Olin lukevani jossain välissä että Helsingin Fressi kyseessä, joku niistä.Missä kaupungissa tää sankari liikkuu? :D Fressi on meinaan ainaki tossa tampereen keskustassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olin lukevani jossain välissä että Helsingin Fressi kyseessä, joku niistä.Missä kaupungissa tää sankari liikkuu? :D Fressi on meinaan ainaki tossa tampereen keskustassa.
Olin lukevani jossain välissä että Helsingin Fressi kyseessä, joku niistä.
Eli tästä eteenpäin varmaan joku toinen pk-seudun sali.
- reeni livenä. Lisäksi kundeilla oli matkassa joku koutsi - vanhempi mies, joka ei myöskään tiennyt hevon.... mistään :D. Ensimmäisen toiston jälkeen alko koko sali raikaamaan "VIELÄ TULEE, VIELÄ TULEE, AINAKI YKS VIELÄ" - huutoa ja toistojahan tuli sitten joka sarjassa semmonen lähemmäs 20. Itse siinä jalkareenin lomassa mitä seurasin niin oli toinen kaveri vähän matkan päässä, katottiin toisiamme -> vieno hymy ja ymmärtävä nyökkäys ja omat reenit jatkui... Oli kyllä semmonen kopla, että toivottavasti ei ihan meikäläisen mielenterveyden kannalta tule samaan aikaan enää reenaamaan, on vaan niin pirun vaikea pitää kaikki hihitys sisällään. :hyvä:Putoominen jäiselle savimaalle... ei paljon ukemi auttanu
Dokaa vähän enemmän, se helpottaa!Nyt oikeesti joku roti tähän touhuun... Taas nenä vuotaa, kurkku sattuu ja saan vähän väliä kylmäkuuma-kohtauksia, jolloin tärisen hillittömästi. Olin viimeksi kipeänä pari viikkoa sitten ja jos totta puhutaan, mietinkin et pääsin aika helpolla, sillä flunssa kesti n. 3 päivää. Mut en kyl silti haluaisi uusia sitä, varsinkaan just nyt kun on niin paljon tekemistä!
Menen tänään yöksi töihin, tunnen jo kurkussa, että tulen menettämään ääneni jossain vaiheessa iltaa.
Nyt oikeesti joku roti tähän touhuun... Taas nenä vuotaa, kurkku sattuu ja saan vähän väliä kylmäkuuma-kohtauksia, jolloin tärisen hillittömästi. Olin viimeksi kipeänä pari viikkoa sitten ja jos totta puhutaan, mietinkin et pääsin aika helpolla, sillä flunssa kesti n. 3 päivää. Mut en kyl silti haluaisi uusia sitä, varsinkaan just nyt kun on niin paljon tekemistä!
Menen tänään yöksi töihin, tunnen jo kurkussa, että tulen menettämään ääneni jossain vaiheessa iltaa.
Vituttaa koska:
2. Olen työtön
3. Olen rahaton
6. En tiedä mihin ammattiin kouluttaisin itseni - ikää jo 20
V-I-T-U-T-T-A-A
Onko sulla koitettu hoitaa tuota ruokavaliolla?Mulla on atooppinen iho, häirittee aika paljon esim. pihatöitä talvella kun kokoajan kutisee selkä. + tähän että iho on JOKA PAIKASTA tuollainen, naamakin hilseilee, jalanpohjissa on erittäin kipeitä halkeamia, ainoat paikat mitkä ei kutise ovat kämmenet ja sormet. Kämmenselät eivät ole myöskään kovin hyvässä kunnossa.
Mulla on varmaan iho 2 kertaa näin pahassa kunnossa: http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Atopic_dermatitis_child.JPG joka paikasta siis
Öisin nukun aina valkoisen paidan kanssa, arvatkaako onko siinä selkä täynnä veriläiskiä...?
Vituttaa ihmiset joilla ei ole käytöstapoja.Olen palveluammatissa ja tervehdin päivittäin kymmeniä ihmisiä,ja heista ehkä 60% vastaa tervehdykseen jotain,loput mulkut alkavat heti selittää mitä haluavat kuin olisin joku vitun automaatti...no,tällasille urpoille palvelu tuleekin sitten todella paskaa ja epäkohteliasta,eye for an eye,muthafuckas...
ja nää jotka ei tervehdi on 99% vanhuksia ja eläkeläisiä,just sitä samaa porukkaa jotka kirjottelee tonne yleisönosastoille kuinka nuoriso on nykyään niin epäkohteliasta ym.skeidaa...asia on todellisuudessa just päinvastoin,sanotaan että alle 35-40v.ovat niitä mukavimpia asiakkaita,siitä se alamäki sit alkaa...
Sama homma on kun venaat bussia,bussin saapuessa nää huivimummot rynnii täysillä sinne oven eteen ihan kuin se ois viimeinen vitun bussi joka ikinä tulee,kun muut ihmiset odottaa sivistyneesti vuoroaan...onneks ei oo tarvinnu enää aikoihin käyttää bussia...
Dokaa vähän enemmän, se helpottaa!
...kannattaa toki mennä tartuttamaan tuo sun flunssa työkavereihin ja asiakkaisiin. Omanapaparasnapa.
Komediaa tässä oli lähinnä noi sun lukuisat viivat kirjoituksessas.
Miksi rinta-tai hauistreeni on deivid?