Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Missä kaupungissa tää sankari liikkuu? :D Fressi on meinaan ainaki tossa tampereen keskustassa.
Olin lukevani jossain välissä että Helsingin Fressi kyseessä, joku niistä.

Eräs neljänkymmenen huitteilla oleva mies tuli mun luokse, otti paitansa pois keskellä salia ja käski arvaamaan hänen ikänsä.. Ja on tehnyt tuon monelle muullekin :rolleyes:

Nyt oikeesti joku roti tähän touhuun... Taas nenä vuotaa, kurkku sattuu ja saan vähän väliä kylmäkuuma-kohtauksia, jolloin tärisen hillittömästi. Olin viimeksi kipeänä pari viikkoa sitten ja jos totta puhutaan, mietinkin et pääsin aika helpolla, sillä flunssa kesti n. 3 päivää. Mut en kyl silti haluaisi uusia sitä, varsinkaan just nyt kun on niin paljon tekemistä!

Menen tänään yöksi töihin, tunnen jo kurkussa, että tulen menettämään ääneni jossain vaiheessa iltaa.

Tulipa tänään todistettua _ensimmäistä_ kertaa muutaman 15-17vuotiaan nuorukaisen rinta-hauis:david:- reeni livenä. Lisäksi kundeilla oli matkassa joku koutsi - vanhempi mies, joka ei myöskään tiennyt hevon.... mistään :D. Ensimmäisen toiston jälkeen alko koko sali raikaamaan "VIELÄ TULEE, VIELÄ TULEE, AINAKI YKS VIELÄ" - huutoa ja toistojahan tuli sitten joka sarjassa semmonen lähemmäs 20. Itse siinä jalkareenin lomassa mitä seurasin niin oli toinen kaveri vähän matkan päässä, katottiin toisiamme -> vieno hymy ja ymmärtävä nyökkäys ja omat reenit jatkui... Oli kyllä semmonen kopla, että toivottavasti ei ihan meikäläisen mielenterveyden kannalta tule samaan aikaan enää reenaamaan, on vaan niin pirun vaikea pitää kaikki hihitys sisällään. :hyvä:

Vituttaa kun luokkakaverit eivät millän ymmärrä että jotku laittavat mielummin energiansa, rahansa ja aikansa treenaamiseen ryyppäämisen sijasta. Tänäänkin on tullut useita pyyntöjä lähteä viihteelle. Sitten vedetään herneet nenään kun tulee kieltävä vastaus. :curs:

Toinen asia on, kun yläkerran naapuri pitää helvetillistä möykkää, on näköjään jotkut bileet menossa. Jos siellä ei hiljennytä viimeistään kun tulee hiljaisuus niin käyn henkilökohtaisesti oven takana vähän jututtamassa naapuria. Enkä tahdo olla mikään valittaja, mutta asiasta on jo aikaisemmin huomautettu.

Putoominen jäiselle savimaalle... ei paljon ukemi auttanu

vähän kyl ukemi lämmitti mun mieltä :D

Mua vituttaa ihmiset, jotka eivät osaa parkeerata autoa asiallisesti. Kiva tulla taas kotiin, kun kadulle ei saa autoa km säteelle parkkiin, koska kätevät ihmiset jättävät turvavälin myös parkissa. Tietenkään väli ei ole ikinä ihan tarpeeksi iso edes pienelle kauppakassille. Sitten huitaistaan vielä parit peräkärryt siihen säilytykseen, että varmasti maistuu.

No ei hätää! Vittu mäpäs repäsen ja otan maksullisen autopaikan parkkihallista saatana. Siinähän pistävät autonsa sitten miten tykkää. Ainii, ainut vapaa paikka on yllättäen hallin paskin paikka sopivasti perimmäisessä nurkassa juuri tolpan takana. Vedä vittu sinne sit parkkii nätisti! Onneksi kuitenkin oven saa avattua kännykällä, ettei tarvi temppuilla! Paitsi eihän sinne betonihelvettiin saa kenttää, ellei ole toinen käsi ole 45 asteen kulmassa kohti kaakkoa, kieli nenässä ja jalka sivuikkunasta pihalla. VITTU!

