Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mistä te vaatteenne ostatte? siis kysehän on vain kärsivällisyydestä. Kyllä niitä sopivia vaatteita löytyy, jotka istuvat, kun jaksaa etsiä.

Yleensä ostan vaatteeni perus bodaus putiikeista/netistä ja hiphop/katumuoti liikkeistä (ja olen kyllä kiertänyt muunkin tyylin puljuja mutta näissä tilanne on yleensä vain pahempi) Nyt kun rupesin miettimään niin empä omista yhtään täysin istuvaa paitaa. Sellaisia on monesti etsitty. Mahan kohdalla aina paljon tilaa :/

"Onko ketään kysynyt kaverilta ikinä et mitä se tekee?" Tämän tyyliset kielioppivirheet ärsyttävät! Opetelkaa jumalauta puhumaan suomea!

Toivon tosiaankin, että kyseinen henkilö ei lue tätä foorumia.
Jos toi on muuten yhtä fiksu kuin mitä treenimetodeista voi päätellä, tuskinpa edes tietää mikä on internet. Eli aika rauhallisin mielin voidaan olla, tuskin tämä Monster Bencher mieltään pääsee näistä jutuista pahoittamaan.

Toivon tosiaankin, että kyseinen henkilö ei lue tätä foorumia. Ei olis kiva lukea itestäsä tollasta paskaa. Pitää alkaa jotain helvetin kuviakin räpsimään. Miettikää nyt vähän. Kohta sieltä alkaa pukkaamaa viestiä, että painu ketkuttaja helvettiin täältä, mutta omasta mielestä ei ole oikein tuota kyseistä henkilöä kohtaan tällänen.

Varsinkin noi varmistusrautojen pois ottaminen alkaa olla jo silkkaa kiusaamista. Aikuiset ihmiset rajottakaa nyt.

Kyllä aika asiallista keskustelua asian tiimoilta. Surffaa hieman, niin huomaat että internetin mittapuulla tämä jutustelu on naurettavan kesyä. Hyvä niin. Ei sitä aina tarvi päitä silitellä...

Salin henkilökunnalle tulisi huomauttaa ko. henkilöstä. Joku kaunis päivä tanko vielä napsahtaa poikki ja sinkoutuu jotakuta salillakävijää silmään.

Saatanan veikkaus ja sen nettisivut. Perkele, kun etusivulla tulee joku ilmoitus, että toimii parhaiten tällä ja tällä selaimella. Sitten on ruutu, että älä näytä tätä muistutusta uudelleen. Silti se sama paska pomppaa esiin joka kerta kun menee sisään.

Aamulla etusivulla oli teksti: "Suuresta voittojen määrästä johtuen voitonmaksujärjestelmässä on ruuhkaa. Voitonmaksu viivästyy, mutta voitot ovat pelitileillä sunnuntain aamupäivän aikana. Ikipelien uusimiset alkavat kello 18.30 ja valmistuvat ennen arvontaa. Kiitos kärsivällisyydestä!" Päivällä tekstiin oli muutettu "iltapäivän aikana" ja nyt siellä lukee "illan aikana". Ei o vieläkään rahoja tilillä. En odota 7 miljoonaa mutta joku roti pitäis saada.

Käytettävyydeltään sivut on täysin kuraa ja hitaat. Täytyy vaihtaa lafkaa, kun saa rahat ensin pois sieltä :curs:

Vittu kun vituttaa oma ammatinvalinta. Kai se on saatana iskettävä hanskat tiskiin ja lähdettävä opiskelemaan jotain muuta.
Sama täällä. Tosin mä en todellakaan jaksaisi opiskella 18 vuoden koulutusputken jälkeen enää yhtään mitään hetkeen. Vaan enpä tiedä, onko tässä muutakaan tehtävissä, nimittäin nykyiset tutkintopaperit kelpaa lähinnä perseen pyyhkimiseen. Töitä niillä ei ainakaan saa.

