Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mika1979, anteeksi mut mä vedän huutonaurua tääl..otan osaa :D

No vittu :D ajattele omalle kohalles..

Ei ollut mukava ylläri jollain kohtalotoverillakaan, jonka auto oli kanssa saanut mukavan kuorrutuksen..

Eli vinkkinä, ei kannata jättää autoa Trion eteen Vesijärvenkadun puolelle..

Liitteet

• 10102009269.webp
    10102009269.webp
    46 KB · Katsottu: 365
Olise sen arvosta

No hyvä :D

Ole hiljaa. Tämä on sinunkin Isänmaasi, vaikket sitä tahtoisi myöntää. Ottaa kyllä päähän tuollaiset puheet joltain 19-vuotiailta. Saisit hävetä.

Onhan se, mutta minkä mä sille mahdan jos en ole täällä onnellinen enkä ole ikinä kokenut tätä paikkaa kodikseni? Suomi ei ehkä noin yleisesti ottaen ole paska maa, mutta mun silmissä se on. Enkä häpeä yhtään.

1939-1944: jos tuo kertoo sinulle jotain niin sietäisit hävetä.

Kertoo, mutta katson mieluummin tulevaisuuteen kuin menneeseen ja tulevaisuudessa näen itseni jossain ihan muualla kuin täällä.
End of discussion.

1939-1944: jos tuo kertoo sinulle jotain niin sietäisit hävetä.

Kenenhän tässä pitäisi hiljaa olla. :lol2:

Alyssa sanoi oikein järkevästi noinkin nuoreksi likaksi. Jos ei täällä viihdy, miksi Suomea pitäisi niin rakkaana paikkana pitää? Vaikka onkin hieno juttu, että ne ukit onkin siellä rintamalla rymynnyt, mut jotain rajaa nyt kuitenkin... Samaa maata se on tuosa idässä ja lännessäkin vaikka kuinka rajojen yli mennään.

ps. Toisille rakas, toisille ei. Turha siitä on kiistellä.

Noidannuoli on lihasjumitus, joten ei siihen paljoa niksauttajat auta. :(

Hahaa, voin kertoa että se lihasjumitus tulee sieltä rangasta nimenomaan ja hermot kun puristuu siinä. On multa kyseinen vaiva korjattu niksauttelulla vuonna 2003 jonka jälkee ei oo vaivannu, ja ennen tota vaivas useinkin. Että auttaapa hyvinkin kun saa ruodon suoraksi.

Lekuri ei auttanu, fysioterapia ei auttanu, niksauttaja autto. Samaten iskiasvaivaan.

Mua vituttaa duuni sekä itseni että yhden työkaverin puolesta. Ollaan molemmat sellaisessa elämäntilanteessa että tehdään tota paskahommaa vaan pakosta ja odotetaan sitä että päästään vihdoin pois koko tästä vitun paskasta maasta. Tänäänkin oltiin molemmat koko päivä töissä ja mietittiin tauolla sitä miten elämä vaan valuu hukkaan kun viettää päivänsä jossain ravintolan keittiössä/salissa :(

Mä muuten ajattelin tossa iässä ihan täysin samalla lailla. Oli niin hienoa päästä pois. En hävennyt yhtään. Enkä häpeä edelleenkään, ja takaisin en tule. Nykyään kun käy suomessa, niin tuntuu, että olisi ulkomailla.

Ravintola-alassa on se hyvä puoli, että duunia löytyy mistä tahansa maailmasta, kun hommansa hallitsee.

Itseäni vituttaa, kun ei saa unta, vaikka univelkaa aivan liikaa.

VR. Vituttaa kun jatkuvasti kehoitetaan autottamaan liikkumiseen pk-seudulla, mutta jos haluaa olla aktiivinen ja ottaa fillarin mukaan lähijunaan niin eikös se ole heti junalippu+4 euroa per suunta. En tiedä mitään muuta firmaa mikä veloittaa enemmän lähes koko maailmassa. Saatana.

Menin intoa puhkuen salin ovelle, vilautin korttia lukijalle ja BÄM punasta vilkkuu. FFFUUUUU oliki jo 12. päivä.
Noh huomen sit ostaa korttiin jumppa-aikaa tai sit vois heittäytyä villiks ja kattella toista salia.

Itellä on kans kortti vanhentunu, pitää veljen kortilla mennä tänään ja odottaa tiliä jos sais omaankin korttiin taas aikaa joskus.

Back
Ylös Bottom