiedä. Parempi herätä vuosien jälkeen kun vuosikymmenien jälkeen...

Huomasin vaan että aika paljo on joutunu riisumaan itestään ja itelle tärkeistä asioista jotta parisuhde ois "onnellinen". Vitut se mitään onnellisuutta ole, vaan toisen osapuolen mielistelyä, ja miksi? Kun en sitäkään edes tiedä. Parempi herätä vuosien jälkeen kun vuosikymmenien jälkeen...

Nössö mikä nössö.

nimim. kokemusta on

Onneksi voin ihan vapaasti käyttää hihatonta, koska olen tälläinen narukäsi. Mutta jos kädet olisivat isommat niin sitten saisi kuulla kuittia kuinka on vitun Elvis ym... kummaa?

Vittu että vituttaa ihan tosissaan ja ankarasti.

Aloin vääntään viime huhtikuussa elämääni terveellisempään suuntaan. Juomiset väheni ihan minimaaliseen määrään, polttamisen lopetin elokuussa ja kuntoillu oon mielestäni ihan suht kovaa tahtia.

Tänään kuulin varmaan viidettä kertaa, että oon kuulemma käyttäny jotain anabolisia asteroideja. "Käytätkö nappeja vai nestemäisiä? Mä kuulin vaan kaverin kaverin kautta huhua, että sä käytät."

Onks tää kateutta? Oli mitä oli, niin enää ei naurata, vaan vituttaa.

Ja ei, en käytä.

Vittu että vituttaa ihan tosissaan ja ankarasti.

Aloin vääntään viime huhtikuussa elämääni terveellisempään suuntaan. Juomiset väheni ihan minimaaliseen määrään, polttamisen lopetin elokuussa ja kuntoillu oon mielestäni ihan suht kovaa tahtia.

Tänään kuulin varmaan viidettä kertaa, että oon kuulemma käyttäny jotain anabolisia asteroideja. "Käytätkö nappeja vai nestemäisiä? Mä kuulin vaan kaverin kaverin kautta huhua, että sä käytät."

Onks tää kateutta? Oli mitä oli, niin enää ei naurata, vaan vituttaa.

Ja ei, en käytä.

Ensiksi: onnittelut saavutuksista elämänlaadun parantamisessa!

Ja toiseksi: Jotenkin se tuntuu olevan tavalliselle sohvankuluttajalle ihan hirveän ihmeellinen asia, että ihminen voi itse vaikuttaa omaan olemukseensa ja terveyteenä. Että tosiaan ihan omalla päättäväisyydellä voi päästä näkyviin tuloksiin eikä siihen tarvii mitään mömmöjä, leikkauksia tai TV-shopin abtrainereita.

Sekä kolmanneksi: Olen välillä miettinyt, että eikö tuollaisten huhujen levittäminen ole jo jonkunsortin kunnianloukkausasia? Kyse on kuitenkin laittomista aineista. Saako kenestä tahansa kertoa perättömästi eteenpäin, että käyttää esim. huumeita? (Ehkä huumeet ja anaboliset ei ole ihan rinnastettavia, en tiedä, mutta ymmärtänette pointin).

Onneksi mustat converset :D
onneksi on kse olla osallistumatta oppitunnille niin voi mennä varusvarastolle kyselemään, josko sais lainaan toisia kenkiä, että omat tulee postissa.

Edit. Ei siis mitkään varrelliset teinitossut, vaan normaali kengän näköset.

Onneksi mustat converset :D
onneksi on kse olla osallistumatta oppitunnille niin voi mennä varusvarastolle kyselemään, josko sais lainaan toisia kenkiä, että omat tulee postissa.

Edit. Ei siis mitkään varrelliset teinitossut, vaan normaali kengän näköset.

Nii kadotitko palvelus vai lomakengät? Itte satuin hukkaamaan saapassukat, onneksi sotkusta saa uusia.

Noinha se menee. Jos on vähänki lihasta kädessä nii ei saa käyttää hihatonta, koska muuten ''egoilee'' tai jotai muuta. ;)

Onhan se noinkin, mutta kyllä se yleisesti on niin että salit on täynnä näitä wnb bodareita (kynäniskoja) joilla vaimonhakkaaja päällä vuodesta toiseen mutta sama kynislookki ei muutu mihinkään.
Tietenkään kaikki hihattoman paidan omistajat eivät ole wnb bodareita.

Sain sitten mäkin jonkun helvetin hyppykupan. Kurkku ja keuhkot aika hellinä, räkää saa kokoajan niistää ja pakki aivan tuhannen sekaisin. Lämpöä ei vielä ole tullut mutta olo ilman sitäkin on nyt todella paska. Helvetti just kun rupes treenit kulkeen.

Back
Ylös Bottom