Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tänään komediaa salilla: veteraanivoimailija sanoi että hän käy salilla koska lääkäri sanoi että kolme kertaa viikossa pitää kuntoilla. Tekee pelkkää penkkiä, mielellään ykkösiä, ja kisaa penkkikisoissa. Vahva ukko, mutta ei lääkäri varmaan ihan tätä tarkoittanut :D

vituttaa kun en voi asuu treella tai stadissa.... Muual oo elämää. Oi sitä autuutta ku käveli stadissa ja kaupungilla oli ihmisiä jotka JUTTELI keskenään.

Ai vittu kun taas särkee päätä. Niskalihakset ihan helvetin jumissa tuolta, missä kiinnittyy takaraivoon.

Vanha selkävaiva tuli takas. Tässä iässä ei pitäs ees olla mitään vanhaa selkävaivaa mutta ku on pitäny rikkoa se.

Näkyykö näitä kavereita?
"Maanantai: Penkkipunnerrus + Hauiskääntö(käsipainoilla)
Tiistai: Vinopenkki + Hauiskääntö(tangolla)
Keskiviikko: Vinopenkki(käsipainoilla)+ Hauiskääntö(istuen)
Torstai: Penkkipunnerrus (koneessa) + Hauiskääntö(taljassa)
Perjantai: Vapaa (penkkipunnerrus+hauisreeni mielikuva harjoitteena)
Lauantai: Penkkipunnerrus + Hauiskääntö(skotti penkissä)
Sunnuntai: Penkkipunnerrus + Hauiskääntö(max. painoilla)"

tai sitten...
Lisäksi jokaisen vähäänkään asioista perillä olevan rintabodarin tulee hankkia ainakin seuraavat varusteet
"Appelsiineja, tai "tosibodarille" banaanitertut, joita säilytetään kainaloissa (aloittelijalle riittää pingispallo)"
"Kaksi numeroa liian pieni paita, jotta jokainen kehonlihas (rinta ja hauis) loistaa täydessä koossaan"
"Säkkikaupalla erilaisia proteiinejä (muista että lisäravinteet korvaa normaalin ruuan)"
t: hikipedia
Meijän salilla oli muuten kaks jotain yläaste ikäistä fruittaria, toinen (40kilonen) oli HEITTÄNYT paidan pois, ja pullistellut peilistä ja tehny vatsalihaksia. Kuulin äskettäin... ;)

Tietokoneet! Mikä vittu siinä on, että jostain syystä tän koneen yksi tuuletin alkaa säännöllisesti pitämään meteliä, vaikka siellä ei ole välissä mitään, ja sitten kun avaan koneen ja vähän olen sorkivinani sieltä, niin sitten pelittää taas. Ja jos vähän erehtyy tönäisemään/siirtämään konetta niin kone alkaa ajattelemaan, että näytönohjaimen virtajohto ei ole kiinni, ja sitten ei tule kuvaa ja kuuluu vain "DIIT! DIIT! DIIT!" ja taas avataan kone ja sorkitaan. Vittu! Oon niin kyllästynyt konttamaan tuolla pöydän alla! Ja entäs sitten tuo naamakirja? Sehän ei riitä, että kesken keskustelu se paska heittää keskustelukumppanin koko ajan pihalle, mutta tänään sitten se vitun facebook oli sitä mieltä, että mun ei tarvitse puhua kavereille siellä ollenkaan, koska yhdenkään kaverin kanssa en saanut chattia edes auki. Haistakaa paska!

Näin intissä! Meitä on kolmen parempikuntosen miehen ryhmä ollu painamassa pirusti rankkaa työtä kuukauskaupalla, joka kerta ollaan viety hommat kunnialla loppuun saakka ja saatu aina huomattavasti kiitosta isoilta herroilta. Nyt onkin sitten ylennysten aika; meistä kaksi saa korpin natsat ja ryhmänjohtajakin ylenee kersantiksi. Arvatkaas kuka ei saa mitään!? VITTU!!!

tai sitten...
Lisäksi jokaisen vähäänkään asioista perillä olevan rintabodarin tulee hankkia ainakin seuraavat varusteet
"Appelsiineja, tai "tosibodarille" banaanitertut, joita säilytetään kainaloissa (aloittelijalle riittää pingispallo)"
"Kaksi numeroa liian pieni paita, jotta jokainen kehonlihas (rinta ja hauis) loistaa täydessä koossaan"
"Säkkikaupalla erilaisia proteiinejä (muista että lisäravinteet korvaa normaalin ruuan)"
t: hikipedia
Meijän salilla oli muuten kaks jotain yläaste ikäistä fruittaria, toinen (40kilonen) oli HEITTÄNYT paidan pois, ja pullistellut peilistä ja tehny vatsalihaksia. Kuulin äskettäin... ;)
Ei varsinaisesti ole kuitti tähän postiin mutta minua häiritsee aina suunnattomasti nää ku porukka heittää "appelsiinit kainalossa" taas kävelet siellä! etenkin kun heittäjänä on opiskelutoveri jonka taustana on 55kg penkkiykkönen ja joka ei ymmärrä että ehkä siinä kuudessa vuodessa on voinut johonkin saada lihaakin säännöllisen epäsäännöllisellä salillakäynnillä. Ei sillä että erityisen iso olisin mutta kun en pullistele millään lailla vaan kävelen ihan rentona niin lähinnä naurattaa moiset kommentit.

