Mun paras kaveri ja samalla tyokaveri sai potkut, koska joku vitun munapaa (hostellivieras) oli soittanut meidan head officeen ja sanonut, etta mun tyokaveri myi huumeita hostellissa. Oli kuulemma nahnyt, kun ko. tytto oli myynyt pillerin.
Ei siina muuten mitaan, mutta ma tiedan melko varmaksi etta taa tytto ei myy huumeita ja vaikka myisikin, han ei ikina tekisi sita niin etta joku nakee. Vituttaa se, etta tollasten huhujen perusteella joku voi saada potkut ja han tulee lisaksi menettamaan huoneensa, koska han asuu kampassa, joka on pelkastaan meidan tyontekijoille tarkoitettu. Kukaan ei voi todistaa mitaan, joten tassa on pelkastaan mun tyokaverin sana jonkun randomin idiootin sanaa vastaan...
Keta oikeasti kiinnostaa noin paljon joku pillerin myynti, etta viitsii soittaa head officeen, vikista sinne ja hankkia nain toiselle potkut?? Jos se myynti siis edes on totta, mita epailen suuresti. Kukaan henkilokunnasta ei ole niin tyhma, etta tekisi mitaan laitonta hostellissa sellaisessa paikassa missa joku ulkopuolinen saattaa nahda. Tama on niin epareilua, etta mua harmittaa varmaan yhta paljon kuin mun tyokaveria.
Meilla on tahan asti ollut "poissa silmista, poissa mielesta"-periaate, mita ma ainakin olen soveltanut myos vieraisiin. Niin kauan kuin he eivat aiheuta hairiota, ma olen katsonut sormien lapi kokaiinin/speedin jamia vessassa ja laajentuneita pupilleja, koska mua ei oikeastaan kiinnosta mita aineita jengi kayttaa. Eika silla etta ma voisin asialle mitaan tehdakaan, koska mita vaihtoehtoja mulla on? Huumetestit? Poliisit? Ulos hostellista? Vierailla taas on nakojaan yhdella puhelinsoitolla valta hankkia toiselle potkut... En vaan ymmarra, miksi joku nakee edes sen verran vaivaa? Kenelta se on pois, jos joku myy yhden vitun pillerin?
Mua ei henkilokohtaisesti hetkauta vaikka meille tulisi kovempi kuri huumeiden suhteen, mutta mua harmittaa hyvan tyokaverin menetys ja koko tilanteen epareiluus. Jos saisin sen soittajan kasiini, perseraiskaisin sen pesapallomailalla ja sen jalkeen naulaisin sen seinaan isoilla nauloilla ja katkoisin ruumiinosia kunnes se olisi kuollut :jahas: