Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

^No ei välttämättä kämmi eikä huijaus.Jos tilikatko osunut silleen että tulee vain yksi työpäivä,en ymmärrä miten työsopimuksessa voidaan määritellä ensimmäiseen tiliin tulevat työpäivät-laskemalla toki mut kuitenkin.
Minkäslainen yritys on kyseessä?

Eniten tossa vituttaa että oikeus ei käy koskaan toteen. Ne saa korkeintaan jotkut ihan haistavittu korvaustuomiot tosta. On se Suomen laki kyllä niin hieno ja monet sitä katsoo ehdottomana totuutena. Voi hyvää päivää...

Ei varmaan saa edes sitä, vaan pienet sakot.

Kesäduunin ekan palkkakauden palkkanauha tuli postissa. Kuuden päivän sijaan on maksettu yhdestä päivästä, vaikka työsopparissa selvästi lukee, että pitäisi tulla kuudesta ensimmäisestä päivästä. Käsittämättömintä on se, että palkkanauhassa lukee tehdyt työpäivät 6 pv, mutta erittelyssä yhden päivän tunnit. Joko ihan älytön kämmi tai sitten mut on huijattu halvalla hommiin. Enkä ymmärrä, miten voi vituttaa näin paljon tällainen asia, luultavasti se kuitenkin korjataan, kun huomautan ensi ma asiasta. Siitä huolimatta jotenkin nousee älytön vitutus, tosi mukava fiilis, raatanut niska limassa duunia, ja annetan kuudennes palkasta.

Ei tollasesta kannata vittuuntua. Kysy maanantaina asiaa. Ihmisiä ne on palkanlaskijatkin ja sen takia ne tilinauhat annetaan että jokainen voi tarkistaa että asiat on laskettu oikein. Virheitä sattuu...

Kesäduunin ekan palkkakauden palkkanauha tuli postissa. Kuuden päivän sijaan on maksettu yhdestä päivästä, vaikka työsopparissa selvästi lukee, että pitäisi tulla kuudesta ensimmäisestä päivästä. Käsittämättömintä on se, että palkkanauhassa lukee tehdyt työpäivät 6 pv, mutta erittelyssä yhden päivän tunnit. Joko ihan älytön kämmi tai sitten mut on huijattu halvalla hommiin. Enkä ymmärrä, miten voi vituttaa näin paljon tällainen asia, luultavasti se kuitenkin korjataan, kun huomautan ensi ma asiasta. Siitä huolimatta jotenkin nousee älytön vitutus, tosi mukava fiilis, raatanut niska limassa duunia, ja annetan kuudennes palkasta.

Yleensä jää aina viikko sisään, joten ihan oikein toi sun liksa on. Saat sen sisällä olevan liksan sitten viimeisessä tilissä.

No ei se kyllä mun mielestä oikein ole, jos työsopimuksessa lukee selvällä suomella, että kuukauden 16. - 31. päivät maksetaan seuraavan kuun 15. päivä eli ensi tiistaina. Aloitin työt 24.5. eli pitäisi tulla 24.5.-31.5. eli 6 työpäivää. Palkkakuitissa lukee tehtyjen päivien kohdalla 6 päivää, mutta erittelyssä on tunteja vain yhden työpäivän verran, joten kyllä tuossa on aika saatananmoinen ristiriita. Sillon voisi olla "oikein", jos kuitissa lukisi tehdyissä päivissä yksi mutta kun lukee kuusi. Ja en aio haukkua ketään, toki inhimillisiä virheitä sattuu. Sen takia ihmettelenkin, miten alkoi vituttaa yllättävn paljon. Nyt tosin jo helpottaa. Kyllä ne sen korjaa. Kyseessä siis Itella, joku taisi sitäkin kysyä.

No ei se kyllä mun mielestä oikein ole, jos työsopimuksessa lukee selvällä suomella, että kuukauden 16. - 31. päivät maksetaan seuraavan kuun 15. päivä eli ensi tiistaina. Aloitin työt 24.5. eli pitäisi tulla 24.5.-31.5. eli 6 työpäivää. Palkkakuitissa lukee tehtyjen päivien kohdalla 6 päivää, mutta erittelyssä on tunteja vain yhden työpäivän verran, joten kyllä tuossa on aika saatananmoinen ristiriita. Sillon voisi olla "oikein", jos kuitissa lukisi tehdyissä päivissä yksi mutta kun lukee kuusi. Ja en aio haukkua ketään, toki inhimillisiä virheitä sattuu. Sen takia ihmettelenkin, miten alkoi vituttaa yllättävn paljon. Nyt tosin jo helpottaa. Kyllä ne sen korjaa. Kyseessä siis Itella, joku taisi sitäkin kysyä.

no itellan palkanlaskuista ei kannata kauheasti hermostua vaikka väärin olisivat, oli enemmän sääntö ku poikkeus sillon ku itse olin vielä niillä töissä :) ja aina rahat sitten lopulta sai, joskus korkojen kanssakin, joten turha ressata, homma hoitunee sanomalla.

