Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Muakin kiinnostaa opiskelu yhtä paljon kuin sähköaitaan kuseminen, mutta kai se on pakko. Joku fyysisesti raskas 8-16 duuni, josta maksettais kunnolla passais kivasti. Sellanen josta työpäivän päätyttyä työt todella jäis työpaikalle. Työkaverit sais olla kaikki äijiä,sellasia jotka puhuis työpäivän aikana korkeintaan 10 sanaa. Sellanen duuni rokkais!

Aamen. Ei sen työn tarvitsisi välttämättä olla niin tappavaa, että joka päivä joutuu ryskämään itsensä tainnoksiin, mutta muuten allekirjoitan tuon kyllä. Nykyisen alan akateemisissa piireissä ei oikein arvosteta sitä, että mä kuitenkin tekisin töitä lähinnä elääkseni, enkä ajatellut elää pelkästään töitä tehdäkseni.

Vittu että voi yksien farkkujen ostaminen olla vaikeaa. Enkä ole edes mitenkään poikkeava vartalolta. 29 tuuman vyötäröä ei löydy mistään ja jos löytyy niin aivan tuskaisilla pillilahkeilla. Pitää näköjään olla pikkasen turvonnut keskivartalo ja siimat jalat että löytää ylipäätään mitään. Jos en saa luottokaupan kautta tilattua sopivia pöksyjä niin pää räjähtää.

Olin tulossa postaamaan täysin samaa... :jahas:

:D ...totaniin, milläs meinasit varmentaa henkilöllisyytesi kun passia noudat. Ajokorttihan ei ole mikään virallinen henkilöllisyyspaperi.
Rahi, juu en oo ennen passia uusinut. Ja tosiaan ei tullut mieleenkään, että se vanha passi tarvitaan, jos sain uudenkin tilattua ilman vanhaa passia. Multa vain kyseltiin tyhmiä, kuten missä olet syntynyt, kauanko olet asunut nykyisessä osoitteessa jne. Ja pyysi kaikki mahdolliset kelakortista ajokorttiin ja pankkikorttiin. Ja tosiaan ajattelin, että kyllä siitä uudesta passista näkee naaman, plus vielä se, että niillä on mun sormenjäljet, jotka annoin uutta passia tilatessani. Ja skanneri on siinä samalla tiskillä. Ja tosiaan se vanha passi pitää olla sen takia mukana, että se voidaan tuhota. Sillä ei ole siinä vaiheessa enää mitään tekemistä henkilöllisyyden todistamisen kansss.

Salin henkilökunnalle tulisi huomauttaa ko. henkilöstä. Joku kaunis päivä tanko vielä napsahtaa poikki ja sinkoutuu jotakuta salillakävijää silmään.

Samaa mieltä, tuota telinettä/varmistusrautoja ei ole suunniteltu kantamaan mitään pikkuista henkilöautoa ja tuossa saattaa käydä vielä heikosti..Tuota painoa ei meinaan välttämättä enään varmistusraudat pidättele jos alkaa alas tulemaan..

On sitten itse miehellä hienoa kun tajuaa että olisi se 300kg riittänyt kun tanko tippuu päälle.

Itse kyllä menisin sanomaan henkilökunnalle asiasta ja käskisin ottaa jonkun kadulla kävelevän miehen mennä sanomaan pientä palkkaa vastaan niin nähdään puristetaanko paskat pihalle :D.

Suomessa ei ole henkkaripakkoa ja mulla ei ole siis virallista henkkaria ollenkaan (ei ole passi enää voimassa). Poliisi selvittää henkilöllisyyden tarvittaessa tutkinnallisin keinoin, eli juuri kyselemällä lapsen toista nimeä, äidin tyttönimeä, isän syntymäaikaa, omaa edellistä osoitetta... Joka kerta kun olen esim. jotain lupia ja ajokortteja hakenut poliisilta, niin olen joutunut vastailemaan, koska silloinkin kun passi oli voimassa, en ikinä kantanut mukana (eihän ne mahdu edes lompakkoon!). Multa ei kyllä kertaakaan ole kysytty kela- tai pankkikortteja.

