Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vitun vattenfall mokasi mun sähkölaskujen kanssa. 1.7 uusi sopimus alkanut, pari päivää sitten tuli lasku ajalta 1.7-3.9. saatana

Jos asut Vattenfallin verkon alueella, niin eikös sen silloin pitäisikin sua vielä laskuttaa siitä sähkön siirrosta?

Ja jotta ei menis off topiciksi, niin mua vituttaa nyt se, että en oo moneen yöhön nukkunut kunnolla. Paikkoja särkee, oon nähnyt ihme painajaisia ja muutenkin yöt menee sängyssä pyöriessä.

Kansanedustajien palkakorotus, pyöreästi miljoona euroa palaa vuodessa tuohon korotukseen pelkkänän palkkatulon + sosiaalikulut. Olisihan tuolla voinut vaikka palkata edes muutama opettajan, poliisin, palomiehen etc. Eikö niillä ole vittu mitään häpyä, peruspalkkakin vaatimaton reilu 6000 jo nyt + muut korvaukset "korvaamattomista" edustuksista hallituksien ja laitoksien johtokunnissa

Samaan kastiin menee Nuorisosäätiö, urheilusäätiö ja muut säätiö jotka ovat "tukeneet" rakkaita puolueita viime vuosien aikana, meni varmaan hyvään tarkoitukseen.

Taisi nukkuvien puolue saada jälleen uuden jäsenen.

Kun ajattelee liikaa, päätyy pyörittelemaan asioita monin päin ja sitten joskus käy niin, että tajuaa joitain asioita, joilta on silmänsä ummistanut. Ja sitten tajuaa että olisipa ollut helpompi kun ei olis ajatellu ollenkaan :(

Kansanedustajien palkakorotus, pyöreästi miljoona euroa palaa vuodessa tuohon korotukseen pelkkänän palkkatulon + sosiaalikulut. Olisihan tuolla voinut vaikka palkata edes muutama opettajan, poliisin, palomiehen etc. Eikö niillä ole vittu mitään häpyä, peruspalkkakin vaatimaton reilu 6000 jo nyt + muut korvaukset "korvaamattomista" edustuksista hallituksien ja laitoksien johtokunnissa

Samaan kastiin menee Nuorisosäätiö, urheilusäätiö ja muut säätiö jotka ovat "tukeneet" rakkaita puolueita viime vuosien aikana, meni varmaan hyvään tarkoitukseen.

Taisi nukkuvien puolue saada jälleen uuden jäsenen.

Juu kyllä kannattaa olla äänestämättä tuon takia. Se ainakin edesauttaa muutosta.

Pessimismi kyllä vituttaa aika rankasti erään "koulukaverin" kohdalla. Pessimisti ei kyllä _taatusti_ pety ainakaan tämän tapauksen kohdalla, mutta ei varmasti saa mitään aikaankaan, koska kaikki tietenkin menee jo ennakko-oletuksen mukaan pieleen, niin mitään ei edes kannata tehdä.

Muutamia keskusteluiden kohokohtia viikolta:

Minä: Näkyi olevan matikan laskuharjoitukset jo netissä, ja vois tänään koittaa tehdä niitä.
Pessimisti: Ne on tietysti taas niin vaikeita, ettei niistä mitään osaa tehdä.

P: Olikos sulla mikä harkka äsken?
M: Matlabin käyttöö oli
P: Jaa, sekin ohjelma on vissiin tehty tarkotuksella niin vaikeeks, ettei sitä osaa ees käyttää. (Myös solidworks on tarkoituksella tehty vaikeaksi kuulemma)

P: Saitko tehtyä ne tietotekniikan tehtävät valmiiks?
M: Joo, ei ne kovin pahoja mun mielestä ollu
P: Siinä yhdessä tehtävässä on virhe vastauksessa, kun en saanu sitä oikein. Siinä on pakko olla virhe.
M: Mä kyllä sain sen oikein enkä huomannu mitään virhettä, ja kyllä noi muutkin kaverit sen oikein oli saanu
P: Siinä on pakko olla virhe, ku mä en saanu sitä oikein.
M: Onkohan siinä menny joku pikkujuttu sit sulla väärin, ku muut on saanu sen kuitenkin oikein?
P: EI VOI OLLA, KU SIINÄ ON PAKKO OLLA VIRHE! NE OHJEET ON TEHTY VÄÄRIN SIIHEN TEHTÄVÄÄN.
M: ok

M: Ymmärsitkö tuolla fysiikan luennolla asian x? Multa meni se vähän ohi.
P: Ei niistä koskaan mitään ymmärrä. Ne selittää ne asiat aina tarkotuksella niin monimutkaisesti.

Tuo voisi olla jo oikeasti hauskaa, mutta kun se ei ole. Kohta alan jo epäillä, että tuo jätkä kärsii jostain pahemman luokan masennuksesta.

