Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Voi olla sama Tero, luultavasti, mutta uskoakseni he, jotka muistavat Teron Mikonkadun Goldsilta, muistavat Teron harmittomana vipeltäjänä.
Sukulaisielusta en tiedä, mutta sukulaissielu, tuskin.
Lähinnä minua aikoinaan säälitti se Tero, vaikka mies sitten olisikin :hyper:

Njoo, Taisin eläytyä Teroksi; tyhmän heiton saa tyhmemmäksi vain tekemällä siihen kirjoitusvirheen :rolleyes:

Anyway, siinä ollaan samaa mieltä että kaikkiaan tuo otus on lähinnä säälittävä, mutta seurattuani ko. kollon kohellusta salilla olen usein miettinyt onko hänen kaltaisensa vammaisen paikka kuitenkaan siellä, vai olisiko parempi pitää poika vaikka hiekkalaatikolla autoilla leikkimässä...Meinaan että kaverin harteilla on jo useita "läheltä piti"- tilanteita tuon touhuamisensa puitteissa, ja todennäköisesti useankin hudin jälkeen tulee osuma, enkä ainakaan henk. koht halua olla paikalla kun tuo äityy kompastelemaan kyykkyraudat niskassa, tai sinkauttaa epähuomiossa levytangon pari penkkiriviä kaakkoon :D

vielä Terosta...

Itse olen nähnyt Teron joitain kertoja viime syksynä Kannussillanmäen salilla Espoossa. Kyllähän Tero joukosta erottuu, mutta en mä näkemäni perusteella sitä ainakaan väkivaltaisena tai aggressiivisena pitäisi. Ei ainakaan huudellut tai räyhännyt kenellekkään. Teki omia treenejään ja jutteli sarjojen välillä yleensä vanhempien herrasmiesten kanssa, jotka nyt muutenkin tykkää jutella omien treeniensä ohessa. Mitä nyt sivusta satuin kuulemaan, niin ihan normaali juttuja treeneistä, miten on kulkenut ym.

Enemmän mun mielestä just tollanen harmiton vipeltäjä kun mikään väkivaltainen hullu. Mutta omat kokemukset tosiaan rajoittuvat siihen 5-10 kertaan, mitä olen Teron kanssa samaan aikaan sattunut salilla olemaan. En tunne miestä sen paremmin. Olisiko selitys sitten, että Terolla vaihtelee mielialat tosi rankasti, jos on kerran samaan aikaan toisaalla riehunut?

Laitetaan vielä ensimmäinen kohtaamiseni Teron kanssa:

Olin kannussillanmäessä treenaamassa ja vedin henkeä/venyttelin sarjojen välillä, kun Tero tuli käymään viereisessä naulakossa roikkuvalla repullaan. Tero otti repusta karkkipussin esiin, otti itse karkkia ja tarjosi siitä samalla mullekkin. Otin karkin kun kerran tarjottiin ja taas jaksoi treenata. :)

Meinaan että kaverin harteilla on jo useita "läheltä piti"- tilanteita tuon touhuamisensa puitteissa, ja todennäköisesti useankin hudin jälkeen tulee osuma, enkä ainakaan henk. koht halua olla paikalla kun tuo äityy kompastelemaan kyykkyraudat niskassa, tai sinkauttaa epähuomiossa levytangon pari penkkiriviä kaakkoon :D[/QUOTE]

Jep, olet oikeassa, kyllähän Tero varmaan saisi/saa halutessaan ja vahingossakin paljon tuhoa aikaan.
Itse olen pelastanut hänet aika monta kertaa tangon alta, Teron arvioidessa penkkipunnerrus kykynsä todellisia paremmiksi.
:piis:

RikuRiuku sanoi:
Salilla jossa käyn on nyt parin viikon ajan käynyt joku engelsmanni. Tällä kaverilla on aika oudot treeni sessiot. Koko kroppa läpi treeni kerralla ja ei oikeastaan minkäänlaista palautumista sarjojen välillä. Tällä kaverilla on myös aina vähintään 3 laitetta käytössä joka pistää vituttamaan, kun ei siihen kehtaa mennä englanniksi vittuilemaan mitään, vaikka puhunkin englantia paremmin Tommi Mäkinen :rolleyes: .
Mutta tässä kaverissa on se huvittavaa, että aina kun salilla on sauna lämmin se käy sarjojen välissä saunassa vaatteet päällä heittämässä löylyä kiukaalle ja istuu siellä hetkisen. Saa varmaan paremmin agren päälle? :lol2:
Samainen kaveri käyttää myös näitä kertakäyttö perseenalusia(peflettejä) pyyhkiäkseen hiet pois naamalta.

