Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa koeviikko.... huomenna mantsa (ehkäpä maailman tylsin aine), ja tiistaina fyssan koe (josta tajuu mitään)... ihan perseestä. Sit se onki onneks ohi. Mut tää lukeminen alkaa ottaa pikkuhiljaa nuppiin..

Soitin 8 terkkariin, ja ylläripylläri siellä on taas "kaikki linjat varattu" ja sitten jos ei jätä soittopyyntöö ni puhelu katkee. Ja vaikka kuinka kauan yrittäs päästä linjoille, ni aina sama homma perkele.. Olihan se sit soittopyyntö jätettävä.

Sieltä soitetaan KYMMENELTÄ takasin ja yllättäen kaikki lääkäriajat menny jo. Nyt joudun mennä jonottamaan päivystykseen klo 15.15 alkaen. Ei tässä muuten mitään, mutta on aika paha flunssa, mm. syvään hengittäminen on vaikeeta yskän takia ja koko hengittäminen muutenkin hankalaa. KYLLÄ, potuttaa mennä venttaa puolkuolleena josko sitä ehkä pääsis lääkärin puheille. Varsinkin kun haluaisin vaan lääkkeitä et voisin taas hengittää kunnolla.

Plus mua on ketuttanu viime aikoina enemmän ku laki sallii ja se ei oo kivaa! Oon tottunu oleen positiivinen.

Tänään on tilipäivä, mutta jostain syystä tilillä ei oo yhtään rahaa. Missä vitussa on minun rahat?! Saatana!

Miksi se tänään on? Meinaan siis että huomenna on vasta kuun viimenen päivä. Vai onko sulla just nimenomaan tänään 29.11?

Omaa vitutusta..tai ei nyt voi sanoa, että vituttas kun harvemmin mikään, mutta vähän täytyy tosta kelistä purnata.
Onhan toi keli tänään kivan aurinkoinen, mutta ei toi pakkanen kylmällä tuulella tehostettuna vaan oikein iske. Täytynee pian aloittaa jääurheilut niin ehkä sit osaa taas nauttia talvestakin..
Mutta siitä huolimatta, vielä koittaa aika etten koskaan aamuisin raaputa auton laseja. Korkeintaan poimin tuulen tuomat palmun lehdet tuulilasin päältä..

Tänään irrotettiin kaks viisaudenhammasta, en pysty syömään mitään atm, enkä käymään edes salilla. Särkee niin vitusti kun molemmat jouduttiin vielä palottelemaan. Syömisestäkään tuu yhtään mitään.

^ Pankista soitettiin, et Kairan palkalla maksettiin Suomen osuus Irlannin elvytyspaketista ja loppu jätettiin jemmaan Portugalin vastaavaa casea varten..

Uusi närästyksen aihe: neljä tuntia uhrasin korjatakseni tuulilasinpyyhkijän moottorin. Lopputulos: pyykijät liikkuivat 5 cm ja pysähtyivät taas paikalleen. Vaatii lisää kikkailua..

Vituttaa ku ei osaa fyssan koealuetta... vituttaa ku ei se edes kiinnosta... miksi mä ylipäätään luen sitä? Pyrkimyksenä lukion jälkeen kauppikseen eikä esim. tkk...

Vituttaa myös se että olis heti lukioon tullessa (nyt 2. vuosi menossa) tietää mitä tulee kirjottamaan, että sais noihin kurssivalintoihin jotain järkeä... no enpäs tiennyt ja nyt joutuu lukea mm. yhistä ja hissaa niin perkeleesti että vituttaa sekin... tiivistettynä, lukio vituttaa.

Rekrytoijat. Siis voi vittu mitä sakkia osa. Haastattelussa sanotaan ensin, että vaikka hakijoita onkin paljon, tilanne näyttää erittäin valoisalta ja luvataan ottaa yhteyttä (paras tapaus lupasi soittaa vielä myöhemmin samana päivänä), vaikkei tulisikaan valituksi. Mitään soittoa ei tietenkään tule missään vaiheessa. Paras tapaus oli rekrytoija, joka lupasi ottavansa joka tapauksessa yhteyttä. Kun mitään ei kuulunut, ja soitin perään, ks. rekrytoija kuunteli puhelimessa sen verran että nimen kuuli ja löi luurin korvaan eikä sen jälkeen vastannut enää puhelimeen. Haastattelussa oli itseasiassa vieläpä luvannut että hommia löytyy ihan varmasti heidän firmastaan.

Mä itse arvostaisin sitä, jos ihan suoraan sanottais haastattelun jälkeen, että perseelleen meni (jos näin olisi siis käynyt), tai vaikka edes että hakijoita on paljon että ei kannata liikoja odotella. Mutta ei, pitää olla niin vitun iloisen hilpeää ja selittää kuinka tää on ihan selvä juttu ja sitten mitään ei koskaan kuulu.

Saatanan saatana.

Vituttaa, kun ei elämässään onnistu missään.

Vituttaa lukee tenttiin, koska kurssimateriaali on AIVAN PERSEESTÄ ja opettaja täysin kyvytön opettamaan. Ei sillä, että minä olisin täydellinen oppilas, mutta jumalauta tää on jo ihan perseestä!

Menin taloyhtion salille varaamaan aikaa. Siellä oli kaksi venäläistä äijää treenaamassa ja vain vaivoin selvisin tilanteesta repeämättä. Salilla soi musa kovalla ja molemmat äijät vetivät aggrea. Toinen vähän lihava äijä hakkasi paljain käsin säkkiä ja jopa puski sitä päällään. Toinen kaveri oli lähemmäks 190cm, tikkulaiha ja pukeutunut neonkirkkaisiin shortseihin ja poolopaitaan. Molemmat karjuivat ja alkoivat latomaan painoja penkkipunnerrusta varten lähtiessäni ovesta pihalle.

Back
Ylös Bottom