Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jalka paskana vieläki kun koulus oli kiekonheittoo ja hain kiekkoo... Kunnon kaatumiset sinne kentälle ja takareisi paskana.

Itellä laskin, että vuokran+sähkön+veden jälkeen jää semmonen 220e käteen / kk. Siitä pakollisia on ruuat, puhelinlaskut ja netti. Kai tolla pärjäilee, onneks on säästöjä useamman tonnin edestä. Nyt ehkä 6vko päästä saan myös iltaduunia, joten hieman lisärahaa tulee vielä. Tosiaan tänään kirjotettiin vuokrasoppari ja oon tässä edellisen viikon aikana tehnyt laskelmia tuloista / menoista.

Meikäläisellä jäi vanhassa kämpässä 80e käteen opintotuesta. Nyt muutin toiseen kaupunkiin ja soluasuntoon niin nyt jää reilu parisataa käteen kuussa joka tuntuu ihan luksukselta verrattuna aiempaan. Eikä tarvi maksaa sähköä, vettä, nettiä tms.

Viikkoon päässy urheilemaan niskani takia ja toinen vitun viikko vielä edessä, ei perkele. Huomenna kuvauksiin jotta tietää mitä siellä on rikki.

Jalka paskana vieläki kun koulus oli kiekonheittoo ja hain kiekkoo... Kunnon kaatumiset sinne kentälle ja takareisi paskana.

+ Olin lukenu enkun sanakokeeseen vääriä sanoja koko eilisen :lol2: vittu ku meni kaikki päin persettä

Vituttaa suunnattomasti kaikki tupakanpolttajat. Nämä luuserit pitäisi kaikki pakottaa allekirjoittamaan paperi, joka velvoittaisi heidät maksamaan tupakasta aiheutuneiden sairauksien hoito omasta pussista. Turha mussuttaa mitään maksetuista veroista. On helppoa laskea kunka paljon enemmän verovaroja tupakanpolttajat kuluttavat polttamattomiin verrattuna. Tämä osa heidän pitäisi maksaa omasta pussista. Tupakkavero ei riitä kattamaan tätä eroa.
Ihanko mutulla heitit? Mulla on jostain sellainen muistikuva, että joskus on kai jonkinlaista tutkimusta tehty josta selvisi, että tupakoitsijat maksavat hyvinkin omat hoitonsa tupakkaveroina ja taisi jäädä ylikin. Vai oliko tässä se lisänä, että tupakanpolttajat myös kuolevat nuorempina ja näin säästävät valtion varoja, kun ei tarvitse eläkettä maksella jne... Jos jollain on antaa tarkempaa infoa, niin antaa tulla.

Ihanko mutulla heitit? Mulla on jostain sellainen muistikuva, että joskus on kai jonkinlaista tutkimusta tehty josta selvisi, että tupakoitsijat maksavat hyvinkin omat hoitonsa tupakkaveroina ja taisi jäädä ylikin. Vai oliko tässä se lisänä, että tupakanpolttajat myös kuolevat nuorempina ja näin säästävät valtion varoja, kun ei tarvitse eläkettä maksella jne... Jos jollain on antaa tarkempaa infoa, niin antaa tulla.

Mutupaskaa minä suollan. En ottanut huomioon säästettyjä eläkemenoja. Mutuni perustui muistikuvaan tutkimuksesta, jossa huomioitiin vain verot. Oli miten oli, pyydän anteeksi avautumistani. Eilen pisti vaan vituttamaan suunnattomasti, kun oma kämppä oli täynnä tupakansavua, vaikka kaikki ikkunat olivat kiinni ja itse en polta. Tuntuu vaan kohtuuttomalta.

Mutupaskaa minä suollan. En ottanut huomioon säästettyjä eläkemenoja. Mutuni perustui muistikuvaan tutkimuksesta, jossa huomioitiin vain verot. Oli miten oli, pyydän anteeksi avautumistani. Eilen pisti vaan vituttamaan suunnattomasti, kun oma kämppä oli täynnä tupakansavua, vaikka kaikki ikkunat olivat kiinni ja itse en polta. Tuntuu vaan kohtuuttomalta.
Ei siinä, vituttais muakin, jos joutuisin omassa kodissani tupakansavua haistelemaan vastoin tahtoani. Kännipäissäni sauhuttelen ja normaalisti en ollenkaan, joten en jaksa sitä savuakaan selvinpäin haistella.

Sanos muuta.
Usein kuulee sanonnan, että raha ei tee onnelliseksi, mutta ei persaukisenakaan elämä ruusuilla tanssimista ole :jahas:

Vituttaa kun tekis mieli ostaa taulutv, tv-taso, kotiteatteri ja jonkinlainen pelikonsoli, mut en osaa tuhlata :D Kauppalaskun maksaminenkin vituttaa suunnattomasti, kun tietää, että tilillä on nyt x-verran vähemmän rahaa :D

Voi helvetti. Vituttaa niin paljon, ettei tiedä miten päin olisi. Itkettää ja vituttaa samaan aikaan ja on ihan kamala olo. Tein riskisijoituksen. Ei ole kyse kuin 400 eurosta, mutta just nyt ei olisi varaa siihenkään riskiin. Vittu kun piti suostua.