Toinen hassun hauska henkilö salillamme on tällainen kansainvälinen, tummahipiäinen,erittäin karvainen ja oikein komea mieshenkilö (turkkilainen)
Kaverin liikkeissä liikerata on n.2 metriä
Eli kovin lähelle ei kannata mennä kun tämä kaveri treenaa. Tosin harva uskaltaa mennä lähelle koska kyseinen henkilö tuoksahtaa aika vitun pahalle, lähinnä hielle. Samaisella kaverilla on salin alakerrassa 2 pitseriaa ja ne on vieläpä ihan toistensa vieressä. Aina kun kyseisten pitserioiden ohi kävelee haistaa tämän kaverin metrien päähän.

Olen tällä salilla ollut töissäkin niin oli siinä naurussa pitelemistä kun tämä turkkilainen toveri tuli ostamaan salikorttia tai varaamaan aikaa solariumiin, jota en kyllä ymmärrä koska turkkilaiset tuppaavat olemaan aika tummia jo syntyessään.
Hoono soomi ja bäd enklish. Hankala oli palvella kyseistä herraa.

Sitten on myös nämä 60-90 vuotiaat pystyyn kuolleet mummelit ja pappelit jotka tulevat sinne salille viettämään eläkepäiviään ja puhumaan villapaidan kutomisesta.
Pitävät yhtä laitetta n.30 min hallussaan ja treenaavat koko 30 minuutin ajan sillä laitteella puhumisen ohella. Voisi ajatella, että näillä rouvilla ja herroilla on rautainen kunto.
Sitten kun on 30 min treenattu yhdellä laitteella pidetään n.10-20 minuutin tauko ja istahdetaan jonnekkin nauttimaan termarista kaffetta ja syömään pullaa. Jonka jälkeen kova treeni jatkuu.

Pakko sanoa, että salillani käy aika värikästä porukkaa. Enkä viittää värillisellä pelkästään ihonväriin.
Meitä on joka lähtöön!

Ei tarvinu kahta kertaa arvata mistä salista on kyse! :D
Kattomatta profilea arvasinki jo kuka kirjottaja on ja et oo ainut joka on huomanu saman asian...Sama jamppa on käyny samaisella salilla jo pitemmän aikaa(kauan ennen Ozia) ja se haju on tosissaan aivan hirveä... Semmonen hien ja hiivan sekoitus eli suht järkyttävä haju... :curs:

Eteläsuomen perseenreikätalvi jaksaa vituttaa aina tähän aikaan vuodesta..vielä kun jaksaisi kuukauden eteenpäin niin kevät tulisi.
Koira oli penkonut about sadannen kerran keittiönroskiksen ympäri kämppää.
Roskiksesta oli löytänyt reiulun kuukauden vanha pakasterasian joka täynnä pastaa.
Uudelle kalliille matolle syömään, Haju asunnossa oli niin voimakas ja pahanhajuinen että meinasin oksentaa.
Niskalaukauksen antaminen koiralle kävi hetkellisesti mielessä, tyydyin antamaan eristysselliä sille.

screwdriver sanoi:
Koira oli penkonut about sadannen kerran keittiönroskiksen ympäri kämppää.
Roskiksesta oli löytänyt reiulun kuukauden vanha pakasterasian joka täynnä pastaa.
Uudelle kalliille matolle syömään, Haju asunnossa oli niin voimakas ja pahanhajuinen että meinasin oksentaa.
Niskalaukauksen antaminen koiralle kävi hetkellisesti mielessä, tyydyin antamaan eristysselliä sille.

Vika ei ole koirassa, vaan kasvattajassa :hyper:
HA HA HAA!!!
Sori. Itseäni vituttaa, kun lämpö on taas noussut, ja ensimmäisen 200 metrin matkalla kouluun, oli polkupyörän takapakka niin täynnä lunta, että vain kaksi suurinta ratasta toimii. Nopeus laski hieman. Tällä kertaa ei sentään tullut kuitenkaan pakkasta, joka jäädyttää koko pyörän sotkemiskaluston jumiin.

stanan stana. treenihistoriaa 2 kk taaksepäin:

Joulukuun alku: flunssaa. Duunista pois melkein viikko putkeen. Salilta pois ~2 viikkoa.
Joulukuun loppu: reissussa. Salilta pois 2 viikkoa.
Tammikuun alku: oho, pääsin salille.
Tammikuun puoliväli: selkä niksahti. Taukoa salilta.
Helmikuun puoliväli: Flunssaa. Taukoa salilta.

