Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ulkona on kylmä, sataa lunta, tuulee saatanasti ja klo3.30 ois töitä ULKONA. Ranteet on paskana, olkapäitä vihloo kun liikuttaa käsiä, salilla ei kerkeä käymään kun on liikaa hommia ja asiakkaat ei maksa ikinä laskuja ajoissa.

edit. nyt kun avasin bissen ja laitoin radioaallon soimaan niin ei edes enää vituta. :)

Miksi ihmiset eivät usko jos jotain sanoo ... Olin siwassa käymässä eräs päivä ja etukuponki mountain dew free:hen mutta vaati kuitenkin etukortin jota minulla ei ollut. Noh avasin lompakon kaivaakseni rahat ja samalla juttelin myyjän kanssa todeten samalla että eihän minulla tuota korttia ole. Myyjä kuitenkin sanoo että sinullahan on tuossa se kortti ( kirjasto korttini joka muistuttaa hieman reunoiltaan ja väriltä ykkösbonusta ) ja sanoin myyjälle siitä. Noh myyjä ei tietenkään usko, melkein nappaa lompakon kädestä kunnes vedän korttia esiin ja näytän. Noh myyjä rullaa ostokseni ja naureskelee.
Ei tuo nyt vitutusta aiheuttanut mutta esimerkki siitä miten jääräpäisiä ihmiset osaa olla. Kyllä minä mielelläni ottaisin sen halvemman hinnan mutta kun se on kirjasto kortti perkele ...

Kirjasto kortti
Ykkösbonus kortti

tajusin juuri että alkaa kaverit käymään vähiin. On tullut poltettua siltoja niin paljon että ei kohta auta muu kuin vaihtaa maisemia. Epäilen kyllä että kusisin ihmissuhteet myös muuallakin.

Helvetin kylmä, aina ja ikuisesti.

vitun kylmyys ja kylmä...mikään ei oo yhtä vittumaista ku pakkanen ja tuuli ja kaikki näihin yhteydessä olevat säät.
ei tästä mitään haittaa olis jos sais kamiinan ääressä istua mutta ku ainoo kulkuväline on pyörä niin kyllähän tuo paskalta maistuu kelata tuolla menemään.

Nyt oli jommankumman iltapäivälehden viikonloppuliitteessä mielenkiintoisia neuvoja ylätaljaan. Niskan taakse vetäminen oli niin kovin kovin väärä liike ja suuri punainen rasti kuvan päällä. "Oikeana" liikkeenä oli sitten nainen kuvassa kiskonut tangon etupuolelta reisille asti... Justiinsa.

Nyt oli jommankumman iltapäivälehden viikonloppuliitteessä mielenkiintoisia neuvoja ylätaljaan. Niskan taakse vetäminen oli niin kovin kovin väärä liike ja suuri punainen rasti kuvan päällä. "Oikeana" liikkeenä oli sitten nainen kuvassa kiskonut tangon etupuolelta reisille asti... Justiinsa.

Kyllä tuolla jokin funktio on, kun olen nähnyt +200kg penkkaajan vetelevän noin. Ei ihan reisille asti, vaan rintalihasten alaosaan. Perustreenistä poikkeaa tietysti.

Saa sillä ylätaljassa kenottamisella selkää reenattua ihan hyvin. Vaikka sen vetäiskin sinne rintalihasten alaosaan. Ei tarvi olla tikkusuorana pystyssä rautakankena välttämättä.

http://www.youtube.com/watch?v=P8VCqeek0cA

Selitin huonosti. Tarkoitin, että selkä suorana rintalihasten alle, ilman runkkua. Kyllä selän saa treenattua, kunhan heiluu jotenkin ja lisäilee painoja/toistoja vähitellen, kuten sanoit. Tai et ihan noin sanonut, mutta minä sanon.

Saa sillä ylätaljassa kenottamisella selkää reenattua ihan hyvin. Vaikka sen vetäiskin sinne rintalihasten alaosaan. Ei tarvi olla tikkusuorana pystyssä rautakankena välttämättä.

http://www.youtube.com/watch?v=P8VCqeek0cA

Ottamatta kantaa aiheeseen on sanottava että joku Cutler (ja muut ammattilaiset) eivät ole paras esimerkki perus 20v treenaajalle: noi prot kun saa kyllä AINA haluamansa lihasaktivaation, niin määrän kuin kohteen osalta, toteutettua koska osaavat treenata. Aivan sama miltä se tekniikka näyttää. Perus 20v liian isojen painojen kanssa heiluva ei taas saa latseja kunnolla aktivoitua mutta on tyytyväinen kun pystyy käyttämään hieman isompia painoja.

ja yhdessä paikallis lehdessä oli joku pt neuvonut että kyykkyä tehdessä otetaan kiintopiste jostain läheltä lattialta....itelle kaikki toitottanu aina että pitkälle yläviistoon mutta kukin tyylillään...

sitten aiheeseen. itse varmaan aiheuttanut kanssa jotain hassuutta ja varmaan täälläkin kohta mutta venyttelin peilin edessä..tätä aihetta lukiessa aika moni on vissiin päätynyt tänne touhuttuaan peiliä vasten...juu, tuijottelin itseäni koko venytys operaation (15min) ajan..ja toinen, en nyt tiedä onko hassua mutta meen samoihin laitteisiin, tai nosto paikoille aina samalta puolelta..

Aamun reeneihin ehkä huonoin lataus ikinä ja hyökkäyksen peli kusi kiitettävän kovasti, helvetin kylmä, lumi tietää huomisaamuksi töihin kunnon lumilapiosulkeiset...

Pahinta on ehkä se, että mulla on aina samat ketjut hukassa pakkiksessa. En koskaan tajua heittää niitä kirjainmerkkeihin ja tällä kertaa en löydä kirveelläkään sitä perkeleen HST-puuta.

Viimeksi muokattu:
Lopetin tupakan käryttelyn ilman mitään korvaushoitoja nicoretella. Ajottain vituttaa niin suunnattomasti joka menee ohi parissa minuutissa, mutta oon tyytyväinen ettei tarvii enää tuhlaa rahaa ja terveyttä niinkin turhaan asiaan mistä ei saa mitään positiivista :)

Lopetin tupakan käryttelyn ilman mitään korvaushoitoja nicoretella. Ajottain vituttaa niin suunnattomasti joka menee ohi parissa minuutissa, mutta oon tyytyväinen ettei tarvii enää tuhlaa rahaa ja terveyttä niinkin turhaan asiaan mistä ei saa mitään positiivista :)

vai että ilman mitään korvaushoitoja nicoretella

Saatanan flunssanpoikasen lykkäs päälle!!:curs: Ja KELAkin on päättänyt periä vuoden 2008 joulukuun opintotuet takas.. Mitäs menin töitä tekemäään perkele! Ja sen lisäks vielä 2009 joulukuun ja tammikuun 2010 asumistuet, ku emäntä sattu saamaan töitä! Kelalle pystyssä nyt siis noin 750e mikäli ne kaikki tulee tosiaan maksettavaks..:curs: Kait nekin rahat jollekin mamulle menee lapsikatraan elättämiseen...:curs:

Vittu mikä paskalaitos koko KELA!!!!:curs::curs::curs:

Back
Ylös Bottom