Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Huomenna anatomian lihas- ja luutentti. Lihaspuoli on jo kunnolla muistissa, mutta luut ei sitten millään.

Sanokaa vaan että oon hirvee ihminen tai mitä tahansa, mutta
rupee palaa käpy tohon broidiin ja sen muijaan... :curs:
Taustaa: Isoveli on 20v, minä kaksi vuotta nuorempi. Molemmat asuu kotona vielä.
Toi broidi on nyt vissiin muuttanu ton muijansa kans tänne, kysymättä keneltäkään mitään. Siis sille naiselle ei kai oo mikään ongelma tulla pojan VANHEMPIEN luokse asumaan, ilman että ees tuntee näitä.
Ei tämä vielä mitään, mutta noista ei kumpikaan opiskele missään, ei oo töissä, ei siis tee yhtään mitään. Päivät pitkät vittu makaa sängyssä ja odottaa että ruoka tulee pöytään. Siis voiko olla noin saamattomia ihmisiä...
Ja se muija saatana, niin perhanan ujo ettei se puhu kenellekään mitään, parin vuoden aikana muutaman kerran oon kuullu ku se on puhunu. Miten voi asua saman katon alla ihmisen kanssa jota ei tunne ollenkaan. Mutta miten tutustua siihen kun ei se vastaa jos sille sanoo jotain...
Ja naurakaa vaan, mutta kun itellä on nyt syksyllä YO-kirjotukset tulossa ja olen koulun jälkeen koittanut lukea niihin, MUTTA MITEN HELVETISSÄ VOI KESKITTYÄ KU NOI KAKS SAATANA NAI TOSSA SEINÄN TAKANA NIIN ETTÄ SEINÄT JYSKYY JA ÄHINÄ KUULUU TOISELLE PUOLELLE TALOA.

Ei jeesus, onko tää normaalia enää...

Oikeasti: voisiko pyöräilijät vähän jarruttaa kaarroksissa, jos tulevat kulman takaa tai käyttää sitä soittokelloa. Ei ole kivaa, kun voisi tulla törmäys tosi helposti ja nuo ajelevat, miten sattuu ihmisjoukossa. Kypäräkin olis jees - niiden hengen takia!

Paholaisen keksintöjä nämä nykyajan vempeleet. Corolla hajosi männäviikolla keskellä yötä varoittamatta käsiin, Windows Live Messenger kusee huolella syystä tuntematon ja upouusi mokkulakin on ruvennut nyt temppuilemaan koeajan mentyä juuri parahiksi umpeen. Siis voi vittujen kevät ja syyläisten pippeleiden takatalvi, sanon minä. Kohta harkitsen vakavasti hevosen hankkimista auton sijasta (omaa ei siis vielä ole), muutan jonnekin saareen tai muuten vaan vitun kauas kaikesta ja lähettelen välillä pullopostia tuntemattomille ihan vaan vittuillakseni. Stana.

Edit. Ja sitten toki yksi paska on tämä meidän iki-ihana työkkärimme. Lähettivät saatana vähän aikaa sitten kirjeen, että pitäisi johonkin koulutukseen osallistua.. No, ei siinä mitään. Kävin selvittelemässä asiaa henkilökohtaisesti heidän virkailijansa kanssa, että en ole menossa, koska sain töitä ja opiskelupaikkakin on plakkarissa - heidän koulutuksensa kun oli tarkoitettu näille, joilla ei ole ammatillista koulutusta alla tahi työpaikkaa. No nyt sitten lähettivät muutama päivä takaperin taas kirjeen, etten ole osallistunut heidän "koulutukseensa". Mitä vittua? Eikö niille marakateille mene kerrasta perille, etten ollut aikeissa missään vaiheessa ottaa osaa mokomaan? Tässä sitä nyt sitten täytellään taas jotain helvetin selvityksiä.

Koko työkkärin sais minun puolestani ajaa alas, en ole saanut siltä muuta kuin armottoman vitutuksen.

Mua vituttaa nää rokotteiden vastustajat. Nytkin kauhea itku jostain narkolepsiasta.

Samaan aikaan maailmassa kuolee tuhansia tai kymmeniä tuhansia lapsia kehitysmaissa joille ei ole tarjolla rokotteita. Vittu menisivät itseensä aikuiset ihmiset, vähän suhteellisuuden tajua pliis.

Vituttaa kun treenaamin jäänyt hiukan taka-alalle viime aikoina. Treenaamisen sijaan olen keskittynyt pääasiallisesti roskaruokaan ja juopotteluun. Miksi pitää olla niin vitun heikko, paino varmaan noussut ihan vitusti kesän aikana ja sarjapainot vain laskenut.

Ja naurakaa vaan, mutta kun itellä on nyt syksyllä YO-kirjotukset tulossa ja olen koulun jälkeen koittanut lukea niihin, MUTTA MITEN HELVETISSÄ VOI KESKITTYÄ KU NOI KAKS SAATANA NAI TOSSA SEINÄN TAKANA NIIN ETTÄ SEINÄT JYSKYY JA ÄHINÄ KUULUU TOISELLE PUOLELLE TALOA.

Ei jeesus, onko tää normaalia enää...

Ei ole, mutta sitä suuremmalla syyllä tarjosi päivän parhaat naurut:hyper:. Kiitos.

Sivumennen kysyen, eikö vanhempia oikeasti haittaa tuollainen meno yhtään?

