Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Perhana että tuli unohdettua lähteä kotiin työreissulta... ei vieläkään ymmärrä että miksi ostin lennot torstai-illalle kun duunit yleensä loppuu vasta perjantaina, sujuvat lennot vaihtuu siis auto-laiva-auto matkaan pohjois pohjanmaalle.. Hyvähän se tietysti on että matkatoimisto lähettää muistarin lennoista kolme tuntia ennen lentoa mutta kun matka kentälle vie kaksi ja puoli niin aika hilkulla alkaa oleen... PRKL

Voi helvetti. Autosta hajos kuskin puolen sähköikkuna. Käytin pesussa ja ajoin talliin yöks kuivumaan. Menin tänää hakee autoa tallilta niin joku oli laskenut ikkunan puoleen väliin ja kun yritin nostaa ylös niin ei yrittäny edes liikkua ylös eikä alas. Surina vaan kuulu jostain releboksista mikä otettiin irti mut en tiiä.. Oli mikä oli niin osaa saa varmaan odottaa kauan ja maksaa helvetisti kun ei ainakaan tuota kyseistä releboksia löydy motonetistä jos se vika siinä nyt on. Rahaa ei tietenkään ole kun oon sivarihomo :rolleyes:

WTF :kuvia:

Ja siis jos se olis sillä tavalla, että se remmi tulee pään yli ja nyökätessä painopakka nousee, niin eikös se harjoitus silloin tule tuohon kaulan etupuolella oleville lihaksille, eli ei varsinaisesti niskalle? Vai kiskoiko se hampailla ylöspäin sitä kahvaa, naama painopakkaan päin? :confused:

Parhaat proffat häipyy meidän laitokselta ja vievät mukanaan mielenkiintoisimmat kurssit. :(
Ja toisekseen vois taas harvinaislaatuisesti vituttaa tuo olkapään kipuilu. Voisko sille jo pian joku tehdä jotain, vai pitääkö tehdä omatoiminen koko käden amputaatio? Ei ole edes kipulääkkeitä kun lekurit pompottelee keskenään, mutta kukaan ei kuitenkaan tee mitään. Mahti fiilis, montakohan kuukautta ne vielä miettii hoitoa tai hoitamatta jättämistä, eihän itse onnettomuudesta ole vasta kuin.. kolme kuukautta :jahas:

Eilen näin kuinka joku kundi teki ristitaljassa yhden käden ojentajapunnerrusta. Kahvan sijaan se piti kiinni vaijerista. Meni se ihan noinkin, mutta sarja keskeytyi aina muutaman toiston jälkeen, koska kahva kopsahti forkkuun. Sen jälkeen sama ruljanssi alusta.

Jumalauta. Eilen olin menossa tavalliseen tapaani junalla eräälle pikkupaikkakunnalle opettamaan lastentanssia. Pakkasista johtuen Valtion Rautatiet kuitenkin olivat aikataulustaan niin paljon myöhässä, että minun piti soittaa eräs äiti hakemaan minua asemalta. Opetuspaikalla rehasin ulos autosta ja suoritin Baywatch-tyylisen juoksun ulko-ovelle ainoastaan todetakseni, ettei se saamarin digitaalilukko toimi. Soitin huoltomiehelle, eikä avain toiminut hänelläkään. Siinä sitten seisoskelin viidentoista 3-4 -vuotiaan ipanan ja niiden vanhempien kanssa pihalla pakkasessa. "Osaako kukaan mitään hyviä yhteislauluja?" Lopulta eräs sattumalta paikalle sattunut rakennuksen työntekijä päästi meidät sisään takakautta normaalilla avaimella. Tervetuloa nykyaikaan.
Tunnilla tosin eräs lapsi lohkaisi aika hyvän jutun. Leikittiin "Missä on ruumiinosat" -leikkiä, niin eiköhän yksi tyttö huuda "MISSÄ ON PIMPPI" ja koita siinä sitten selittää, että sormi, polvi ja massu käy, mutta pimpistä me ei nyt lauleskella.

Heräsin kuudelta pistää auton roikkaa vaa sen takia ku en jaksanu illal käydä. Sit kasilta lähen -30 pakkases tuolla ruottalaisella jääkaappipakastimella koululle ja totean ettei täällä ole ketään ja ovet lukossa...

Kuluneella viikolla tapahtunutta...

Salin pihalla eräs rohkaisuryypyt nauttinut naisihminen erehtyi luulemaan mua naapurikseen ja huusi: "Hei Roope, millä rohjolla sä oikein ajelet?". Ei muuten, mutta Roope on ravimiehii...Kun en vastannut kysymykseen ja nainen tuli lähemmäs, alkoi perään kuulua voivottelevaa ja anteeksipyytelevää horinaa, että nyt sattui "pieni erehdys".

WTF :kuvia:

Ja siis jos se olis sillä tavalla, että se remmi tulee pään yli ja nyökätessä painopakka nousee, niin eikös se harjoitus silloin tule tuohon kaulan etupuolella oleville lihaksille, eli ei varsinaisesti niskalle? Vai kiskoiko se hampailla ylöspäin sitä kahvaa, naama painopakkaan päin? :confused:

"kiskoiko se hampailla ylöspäin sitä kahvaa, naama painopakkaan päin?" juurikin noin :dance:

Onko kellään tätä samaa onkelmaa mikä potuttaa:
jalanpohjis on halkeamia (mulla kantapäissä molemmissa 3) ja iho huutaa kuivuuttaan ja kylmä ilma ei paranna asiaa perkule.......
Ja en saa yhtä hymiöö näkyy......

Äskeinen "treeni" :curs:. Olin ajatellut saavani tehtyä vielä pari hyvää treeniä alle ennen kevennystä, mutta olkapäät alkoivat heti alkuunsa vihloa penkissä siihen malliin ettei mistään tullut hevon vittuakaan ja se kevennys alkaa näköjään juuri nyt, saa nähdä riittääkö edes normaali viikko kun homman päästi tähän pisteeseen. Vähän tuntui hanskat aralta jo eilen sulkapalloa mätkiessä, mutta ajattelin että kyllä tässä suunnitelman mukaisesti vielä pari treeniä saadaan ilman ongelmia tehtyä, ja vitut. Ja nyt on taas muutaman päivän puolimetrinen tatti otsassa kuten aina vituiksi menneen treenin jälkeen:wall:.

(Olkapäät on mulla se kovimmalla rasituksella oleva paikka ja niitä pitäisi aina muistaa kuunnella tosi tarkasti, enpä näköjään taas ole osannut).

Back
Ylös Bottom