Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Normaalisti salivarustukseeni kuuluu ohut huppari joka oli pesussa tänään, laitoin sitten hihattoman paidan salille päälle koska se oli puhdas, 1 perkeleen äpärä työkaveri
sattui tulemaan salille kaverinsa kanssa" sulkapalloa pelaamaan" no tyyppi huomasi että mulla oli tää hihaton paita päällä ja samantien hirveä vittuilu siitä kun mun pitää olla itseäni täynnä oleva pullistelija elvis. Tittu että teki mieli lyödä kaveria että se pitäis suunsa kiinni.

Miksi se on joidenkin mielestä elvistelyä ja itsensä esittelyä jos treenaava tyyppi pitää jotain hihatonta paitaa päällä, mutta naapurin paskamahaPentti saa kulkea vaikka alasti niin kukaan sille vittuile??

sterpuska sanoi:
Miksi se on joidenkin mielestä elvistelyä ja itsensä esittelyä jos treenaava tyyppi pitää jotain hihatonta paitaa päällä, mutta naapurin paskamahaPentti saa kulkea vaikka alasti niin kukaan sille vittuile??
On se aika :david:ii hommaa... Mä aina ennen jotenki arvostin enemmän hihattomia paitoja: Jos joku iso äijä treenas sellai päällä, mä aattelin "siin on nii pro-jätkä, ettei kädet enää mahu hihoihin." pienemmistä äijistä aattelin et "noil ei käsissä vielä paljoa tavaraa ole, mutta noi sentään uskaltaa näyttää sen vähän mitä niillä on". Mä pidin kaikkii kollareissa treenaavia äijiä egopelleinä jotka halus näyttää isommilta laittamalla 14 paitaa päällekkäin. Siihen aikaan ei vaan ymmärtäny, miks joku vois haluta hikoilla enemmän. Nykyään pidän itekki paksuu kollarii päällä, mutta kesällä se täytyy kyllä heittää taas kaappiin pölyttymään. Mä en kyllä ymmärrä noita hihattomien vihaajia, pitäskö niitten mielestä kaikkien treenata kesällä pilkkihaalari päällä, ettei kukaan vaan kattois että taas se siellä egoilee? :down:

Naurettavaa ehkä vaivata päätään ongelmaisilla miehillä mutta kun vituttaa niin perkeleesti.
Tapasin viime kesänä mukavan tyypin jonka kans sit pidettiin yhteyttä kun on todennäköistä että päädytään ensi kesäksi samaan työpaikkaan, taas.
No, jossain vaihees tää tyyppi sekos ja alko uteleen kaiken yötä et onks mul joku äijä kylässä ja välillä haukku mut ihan lyttyyn ja taas kohta leperteli.

Eilen tyyppi päätti taas muistaa mua ja kertoi kuinka en voi koskaan löytää itselleni miestä kun en meikkaa tarpeeks näkyvästi ja pukeudu tarpeeks paljastavasti ja tietenkin olen tyhmä koska en ole älynnyt ottaa silikoneja kuten hänen siskonsa virosta 7000 markalla...Niin ja sitten tyyppi alkoi kehua kuinka iso vehje tällä on ja kysyi et joko käyn kuumana halusta. Lisäks se pyysi multa valokuvia itestäni että se vois arvioida tarkemmin!!!

Suksittaisin tyypin V*****N mutta kun hirvittää se tuleva kesätyö ja muutto pikkukaupunkiin kauas pois kavereiden luota...Jos en vastaa tyypille ni se alkaa uhkailla tekevänsä mun elämästä siellä helvetin jne. Ja en hetkeekään epäile etteikö se siihen pystyis...

Elämä on täs viime aikoina muutenki ollu vaikeeta ni meinaa ottaa koville noi sen haukkumiset. :curs:
Mistä hitosta oon taas saanu tollasen fucking takiaisen! Järki sanoo et vika on sen päässä eikä mun mut toisinaan menee usko siitäkin prkl.
Sanokaa nyt että tollasia ei oo enää enempää... :(

Tästä tekstistä ei ees tajua koko hommaa kun tässä oli vaan jäävuoren huippu sen jutuista mut :curs: oli pakko purkaa kiukkua!!!

Käsket painua helvettiin ja jos alkaa nolailemaan niin on kuule itse aika vikkelään kusessa kun kerrot mitä kusipää on tehnyt.

Perjantai oli lepopäivä. Ja sitten lauantaina jäi jalkatreeni tekemättä kun salilla oli SM-hallikisat. Jäi sunnuntainakin treenit tekemättä kun iski kaikkien aikojen vatsatulehdus päälle, ja samasta syystä jäi nukkuminen ja syöminenkin paitsioon, kun koko ajan sai olla oksentelemassa. Nyt on jo onneksi semmoinen fiilis, että uskaltais jotain ehkä syödäkin, mutta syljettää vieläkin 2 kgn aamupainon pudotus ja voimaton olo. No, torstaina saa jo mennä töihin ja puntille.