Nyt oikeesti joku roti tähän touhuun... Taas nenä vuotaa, kurkku sattuu ja saan vähän väliä kylmäkuuma-kohtauksia, jolloin tärisen hillittömästi. Olin viimeksi kipeänä pari viikkoa sitten ja jos totta puhutaan, mietinkin et pääsin aika helpolla, sillä flunssa kesti n. 3 päivää. Mut en kyl silti haluaisi uusia sitä, varsinkaan just nyt kun on niin paljon tekemistä!

Menen tänään yöksi töihin, tunnen jo kurkussa, että tulen menettämään ääneni jossain vaiheessa iltaa.
Dokaa vähän enemmän, se helpottaa!

...kannattaa toki mennä tartuttamaan tuo sun flunssa työkavereihin ja asiakkaisiin. Omanapaparasnapa.

Vituttaa koska:
1. Olen kipeä
2. Olen työtön
3. Olen rahaton
4. Nään ympärilläni vaan menestystä
5. Menestys ei vaan tule omalle kohdalle
6. En tiedä mihin ammattiin kouluttaisin itseni - ikää jo 20
7. ajokortti vieläkin kesken...

V-I-T-U-T-T-A-A

Vituttaa koska:
2. Olen työtön
3. Olen rahaton
6. En tiedä mihin ammattiin kouluttaisin itseni - ikää jo 20

V-I-T-U-T-T-A-A

Mulla kanssa nyt vähän aikaa ollut samat jutut. Yks ammatti löytyy mutta se ei kiinnosta pätkän vertaa.
Raksalla oon tehnyt jotain paskahommia kun niitä on sattunut saamaan...
Pitäisi nyt keksiä itelleen jotakin työtä/koulua/molempia.

Mua ei huolittu edes raksalle paskahommiin... joku geelitukkainen puntit sukissa kulkeva kynäniska oli parempi vaihtoehto. jep jep.
Tampereellakaan tunnu muuta työtä olevan lukiotodistuksen omistaville kuin puhelinmyyntiä, sitäkin kokeilin mut ei oikeen iskeny ja sanoin tokana päivänä "kiitos mut et ei ole oikein mun juttu."
No ei lannistuta...

Mulla on atooppinen iho, häirittee aika paljon esim. pihatöitä talvella kun kokoajan kutisee selkä. + tähän että iho on JOKA PAIKASTA tuollainen, naamakin hilseilee, jalanpohjissa on erittäin kipeitä halkeamia, ainoat paikat mitkä ei kutise ovat kämmenet ja sormet. Kämmenselät eivät ole myöskään kovin hyvässä kunnossa.

Mulla on varmaan iho 2 kertaa näin pahassa kunnossa: http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Atopic_dermatitis_child.JPG joka paikasta siis

Öisin nukun aina valkoisen paidan kanssa, arvatkaako onko siinä selkä täynnä veriläiskiä...?
Onko sulla koitettu hoitaa tuota ruokavaliolla?

Se, että ei huvita mennä oikein opiskelemaan, kun ei ole varmuutta saanko opiskella oman alani loppuun kyseisessä koulussa, vai käynkö turhaa siellä pyörimässä. Datanomi-opinnot kesken jäänyt, ja nyt menen tuollaiseen valmentavaan koulutukseen, kun datanomi ryhmät oli täynnä ja sinne ei muka pääse kesken vuoden. Vituttaa, jos ei niitä opintoja voi samalla suorittaa.

Vittuttaa tämä jatkuva kiire. Ei kerkeä tehdä mitään muuta ku käydä pelkästään koulussa ja töissä. Burn out taitaa olla lähellä.

