Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa lukee tenttiin, koska kurssimateriaali on AIVAN PERSEESTÄ ja opettaja täysin kyvytön opettamaan. Ei sillä, että minä olisin täydellinen oppilas, mutta jumalauta tää on jo ihan perseestä!
Itseänikin vituttaa suunnattomasti nää matematiikan prujut, kun jumalauta jokainen asia pitää kirjoittaa jollain elitistisellä sivistyssanalla. Matriisi voi olla kääntyvä tai ei-singulaarinen ja ratkaisut voi olla triviaaleja tai ei-triviaaleja. Ominaisarvokin on karakteristinen. Tollasen lauseen kun luet, niin joudut joko wikipediasta etsimään tietoa, että mikä se sana taas olikaan tai sitten selaamaan 15 sivua taaksepäin ja kahlaamaan siihen kohtaan, jossa mainittiin, mitä joku sana tarkoitti.

1. asia: koulussa tulee vaan huonoja numeroita..... ei kiinnosta lukee mitään fysiikkaa, mistä pitäisi opetella joka ikinen kaava.

2. asia: kuiva iho, nyt menee aamulla rasvaa, koulun jälkeen kortisonirasvaa, suihkun jälkeen rasva ja ennen nukkumaanmenoa vielä kortisonirasva.... + lääke (1 pieni tabletti päivässä joku histec taisi olla nimi).... ja saunassa ei saa käydä koska ei tee hyvää iholle, se ainakin on mukavaa näillä -20 asteen pakkasilla....

2. asia: kuiva iho, nyt menee aamulla rasvaa, koulun jälkeen kortisonirasvaa, suihkun jälkeen rasva ja ennen nukkumaanmenoa vielä kortisonirasva.... + lääke (1 pieni tabletti päivässä joku histec taisi olla nimi).... ja saunassa ei saa käydä koska ei tee hyvää iholle, se ainakin on mukavaa näillä -20 asteen pakkasilla....

Mulla ihon kanssa myös ongelmaa. Kohta jo vuoden ollut pohkeissa, polvitaipeissa, takareisissä, sisäreidessä, kyljissä, kainaloissa ja käsissä märkivät ihottumat, joita kutittaa niin perkeleesti. Huomenna allergiatestit, toivon ihan vitusti, että todetaan joksikin allergiaksi ja paranee. Jos selviää että tämä on joku ihotauti, vedän takuuvarmasti ryyppyurani kovimman ja pisimmän kännin.

Mulla ihon kanssa myös ongelmaa. Kohta jo vuoden ollut pohkeissa, polvitaipeissa, takareisissä, sisäreidessä, kyljissä, kainaloissa ja käsissä märkivät ihottumat, joita kutittaa niin perkeleesti. Huomenna allergiatestit, toivon ihan vitusti, että todetaan joksikin allergiaksi ja paranee. Jos selviää että tämä on joku ihotauti, vedän takuuvarmasti ryyppyurani kovimman ja pisimmän kännin.

Mulla käsivarsissa, jaloissa, ja kaulassa sama tilanne. Ollu puolvuotiaasta lähtien käsissä ja jaloissa, ja levis kaulaan monta vuotta sitten. Kaikki rasvat, valohoidot, allergialääkkeet yms käyty läpi, mistään ei mitään apua ole ollut. Määritellään edelleen "ihottumaksi" tai "atooppiseksi ihoksi" kahdenkymmenen vuoden jälkeen ja annetaan reseptit kymmeneen eri rasvaan joita käytetään päällekkäin. Rasvat auttavat hetkellisesti, mutta kun iho alkaa paranemaan jostain kohdasta, ihottuma siirtyy muualle. Sitten kun iho taas alkaa hajoamaan, ihottuma jää myös uudelle alueelle.

Toivotaan ettei siellä ole tilanne yhtä ikävä, mutta valmistaudu elinikäiseen vitutukseen.

Koira kävi tänään silmälääkärissä. 3,5-vuotias vasta ja kaihi levinnyt niin pahasti, että se on kohta sokea, ellei leikata. Leikkaus kustantaa noin 2200e.

Yleisvitutus syynä lähinnä opiskelut. Täysin oma syy, kun niitä vielä joutuu harrastamaan, mitäpä en hoitanut aikanaan roikkumaan jääneitä kursseja. Hankin töistäkin vapaata, että nyt ehdin lopulta opiskella ja nyt kiinnostaa.... Mut ainoa mikä tähän auttaa taitaa olla se että netti kiinni, irkki kiinni, messenger kiinni ja harjoitustöiden ynnä tenttikirjallisuuden kimppuun. Pakko kai se, vaikka kiinnostus on 0%.
Lisäbonuksena palelee ja panettaa 100% ajasta, mutta kai se menee tässä ohessa.

Puhelinmyyjät. Juuri kun kännykän kello on herättänyt, niin samalla minuutilla jo soitellaan ja kaupataan taas jotain. Mukava aloittaa aamu heti kyrpä otsassa.

Se että pyydetään hakemaan kaupasta jotain tarjoilua vieraille ja sillä välin itse rosvotaan keksikaapit tyhjiksi turhan takia ja jätetään tavarat levälleen. Vittu että ärsyttää roudata paremmat tarjoilut melkeinpä turhan takia, koska salettiin koskevat ehkä puolikkaaseen pullanpalaan nyt enää. Jos ne mun ehdottamat keksit ois jo heti alussa kelvannut, niin ei ois tarvinnu koko kauppareissua tehä. Saatanan saatana.

