Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Saatanan pissisblondit soittaa dösän takapenkillä jotain Kanye Westiä kännykän kajareista.:curs: Hankkikaa ne vitun kuulokkeet jos on ihan pakko kuunnella eikä kailottaa sanattomasti koko dösälle ett "hei, minä kuuntelen tällaista paskamusaa!" (jos joku sattuu tykkäämään Kanye Westistä niin älkää ottako itteenne.:haart:)

Piti sitten juuri sopivasti ennen viikonloppua sairastua vielä.

Saatanan pissisblondit soittaa dösän takapenkillä jotain Kanye Westiä kännykän kajareista.:curs: Hankkikaa ne vitun kuulokkeet jos on ihan pakko kuunnella eikä kailottaa sanattomasti koko dösälle ett "hei, minä kuuntelen tällaista paskamusaa!" (jos joku sattuu tykkäämään Kanye Westistä niin älkää ottako itteenne.:haart:)

Munaa suuhun niin hiljenee.

Näyttää taas vahvasti siltä että ens kuu mennään persaukisena. Vitun sosiaalitoimi hoitaa taas asiansa. Multa puuttui opintotuki hakemus, no kävin selvittämässä asiaa - en voi saada tukea kun isän tulot menee yli Hienointahan tässä on se, että asun yksin ja ei olla isän kanssa väleissä - eli ei auta taloudellisesti. Soitin käsittelyyn ja sanoivat että homma selvä, ei tarvitse tähän kuuhun vielä palauttaa. . No kuitenkin tänään kolahti postiluukusta hakemus jossa vaaditaan tota vitun opintotuki hakemusta - tälle kuulle, miksi ne ei voi vittu soittaa ja kertoa asiaansa vaan laittavat vittu postina. Olisin voinut hoitaa asian samantien jos olisivat infonneet, mutta ei laitetaan vittu postissa ja käsittely viivästyy. Pitää lähteä täyttämään noita vitun monisteita ja tuki tulee taas taatusti myöhässä.

Lisäksi vituttaa ainiainen köyhyys, budjetointi pitää tehdä aina - mutta joka vitun kuussa ilmestyy joku vitun raha reikä. Tässäkin kuussa mennyt 400 e laskuihin, koulukirjoihin ja vuokraan.(220 vuokra, 120 e koulukirjoihin. 20 e puhelinlasku, piti ostaa pari vaatetta kans sukkia, paitoja perus settiä.). Elä nyt sitten jäljelle jääneellä 150 eurolla 4 viikkoa ja syö samalla terveellistä ja proteiinipitoista safkaa. Painoa tippunut joku roti 10 kiloa, rahaa ole edes salilla käyntii. Kotona yrittäny treenata, paha vaan kun ei omista painoja tai mitään.

Lisäksi edelleen kipeä, vituttaa heräillä keskellä yötä kun yskittää ihan vitusti.

^ Niin että kiitos vanhemmille.

Tyttöystävä lähtee huomenna 11 maissa kaverinsa mökille ja tulee sunnuntaina illalla takas.

Olin innoissani ku se sano et voidaan hengata tää ilta ja yö yhessä, istuttii ja katottii leffaa ja se välttämättä halus juoda pari, no, joi nimenomaan pari ja sitte tuli huono olo ja sit se perus sammu toho mun sängylle ja kesti vartti et sain sen vaihtaan vaatteita ja meneen peiton alle nukkuu.. vitun hienoa.

Huomenna herätys aikasin kerta pitää antaa kyyti sille viel, olis ollu iha siistiä viettää ilta yhes kerta ei nähä pariin päivään ja sit se menee tällee :D:D toinen vittu sammuus mun sängylle 22:30 aikaan... ei jeesus

Elä nyt sitten jäljelle jääneellä 150 eurolla 4 viikkoa ja syö samalla terveellistä ja proteiinipitoista safkaa. Painoa tippunut joku roti 10 kiloa, rahaa ole edes salilla käyntii.
itellä jää 107 euroa käteen vuokran jälkeen... ei paljon juhlita, salilla kuitenkin käyn

itellä jää 107 euroa käteen vuokran jälkeen... ei paljon juhlita, salilla kuitenkin käyn

Joo ei todellakaan juhlita. Ensi kuussa on tarkoituksena jatkaa salilla käyntiä, onneksi ei ole mitään kallista hankittavaa jäljellä - jää vähän enemmän käteen.

Piti mennä juhlimaan venetsialaisia pienellä porukalla. Nyt tähän porukkaan sitten änkesi yksi niin mulkku jätkä että jään mielummin kotiin. Perkele. :puntti:

Piti mennä juhlimaan venetsialaisia pienellä porukalla. Nyt tähän porukkaan sitten änkesi yksi niin mulkku jätkä että jään mielummin kotiin. Perkele. :puntti:

Noniin. Nyt sit kävi ilmi et se mulkku ei tullukkaan paikalle. Tytöt soitteli "tuu tännee" "tuisit nyyy" no millä vitulla nyt sinne enää menen? Vituttaa kahta kauheemmin VITTU

Mun paras kaveri ja samalla tyokaveri sai potkut, koska joku vitun munapaa (hostellivieras) oli soittanut meidan head officeen ja sanonut, etta mun tyokaveri myi huumeita hostellissa. Oli kuulemma nahnyt, kun ko. tytto oli myynyt pillerin.

