Tänään salilla tapahtu tällaista:
Olin salilla tekemässä tavallista jalkareeniä, kun sinne saapui jonkunnäköinen eläkeläisten ryhmä. Nämä siinä sitten reenailivat pikkuhiljaa ja istuivat reidenlähentäjä - ja loitontajalaitteissa ja nähdessä minun reenaavan he luonnollisesti päivittelivät minun valtavia voimiani (kröhmkröhm). Uskaltautuipa siinä sitten eräs vanhoista rouvista jalkaprässiin treenaileemaan ja palatessaan kävi ystävänsä kanssa tällaisen keskustelun:
Mummo1 - huhhuuh! Tossa jalkaprässissähän tulee ihan märäksi!
Mummo2 - Ai mistä? Jalkovälistäkö tulit märäksi?
Mummo1 - Ei ei.. kun selästä tulee hiki...... PERTTU! Likasia juttuja... poikahan (Bacfa) ihan punastuu kuunnellessaan tuommoista. *molemmat katsovat minuun*
Bacfa *naurua* --> *naurun pidättelyä* - Onhan sitä tuhmempiakin kuultu..
Mummo2 - Ei se poika noin pienistä punastu niin. Niin se on ihan nuori vasta, mehän ollaan sille vaan tämmösiä MUMMOJA. Vanhoja MUMMOJA tyhmine juttuineen. *katsoo Bacfaa hymy korvissa*
Bacfa *hymyilee vaivautuneesti takaisin ja jatkaa reeniä..*
Ja tuosta naisten neuvomisesta, enpä oo ikinä tullu ajatelleeksi, että se heitä jotenkin loukkaa. Itestä oli sillon osaamattomana junnuna tosi mukavaa kun joku vanha voimamies tuli kertomaan miten asiat hoituu. Ja kyllä vieläkin jotkut pääsee mua neuvomaan joissain liikkeissä. Mutta enpä sitten enää neuvo naisia.