Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Voihan vitun kone kun youtube ei avaudu kunnolla, saa päivittää sivua sata kertaa ennen kun herää henkiin. Video thredissäkin näkyy vain tyhjää jos on tagia käytetty. Ruudun vasempaan reunaankin pompsahtaa joka toinen sekunti joku saatanan "shopper reports" paska mainos. Helvetti jos olis rahaa ostaa uus niin paiskoisin tän vitun romun parvekkeelta. Näppäimistöstä puuttuu kohta jo puolet namikoista kun oon yrittänyt tehdä tälle selvää että nyt loppu vittuilu.

Ja "shopper report" sen kun lyö ruutuun toinen toistaan parempia tarjouksia!! Ei vittu mä kuristan ihan kohta itteni tohon hiiren johtoon!! Auttakaa nyt saatana joku!!!! :curs:

Vittuku ku stressaan lukion kursseista!! Jos saan tän vuoden loppuun kokoon 57 kurssia niin ehinkö suorittamaan loput kolmannen vuoden aikana?

Juu mielestäni vielä suht helpostikin. Itse taisin suorittaa 14 kurssia kolmantena vuotena ja eipä mitään ongelmia ollut. Siul taitaa olla 18.. Otat vaan ns. "helppoja" kursseja paljon esim. liikuntaa, kuvista ym. ja sit muista hakea kurssimerkintöjä eri suorituksista. Esim. ainakin meilläpäin sai kurssin autokoulun suorittamisesta autokoulussa, järkkärikurssista jne.

Perkeleen mahatauti kun ei pysy mikään sisällä! Aamulla vielä luulin että tauti olisi normaalia krapulaa mutta kun oksentelua on jatkunut jo kohta vuorokauden. Helvetin pese!!:curs:

suomi ei varmaan tule enää voittaan ruotsia missään turnauksessa. Joka ikinen vuosi sama juttu, kansalla on suuret odotukset jälleen suomi-ruotsi matsista mikä asettaa melkoiset paineet joukkueen harteille.
Eihän siitä sitten mitään tulee ku se voitonhimo ja paine on niin kovat joka kerta.
Tästä on tullut vähän niinkuin noidankehä (jos nyt edes sen ruotsin voittais)
Mutta ei se vaan tule, ylivoima peli ei toimi, alivoima jotenkin, laukauksia maaliin kohden naurettavan vähän ja sitä rataa. ruottalaiset on vaan liian vahvoja jässiköitä.

taptap.gif

Hyvä suomi, hyvä!

Vittu jee, mitä paskaa, ja viel Kanadaki meni häviämään.. Jari Kurri ja Esa Tikkanen kentälle perkele.!

noh tappio ruotsille vituttaa ihan älyttömästi..:curs: olisko aika vaihtaa niit vanhempii pois sielt ja ottaa nuoria tilalle..
nyt vittuttaa muutenkii tuplasti ku tulos vissii kipeeks ja pitäis lähtä salille.. nooh mut eihän pien yskä mitää haittaa. :(

Allalaaa! kohta hammaslääkäri ja kolme reikää porataan :curs: vittu mä vihaan hammaslääkäriä.
Lisäksi vituttaa työttömyys joka on kestänyt jo vuoden. Kouluunkaan ei pääse kun joka kerta
tulee vaan kirje että teitä ei valittu vittu vittu.

Back
Ylös Bottom