Ei siina muuten mitaan, mutta ma tiedan melko varmaksi etta taa tytto ei myy huumeita ja vaikka myisikin, han ei ikina tekisi sita niin etta joku nakee. Vituttaa se, etta tollasten huhujen perusteella joku voi saada potkut ja han tulee lisaksi menettamaan huoneensa, koska han asuu kampassa, joka on pelkastaan meidan tyontekijoille tarkoitettu. Kukaan ei voi todistaa mitaan, joten tassa on pelkastaan mun tyokaverin sana jonkun randomin idiootin sanaa vastaan...

Keta oikeasti kiinnostaa noin paljon joku pillerin myynti, etta viitsii soittaa head officeen, vikista sinne ja hankkia nain toiselle potkut?? Jos se myynti siis edes on totta, mita epailen suuresti. Kukaan henkilokunnasta ei ole niin tyhma, etta tekisi mitaan laitonta hostellissa sellaisessa paikassa missa joku ulkopuolinen saattaa nahda. Tama on niin epareilua, etta mua harmittaa varmaan yhta paljon kuin mun tyokaveria.

Meilla on tahan asti ollut "poissa silmista, poissa mielesta"-periaate, mita ma ainakin olen soveltanut myos vieraisiin. Niin kauan kuin he eivat aiheuta hairiota, ma olen katsonut sormien lapi kokaiinin/speedin jamia vessassa ja laajentuneita pupilleja, koska mua ei oikeastaan kiinnosta mita aineita jengi kayttaa. Eika silla etta ma voisin asialle mitaan tehdakaan, koska mita vaihtoehtoja mulla on? Huumetestit? Poliisit? Ulos hostellista? Vierailla taas on nakojaan yhdella puhelinsoitolla valta hankkia toiselle potkut... En vaan ymmarra, miksi joku nakee edes sen verran vaivaa? Kenelta se on pois, jos joku myy yhden vitun pillerin?

Mua ei henkilokohtaisesti hetkauta vaikka meille tulisi kovempi kuri huumeiden suhteen, mutta mua harmittaa hyvan tyokaverin menetys ja koko tilanteen epareiluus. Jos saisin sen soittajan kasiini, perseraiskaisin sen pesapallomailalla ja sen jalkeen naulaisin sen seinaan isoilla nauloilla ja katkoisin ruumiinosia kunnes se olisi kuollut :jahas:

vituttaa niin saatanasti kun pitkän roskaruokaboikottini jälkeen menin tänään paikalliseen kebabbilaan josta tähän asti saanut mielestäni maan parhaat rullakebabit.
ne saatanan karvakädet olivat muuttaneet koostumusta, salaatti korvattu jollain perkeleen kaalilla. hädin tuskin edes syömäkelpoista enään :<

vituttaa kun odotin pitkästä aikaa pääseväni kebabtaivaaseen ja sitten karu totuus iskee naamaan.

Vituttaa suunnattomasti kaikki tupakanpolttajat. Nämä luuserit pitäisi kaikki pakottaa allekirjoittamaan paperi, joka velvoittaisi heidät maksamaan tupakasta aiheutuneiden sairauksien hoito omasta pussista. Turha mussuttaa mitään maksetuista veroista. On helppoa laskea kunka paljon enemmän verovaroja tupakanpolttajat kuluttavat polttamattomiin verrattuna. Tämä osa heidän pitäisi maksaa omasta pussista. Tupakkavero ei riitä kattamaan tätä eroa. Toinen vielä enemmän näissä tervakeuhkoissa vituttava asia on heidän tuottama savusaaste, joka tunkee joka helvetin paikkaan. Kerostaloissa pitäisi olla tupakanpolton täyskielto. On niin totaalisen väärin, että aina joku joutuu kärsimään näiden munapääkorsteenejen tuotoksista. Pitäisi olla erillisiä tupakkataloja, joissa nämä imbesillit saisivat savustaa toisensa hengiltä ihan rauhassa, syyttömiä saastuttamatta.

Itellä laskin, että vuokran+sähkön+veden jälkeen jää semmonen 220e käteen / kk. Siitä pakollisia on ruuat, puhelinlaskut ja netti. Kai tolla pärjäilee, onneks on säästöjä useamman tonnin edestä. Nyt ehkä 6vko päästä saan myös iltaduunia, joten hieman lisärahaa tulee vielä. Tosiaan tänään kirjotettiin vuokrasoppari ja oon tässä edellisen viikon aikana tehnyt laskelmia tuloista / menoista.

Jatkuva sairastelu ärsyttää, pientä flunssaa koko ajan. Väsyttää.

Liekkö stressillä osuutta, vähän pahasti kaikki nyt kertynyt. Tyttöystävän muutto, oma muutto, remontti, duuni, aikuisopiskelu, kämpän ostamiseen liittyvät pankki jne. asiat, puuh... Vielä autokin pitäisi myydä.

Kun kaikki on hoidettu taidan riipaista kunnon kännit.

Back
Ylös Bottom