Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vituttaa kaikki!
Itellä on samansuuntaista vitutusta.
Tosin sillä erotuksella että mua vituttaa tyhmät ihmiset (enimmäkseen sellaiset keitä vituttaa tyhmät asiat). Lihavuudelle ja rumuudelle usein voi tehdä jotain niin se ei mua häiritse, mutta tyhmyydelle ei. Avaruus ja tyhmyys on loputtomia... Mutta jos nyt itse täydellisenä (mun kriteerit on oikeat kriteerit, ei vastaväitteitä), rikkaana, menestyneenä, hauskana, kauniina ym (en ole pinnallinen enkä ulkonäkökeskeinen) puhuisin hieman ulkonäöstä niin mua vituttaa laihat/lihaksettomat miehet (alle 100kg), lyhyet miehet (alle 170cm), köyhät miehet (alle 4000e/kk palkka ja sijoitukset ym) ja kaiken tähän päälle pienimunaiset miehet (alle 20cm). Naisissa ei vituta se jos joku on mua huonompi, se on vaan hyvä asia (voin loistaa sekä älykkyydelläni että kauneudellani entistä paremmin siinä rinnalla).
Sitten kun ne vitun tyhmät ääliöt ei pysty vaikuttamaan juuri muuhun kuin tuloihin niin ei hyvin mene. Eiku, hetkonen... ei ne pysty tuloihinkaan vaikuttamaan kun ne tosiaan on tyhmiä. Geenivirhe, ei aivoja, ei lihaksia...
Vittu kun vituttaa...
Ja tämä tarina on tosi!
Toivon todella, että tuo oli sarkasmia. Muuten säälin sinua....
olipas modelta typerä viesti.
Toivon todella, että tuo oli sarkasmia. Muuten säälin sinua....
:D päivän pelastus!
Tuntuu että muitten elämä menee vaan eteenpäin ja meikä junnaa paikoillaan. Porukkaa valmistuu koulusta ja käy töissä, meikä ei käy kummassaka vitun "sairauden" takia.
+vituttaa kaikki muutenki tässä paikassa. Asia helpottuis puolella jos pääsis pois tästä pirun tuppukylästä, eikä tarvisi kattella näitä samoja ihmisiä montaa kymmentä vuotta.
plaaplaa...
Oot siellä toteuttamassa unelmias niin että suu kiinni ja nauti :D
Pölli jonkun narkkarin fillari ja ajele sillä.
tai sitten vaan kävelet. Dami nyt on niin kompaktin kokoinen, ettei voi kestää niin kauaa liikkua pisteestä a pisteeseen b. Tai ostat uuden pyörän.
Juu, ei kannata huolestua. Itselläni oli Itellassa töissä ollessani ihan sama juttu ekassa palkassa, eli tehdyt päivät oli oikein mutta tunnit puuttui kokonaan. Korjasivat kyllä virheensä kun sanoin.
Saitko puuttuvan osan muuten vielä ekaan palkkaan vai menikö seuraavaan?Ollu jo pari kuukautta tukkonen olo kokoajan. Jatkuvasti toinen sierain tukossa.