Sama juttu. Joutu repeemään (aivan lensi erhamnit näppikselle) :lol2:

Joo-o. Vituttais kyllä itteänikin ehkä. Ei toi naiminen mutta se ääretön ujous jos ei mitään kerta puhu. Noh, ei se ainakaan vissiin sängyssä ole ujo (ryskeestä ja ähinästä päätellen). Et jotai hyvää siinäki sitte.

Vituttaa. On vituttanut koko paivan enemman tai vahemman. Lista nayttaa talta (jarjestys sattumanvarainen):

1. Olen kai tulossa kipeaksi. Nena tukossa ja vetamaton olo. Johtunee saatilasta ja erityisesti siita etta pyorailen aina kaatosateessa duuniin ja takaisin ilman sadetakkia tai sateenvarjoa. Viimeksi tanaan aamulla satoi aivan kaatamalla kun lahdin kotoa ja pahimmillaan tuuli niin paljon etta pelkasin oikeasti lentavani kanaaliin. HALUAN KESAN TAKAISIN!

2. Mies on ollut Espanjassa lahes viikon, mika tarkoittaa sita etta meilla on ollut viikko vahemman aikaa viettaa toistemme kanssa ennen kuin han muuttaa takaisin Ausseihin syyskuun ensimmainen paiva. Olen myos joutunut olemaan ilman laheisyytta ja seksia, mika sateisina iltapaivina on aivan sietamatonta. Niiiiiin ja lisaksi vituttaa se, etta kun han tulee takaisin, pitaa tietysti olla kavereiden kanssa niin paljon kuin mahdollista ja sanoa jaahyvaisia, joten mulle on viela vahemman aikaa  Jos ihmiset eivat olisi keksineet niin typeria lakeja visoineen paivineen, meilla olisi ollut enemman aikaa nyt kun vihdoin saatiin homma toimimaan.

3. Kirjoitin taman viestin tahan asti n.4 kertaa, mutta joka kerta tonaisin hiirta ja painoin sita nappia hiiren sivussa, mika vie edelliselle nettisivulle. Fuuuuuck.

4. En meinannut paasta kotiin tanaan, koska mun vuokraisanta on remontoinut ja maalannut kamppaa jo ikuisuuden eika meilla silti ole kaikkia ovenkahvoja. Sisaovesta puuttuu se ulkopuolella oleva kahva (mita siis kaytan kun tulen kotiin) eika ovea saa pelkalla avaimella auki. Jouduin koputtamaan ylakerran oveen ja siella oli joku nainen, joka auttoi mua loytamaan ruuvivaantimen ja vaantamaan silla oven auki.

5. KELA. En ole oikeutettu Suomen sosiaaliturvaan, koska en ikina lahettanyt selvitysta ulkomaille muuton syista (vaikka kyseessa on tilapainen muutto). Miksi tollasia asioita ei voi tehda netissa??? Kuka helvetti viela nykyaikana kayttaa paperisia lippusia ja lappusia jotka pitaa tulostaa, laittaa kirjekuoreen ja postittaa perille? Liikaa vaivaa, joten jatin tekematta ja nyt kaduttaa etta ilmoitin yhtaan mihinkaan lahdostani…
Niin ja kaiken lisaksi en tieda mita mun pitaa tehda saadakseni oikeuteni takaisin. Yritin kysya maililla, mutta sain maailman ymparipyoreimman vastauksen. Taisivat luulla maahanmuuttajaksi.

6. Kroppa on riekaleina. Pari viimeista kuukautta ovat olleet aika rankkoja enka edes ajatellut asiaa ennen kuin joku sanoi jotain siita miten paalaellaan tamankaltainen elama on. Nykyaan ma pystyn aivan helposti juhlimaan myohaan, valvomaan koko yon, menemaan toihin aamulla ja jatkamaan viela toiden jalkeenkin, mutta viime aikoina olen alkanut olla ihan erilaisella tavalla vasynyt. Sellainen syva vasymys, mika johtuu siita etta kroppa on yksinkertaisesti antamassa periksi.

7. En osaa enaa kirjoittaa suomea.

Siina se. Tanaan tapahtui jotain muutakin vituttavaa, mutta en just nyt jaksa muista…

Mua vituttaa nää rokotteiden vastustajat. Nytkin kauhea itku jostain narkolepsiasta.

Samaan aikaan maailmassa kuolee tuhansia tai kymmeniä tuhansia lapsia kehitysmaissa joille ei ole tarjolla rokotteita. Vittu menisivät itseensä aikuiset ihmiset, vähän suhteellisuuden tajua pliis.

No se koko rokostushan nyt oli pelkkää rahastusta. Ei niin mitään apua mihinkään sikainfluenssaan, joka on jatkuvasti muuttuva ja vahvistuva virus. Itteeni vitutti se rokotuskohu jo sillon niin paljon etten ottanu koko rokotusta.

Onko Nudiet sitten jotenkin normaalia selkeästi paksumpaa kangasta? Mitä kuvia katsellut joskus, näyttivät melko paperisilta.

Kyllä nämä ainaki Hilfigereihin verrattuna on kestänyt paremmin. En tosin oo mikään muotihihhuli, eli ei pahemmin tuu tarkasteltua vaatteita, joten voiha niitä parempiakin tuotteita olla. Dieseleitä en oo koskaan omistanut, koska voi jo käsikopelolla kaupassa sanoa, että ovat erittäin ohutta kangasta ja varmasti puhkeaa mun pyöräilyn määrällä parissa kuukaudessa.

Back
Ylös Bottom