Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tämä kirjoitettu puolitoista kuukautta sitten ja kun tuo edellinen paska valmistui, niin heti perään alkoi jokin puoli vitun vuotta kestävä "perusparannus" :wall:. Löisivät kerrankin kadun umpeen, molemmat kaistat auki ja olisivat edes vähän aikaa tekemättä mitään, niin siitä olisi kaikille iloa enemmän kuin mistään muista korjauksista. Voi saatana sentään että vituttaa kun tietää saavansa taas koko loppuvuoden sompailla himaan rantoja myöten tai jostain muualta hevon helvetin kautta, jos aikoo ikinä päästä keskustan läpi
angry-smiley-192.gif
. Kuka vittu näitä hommia oikein suunnittelee, olisi kyllä kirveelle töitä.

Tällä viikolla ilmestyneessa hesarin kuukausiliitteessä(löytyy varmaan ainakin kirjastoista) oli juttua kuinka joku ukko oli keksinyt että siellä keskustan alla kun on sitä parkkitilaa, pystyy oikaisemaan puolen keskustan läpi ilmaiseksi, kun se aika mitä siellä menee on niin lyhyt, 2km se tais lyhentää matkaa ja puolitti ajan vai vähensikö peräti kolmannekseen, jos sopii reitille ni ota harkintaan.

En tiedä onko jannu sokea vaiko vaan juntti, mutta ei se vaivaudu ikinä sanomaan yksikertaista moi-tervehdystä, vaan kyräilee omisssa oloissaan ja katselee lattioita tai seiniä vaikka treenattais kaksin salilla.

Joltain 15 vuotiaalta janarilta moista käytöstä voi odottaa, mutta ei todellakaan yli kolmekymppiseltä jannulta.

Juntti mikä juntti.

Utelias kysymys mutta miksi hänen pitäisi huomata sinut jotenkin? Minä näen duunissa päivittäin monia ihmisiä, joita en moikkaa, koska minua ei kiinnosta vittuakaan. Sama pätee saliin. Tunnen näöltä monta ihmistä joiden kanssa olemme käyneet vuosia samalla salilla mutta ei minua kiinnosta moikkaa heitä ja heitä ei kiinnosta moikkaa minua. Homma toimii puolin ja toisin.

Suosittelen kesämallin turvakenkiä, jotka sisältävät kunnon hengitysreiät sivuilla. Ei tietysti käy jos rämmit jossain paskassa :D

Joo kyllä se pitäis varmaan jotkut avomallit käydä hommaamassa. Sen verran paljon vielä kesätöitä jäljellä. Ja harvemmin joutuu paskassa kuitenkaan rämpimään :D

Vissiin ei vielä 2000 luvullakaan ihmiset ymmärrä ettei tarvii asua keskellä 100000 hehtaarin tonttia ja jotkut tuntemattomat voivat olla jopa ihan mukavia ihmisiä eikä vaan jotain paskan myyjiä tai varkaita. Jotkut tietysti todella ujoja, mutta jos edes sen verran on mahista munasta kuoriutua, että voisi moro sanoa tuntemattomalle niin tekee sen. Jos ei niin jää sinne kotiin vaan tekee sitä solmua :D

Utelias kysymys mutta miksi hänen pitäisi huomata sinut jotenkin? Minä näen duunissa päivittäin monia ihmisiä, joita en moikkaa, koska minua ei kiinnosta vittuakaan. Sama pätee saliin. Tunnen näöltä monta ihmistä joiden kanssa olemme käyneet vuosia samalla salilla mutta ei minua kiinnosta moikkaa heitä ja heitä ei kiinnosta moikkaa minua. Homma toimii puolin ja toisin.

Aika tyly oikeestaa, mutta eipä oo mun asia :)

Naapurin teinipariskunta ja niiden eläintarha. Kaks pikkurakkia räksyttää pitkin päivää ja kusee ja paskantaa takapihalla myös meidän aitaa vasten. Kaiken kruunaa kissa, joka saa juosta vapaasti ja tänään näkyi sitten tekevän tarpeitaan lasten hiekkalaatikkoon etupihalla. Mahtaa olla mukava yllätys jollain lapsella kirjaimellisesti lyödä kätensä paskaan.