...prk...

Nyt vituttaa se, että olen ollut kipee viikon enkä oo tehny mitään siinä toivossa että paranis joskus. Ja ajattelin mennä viel salille ku tuntu terveeltä, mutta ei helvetti heti ensimmäisessä sarjassa huomas et oon kipee. Oli meinaa sellaset tulokset että voi VITTU :curs: . No sitte viel lisämausteeks joku HELVETIN iso kaveri mulkoili mua kun yritin vääntää kyykkyä. VOI HELVETTI, että vituttaa ja sit pitäs viel levätä lisää!! :curs:

Edittaan tähä viel lisäks kun unohdin mainita, että huolellisesta lämmittelystä huolimatta reväytin jalkani ja vatsani viellä em. treeneissä!! :curs: :curs:

ahh jopa helpotti

Oulussa asuessani tuli treenattua Pyrinnön salilla, jota urheilutaloksi myös kutsutaan. Täällä kävi ja käy varmaan edelleen yksi aika pitkä kaveri, varmaan painoa myös lähemmäs sata kiloa, rasvaakin löytyy. Tämä nuori karju treenaa saatanallisen isoilla painoilla, hirveillä heijareilla joka liikkeen ja huutaa oikeasti niin älyttömällä äänellä all the time. Salilla käyneet varmasti tietää kenestä puhun :hyper: Yleensä kanssatreenaajilla pettää pokka ennemmin tai myöhemmin tämän karjujan kaa, mut kerran ko.karjuja ärähti, se heitti raudat maaha, ja rupes mesoo, et "vittuuko nauratte, jos on asiaa nii tulkaa treenin jälkeen ulos, nii katotaa" ja huusi niin perkeleen lujaa taas et oli tärykalvot puhjeta. Ja oikeasti tämä otus ei pidä mitään normaali treeniääntä, vaan puhkuu niin maan perkeleesti, että se häiritsee kaikkia salilla samaan aikaan olijoita.

..Ja toinen tapaus on samalla salilla nää pitsa-niikerit, jotka tulevat karvaisessa apinanolemuksessaan salille ilman paitaa ja voi jumala sitä haisevan hien määrää, millä ne mällää joka laitteet :urjo:

Lobo sanoi:
..Ja toinen tapaus on samalla salilla nää pitsa-niikerit, jotka tulevat karvaisessa apinanolemuksessaan salille ilman paitaa ja voi jumala sitä haisevan hien määrää, millä ne mällää joka laitteet :urjo:

Hyi helvetti... no mun salilla ne ei haise. Syy tähän on. että ne treenaa ehkä maksimissaan sarjan tai kaksi hauista ja loppuajan nojaavat laitteisiin, jauhavat paskaa ja katselevat naisia.

Sairastuin joulun alla mononukleoosiin ja lääkäri määräsi liikunta kiellon 3kk. Vaarana oli näes pernan repeäminen. Tuppashan se vähän vituttamaan. Oli 40 asteen kuume about 2 viikkoo ja kunto putos nolliin. Kaikki vaivalla hankitut lisäkilot haihtui sen siliän tien.

I.A.K sanoi:
Sairastuin joulun alla mononukleoosiin ja lääkäri määräsi liikunta kiellon 3kk. Vaarana oli näes pernan repeäminen. Tuppashan se vähän vituttamaan. Oli 40 asteen kuume about 2 viikkoo ja kunto putos nolliin. Kaikki vaivalla hankitut lisäkilot haihtui sen siliän tien.

Ok toi pieksi mun "huonon" päivän 6-0.

Kuluvan hiihtoloman piti olla maksimaalista kiristelyä(Espanjan matkaan vielä 5 viikkoa), mutta hieman ennen lomaa flunssa, nyt vielä päälle korvatulehdus ja jonkinlainen mahdollinen sydänvika. Goodbye aamuaerobinen ynnä muut läskintappajat.

Jose

Mä oon nähny nii paljo outoi kavereita ettei kaikki ees mahu tähän. Mutta tässä pari:

Yks kaveri jota kavereiden kanssa kutsutaan (syystäkin) kommandoksi. Kaveri heiluu ympäriinsä citycamo housuissa ja intinvihreä takki päällä. Kävelytyyli on semmonen, että kuin jalat painaisivat 50kg eli vaaputaa puolelta toiselle. Sit se puhuu iteksee ja välil se osottelee ihmisii "aseella" (sormella) ja varjonyrkkeilee kauppajonossa. Salilla kerran se alko jauhaa, että valkosipulii kannattaa syödä ja sano et vetää jotai about 10 valkosipulii päivässä!

