Huomenna piti alkaa kesäloma.. tais silti tulla vkloppu töitä.. voi vitun vittu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Unable to locate the sarcasm?
Vituttaa sarkasminkäyttöyritykset keskustelupalstoilla. Aika mahdoton yhtälö, varsinkin ilman hymiöitä.
Vituttaa sarkasminkäyttöyritykset keskustelupalstoilla. Aika mahdoton yhtälö, varsinkin ilman hymiöitä.
Joku homo on taas keksinyt kaivaa Pohjois-Espan auki, vittu melkein viikonhan se oli kaksikaistainen sen jälkeen kun edellinen saatanan virasto oli repinyt sen auki muutamaksi kuukaudeksi :wall:. Eikö niitä hommia voi perkele tehdä yhdellä kertaa kun katu on auki, vaan ensin pitää pistää paska aina pariksi päiväksi kasaan ja sitten taas uudestaan kaivinkonetta kehiin? Sen muutaman vuoden mitä minä olen tilannetta läheltä, eli ratin takaa suu vaahdossa joka perkeleen arkipäivä, seurannut, niin tuolla vitun Pohjois-Espalla on ollut aina jokin saatanan remontti ja kun yksi saadaan tehtyä, niin viimeistään parin viikon päästä seuraavat apinat keksivät taas uuden syyn repiä koko katu paskaksi :curs:.
Kai tämäkin on eräänlaista salikomediaa.
Sattumoisin samassa firmassa työskentelevä kaveri käy samalla salilla kuin minäkin. Moneen otteeseen yritin taannoin saada kaveria silmäkontaktiin tervehtiäkseni. No ei. Jannu vaan katselee pitkin seiniä ja kattoja aina kääntääkseen katseen toiseen suuntaan, vaikka kävelisi metrin päästä ohi.
Viimein kävelin jannun eteen ja morjestin, "terve, etkös säkin ole firma yzx:llä hommissa?" - juu olen, morjens, olen Alokas Senjanen. No tere tere, mä olen Raivo Rysäpöksy.
Ajattelin että nyt se varmaan tunnistaa jatkossa mutta vitut. En tiedä onko jannu sokea vaiko vaan juntti, mutta ei se vaivaudu ikinä sanomaan yksikertaista moi-tervehdystä, vaan kyräilee omisssa oloissaan ja katselee lattioita tai seiniä vaikka treenattais kaksin salilla.
Joltain 15 vuotiaalta janarilta moista käytöstä voi odottaa, mutta ei todellakaan yli kolmekymppiseltä jannulta.
Juntti mikä juntti.
^
jos ne luulee että morotat jotain kaverias? itekkää vastaa jos en oo varma että morot on mulle(kkin) tarkoitettu.
Niin no en siitä tiiä aina, mutta joskus saatan olla jonkun hepun kanssa kahestaan salilla pelkästään ja katon silmiin ja morjenstan, niin oha se sillon vähän kumma juttu ku ei takasin sanota mitään.
http://www.youtube.com/watch#!v=AzLYNY0pVI0&feature=related Tässä salikomediaa :D:D:D kattokaa muitaki videoita. Tais tosin olla jossain täällä jo.
Mun salilla käy yks hintelä sälli, treenivarusteena pitkä letti auki ja paljaat jalat. Onkohan tässä ideana saada se "tuntuma" laitteisiin tai fillariin?...? Imo hieman koomista.
Ainakin jalkasieni saadaan laitteisiin.
Iloitsin imurin suodattimista ja imuroimaan pääsemisestä liian aikaisin, koska imuri ei toimi kunnolla. Perkele! Pitikin sen miehen mennä avaamaan se! Imuri ei ime kunnolla vaan tuntuu jotenkin falskaavan. Kauhea suhina kyllä kuuluu ja poistoilmaritilästä tulee kova puhuri ulos, mutta imuteho on surkea. Ja se osa, jota mies ei saanut paikoilleen oikein, oli muuten tiiviste. Paska! Olisin oikeasti tarvinnut sitä imuria tänään!
Vittu kun menee taas jalat hyvään kuntoon. Jalat hikoilee helvetisti, kun pitää turvakenkiä jalassa 8-12 tuntia päivässä ja siitä ei nahka kauheesti tykkää.