Tästä on jo aikaa mutta, salille ilmestyi kaveri reenailemaan hauiksiaan. Miehellä oli kilon painot molemmissa käsissä ja teki vain toistoja toisella kädellä?! Asustuksena oli adidaksen 80-luvun nappi verkkarit tungettuna paksuihin villasukkiin sekä jalkineina crocsit. Herätti kevyttä hilpeyttä :)

Voimassa oleva passi pitää palauttaa. Ei vanhaa. Aika outoa touhua. Mä marssin ihan vastaavanlaisesti tiskille hakemaan passia eikä ne mitään papereita kyselleet. Näkeehän ne nyt jumalauta siitä passista onko kyseessä sama ukko. Mikä virka sillä passilla on jos siitä ei henkilöllisyys selviä?

Ruottalaisia teinituristeja tuli vetelemään muutamankymmenen toiston sarjoja sit-uppeja ja 1.5kg käsipainoilla vasarakääntöjä. Samalla ihailivat itseään peileistä ilman paitaa. Laihoja poikia olivat:D
Nauroivat sitten kun treenasin jalkoja voimavedolla. "Vähän" vitutti, paljon nauratti.

Vittu että ottaa pataan nyt tuli angiina, kun ensin ehdittiin olla 1,5 viikkoa 39 asteen kuumeessa. Myös keuhkoissa jotain paskaa ja on vittumainen yskä. Kaiken kukkuraksi ollaan nyt treenattu viimeset 2 vuotta armeijan sukeltajakurssia varten ja testit on viikon päästä. Aivan vitun ihanaa, nyt ei pääse sinne niin voiki aloittaa elämisen seuraavaksi 3kk treenauksen sijaan, eli nyt voi olla joka perjantai lauantai keitolla ja yrittää hankkia baarista sääli pillua tällä onnettomalla tarinalla.

Muakin kiinnostaa opiskelu yhtä paljon kuin sähköaitaan kuseminen, mutta kai se on pakko. Joku fyysisesti raskas 8-16 duuni, josta maksettais kunnolla passais kivasti. Sellanen josta työpäivän päätyttyä työt todella jäis työpaikalle. Työkaverit sais olla kaikki äijiä,sellasia jotka puhuis työpäivän aikana korkeintaan 10 sanaa. Sellanen duuni rokkais!

Mee muuttofirmaan. Hyvänä päivänä _helvetin_ raskasta hommaa, ei paljo naisia näy, eikä kotona tarvi miettiä muuta ku pumpissa olevia forkkuja.

Nimim: "kokemusta on"

Meil käyny muuton aikana joku moka ja ollaan vahingossa tehty mun nimellä uus tv-lupasopimus, vaikka vanha (miehen nimellä) on jatkunut samaan aikaan. Kun huomattiin se nyt vasta (toisessa eräpäivät useemmin ku toisessa), ja heti soitto viestintävirastoon, ni vastaus on "me ei kyllä tälläsiä palauteta yleensä......" !!!!!

Haistakaa nyt paska oikeesti. Jos niitä ylimääräsiä maksuja ei palauteta, niin taidan kyllä irtisanoa tän voimassa olevankin sopimuksen ihan vaan siksi, että toi nyt on aivan kusetusta. Että ottaa päähän!

Edit: Kerranki onni puolella ja ylimääräset maksut palautetaan. Ehin jo raivostua, mutta näköjään turhaan. :D

Ihmiset, kuten tuo joka oli heittäny tuon tytön päälle tuota happoa 4D-dokumentissa. Ei helvetti voi käsittää. Silmä silmästä... Tosin ehkä hitaammin, tippa kerrallaan happoa simmuihin.

Olis tollaselle paskapäälle aivan oikein, tosin tämän jälkeen tekisi hyvää vielä sama menetelmä muillekin limakalvoille.

Tällä hetkellä vituttaa se, että lukujärjestys on täysi(niin täynnä kun se vaan voi olla), joten omaa aikaa ei juurikaan jää ja treenit eivät oikein suju.

Olis tollaselle paskapäälle aivan oikein, tosin tämän jälkeen tekisi hyvää vielä sama menetelmä muillekin limakalvoille.

Tällä hetkellä vituttaa se, että lukujärjestys on täysi(niin täynnä kun se vaan voi olla), joten omaa aikaa ei juurikaan jää ja treenit eivät oikein suju.

Toki. Koko kroppa läpi. Hitaaaaaaaasti.

Back
Ylös Bottom