Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jos hyllyssä on esim. neljä samaa kirjaa, joista yhdessä EI ole sitä punaista tarjouslappua, niin mikä helvetin pakkomielle ihmisillä on aina valita juuri se kappale? Sitten tullaan kassalle, jossa rahastan normaalihinnan (joka tulee koneelta), maksetaan kortilla ja sitten muistetaan et "mutku tuolla oli et...". Ei muuta kuin säätämään kuittien ja korttien kanssa. Lisäksi sehän on mun syy, etten muista ulkoa jokaisen meidän tuotteen mahdollisia tarjouslappuja.

Hei kiitti sille, joka viimeyönä potki mun autosta peilin irti. Olisit ottanu edes mukaan sen etkä jättäny siihen maahan makaamaan.

Jännä homma, että salikomedian dokumentoijat ovat pääosin 16-20 -vuotiaita. Ja itse ollaan tietysti jo kehonrakennuksen ammattilaisia.

Ja ehkä kannattaisi käydä neuvomassa sille 500kg punnertajalle vaihtoehtoisia liikkeitä.

Olkapää ei tänään edes tykännyt punnertaa ja lisäksi oli oikea nivunenkin niin vitun ärtynyt ettei työntöpotkuja kiroilematta voinut säkkiin potkia. Jäi treenit muutamaan minuuttiin ja alkaa tämä jo pikkuhiljaa enempi masentaa kun vituttaa. Pitää varmaan loman jälkeen vihdoin vaivautua jonnekin fysioterapeutille...

Ja ehkä kannattaisi käydä neuvomassa sille 500kg punnertajalle vaihtoehtoisia liikkeitä.

Tässä yksi, minkä sille voisi neuvoa:rolleyes::
20070328.jpg

Jännä homma, että salikomedian dokumentoijat ovat pääosin 16-20 -vuotiaita. Ja itse ollaan tietysti jo kehonrakennuksen ammattilaisia.

No niin, vanha kunnon ikäkortti vedetty :)

Miten ikä nyt esimerkiksi näihin em. tapauksiin liittyy? Kyllä mä ainakin varmasti kokisin vaikka tämän penkkikeisarin ihan samallalailla salikomediaksi 10v päästä ihan niin kuin nytkin. Toki jokainen "saa" reenata miten haluaa ja kukin tyylillään, mutta en silti oikein ymmärrä pointtiasi miten tuo dokumentoijien ikä vaikuttaa kertomaan täällä mikä on omasta mielestä salikomediaa. Varsinkin, kun luulisi suurimman osan tämän ketjun tapauksista olevan koomisia ihan vaikka itse Colemannin mielestä.

Vanhempia henkilöitä ei taida enää kiinnostaa, miten jotkut muut treenaa. Ehkä kyse on enemmänkin omiin treeneihin keskittymisestä. Se hassu tapa treenata ei välttämättä ole treenaajan epätietoisuutta, vaan harkittu asia ja usein ihan fiksukin. Poikkeuksena nämä 500kg penkkipunnerrukset.

Tuli syötyä pizzaa ja sitä ku ei jotenki voi syödä pieninä annoksina nii nyt oon sitten kokeillu vetää 20 minuuttiä tätä puuroa. Ei uppoa ku on niin ähkynä.

kuva2t.png

Hömhöm.. tuota nostovaraa ei tosiaan liiaksi ole.

Tuossa kun jumppailin samalla puolen salia, niin en voinut olla kiinnittämättä huomiota näihin outoihin valmisteluihin. Nyt putsattiin vuoroin lattiaa ja kengänpohjia kostealla rätillä nostojen välissä.. eli pientä evoluutiota tapahtuu treeneissä kerta kerralta.

on kyynerlämmittimet,on vyöt,on pelit on vehkeet,vain nosto puuttuu...

Noh, onhan se ihan hyvä että aloittelijat treenaa kevyillä painoilla ja tosiaan opettelee ne liikeradat kunnolla. Kiinteytyksen kanssa asialla ei tietysti ole mitään tekemistä.

miten päin vittua reidenlähenysliikkeen nyt voi tehdä :D liikeradan puolesta siis,muuten olen toki samaa mieltä

Ruotsinkieli. Siis ei saatana. Pitäisi tehdä ruotsinkielinen työhakemus kotitehtävänä. Ihan vitun hidasta touhua, jokaisen sanan joutuu katsomaan sanakirjasta. Lisäksi ei oo enää mitään hajua (yli 6 vuotta siitä kun viimeksi tullut ruotsia hinkattua) onko kukin sana määrätyssä vai määräämättömässä muodossa tai jotain. Vittu mitä paskaa, pakkoruotsi nyt helvettiin tästä maasta!