Kyllä ketuttaa kun 2vk on toi treenaaminen maittanu paljon paremmin kuin aikoihin no oottelin taas maanantaita et pääsis salille mut iski toi :curs: ....
nuhakuume joka kuulemma kaatanu porukkaa jopa viikoiks petiin.No tässä sit sairaslomalla viikon verran maataan.

sterpuska sanoi:
Normaalisti salivarustukseeni kuuluu ohut huppari joka oli pesussa tänään, laitoin sitten hihattoman paidan salille päälle koska se oli puhdas, 1 perkeleen äpärä työkaveri
sattui tulemaan salille kaverinsa kanssa" sulkapalloa pelaamaan" no tyyppi huomasi että mulla oli tää hihaton paita päällä ja samantien hirveä vittuilu siitä kun mun pitää olla itseäni täynnä oleva pullistelija elvis. Tittu että teki mieli lyödä kaveria että se pitäis suunsa kiinni.

Se on toi v*ttumainen suomalainen peruskateus joka kumpuaa sielta selkarangasta asti aina kun toisella on asiat paremmin kun itella. Ison veden takana kun tassa reenaillu tovin niin oli hetken suu auki kun joku heitti salilla peilin edessa tuplat edesta niin porukka tulikin heittamaan juttua miten kovassa kunnossa tama kaveri oli. Eika varmaan tarvitse edes sanoa mita Suomessa vastaavassa tilanteessa olisi kommentoitu. Pukuhuoneessakin voi heittaa mita ihmeellisempia posetuksia pelkaamatta kateellisten vittuiluja. On oikeasti pirun kannustavaa kun joku heittaa tuplat edesta ja sitten oikeasti isot miehet tulee tsemppaan ja kertomaan missa lihaa on ja missa ei ja miten kannattaisi reenata jne jne.

Ja taalla noin puolet porukasta reenaa hihattomissa eika kukaan ole moksiskaan. Valilla oikein vituttaa miten junttia kansaa me suomalaiset olemme :curs:

Angelica-82 sanoi:
.....Tapasin viime kesänä mukavan tyypin jonka kans sit pidettiin yhteyttä kun on todennäköistä että päädytään ensi kesäksi samaan työpaikkaan, taas.No, jossain vaihees tää tyyppi sekos....
Jos keksit hyvän tavan, millä kertoa työnantajalle, millanen skitso niille on tulossa töihin, niin ei se taidakaan päästä sun kollegaksi. Miten se voisi tehdä elämästäsi helvetin? Jos menee vähään työpaikka-ahdistelun puolelle, ni hankit sille potkut, jos menee väkivaltaiseksi, asiaan tulee mukaan poliisi. Jos sillä ei olekaan munaa jatkaa häirintää, niin sit se mussuttaa hiljaa vaan työsuhteen ajan.

Taas tuli pakit yheltä muijalta, ois kiva tietää mikä meikäläisessä on vikana... Taas tuli turhaan yritettyä, saamari. Kavereiden mielestä ehkä on liian kiltti. Tiedä sit mikä mättää... :wall: :itku:

Narukäsi sanoi:
Taas tuli pakit yheltä muijalta, ois kiva tietää mikä meikäläisessä on vikana... Taas tuli turhaan yritettyä, saamari. Kavereiden mielestä ehkä on liian kiltti. Tiedä sit mikä mättää... :wall: :itku:
Voi vittu. Jos kaverisi osuivat naulan kantaan ja sait pakit koska olit liian kiltti, niin ei näytä mullakaan tulevaisuus kovin valoisalta.
-nimim. olisin mieluummin elänyt 50-luvulla

Miten pieleen reeni voi mennä?

Mun osalta näin pieleen: Saavuin salille täynnä treeni-intoa, tulokset ovat nousseet mukavasti jo monta viikkoa putkeen ja tänään oli mukava fiilis ja sopiva raivo maastavetoreeniin kehitetty. Vedin siinä kuntopyörällä vähän alkulämpöä ja otin tangon kyykkytelineestä alas. Pistin 25kg kiekot sivuille ja katselin mistä löytää toiset sopivat, vaikka 15kg kiekot että pääsee lämmittelemään. No, siinähän ne penkin vieressä. Käännyin nostamaan kiekkoa oikealta telineestä, kun vieressäni möhömahainen deivid sai hauikset käännettyä ja laittoi 17,5kg Leokon käsipainot metrin korkeudella olevaan telineeseen. No eihän ne siinä vittu pysy, sen tietävät kaikki ko. salilla reenaavat. En edes nähnyt, kun paino rullasi telineestä alas ja tipahti kulma edellä kenkäni päälle. Tunto meni saman tien, joten arvasin että nyt kävi huonosti. En ole väkivaltainen, mutta sillä hetkellä olisin voinut spontaanisti vetää jannua tuosta vain pataan.

Siitä sitten deividin soritteluja kuuntelematta hakemaan sidetarvetta ja kylmää. Näky oli aika fucking disgusting kun otin sukan pois, käsipainon kulma oli aukaissut neljänneksen varpaan päästä melkein irti pois ja verta valui vuolaasti ulos ja tummasta päätellen kynnen alle. Laitoin vähän sideharsoa päälle ja harkitsin vielä tässä vaiheessa reenin jatkamista (olisipa ollut fiksua). Päädyin kuitenkin lähtemään Hatanpään terveysasemalle.

