Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Pistetääs oma kämmi jakoon, josta saa kuittailua vielä tänä päivänäkin. Siinä 14-15 kesäsenä, kun tätä touhua aloteltiin, niin varmistin kun kaveri yritti nostaa 50kg (10kg levyt ja 5kg levyt). Nostamisteknikkaa oli kuitenkin vielä vähä hakusessa ja kaveri lähti nostamaan sen verran tanko vinossa, että toisen puolen 5kg levy tippu maahan, ja samalla tanko jäi rintaan. Minä sitten fiksuna kaverina nostin maahan tippuneen levyn takaisin tankoon, sen sijaan kuin oisin auttanu kaveria saamaan tangon pois rinnalta.

Tää oli aika hyvä :hyvä:

En tiedä onko jo joku pitänyt tästä jotain luentoa (en jaksanut selata yli kahtasataa sivua), mutta sanotaan nyt silti. Eli näistä puntit sukkiin tunkemisista. Minulla on aina collegehousut jalassa, jotka tungen sukkiini. Miksi? Koska muuten puntit menevät kenkien alle ja siihen sitten liukastuu todella helposti. En ollut ennen huomannut tätä, mutta kerran kyykyssä se kävi jo aika vaaralliseksi, kun toisesta jalasta lähti pito ihan kokonaan.

En tiedä onko jo joku pitänyt tästä jotain luentoa (en jaksanut selata yli kahtasataa sivua), mutta sanotaan nyt silti. Eli näistä puntit sukkiin tunkemisista. Minulla on aina collegehousut jalassa, jotka tungen sukkiini. Miksi? Koska muuten puntit menevät kenkien alle ja siihen sitten liukastuu todella helposti. En ollut ennen huomannut tätä, mutta kerran kyykyssä se kävi jo aika vaaralliseksi, kun toisesta jalasta lähti pito ihan kokonaan.

Mikset osta sopivia housuja?

Tai sitten on samanlainen kuin minä, eli jalat on vaan niin helvetin syvällä perseessä, että lahkeet laahaa perässä.

se vituttaa kun jokainen tunkee omia yo-kuviaan facebookkiin ja muu samanlainen itsestäänselvyyksistä kertominen tyyliin "ruokatauolla" , "ja iltavuoroon" , "se ois sit koulu ohi" .... VITTU

Mika tossa nyt niin vituttaa? Yo-kuvat ovat natteja. Ainoa syy miksi ma en laittanut omaani naamakirjaan on se, etta mun vasen tissi naytti rumalta kuvassa ja mun hiukset olivat vahan oudosti. Muuten olisin taatusti laittanut. Ja itsestaanselvyyksien kertominen kuuluu naamakirjaan.

Mika tossa nyt niin vituttaa? Yo-kuvat ovat natteja. Ainoa syy miksi ma en laittanut omaani naamakirjaan on se, etta mun vasen tissi naytti rumalta kuvassa ja mun hiukset olivat vahan oudosti. Muuten olisin taatusti laittanut. Ja itsestaanselvyyksien kertominen kuuluu naamakirjaan.

juuri tuo itsestäänselvyyksistä kertominen. Pitääkö jokaisen päiväsi pienimmät teot yms. jakaa jossai fb:ssä? Mieti nyt itsekin kiinnostaako lukea kymmeniä tuontapaisia päivityksiä monelta eri ihmiseltä PÄIVÄSSÄ.

Niin, sitähän minäkin.

Kai tämäkin on eräänlaista salikomediaa.

Sattumoisin samassa firmassa työskentelevä kaveri käy samalla salilla kuin minäkin. Moneen otteeseen yritin taannoin saada kaveria silmäkontaktiin tervehtiäkseni. No ei. Jannu vaan katselee pitkin seiniä ja kattoja aina kääntääkseen katseen toiseen suuntaan, vaikka kävelisi metrin päästä ohi.

Viimein kävelin jannun eteen ja morjestin, "terve, etkös säkin ole firma yzx:llä hommissa?" - juu olen, morjens, olen Alokas Senjanen. No tere tere, mä olen Raivo Rysäpöksy.

Ajattelin että nyt se varmaan tunnistaa jatkossa mutta vitut. En tiedä onko jannu sokea vaiko vaan juntti, mutta ei se vaivaudu ikinä sanomaan yksikertaista moi-tervehdystä, vaan kyräilee omisssa oloissaan ja katselee lattioita tai seiniä vaikka treenattais kaksin salilla.

Joltain 15 vuotiaalta janarilta moista käytöstä voi odottaa, mutta ei todellakaan yli kolmekymppiseltä jannulta.

Juntti mikä juntti.

Miksi yo-kekkerit ovat "päivän pienin teko"? Vai oletko katkera amis ;)

En viitannu aiemmassa viestissäni nyt yo-juhliin, vaan yleisesti arkipäiväisestä elämästä kertomiseen (lue muut esimerkit). Miksi olisin katkera ylioppilaille, ylioppilaan titteli ei ole ammatti :)

Mun salilla käy yks hintelä sälli, treenivarusteena pitkä letti auki ja paljaat jalat. Onkohan tässä ideana saada se "tuntuma" laitteisiin tai fillariin?...? Imo hieman koomista.

juuri tuo itsestäänselvyyksistä kertominen. Pitääkö jokaisen päiväsi pienimmät teot yms. jakaa jossai fb:ssä? Mieti nyt itsekin kiinnostaako lukea kymmeniä tuontapaisia päivityksiä monelta eri ihmiseltä PÄIVÄSSÄ.

Niin, sitähän minäkin.

Facebookissahan on tarkoitus päivittää hieman harvemmin kuin parin tunnin välein, twitter on taas sitä varten että voi laulella niitä paskalla istumisia ja sun muita.

Kärpäset. Vittu ei pysty ottamaan ees aurinkoa pihalla kun saatana miljoona kärpästä pörrää iholla.

Back
Ylös Bottom