Vituttaa ku jäi aamupala välii. Kyl huomaa treenis ku ei meinaa puhti riittää
angry004.gif

Ensin mun yläasteella tuntema poika hukkuu kesällä ja kuolee, sen jälkeen mun erittäin läheinen ystävä tippuu katolta Kyproksella ja nyt mun tuttu oli löydetty kuolleena himastaan. Mitä helvettiä täällä tapahtuu, miksi nuoret ihmiset menevät kuolemaan ihan noin vaan??? Ihan helvetin epäreilua.
Toi jätkä ei ollut mikään mun kovin hyvä kaveri, mutta about vuosi sitten vietettiin paljonkin aikaa samassa porukassa, koska se tapaili mun kämppistä. Niin ja sen piti tehdä mulle tatuointi.

Mua vituttaa enemmän kuin suruttaa, koska musta on niin sääli että hyvät ihmiset kuolevat nuorena...

Huuto.netin luuserit jotka vievät mun aikaani tarjoamalla naurettavia summia kalliista tavaroista. Pistää pidemmän päälle jo vituttamaan. Joo hei lähetä mulle kuvia..oon tosi kiinnostunut. Ja sit se tarjous on tyyliin 20 e.

Huuto.netin luuserit jotka vievät mun aikaani tarjoamalla naurettavia summia kalliista tavaroista. Pistää pidemmän päälle jo vituttamaan. Joo hei lähetä mulle kuvia..oon tosi kiinnostunut. Ja sit se tarjous on tyyliin 20 e.

Huuto.netin hupihuutajat jotka huutelee huviksena siellä, eikä koskaan lunasta paketteja. Varsinkin kun postiennakolla lähetät ja siellä se paketti sitten makoilee ja eipäs enää maileihin vastatakkaan ja ensi alkuun piti muna pystyssä toimittaa nopeasti.

Ostin 4 kiloa protskujauhoa minttusuklaan makuisena:

Uijui, tämäpä herkullista! Kyllä nyt reenikin maittaa entistä enemmän! [ ]

Hyi saatana. [x]

:jahas:

Itse ostin vaniljaa, ja totesin että olisikin pitänyt turvautua tuttuun, turvalliseen ja herkulliseen minttusuklaaseen. Ei uppoa vanilja ei millään!

sitten vaan vaihtoa kehiin ;) itseä vituttaa kun en pysty yksinkertaisesti MITÄÄN protskujauhoa syömään enään. vetänyt 2 kertaa velocity dietin (eli protskujauhoja lähinnä kuukauden ajan) ja nyt meinaa lentää purjo jo kun avaa pussin :< ja oikeestaan ihan samantekevää kuinka pieni määrä jauhoa on ja ihan sama mihin sekoitettu niin silti tulee ylös :D

Vituttaa kun en osaa yhtään helvetin mitään. Mihin mä voin hakea töihin kun on peukalo keskellä kämmentä joka asiassa? Mitä sanoa työhaastattelussa jos sellaseen joskus pääsee? "Mitä sä osaat tai mitkä on sun vahvuudet? -Noh.. En mä oikeastaan osaa mitään tai ymmärrä mistään alasta mitään." Ohhoh.. Vuoden alusta olis ihan vapaa tekemään työtä ja alottaa elämää kunnolla mut meinaa stressi iskeä ton ammatin suhteen. Kone- ja metallialan paperit on oikeen luokan stipendin kera... Mut en mä oikeesti osaa tehdä mitään sellasia hommia. Oon totaalisen kädetön kaikissa käytännön hommissa. Saati missään missä tarvii aivojaan käyttää. Vittujeejee.. Plus että niitä töitäkään nyt ihan haitaksi asti ole vaikka olis kuinka hyvät visiot mitä haluaa/osaa tehdä. Emmä tiedä..

Vituttaa kun en osaa yhtään helvetin mitään. Mihin mä voin hakea töihin kun on peukalo keskellä kämmentä joka asiassa? Mitä sanoa työhaastattelussa jos sellaseen joskus pääsee? "Mitä sä osaat tai mitkä on sun vahvuudet? -Noh.. En mä oikeastaan osaa mitään tai ymmärrä mistään alasta mitään." Ohhoh.. Vuoden alusta olis ihan vapaa tekemään työtä ja alottaa elämää kunnolla mut meinaa stressi iskeä ton ammatin suhteen. Kone- ja metallialan paperit on oikeen luokan stipendin kera... Mut en mä oikeesti osaa tehdä mitään sellasia hommia. Oon totaalisen kädetön kaikissa käytännön hommissa. Saati missään missä tarvii aivojaan käyttää. Vittujeejee.. Plus että niitä töitäkään nyt ihan haitaksi asti ole vaikka olis kuinka hyvät visiot mitä haluaa/osaa tehdä. Emmä tiedä..

Mitä olen kuullut, niin harva osaa, se pitää vain kusettaa silmiä räpäyttämättä. Menestyneimmät ihmiset on parhaita siinä.

Kun ajattelee liikaa, päätyy pyörittelemaan asioita monin päin ja sitten joskus käy niin, että tajuaa joitain asioita, joilta on silmänsä ummistanut. Ja sitten tajuaa että olisipa ollut helpompi kun ei olis ajatellu ollenkaan :(

Mä olen kyllä edelleen sitä mieltä, että toi ajattelu ei välttämättä ole sulla se kaikista vahvin laji.

Back
Ylös Bottom