Tää kaveri mainittii ainakin kuvausten perusteella jo aikasemminkin. Kyseinen kihara tukkainen ahlam käy myllypuron salilla. Se kävelee aina melonit kainaloissa, rinta rottingilla, leukapystyssä ja painonnostovyö päällä (tietenkin paidan alla). No tämmösii näkee joka päivä, mutta kerran satuin vilkaisemaan säilytyskaappien suuntaan niin auta armias, kaveri oli vaihtamassa kalsareitaan sielä! Ne kaapit on salin vieressä ilman mitään väliseinää ja tapahtuman näki esteettä :urjo:

Ja sit täytyy pistää viel oma "komedia". Olin juuri lopettanut sarjan ja olin kuolla janoon ja otin juomapulloni ja lorautin suoraan kurkkuun vettä ja koko suun täyteen. Tietenkin alko yskittämään ja yrityksistä huolimatta en kyennyt olemaan yskimättä ja kaikki vedet lensivät suustani. Jengi vähä katto, mutta hain vain tyynenrauhallisesti paperia vessasta ja kuivasin lattian. Häpeästä huolimatta sain jatkettua treeniäni.

Tänään liikuntamyllyllä tuli vastaan omituinen tilanne, kun joku turkkilainen vanhempi pulska mieshenkilö tuli suihkuun boxerit jalassa. Ei siis mitkään uimashortsit tai vastaavat, vaan ehdat valkoiset ruutukalsarit. Vieläkin ihmetyttää mikä siinä oli ideana.

Jimbe sanoi:
Kaksi nuorta jamppaa noin 15 vuotta ikää tuli salille, en ollu koskaan ennen niitä nähnyt siellä niin toinen näistä teki hauiksia istueltaan eka laitteessa ja sitte scott penkissä. Aina joka sarjan jälkeen hän "löi" nyrkeillänsä hauiksiaan sillai kevyesti. Kyllä sai vähän aikaan ihmetellä että mitä ihmettä sen päässä liikkuu, ei varmaan aivot saannu tarpeeks happea siellä paksun mustan pipon alla :)
Olen törmänny aika moneen,joilla on palautumisongelmia hauisliikkeiden välillä.Itsellänikin tämä ongelma ja hauiksia tulee heiluteltua,hierottua ja venyteltyä sarjojen välillä.Täytyypä kokeilla tota nyrkeillä naputteluakin.Tais olla vaan ikäistään viisaampi toi 15-v."jamppa".

On noita kalsari hermanneja nähty ennenkin. Luulisin että taustalla on islam joka kieltää munasillaan killumisen.

Voi helevetin helvetti!

Eilissä päivänä tapahtui tämmönen mielenkiintonen juttu: kaks mun kaveria tuli käymään meillä. Toinen heistä on käyny meillä kylässä jo penskasta asti, oon tuntenu sen 3 vuotiaasta asti. Noh nämä kun ovat Hevi henkisiä ihmisiä ja ukko on sitte 75 vuotta ja ERITTÄIN vanhoillinen. Kun kaikessa rauhassa siinä poltettiin levyjä koneella niin ukko tulee sanomaan että 'hommaas noi pois täältä'. Ja kun tämän asian kanssa oli ollu jo aiemmin puhetta että ne saa käydä meillä vaikka ovatkin Hevi-ihmisiä. No siinä sitten sanoin kavereille että ukko rupee riehuun jos ne ei lähde pois. Sitten ne lähti ja menin kysymään ukolta että miks ne ei saa enää tulla meille. Vastaus: "no kun ne ei saa ja sillä sipuli"

Mulla rupes kiehumaan kun kysyin ja kysyin ja se ei sanonu mitään syytä, miks en saa olla sentään parhaiden kavereiden kanssa. Ja sitten se ukko sano vielä että ei tommoset oo miehen elkeitä. PERKELE! napsahti ja kenkäsin olohuoneen pöytää silleen että se meni keskeltä kahtia.

E.m. 'aiempi' keskustelu päättyi samoin kun tempasin nyrkillä ruokapöytää ja siihen jäi rystysten kuva ja siitä hajos tukivarret...

Keljuttaa oikeen mahan pohjasta kun ukko rupee määräämään kenen kanssa saan olla ja kenen en. Saatana. :wall: :evil:

Back
Ylös Bottom