Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa sarkasminkäyttöyritykset keskustelupalstoilla. Aika mahdoton yhtälö, varsinkin ilman hymiöitä.

Sarkasmi on vaikea huumorin laji. Siinä harva onnistuu.

Vituttaa sarkasminkäyttöyritykset keskustelupalstoilla. Aika mahdoton yhtälö, varsinkin ilman hymiöitä.

Miten tuo edes on sarkasmia? Ihan vain toteamus toiminnon toimivuudesta. Ite olen ko. toimintoa käyttäny eikä ole kyseisen henkilön nimeä tai tekstejä näkyny koskaan sen jälkeen, vaikka "kaveripiirissä" onkin.

Joku homo on taas keksinyt kaivaa Pohjois-Espan auki, vittu melkein viikonhan se oli kaksikaistainen sen jälkeen kun edellinen saatanan virasto oli repinyt sen auki muutamaksi kuukaudeksi :wall:. Eikö niitä hommia voi perkele tehdä yhdellä kertaa kun katu on auki, vaan ensin pitää pistää paska aina pariksi päiväksi kasaan ja sitten taas uudestaan kaivinkonetta kehiin? Sen muutaman vuoden mitä minä olen tilannetta läheltä, eli ratin takaa suu vaahdossa joka perkeleen arkipäivä, seurannut, niin tuolla vitun Pohjois-Espalla on ollut aina jokin saatanan remontti ja kun yksi saadaan tehtyä, niin viimeistään parin viikon päästä seuraavat apinat keksivät taas uuden syyn repiä koko katu paskaksi :curs:.

Tämä kirjoitettu puolitoista kuukautta sitten ja kun tuo edellinen paska valmistui, niin heti perään alkoi jokin puoli vitun vuotta kestävä "perusparannus" :wall:. Löisivät kerrankin kadun umpeen, molemmat kaistat auki ja olisivat edes vähän aikaa tekemättä mitään, niin siitä olisi kaikille iloa enemmän kuin mistään muista korjauksista. Voi saatana sentään että vituttaa kun tietää saavansa taas koko loppuvuoden sompailla himaan rantoja myöten tai jostain muualta hevon helvetin kautta, jos aikoo ikinä päästä keskustan läpi
angry-smiley-192.gif
. Kuka vittu näitä hommia oikein suunnittelee, olisi kyllä kirveelle töitä.

Kai tämäkin on eräänlaista salikomediaa.

Sattumoisin samassa firmassa työskentelevä kaveri käy samalla salilla kuin minäkin. Moneen otteeseen yritin taannoin saada kaveria silmäkontaktiin tervehtiäkseni. No ei. Jannu vaan katselee pitkin seiniä ja kattoja aina kääntääkseen katseen toiseen suuntaan, vaikka kävelisi metrin päästä ohi.

Viimein kävelin jannun eteen ja morjestin, "terve, etkös säkin ole firma yzx:llä hommissa?" - juu olen, morjens, olen Alokas Senjanen. No tere tere, mä olen Raivo Rysäpöksy.

Ajattelin että nyt se varmaan tunnistaa jatkossa mutta vitut. En tiedä onko jannu sokea vaiko vaan juntti, mutta ei se vaivaudu ikinä sanomaan yksikertaista moi-tervehdystä, vaan kyräilee omisssa oloissaan ja katselee lattioita tai seiniä vaikka treenattais kaksin salilla.

Joltain 15 vuotiaalta janarilta moista käytöstä voi odottaa, mutta ei todellakaan yli kolmekymppiseltä jannulta.

Juntti mikä juntti.

En itsekkään kyllä ymmärrä kanssareenajia salilla, jotka eivät tervehdi takaisin koskaan, vaan
sen sijaan alkavat paskat housussa mutisemaan jotain tai katselemaan pitkin seiniä. Jotenkin vaan välillä ihmetyttää kun salilta postuessa sanon ovella "moro" tai muuta vastavaa, tai illalla kun reenajia on vain muutama minun lisäkseni morotan heitä, eivätkä he vastaa takaisin ollenkaan,että mikä siinä tervehtimisessä on loppujen lopuksi niin vaikeaa?

Vituttaa niin perkeleesti kun kone levisi. Sinne meni mun sosiaalinen elämäkin sitten, kun kaikki kaverit viettävät kesän muissa kaupungeissa. Ei voi edes soittaa kenellekään kun vahingossa rassasin kännykän nettiä ilman nettiyhteyttä ja napsahti vähän maksettavaa. Kaiken lisäksi saan uuden läppärin ehkä elokuussa kun on rahaa ?! Vitun kivaa töllöttää telkkaria kun ei ole mitään muuta tekemistä salin lisäksi. SNkdbnkhfakjKL. Ei muuta.

^
jos ne luulee että morotat jotain kaverias? itekkää vastaa jos en oo varma että morot on mulle(kkin) tarkoitettu.

^
jos ne luulee että morotat jotain kaverias? itekkää vastaa jos en oo varma että morot on mulle(kkin) tarkoitettu.

Niin no en siitä tiiä aina, mutta joskus saatan olla jonkun hepun kanssa kahestaan salilla pelkästään ja katon silmiin ja morjenstan, niin oha se sillon vähän kumma juttu ku ei takasin sanota mitään.

Mun salilla käy yks hintelä sälli, treenivarusteena pitkä letti auki ja paljaat jalat. Onkohan tässä ideana saada se "tuntuma" laitteisiin tai fillariin?...? Imo hieman koomista.

Mikä näiden nudistien idea oikein? Koomista kyllä.

Ainakin jalkasieni saadaan laitteisiin.

Tartuttaa uudestaan ja uudestaan itsensä.

Iloitsin imurin suodattimista ja imuroimaan pääsemisestä liian aikaisin, koska imuri ei toimi kunnolla. Perkele! Pitikin sen miehen mennä avaamaan se! Imuri ei ime kunnolla vaan tuntuu jotenkin falskaavan. Kauhea suhina kyllä kuuluu ja poistoilmaritilästä tulee kova puhuri ulos, mutta imuteho on surkea. Ja se osa, jota mies ei saanut paikoilleen oikein, oli muuten tiiviste. Paska! Olisin oikeasti tarvinnut sitä imuria tänään!

Iloitsin imurin suodattimista ja imuroimaan pääsemisestä liian aikaisin, koska imuri ei toimi kunnolla. Perkele! Pitikin sen miehen mennä avaamaan se! Imuri ei ime kunnolla vaan tuntuu jotenkin falskaavan. Kauhea suhina kyllä kuuluu ja poistoilmaritilästä tulee kova puhuri ulos, mutta imuteho on surkea. Ja se osa, jota mies ei saanut paikoilleen oikein, oli muuten tiiviste. Paska! Olisin oikeasti tarvinnut sitä imuria tänään!

Niin, minkä alan insinööri miehesi olikaan?

Vittu kun menee taas jalat hyvään kuntoon. Jalat hikoilee helvetisti, kun pitää turvakenkiä jalassa 8-12 tuntia päivässä ja siitä ei nahka kauheesti tykkää.

Vittu kun menee taas jalat hyvään kuntoon. Jalat hikoilee helvetisti, kun pitää turvakenkiä jalassa 8-12 tuntia päivässä ja siitä ei nahka kauheesti tykkää.

Suosittelen kesämallin turvakenkiä, jotka sisältävät kunnon hengitysreiät sivuilla. Ei tietysti käy jos rämmit jossain paskassa :D

Back
Ylös Bottom