Muakin kiinnostaa opiskelu yhtä paljon kuin sähköaitaan kuseminen, mutta kai se on pakko. Joku fyysisesti raskas 8-16 duuni, josta maksettais kunnolla passais kivasti. Sellanen josta työpäivän päätyttyä työt todella jäis työpaikalle. Työkaverit sais olla kaikki äijiä,sellasia jotka puhuis työpäivän aikana korkeintaan 10 sanaa. Sellanen duuni rokkais!

Itse en tuota fyysistä työtä ehkä ottaisi, mutta muutoin komppaan. Omalla osastolla itseäni lukuunottamatta kaikki naispuolisia ja voi luoja sitä pälätystä joka hetki. Todella vaikea keskittyä kun heidän pitää puhua joka ikinen hetki. Ei mitään vastaan sosiaalista kanssakäymistä, mutta kun välillä sitä kaipaisi töissä omaakin rauhaa.

Pitäis töihi lähtä ja ei saanu nukuttuu koko vitun yönä kun n. 2-3h, ja sekin niin, että tiedosti koko aika makaavan sängys... Vituttaa ihan tunteel kyl.

Miten voi näin pieni asia vituttaa näin paljon...

Minä posliiniasemalla kansliassa:

Minä: Moi tulin hakeen passia.
Täti: Jaha, onko sulla kuitti mukana?
Minä: Öööööh. Ei.
Täti: Joo, entäs toi vanha passi?
Minä: ...Ei.
Täti: Jaa, no en voi luovuttaa tätä uutta passia, kun vanha on vielä voimassa. Se pitäisi olla mukana.
Minä: Noi voi VITTU, eikö senkin olisi voinut kertoa silloin kun kävin uuden passin tilaamassa?
Täti: Kyllä siitä yleensä sanotaan...
Minä: Niinpä niin!

Ja lähdin vetään. Hukkasin tohonkin reissuun puolet ruokatunnistani ja 50 senttiä parkkimittariin. Olisi pitänyt periä sekin siltä lortolta.

Miten voi näin pieni asia vituttaa näin paljon...

Minä posliiniasemalla kansliassa:

Minä: Moi tulin hakeen passia.
Täti: Jaha, onko sulla kuitti mukana?
Minä: Öööööh. Ei.
Täti: Joo, entäs toi vanha passi?
Minä: ...Ei.
Täti: Jaa, no en voi luovuttaa tätä uutta passia, kun vanha on vielä voimassa. Se pitäisi olla mukana.
Minä: Noi voi VITTU, eikö senkin olisi voinut kertoa silloin kun kävin uuden passin tilaamassa?
Täti: Kyllä siitä yleensä sanotaan...
Minä: Niinpä niin!

Ja lähdin vetään. Hukkasin tohonkin reissuun puolet ruokatunnistani ja 50 senttiä parkkimittariin. Olisi pitänyt periä sekin siltä lortolta.

:D ...totaniin, milläs meinasit varmentaa henkilöllisyytesi kun passia noudat. Ajokorttihan ei ole mikään virallinen henkilöllisyyspaperi.

Ei millään pahalla mutta aiheuttaa hymyilyä mielikuva kansliassa olevasta kaverista joka tokasee "tulin hakeen mun passin" ilman mitään papereita millä todistaa että se passi on hänen :D

Täytyykö siinä muka olla mukana joku toinen henkilökortti? Onhan sillä tiskitädillä kädessä se passi, josta löytyy kuvat ja kaikki. Ihan yhtä ruma naama niissä kaikissa lapuissa on.

Vittu että voi yksien farkkujen ostaminen olla vaikeaa. Enkä ole edes mitenkään poikkeava vartalolta. 29 tuuman vyötäröä ei löydy mistään ja jos löytyy niin aivan tuskaisilla pillilahkeilla. Pitää näköjään olla pikkasen turvonnut keskivartalo ja siimat jalat että löytää ylipäätään mitään. Jos en saa luottokaupan kautta tilattua sopivia pöksyjä niin pää räjähtää.

Back
Ylös Bottom