Tulin salilta ja sattumoisin oli jäänyt palkkarit kotiin, minkä takia kävin ostaan litran punaista maitoa kaupasta. Korkkasin maidon siinä kaupan nurkalla ja istuin penkille. Joku mies käveli ohi ja kattoi todella paheksuvasti, kun mä join punaista maitoa suoraan tölkistä. Mä olin tietämättäni rikkonut jotain sanatonta käyttäytymiskoodia, että maitoa ei saa juoda keskellä katua. Se äijä katto mua kun jotain itsensäpaljastelijaa. Halveksunta oli käsinkosketeltavaa ja mä päätin heittää vettä myllyyn ja annoin pikkasen maitoa valua leukaa pitkin. Sen silmät pyöristy ja siitä näki, että se oli syvästi järkyttynyt. Jos oisin viinapullon korkannut keskellä kylää, niin olis vähemmän kyylätty.

Mulla on atooppinen iho, häirittee aika paljon esim. pihatöitä talvella kun kokoajan kutisee selkä. + tähän että iho on JOKA PAIKASTA tuollainen, naamakin hilseilee, jalanpohjissa on erittäin kipeitä halkeamia, ainoat paikat mitkä ei kutise ovat kämmenet ja sormet. Kämmenselät eivät ole myöskään kovin hyvässä kunnossa.

Mulla on varmaan iho 2 kertaa näin pahassa kunnossa: http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Atopic_dermatitis_child.JPG joka paikasta siis

Öisin nukun aina valkoisen paidan kanssa, arvatkaako onko siinä selkä täynnä veriläiskiä...?

Taloyhtiö ja sen asukkaat ja huoltoyhtiö.

Asunut useamman vuoden samassa kämpässä, muuttaessa omaa kellarikomeroa ei löytynyt mistään eikä huoltoyhtiökään tiennyt(oli sitten naapurirapussa). Sain luvan laittaa kamat vapaana olleeseen koppiin omassa rapussani ja lisäksi lupauksen ettei niitä tartte sieltä muuttaa pois vaan tuleva asukas sitten laittaa kamansa mun oikeaan koppiin.

Nyt muutaman vuoden aikana tasaisin väliajoin tullut jtn ilmoituksia tyyliin " tyhjentäkää nro se ja se komero", soitto sinne ja asia kunnossa. Nyt taas sama juttu ja nyt sitten itse joutuu kuskaamaan omat kamat kokonaan eri rappuun kun yksi asukas nyt sitten välttämättä haluaa omat kamansa juuri sinne missä mun on nyt. Ihan kiva juttu joo, mulla kun on vähän enemmän kamaa kun sillä. Mä asun yksin, se ei. Ei varmaan ole muutakaan tekemistä mulla kun tuhlata koko päivä niiden siirtoon. Haistakaa kakka.

Vittu kun parin vuoden takaisista toilailuista saa edelleen kärsiä.. Kyse tosi isosta sakosta, jota edelleen maksellaan :rolleyes:. Ei oo sitä tullu paljon mietittyä, mutta pari tonnia jo mennyt aivan hukkaan..

1. asia: koulussa tulee vaan huonoja numeroita..... ei kiinnosta lukee mitään fysiikkaa, mistä pitäisi opetella joka ikinen kaava.

itellä ollut samoja onglemia useampana vuonna, mutta pariin vuoteen ei oo enää ollut sen jälkeen ku pakkasten alettua käy pari kertaa solariumissa ja syö d-vitamiinia ja kalaöljyä ni oo sen koommin näkyny mitään ihottumia

Tero the Hunk(hunk=möhkäle, for those of you who don't know) näyttäytyi taas vaihteeksi salilla, liekö sitten ollut juhlistamassa viimeistä treenipäiväänsä ennen porttikiellon voimaan astumista. Tänään näytti olevan vuorossa rinta- & olkapäätreeni, mutta power rackin ollessa varattu pitikin keksiä jotain vaihtoehtoista extreme-penkkiohjelman sijaan(saattoi tosin olla et penkkiohjelma oli käyty läpi aiemmin ja satuin paikalle sopivasti siinä vaiheessa)... tämä tarkoitti loputtoman tuntoista istumista vinopenkkikoneessa(tässäkin nostovyö tiukasti hirtettynä kainaloiden alle), intensiivistä tuijottelua kaukaisuuteen sekä ajoittaista täyden painopakan kanssa suoritettua kyynärnivelten ojentamista ja tuskin huomattavalla liikeradalla tehtyjä muutamia toistoja. Näiden jälkeen seurasi vielä muutama sarja viparikoneella reuhtomista kutakuinkin 200% liian isoilla painoilla ja siinäpä treeni kokonaisuudessaan sitten olikin - Niin ME-penkkaajamme keräsi koko varustearsenaalinsa ja poistui tiukkailmeisenä, valittavin olkapäin mutta pää pystyssä pukkarin suuntaan ja jatkaa oletettavasti tulevaisuudessa entistäkin kunnianhimoisempia treenejään Fressin sijasta jollakin muista lähiseudun kuntokeskuksista. Eli jos salin parkkihallissa sattuisitte näkemään keltaisen Audin niin kukaties sinulla on mahdollisuus päästä todistamaan tämän vähintäänkin omalaatuisen salikoomikon uskomattomia harjoituksia... allekirjoittaneen osalta uutisoinnit hepun edesottamuksista päättynevät kuitenkin tähän :)

Mies oli paikalla varmaan koko päivän, koska ennen noita edellä mainittuja liikkeitä näin sen salin toisella puolella vetämässä perinteistä kokovartalohauista (selkä ja jalat liikkuu, kädet ei) neljänkympin kässäreillä. Eiköhän me kohta kuulla miehen liikkeistä lisää, kun joku omalla salillaan ME-penkkaajaan törmäävä tulee kertomaan siitä tänne.

Back
Ylös Bottom