Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kyllä se siitä ajan myötä helpottuu . Yläasteella vielä jotku jaksoi perseillä, mut jo lukiossa oli lähestulkoon kokonaan loppunut ja nyt yliopistossa ollaan jo niin sivistynyttä ja aikuista, et joskus kaipais vähän takas niihin lapsuus-aikohin.
Kyllä se siitä helpottuu kun työelämään pääset. Täällä lennätellään aina välillä RC minihelikopteria ja otetaan potkulautakisoja :)

Johan on piru,Iso paskakärpänen tuli aamulla makkariin törmeilemään.Ja kaikki ovet,ikkunat tms luukut suljettuna,oli kai jäänyt illalla lymyilemään johonkin!

Astianpesukone hajos. :jahas:
En haluu tiskaa käsin, kun oon tottunut tähän arjen luxus-tuotteeseen.

tästä tuli vielä mieleen se, että vittuillaan TODELLA PALJON siitäkin, että menen lukioon. Kovat jätkäthän menee amikseen/kauppikseen :wall:
Muutaman vuoden kuluttua saat huomata, että tilanne on kääntynyt täysin päinvastoin. Myöskin päinvastaisena se sitten tulee säilymään loppuelämäsi.

Treenit mennyt päin helvettiä tää viikko.. Maanantaina en päässyt salille kun oli armoton krapula vkl dokaamisesta, ja tiistaina mulle iski flunssa. Viime yönä nukuin sitten tosi huonosti, ja tänään treenit meni niin mahtavasti, että päätin lopettaa touhun kesken.:rock:

Kuten olen sanonut jo monta kertaa niin aamulla pitäisi olla täälläpäin linja-auto eikä taksi, vaikka taksi saa enemmän voittoa...Tänään jouduin seisomaan taksissa kun kaikki paikat varattuina... HAISTAKAA KAIKKI VITTU! (en tarkoita pakkislaisia).

Avasin kaapinoven ja samalla tiputin suoristusraudan vessanpyttyyn. Pelästyin ja panikoin niin paljon, että käänsin päätäni nopeasti ja löin sit pääni kaapinoveen. Nyt on kuhmu päässä ja suoristusrauta ällöttävä eikä mun sisko tietenkään omista suoristusrautaa, joten jouduin pesemään ton kapineen ja nyt pidän sormet ristissä et se toimii vielä :jahas:

Vituttaa myös yskä. Saan yskäkohtauksia, jotka ovat välillä niin pahoja että melkein oksennan eikä niitä saa loppumaan millään... Alkoivat kun tulin Suomeen, keuhkot varmaan yrittävät puhdistautua tai jotain.

Läheisellä maantiellä jotkut 16 ja 17v apinat ammuskelleet ritsalla autojen ikkunoita paskaksi. Ampuivat kaverin 911:seen vitunmoisen jäljen oikeanpuoleiseen oveen. Temperamenttinen tyyppi (eipä silti, itse olisin toiminut samoin) jolle kyseinen auto on erittäin rakas. = Auto ympäri, juoksi pellet kiinni ja peri saatavansa/purki harmituksensa teleskooppipatukalla (lähiöapinoilla ei ole kuitenkaan vara maksaa mitään korvauksia) = tyypeillä on pokkaa mennä naukumaan asiasta vielä poliisille :wall: Onneksi eivät voi todistaa mitään.
Vittu millaisia apinoita sitä elääkin.

Äiskä selittää osittain pöhnäs kaverilleen mun "mömmöistä", tulee yhtäkkiä huoneeseen, ottaa siitä yhtäkkiä purkin lattialta ja näyttää, ostan jouluna niille asekaapin, kattoo mitä sitte sanoo saatana!

Kyllä vituttaa. Menin inttiin heinäkuussa ja kaikki suju aivan helvetin hyvin. Pääsin just sinne minne halusin (spol-auk) ja nyt sit hajos selkä iha kokonaa. Aiemmi tarjottu jo C:n papereita 5 kertaa, mutta oon kieltäyny joka kerta koska tuolla on oikeasti mukavaa. Kertaakaan ei oo vituttanu olla kiinni. Nyt sit auk:n tutkinnossa selkä hajos sen verran pahasti, että halvaannuin tilapäisesti vyötäröstä alaspäin ja jouduin lähtee ambulanssilla sairaalaan. Täytynee ottaa ne paperit nyt, ilmeisesti kuudes kerta toden sanoo.

Käteenhän ei jäänyt yhtään mitään. Lihaksia lähti 10kg (paino alussa 98kg, 12% rasvat), nyt se on jossai alle 90 kilon huomattavasti korkeammilla rasvoilla. Rahaa ei tullut melkeen ollenkaan ja selkäki on niin vitun paskana, että tulevaisuudessa treenit ei varmaan tuu koskaan olemaan yhtä kovia ku ennen inttiä.

Nyt en tiedä, että mitä vittua teen. Ei oo duuni- tai opiskelupaikkaakaan.

Vitun epäonnistumiset. Vitun pellet maikast jotka ei osaa hommiansa.

Tsemppiä setekh!

Siis mitä helvettiä nykynuorisolla oikein on, vitusti aikaako? Mä sovin kavereiden kanssa että mennään ratsastamaan ihan hevosilla, ensimmäistä kertaa varmaan kymmeneen vuoteen. Joku suomenhevostalli tässä jossain eteläsuomessa. En mä muista mikä tai missä, ei ole niin justiinsa, kunhan osoite löytyy. Google --> suomenhevostalli. Ja mitä tuolta netistä löytyy? Saatanasti VIRTUAALISIA suomenhevostalleja!!! MITÄ?
Teinit tekee virtuaalihevostalleja ja hoitelee siellä heppoja virtuaalisesti. On se nyt saatana. En mä löydä mitään oikeata hevostallia netistä, olkoon. Kilautan kaverille.

Kuka täällä on puhunut tästä tyypistä "paskaa"? Tähän asti täällä on ollut täysin faktoihin perustuvaa juttua, ja vieläpä melko varovaista sellaista.

Onhan tollanen mollaaminen nyt paskan puhumista toisesta. Eikä omasta mielestä ole järkeä haukkua toista varsinkaan, jos hänellä sattuisi olemaan jonkun asteisia mielenterveysongelmia.

Kyllä aika asiallista keskustelua asian tiimoilta. Surffaa hieman, niin huomaat että internetin mittapuulla tämä jutustelu on naurettavan kesyä. Hyvä niin. Ei sitä aina tarvi päitä silitellä...

Varmasti netistä löytyy paljon pahempaakin. Nettikiusaamista sun muuta, mutta ei se silti oikeuta pienempään pahaan.

Trokarit. Tosi vitun kiva yrittää saada lippuja keikalle kun homot on varanneet vitusti ylimääräisiä ja myy niitä sitten tuplahintaan.

Taas näkyi super-penkkaaja olevan lauantaijumpalla ja ähellys senkun näyttää uskomattomammalta.. yritys on kyllä kova, mut ei ne raudat näytä liikahtavan sentin senttiä edelleenkään. Johtopäätös -> Lisää malmia tankoon :) Näytti kaverilla olevan muuten mukanaan kolme eri vesipulloa joista hörpiskellä, mikähän mielenkiintoinen ajatus tässä lienee? Samoin kummastuttaa tuo sen tapa hirttää voimanostovyö about rintalastan korkeudelle... voi tietenkin olla et vyöstä loppuis säätövara mikäli sen asettaisi hiukan alemmaksi, mutta kai niitä pidempiäkin sais?

Back
Ylös Bottom