Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oisitko muuten millä ollu lopettamassa tota elukkaa siinä tilanteessa?
Kyllä se kirves olis ollut nopein ja kivuttomin. Tosin eihän välineillä lakien mukaan ole väliä, kunhan sen saa lopetettua kivuttomasti.
Ihme vasymys taas kerran paalla. Edellisyona nukuin 16h, sita ennen parikin kertaa n.12h. Keskimaarin nukun n.7h/yo. En ole viime aikoina juurikaan juhlinut, valvonut myohaan, rasittanut itseani paljon tai tehnyt mitaan muutakaan erityista, mika selittaisi vasymyksen. Mua alkaa vaan jossain vaiheessa paivaa aina vasyttaa kamalasti ja tekee mieli kotiin, vaikka olisin kavereiden seurassa. Sit menen kotiin ja otan "paikkarit", mista en todellakaan saa itseani heratettya ennen seuraavaa aamua. Haluan kayda ulkona, tehda asioita ja viettaa aikaa kavereiden kanssa, mutta en vaan pysty nauttimaan siita silloin kun vasyttaa. MIKA MUA VAIVAA?? :(
Toinen vitutuksen aihe on marisevat ihmiset. Aina loytyy jotain mika on vialla ja siita on pakko marista samaan aikaan kun istutaan perseellaan kotona eika tehda asian eteen mitaan. Ilmankos moisilta ihmisilta ei mikaan onnistu.
Voiko olla kilpirauhasen vajaatoiminta?
Oisitko muuten millä ollu lopettamassa tota elukkaa siinä tilanteessa?
Ton väsymyksen lisäksi turpoaa ihan hemmetisti. Enemmän kuin kukaan turpoaa vain makaamalla samassa ajassa ja syömällä saman määrän. Joutu hinauttamaan eksän merille vielä kun mahtui pyörimään ovesta ulos.
Eiks se oo ihan laissa säädetty että eläin pitäis lopettaa? Yhdyn Mies847 täysin, hyi saatana oikeesti. Jos ei pysty ite lopettamaan, niin jollekin eläinlääkärille/viranomaselle soitto että tulee hoitamaan.
Ihme vasymys taas kerran paalla. Edellisyona nukuin 16h, sita ennen parikin kertaa n.12h. Keskimaarin nukun n.7h/yo. En ole viime aikoina juurikaan juhlinut, valvonut myohaan, rasittanut itseani paljon tai tehnyt mitaan muutakaan erityista, mika selittaisi vasymyksen. Mua alkaa vaan jossain vaiheessa paivaa aina vasyttaa kamalasti ja tekee mieli kotiin, vaikka olisin kavereiden seurassa. Sit menen kotiin ja otan "paikkarit", mista en todellakaan saa itseani heratettya ennen seuraavaa aamua. Haluan kayda ulkona, tehda asioita ja viettaa aikaa kavereiden kanssa, mutta en vaan pysty nauttimaan siita silloin kun vasyttaa. MIKA MUA VAIVAA?? :(
Toinen vitutuksen aihe on marisevat ihmiset. Aina loytyy jotain mika on vialla ja siita on pakko marista samaan aikaan kun istutaan perseellaan kotona eika tehda asian eteen mitaan. Ilmankos moisilta ihmisilta ei mikaan onnistu.
vähennä kannabista...
Sulla on ikävä.![]()
Voiko olla kilpirauhasen vajaatoiminta?
Ton väsymyksen lisäksi turpoaa ihan hemmetisti. Enemmän kuin kukaan turpoaa vain makaamalla samassa ajassa ja syömällä saman määrän. Joutu hinauttamaan eksän merille vielä kun mahtui pyörimään ovesta ulos.
vähennä kannabista...
Silloin kun poltan ruohoa, teen sen illalla kun HALUAN menna nukkumaan. Yleensa kuitenkin poltan laattaa, mika pelkastaan rentouttaa eika vasyta. Tahan on melko turha sanoa mitaan vastaan, silla tunnen kroppani ja tunnen kannabiksen vaikutukset paremmin kuin joku joka ei ole edes ikina polttanut 
Tulihan se sieltaSilloin kun poltan ruohoa, teen sen illalla kun HALUAN menna nukkumaan. Yleensa kuitenkin poltan laattaa, mika pelkastaan rentouttaa eika vasyta. Tahan on melko turha sanoa mitaan vastaan, silla tunnen kroppani ja tunnen kannabiksen vaikutukset paremmin kuin joku joka ei ole edes ikina polttanut
Edit.
Ainiin ja tanaan vituttaa pitkasta aikaa mun aiti. Yrittaa syyllistaa mua siita etta en ole varma haluanko kayda "kotona" sina aikana kun olen Suomessa. Ihan hyvin han voi tulla tapaamaan mua Turkuun ja voidaan kayda vaikka lounaalla ja viettaa paiva yhdessa, miksi mun pitaisi matkustaa sinne hevonperseeseen mista olen halunnut pois siita lahtien kun olin 10v??
Lisaksi asuin kotona 16 vuotta, joten luulisi mutsillekin olevan kivaa olla pitamatta yhteytta muutamaan kuukauteen. Viimeksi puhuttiin puhelimessa muistaakseni 2kk sitten eika mulla nyt ole juurikaan uutta sanottavaa...
Joo eihän merkilliset muutokset unirytmeissä voi huumeista johtua, varsinkaan kannabiksesta sehän on sama kuin joisi maitoa vaan, mihin se muka vaikuttaa että sitä vedellään joka ilta ennen nukkumaanmenoa :D Laitan tähän vielä lisäksi muita naisen logiikka juttuja ne on aina niin loistavia..