Omien verkkosivujen suunnittelu tuntuu olevan niin uskomattoman vaikeaa.

Heti jos on kyse jostain firmasta, jolla on tietty tyyli, värit, tuotteet ym. niin ideaa on... sitten kun itselleen tekee ja vielä ei ole muotoutunut omaa tyyliä jne. niin aivan uskomattoman vaikeaa.

Ärsyttää.

Kaveri kuoli ja sain tietää asiasta tänään. En nyt tiedä vituttaako varsinaisesti. Olen aivan sanaton ja suunnattoman surullinen. Häneltä jäi 2 ja 5 -vuotiaat lapset. Paljon mukavia hetkiä yhdessä takana.
Nauttikaa elämästänne, älkää vittuuntuko turhista asioista. Elämä on lyhyt. Lyhyempi kuin voi arvatakaan. Sanokaa rakkaillenne rakastavanne heitä.

Kaveri kuoli ja sain tietää asiasta tänään. En nyt tiedä vituttaako varsinaisesti. Olen aivan sanaton ja suunnattoman surullinen. Häneltä jäi 2 ja 5 -vuotiaat lapset. Paljon mukavia hetkiä yhdessä takana.
Nauttikaa elämästänne, älkää vittuuntuko turhista asioista. Elämä on lyhyt. Lyhyempi kuin voi arvatakaan. Sanokaa rakkaillenne rakastavanne heitä.

Vaikka tuo suht yllättäen tapahtuva kuolema onkin 1,5v sitte koettu perheessä, niin eipä tuota joka päivä muista silti. Meinasin muuten tulla alunperin valittamaan radio rockin jatkuvista mainoksista..

Rumat ja lihavat naiset. Pitäs olla laki joka kieltää naisilta läskinä olemisen. Rumuudelle ei välttämättä mitään mahda, mutta kyllä sitä rumaakin akkaa ehkä panis, jos sillä ois hemmetin hyvä perse.

Rumat ja lihavat naiset. Pitäs olla laki joka kieltää naisilta läskinä olemisen. Rumuudelle ei välttämättä mitään mahda, mutta kyllä sitä rumaakin akkaa ehkä panis, jos sillä ois hemmetin hyvä perse.

Peeveli on asian ytimessä :)

Vituttaa, kun kehitys on ollut viimeset puolivuotta melko heikoilla kun on intissä ollut. Nytkin loli käytännössä 3 viikkoo leirejä. Noh, alikessun nappulat saa kohta, niin jos se siitä.

Vituttaakos rumat ja lihavat miehet?

Veikkaus. Kuinka vaikeaa on kehittää ja toteuttaa verkkosivut jotka eivät kaadu heti pienimmästäkin ruuhkasta? Vituttaa nyt lähinnä se, että kun olen siirtänyt rahat pankkitililtä niin sivusto on jumissa. Eli rahat eivät näy sivuilla vaikka ne on siirretty. Haistakaa vittu. Miljoonat meni sivu suun.

Juu, ei kannata huolestua. Itselläni oli Itellassa töissä ollessani ihan sama juttu ekassa palkassa, eli tehdyt päivät oli oikein mutta tunnit puuttui kokonaan. Korjasivat kyllä virheensä kun sanoin.

Peeveli on asian ytimessä :)

Vituttaakos rumat ja lihavat miehet?

No lihavat nyt ainakin.

Itellä on samansuuntaista vitutusta.

Tosin sillä erotuksella että mua vituttaa tyhmät ihmiset (enimmäkseen sellaiset keitä vituttaa tyhmät asiat). Lihavuudelle ja rumuudelle usein voi tehdä jotain niin se ei mua häiritse, mutta tyhmyydelle ei. Avaruus ja tyhmyys on loputtomia... Mutta jos nyt itse täydellisenä (mun kriteerit on oikeat kriteerit, ei vastaväitteitä), rikkaana, menestyneenä, hauskana, kauniina ym (en ole pinnallinen enkä ulkonäkökeskeinen) puhuisin hieman ulkonäöstä niin mua vituttaa laihat/lihaksettomat miehet (alle 100kg), lyhyet miehet (alle 170cm), köyhät miehet (alle 4000e/kk palkka ja sijoitukset ym) ja kaiken tähän päälle pienimunaiset miehet (alle 20cm). Naisissa ei vituta se jos joku on mua huonompi, se on vaan hyvä asia (voin loistaa sekä älykkyydelläni että kauneudellani entistä paremmin siinä rinnalla).

Sitten kun ne vitun tyhmät ääliöt ei pysty vaikuttamaan juuri muuhun kuin tuloihin niin ei hyvin mene. Eiku, hetkonen... ei ne pysty tuloihinkaan vaikuttamaan kun ne tosiaan on tyhmiä. Geenivirhe, ei aivoja, ei lihaksia...

Vittu kun vituttaa...

Ja tämä tarina on tosi!

Back
Ylös Bottom