Voi helvetti. Vituttaa niin paljon, ettei tiedä miten päin olisi. Itkettää ja vituttaa samaan aikaan ja on ihan kamala olo. Tein riskisijoituksen. Ei ole kyse kuin 400 eurosta, mutta just nyt ei olisi varaa siihenkään riskiin. Vittu kun piti suostua.

Se on jännä se ihmisen luonne. Vaikka tuollainen pelottaa, arveluttaa ja tietää ettei pitäisi ottaa riskiä, mutta silti se terve rahanhimo siellä taustalla vie voiton. Kerta toisensa jälkeen :D

Kehtaako sanoa mihin sijoitit?

En tiiä miks mutta mua alko yht'äkkiä vituttamaan aivan raakasti juoksumatot ja kuntopyörät. Siinä on mukavuudenhaluisen nykyihmisen idiotismin tiivistelmä teknologian muodossa. Mikä järki on tampata sitä sähköllä vitisevää liukuhihnaa jossain kuivassa/hikisessä kuntosali-ilmastossa? Ääliömäinen äänikin niistä lähtee.

Suomen maassa sattuu olemaan vielä luontoa ja sinne raivattuja teitä/polkuja, parhaimmillaan jopa itse lenkkeilyyn tarkoitettuja kuntoratoja. En millään saa mahtumaan päähäni sitä logiikkaa millä voisi järkevästi perustella ja puoltaa juoksumattojen ja kuntopyörien olemassaoloa. Salille voi juosta/pyöräilllä, saa sopivan alkulämmön, turhaa siellä sitten enää tampata ja kuluttaa sähköä.

Säätilaan vetoamiskortinkin ammun alas heti. Jos sataa, ei kyllä niin tissiposki voi olla etteikö oman kuntonsa puolesta voisi sitä puolta tuntia raikkaassa, hapekkaassa ulkoilmassa viettää, suihkussa kastut kuitenki. "Mutq siel on talvi ja liukast"---> Sukset jalkaan ja hankeen hiihtämään ja vaalimaan perinteitä. Ai että vituttaa. Mutta ei vituttais yhtään jos ees joku valaistuu ja alkaa boikotoimaan noita typeristä typerimpiä värkkejä. :down:. Kompatkaa tai esittäkää vasta-argumentteja. Itse en oikein keksi mitään hyödyllistä syytä miksi EU ei kieltäisi ko. turhakkeita joillain direktiiveillä. Luonnonvaroja ja sähköä ainakin säästyisi.

En tiiä miks mutta mua alko yht'äkkiä vituttamaan aivan raakasti juoksumatot ja kuntopyörät. Siinä on mukavuudenhaluisen nykyihmisen idiotismin tiivistelmä teknologian muodossa. Mikä järki on tampata sitä sähköllä vitisevää liukuhihnaa jossain kuivassa/hikisessä kuntosali-ilmastossa? Ääliömäinen äänikin niistä lähtee.

Suomen maassa sattuu olemaan vielä luontoa ja sinne raivattuja teitä/polkuja, parhaimmillaan jopa itse lenkkeilyyn tarkoitettuja kuntoratoja. En millään saa mahtumaan päähäni sitä logiikkaa millä voisi järkevästi perustella ja puoltaa juoksumattojen ja kuntopyörien olemassaoloa. Salille voi juosta/pyöräilllä, saa sopivan alkulämmön, turhaa siellä sitten enää tampata ja kuluttaa sähköä.

Säätilaan vetoamiskortinkin ammun alas heti. Jos sataa, ei kyllä niin tissiposki voi olla etteikö oman kuntonsa puolesta voisi sitä puolta tuntia raikkaassa, hapekkaassa ulkoilmassa viettää, suihkussa kastut kuitenki. "Mutq siel on talvi ja liukast"---> Sukset jalkaan ja hankeen hiihtämään ja vaalimaan perinteitä. Ai että vituttaa. Mutta ei vituttais yhtään jos ees joku valaistuu ja alkaa boikotoimaan noita typeristä typerimpiä värkkejä. :down:. Kompatkaa tai esittäkää vasta-argumentteja. Itse en oikein keksi mitään hyödyllistä syytä miksi EU ei kieltäisi ko. turhakkeita joillain direktiiveillä. Luonnonvaroja ja sähköä ainakin säästyisi.

Maaseudulla ei ole välttämättä kunnon mahdollisuuksia lenkkeillä auraamattomilla teillä talvisaikaan. Ja jos juoksu on päälaji, niin mitäs sitä hiihtämään lähteä.

Juoksumattojen puolesta:
- juomapullo kulkee mukana, ilman että sitä tarvii kantaa
- juostessa voi katsella tv:stä salkkareita
- ei tarvi turvautua kyykkyp*skaan, jos hätä yllättää
- voi juostessa vilkuilla punttimimmejä tekemässä SJMV:tä
- voi säätää nopeuden tarkalleen sopivaksi
- helppo lopettaa, jos alkaa *tuttamaan kesken lenkin
- ei tarvi talvella laittaa kymmentä kiloa vaatetta päälle

Back
Ylös Bottom