Vituttaa ihmiset joilla ei ole käytöstapoja.Olen palveluammatissa ja tervehdin päivittäin kymmeniä ihmisiä,ja heista ehkä 60% vastaa tervehdykseen jotain,loput mulkut alkavat heti selittää mitä haluavat kuin olisin joku vitun automaatti...no,tällasille urpoille palvelu tuleekin sitten todella paskaa ja epäkohteliasta,eye for an eye,muthafuckas... :rolleyes:
ja nää jotka ei tervehdi on 99% vanhuksia ja eläkeläisiä,just sitä samaa porukkaa jotka kirjottelee tonne yleisönosastoille kuinka nuoriso on nykyään niin epäkohteliasta ym.skeidaa...asia on todellisuudessa just päinvastoin,sanotaan että alle 35-40v.ovat niitä mukavimpia asiakkaita,siitä se alamäki sit alkaa...
Sama homma on kun venaat bussia,bussin saapuessa nää huivimummot rynnii täysillä sinne oven eteen ihan kuin se ois viimeinen vitun bussi joka ikinä tulee,kun muut ihmiset odottaa sivistyneesti vuoroaan...onneks ei oo tarvinnu enää aikoihin käyttää bussia...

No nyt löyty ihminen, joka on huomannu ihan saman asian kun minä! Huomasin tuossa joskus paikallisessa, kun joku eläkeläinen oli narissu siitä, että nuoriso on nykyään niin huonokäytöksistä sen suhteen, että ei voi naapureita tervehtiä rappukäytävässä. Ehkä se on myös näinkin, mutta mitä helvettiä? Meidän eläkeläisnaapurit taitaa sit kuulua tähän nuorisoon, kun ei voi edes tervehtiä. Itse kajautan aina yleensä ensimmäisenä ilmoille sen joka sanoo selvästi ja kuuluvasti, että: "Terve!". Mitä tekee naapurin eläkeläinen? Katsoo vähän aikaa ja ei sano sanaakaan.

Niinkin pien asia, mutta pistää välillä vituttamaan. :S

Dokaa vähän enemmän, se helpottaa!

Ehkä pitäisi. En oo dokannut aikoihin, päinvastoin! Syönyt terveellisesti, vähentänyt tupakointia, liikkunut, ollut ahkera opiskelija, pukeutunut lämpimästi... Ehkä mun kroppa rankaisee mua liiasta täydellisyydestä ? Noh, korjaan asian perjantaina.

...kannattaa toki mennä tartuttamaan tuo sun flunssa työkavereihin ja asiakkaisiin. Omanapaparasnapa.

Mä olen yliopistossa, missä on tuhansia oppilaita. Asun kampuksella. Ne pöpöt tarttuu kyllä vaikka en duunissa olisikaan... Täällä on varmaan 80% jengistä kipeänä. Esimerkiksi seminaareja ei yksinkertaisesti ole varaa missata, vaikka olisi miten kipeä.

Komediaa tässä oli lähinnä noi sun lukuisat viivat kirjoituksessas.
Miksi rinta-tai hauistreeni on deivid?

Komediaa tässä oli lähinnä noi sun lukuisat viivat kirjoituksessas.
Miksi rinta-tai hauistreeni on deivid?

Siksi, että olen muutamaan kertaan todistanu viime viikon aikana, kun joku näistä kavereista on yksin treenaamassa ja aina reeni on ollut rinta-hauis, nyt vain koko kopla kasaantu ja tapahtui ultimaalinen huipentuma.

Voi vitun vitun vittu. Mä oon aina ollu se ihminen joka voi nukkua ihan missä vaan ja ihan millon vaan, just niin pitkään ku haluan. Nyt on sit taas menty pitkiä kausia sillee, että illalla on liikaa ajateltavaa, joten makaan valveilla ja kuuntelen ku toinen tyytyväisenä kuorsaa vieressä. Kun sit viimein nukahdan, niin heräilen pitkin yötä aina vähintään puoleksi tunniksi kerrallaan miettimään, että mitäs tapahtuu. Alkaa jurppia. Perkele. Hirveen äkäinen akka tulee musta ku en saa nukkua kunnolla.

Back
Ylös Bottom