Taksi 10€ + päivystysmaksu 15€. Noin 2h odottelua ja vitun :kakka::aa palvelua (muistuttaa enemmän vittuilua), kiitos. Kenelle on poltettu isovarpaan kynteen reikä? Tiedätte mitä on KIPU. Monenlaista on mulla murtunut, katkennut tai tikattu, mutta kynnen poltto on kyllä kaiken huippu. Peukalon kynsi on joskus poltettu, mutta se ei ollut mitään tämän päivän menuun verrattuna. Varpaan kynsi kun on paksu ja polttajalla tuntui homma olevan harjoitteluvaiheessa. Painon leikkaama kulma leikattin varpaasta irti ja sidettä päälle. Viimeinen bussi meni tietenkin nenän edestä ja sain kävellä sen kilsan verran seuraavalle bussipysäkille. Ei tuntunut kivalta. Vitutti kävellä, vitutti että reeni meni pieleen, vitutti että reenejä jää väliin, vitutti 25€ tappiota (päivällä olisin edes päässyt ilmaiseen hoitoon), vitutti kipu jalassa... ja kaikkein eniten vitutti ettei tämä mielestäni ollut millään tasolla oma vika ja pelkästään helvetin huonoa tuuria.

Koskakohan pääsen treenaamaan mavea ja kyykkyä? Ehkä kuukauden päästä? Kiitos sinulle, :david:.

Nyt tuntuu jo vähän paremmalta. Huomenna teen kyllä muut tekemättä jääneet treenit, paitsi maven. Luulenpa että "treeniraivo" on luokkaa ihan kohtuullinen.

Perjantaina taisin kyykätessä venäyttää oikean takareiden, mikäli toi snadi kipuilu sitä ennakois. Nyt ei oikein auta muu kuin venytellä sitä mahollisimman paljon, että pystyy keskiviikkona sitten ottamaan kovan vedon.

Ja perkele jos en sitä saa kuntoon, ku kisoihin on alta kolme viikkoa aikaa :curs:

Raven sanoi:
Raivolla vaan. :curs:

Todellaki! Nyt en lähe luovuttamaan, kun kuntoki alkaa olemaan kova. 3:lla alkaa vetotulos, jos se on musta kiinni...

Mixu sanoi:
Voi vittu. Jos kaverisi osuivat naulan kantaan ja sait pakit koska olit liian kiltti, niin ei näytä mullakaan tulevaisuus kovin valoisalta.
-nimim. olisin mieluummin elänyt 50-luvulla

Mikäköhän vittu! tuossakin on?Välillä tuntuu että ämmät kertakaikkiaan VAATIVAT vittumaisen miehen rinnalleen,minkä saatanan takia?Jos olet kiltti olet nössö.Ja kun se ei jumalauta pidä paikkaansa...

Nooh...tämä onkin rehvastelijoiden,kusipäiden ja ylimielisten vittunaamojen luvattu maa.Sellasessa maassa muut huomioon ottava tyyppi on nössö/liian kiltti/tyhmä eikä suinkaan hyväkäytöksinen.

:david: :david: :david: :david: :david: saatana!

Jarek sanoi:
Mikäköhän vittu! tuossakin on?Välillä tuntuu että ämmät kertakaikkiaan VAATIVAT vittumaisen miehen rinnalleen,minkä saatanan takia?Jos olet kiltti olet nössö.Ja kun se ei jumalauta pidä paikkaansa...

Nooh...tämä onkin rehvastelijoiden,kusipäiden ja ylimielisten vittunaamojen luvattu maa.Sellasessa maassa muut huomioon ottava tyyppi on nössö/liian kiltti/tyhmä eikä suinkaan hyväkäytöksinen.

Olen yleensä tosi kiltti ja hyväkäytöksinen. Niin ainakin sanotaan :nolo:

Pitäis joku kertaa lähtee kaupungille, laittaa hihaton paita ja kammata hiukset taakse ja vittuilla baarissa kaikille ja heitellä pitkin tiskejä eiköhän se kiltin pojan kuva ala varisemaan.

Pari yötä putkassakin voisi tehdä terää!

plag sanoi:
Kenelle on poltettu isovarpaan kynteen reikä? Tiedätte mitä on KIPU. Monenlaista on mulla murtunut, katkennut tai tikattu, mutta kynnen poltto on kyllä kaiken huippu.

Mulla tipahti varpaan päälle sadevesiviemärin kansi n. metrin korkeudelta kun olin 9 vuotias. Mulla murtu silloin varvas ja se oli saatanan kipeä ja parani hitaasti. Käveleminenkin oli vaikeata sillä varpaat tukee kävelemistä.
Lekurissa ne poltti kans reiän varpaan kynteen. Tekee kyl tosi gutaa!
Kynnen alle oli vielä muodustunu painetta niin että sitä verta roiskahti kunnolla.
Tsemiä!

Back
Ylös Bottom