Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Välillä vituttaa, kun räkänokka isoveli pitää surffipuljua balilla :curs: http://www.jannerattya.com/blog/asenne/?p=20

Ei muuta ku harjotteluun tai muuten vain apupojaksi. Tosin se ei ilmeisesti ole vaihtoehto?![]()
Miksi ei? Lähtihän veljes myösJuu eipä tästä "oravanpyörästä" niin vaan lähetä.. :(
Huuto.netin luuserit jotka vievät mun aikaani tarjoamalla naurettavia summia kalliista tavaroista. Pistää pidemmän päälle jo vituttamaan. Joo hei lähetä mulle kuvia..oon tosi kiinnostunut. Ja sit se tarjous on tyyliin 20 e.
Vittu eipä ole vieläkään tullut, jos ei huomenna tule niin sitten lähtee mailia huutomerkeillä ja isoilla kirjaimilla ja voimasanoilla. Alkaa vituttaan kun 2,5vko mennyt kohta ja takkia ei vieläkään näy.
Vituttaa kun en osaa yhtään helvetin mitään. Mihin mä voin hakea töihin kun on peukalo keskellä kämmentä joka asiassa? Mitä sanoa työhaastattelussa jos sellaseen joskus pääsee? "Mitä sä osaat tai mitkä on sun vahvuudet? -Noh.. En mä oikeastaan osaa mitään tai ymmärrä mistään alasta mitään." Ohhoh.. Vuoden alusta olis ihan vapaa tekemään työtä ja alottaa elämää kunnolla mut meinaa stressi iskeä ton ammatin suhteen. Kone- ja metallialan paperit on oikeen luokan stipendin kera... Mut en mä oikeesti osaa tehdä mitään sellasia hommia. Oon totaalisen kädetön kaikissa käytännön hommissa. Saati missään missä tarvii aivojaan käyttää. Vittujeejee.. Plus että niitä töitäkään nyt ihan haitaksi asti ole vaikka olis kuinka hyvät visiot mitä haluaa/osaa tehdä. Emmä tiedä..
Kyllä se siitä ajan myötä helpottuu . Yläasteella vielä jotku jaksoi perseillä, mut jo lukiossa oli lähestulkoon kokonaan loppunut ja nyt yliopistossa ollaan jo niin sivistynyttä ja aikuista, et joskus kaipais vähän takas niihin lapsuus-aikohin.