Sitten mitä tähän kaksi numeroa liian pienen paidan ostoon tulee. Jos haluat ostaa paidan esim jack&jones jne... Niin koot ovat valitettavasti sellaisia että kun hartioista/käsien reiästä saat tumput mahtumaan helposti niin huomaat sen jälkeen miten voisit vyötärön ympärysmittaa saada lisää 150cm ja silti mahtuisit samaan paitaan. Itse haluan että "maha ei roiku" jossain joten tästä johdosta ilmeisesti olen se joka ostaa näitä 2kokoa liian pieniä vaatteita (ainakaan en noudata tätä nykyajan läskien pissisten kikkaa naamioida itsensä järkyttävän näköiseen telttaan, jotta kukaan ei nää miten se kuvitteellinen elintaso näkyy vyötäröllä).

Kaikki salikömmähykset tullu luettua nyt, 2 viikkoahan tossa meni ihan (omasta mielestäni) reippaalla tahdilla. Alun Terosta Halli-Anaan ja Halli-Anan kautta 590kg penkkipunnertavaan mieheen. joku vois tulla siivoo mun näppiksen rahkoista?

Jos on reissussa ja moni asia on riippuvainen kannettavasta ei ole ollenkaan liioiteltua ottaa mukaan laturia.... VITTU. Jos vaikka (lähes)hukkapäivän kunniaks korkkais tänään pitkästä aikaa. Voi ihmistä vituttaa. Paska reissu, kaikenkaikkiaan. Ei pitäis lähtee kotoota, liikaa vaadittu ihmiseltä ottaa jotain piuhoja ja mötiköitä. Kele.

Mua vitutti aikanaan suunnattomasti kun ekalla kertaa kusin inssin :D Mutta ei muuta ku rauhassa vaan miettimään mikä kusee ja opettelemaan hyviä toimintamalleja.

Jep, oli melkee tippa linssissä ja alahuuli väpätti kun inssi-mies kerto tavataanpas kolmannen kerran. Kamalinta oli se itsepettymyksen määrä.

Mitä ihmettä sä oikein duunaat siellä ratin takana?

Ei kaikki voi olla hyviä kaikessa ;)

Palkka myöhässä viikon. 12 tuntisia päiviä tehny 6, 14 päivän sisällä. Tänään 8 tuntia ylitöitä. :curs: Raha ei korvaa tätä vitutusta, ainakaan kun se ei tule ajallaan.

Oon kaupas duunissa ja otettiin tänään yks näpistelijä kiinni. Kiinniottotilanteessa kadun puolella mies liukastui ja löi leukansa maahan. Huulesta alko sit vuotaa verta ym.. Ja nyt mulle saattaa tulla syyte pahoinpitelystä pelkästään sen takia että ulkona on jäätä ja kännissä oleva varas sattui liukastumaan samaan aikaan kun otettii se kiinni. Ja tämä vielä tapahtu nyt illalla ja jouduin jäämään duuniin oottamaan poliisia enkä enää ehdi salillekkaan.

Oon kaupas duunissa ja otettiin tänään yks näpistelijä kiinni. Kiinniottotilanteessa kadun puolella mies liukastui ja löi leukansa maahan. Huulesta alko sit vuotaa verta ym.. Ja nyt mulle saattaa tulla syyte pahoinpitelystä pelkästään sen takia että ulkona on jäätä ja kännissä oleva varas sattui liukastumaan samaan aikaan kun otettii se kiinni. Ja tämä vielä tapahtu nyt illalla ja jouduin jäämään duuniin oottamaan poliisia enkä enää ehdi salillekkaan.

Hox boldatut; arkipäivää, ei huolia

mua vituttaa se että motivaatio treenata on nollassa koska salikortti pitää uusia eikä mun äitillä ole rahaa koska sen auto meni korjauksee. Mun iskä on vitun saituri ku ei antanu mulle rahaa chigaco collisonii jote en sit päässy sinne :( ja vittu ku mun lenkkarit on vittu pienet tarviin uudet mut äitil ei o rahaa eikä iskä maksa mitn mun harrastuksi vaikka sil o 5000e tulot kuukaudes. Ja vittu jos en pääse vittu lukioo ku en haluu mihinkää amiksee.

Viikon ollu nuhakuume ja ai ai kun vituttaa ja ankarasti kyllä nyt ja syö miestä! Pelkkää lepoo pitäis vaan malttaa ottaa mut kun on näin vilkas paskiainen niin ei millään innostais :( Toivottavasti menee pian ohi ja pääsis taas pumppaileen salille.

mua vituttaa se että motivaatio treenata on nollassa koska salikortti pitää uusia eikä mun äitillä ole rahaa koska sen auto meni korjauksee. Mun iskä on vitun saituri ku ei antanu mulle rahaa chigaco collisonii jote en sit päässy sinne :( ja vittu ku mun lenkkarit on vittu pienet tarviin uudet mut äitil ei o rahaa eikä iskä maksa mitn mun harrastuksi vaikka sil o 5000e tulot kuukaudes. Ja vittu jos en pääse vittu lukioo ku en haluu mihinkää amiksee.

chicago collison joku paikka chicagossa? pitääpä olla saituri ku ei maksa matkaa ja muuta vai käsitinkö väärin? jos ei lenkkareita osta niin sit jo ymmärrän et on saituri.. kyllä vanhempien pitäs tsempata lasten harrastuksia! mutta ymmärtäähän sen kyllä jos ei oikeesti ole rahaa..

chicago collison joku paikka chicagossa? pitääpä olla saituri ku ei maksa matkaa ja muuta vai käsitinkö väärin? jos ei lenkkareita osta niin sit jo ymmärrän et on saituri.. kyllä vanhempien pitäs tsempata lasten harrastuksia! mutta ymmärtäähän sen kyllä jos ei oikeesti ole rahaa..

Joo, itekkin jos porukoilta menisin kyselemään rahaa amerikan matkaan niin taitas jäädä amerikka näkemättä.
Vituttaa kun huomenna taas pitää töihin raahautua.

Back
Ylös Bottom