Tekis ihan älyttömästi mieli tulla käymään tuolla salilla joskus ja hieman haastatella tuota legendaarista penkkaajaa. Mä oikeasti palan halusta kuulla selityksen tuolle uskomattomalle treenaustyylille.

miten päin vittua reidenlähenysliikkeen nyt voi tehdä :D

Anteeksi OT, mutta hyvinkin päin vittua. Laittaa liikaa painoa aloitussarjaan ja lähtee väsyneillä reisillä työstämään..nimimerkillä nivunen revähti niin, että pillussa asti sattui :jahas: No okei, olihan tää jo vähän salikomediaakin.

Asun solussa, eli siis helvetissä. Siivottiin perjantaina kämppiksen kanssa (kutsutaan vaikka matiksi), lähdin helsinkiin ja tulin lauantaina takaisin. Kolmas kämppis (seppo) oli pitänyt bileet, lattiat tahmeana oksennuksesta, oluesta. Vessa oksennuksessa, pyykit paskasena, lattialla paloreikiä tupakasta, keittiön lavuaarissa oksennusta, lisäksi mun traakkipuu on tapettu. Vitusti kaikkea muuta paskaa, ja missä bileiden isäntä itse on tällä hetkellä, no vittu ruotsissa tietysti. Huomenna tulee tarkastaja ja kämpän pitää olla tip-top, siivottiin tossa kämppiksen kanssa tunti, toiseen kertaan jo tällä viikolla. Saman ääliön takia (seppo), menetin malttini ja paskoin 2 ovea ja yhen seinän.

Ruotsinkieli. Siis ei saatana. Pitäisi tehdä ruotsinkielinen työhakemus kotitehtävänä. Ihan vitun hidasta touhua, jokaisen sanan joutuu katsomaan sanakirjasta. Lisäksi ei oo enää mitään hajua (yli 6 vuotta siitä kun viimeksi tullut ruotsia hinkattua) onko kukin sana määrätyssä vai määräämättömässä muodossa tai jotain. Vittu mitä paskaa, pakkoruotsi nyt helvettiin tästä maasta!

Oot aivan samalla linjalla mun kanssa....

Jos hyllyssä on esim. neljä samaa kirjaa, joista yhdessä EI ole sitä punaista tarjouslappua, niin mikä helvetin pakkomielle ihmisillä on aina valita juuri se kappale? Sitten tullaan kassalle, jossa rahastan normaalihinnan (joka tulee koneelta), maksetaan kortilla ja sitten muistetaan et "mutku tuolla oli et...". Ei muuta kuin säätämään kuittien ja korttien kanssa. Lisäksi sehän on mun syy, etten muista ulkoa jokaisen meidän tuotteen mahdollisia tarjouslappuja.

...no mutta eikö punaiset tarjoustarrat ole juuri niille tuotteille, joista annetaan alennus. Alennusta ei siis anneta esim. tässä tapauksessa kirjalle, jos siinä ei ole alennustarraa. Eri asia on jos alennus on esitetty erillisellä mainoksella tai vastaavalla. Jos teitin liikkeessä ei toimita näin, ei kait sitä asiakasta voi syyttää. Pistätä vaan hakemaan seuraavalla kerralla sen merkitty alennuskirja, jos sellaisen kerta haluaa. Jonkun ajan päästä nekin oppivat käyttäytymään ja toimimaan niinkuin kaupassa pitää prkl toimia.

Eilenillalla kun lähin ryyppäämään,kävin vaa-alla. Vaaka näytti 82,0kg. No,kun nyt sitte aamulla kävin uudeestaan,sama saatanan vaaka näyttää lukemaa 75,00...Vituttaako? KYLLÄ!:hyper:

:jahas::jahas:
Miten tuo on mahdollista? Pari kiloa on voinut aamulla pusertaa pönttöön ja virtsaamallakin on voinut muutaman kilon heivata, mutta mistä tuo loppu on lähtenyt?

Back
Ylös Bottom