Kaiken kruunaa kissa, joka saa juosta vapaasti ja tänään näkyi sitten tekevän tarpeitaan lasten hiekkalaatikkoon etupihalla. Mahtaa olla mukava yllätys jollain lapsella kirjaimellisesti lyödä kätensä paskaan.

Kosta, ja käy sontimassa itse niiden nurtsille.

Kissojen omistaja ovat IMO perseintä sakkia mitä maa päällään kantaa. "Ei se kaki hiekkalaatikkoon", "ei se tapa pikkulintuja huvikseen" , "ei se kuse teidän kukkapenkkiin, terassille, kuistille" , "ei se kävele sun autosi päällä."

Ja vitut.

Kosta, ja käy sontimassa itse niiden nurtsille.

Kissojen omistaja ovat IMO perseintä sakkia mitä maa päällään kantaa. "Ei se kaki hiekkalaatikkoon", "ei se tapa pikkulintuja huvikseen" , "ei se kuse teidän kukkapenkkiin, terassille, kuistille" , "ei se kävele sun autosi päällä."

Ja vitut.

No meilläkin on itse asiassa 2 kissaa. MUTTA, ne on aivan täysin sisäkissoja ja ne harvat kerrat kun ne on pihalla ne on valjaissa. Mä oon sitä mieltä jokaisella saa olla mitä elukoita tahansa, mutta kyllä niistä vois vastuutakin kantaa ja jos tämä ei onnistu, niin antaa ne elukat pois parempaan kotiin. Ja jos ois omia kakaroita niin kyllähän tuosta kävisin jo äläkän nostamassa, nyt ei viiti kun kuitenki sen pari vuotta varmaan vielä voi tulla tässä kämpässä asuttua. Toivottavasti seuraava asunto on suora hyppäys omakotitaloon ja naapuri sen verta kaukana että korkeintaan kiikareilla näkee.

Voi vittu mikä puhelinmyyjä yritystele (liekö eniro) soitti äsken. Vaikka sanoin heti kohteliaasti että ei tuhlata kummankaan aikaa, en ole ostamassa mitään niin akka vain jatkaa ja jatkaa. Piti lopulta toivottaa hyvät päivänjatkot ja lyödä luuri korvaan.

Edit: ai niin, ämmä laukas päivän vitsinkin. Sanoin että nää kaikenmaailman luettelopalvelut netissä on perseestä kun kaikki kuitenkin käyttää googlea niin siihen ämmä oikein kuin lapselle puhuisi sanoi: "voi kuule kun sitä googlea ei päättäjät käytä ostopäätöksen tekoon. Googlessa vain 2 % hauista suuntautuu kaupallisiin kohteisiin !".... No veikkaan että se 2% on aika vitusti paljon enemmän kuin joku yritystelen haut....

Ei vittu!
heti meni päivä pilalle kun tän luki.
Ei vittu ku kysytään et onko tupakkaa ja jos ei oo niin hakataan siis ei jumalauta!

Tekisi mieli sanoa että noita pitäisi oikeasti kurmottaa hieman, ei paljoa. Sen verran että tietää miltä se tuntuu kun on vastaanottavana osapuolena, MUTTA väkivalta luo väkivaltaa. Ei hyvä.

Eniten tossa vituttaa että oikeus ei käy koskaan toteen. Ne saa korkeintaan jotkut ihan haistavittu korvaustuomiot tosta. On se Suomen laki kyllä niin hieno ja monet sitä katsoo ehdottomana totuutena. Voi hyvää päivää...

Kesäduunin ekan palkkakauden palkkanauha tuli postissa. Kuuden päivän sijaan on maksettu yhdestä päivästä, vaikka työsopparissa selvästi lukee, että pitäisi tulla kuudesta ensimmäisestä päivästä. Käsittämättömintä on se, että palkkanauhassa lukee tehdyt työpäivät 6 pv, mutta erittelyssä yhden päivän tunnit. Joko ihan älytön kämmi tai sitten mut on huijattu halvalla hommiin. Enkä ymmärrä, miten voi vituttaa näin paljon tällainen asia, luultavasti se kuitenkin korjataan, kun huomautan ensi ma asiasta. Siitä huolimatta jotenkin nousee älytön vitutus, tosi mukava fiilis, raatanut niska limassa duunia, ja annetan kuudennes palkasta.

Back
Ylös Bottom