Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Alkaa olemaan henkinen pääoma pikkuhiljaa loppu erinäisten tapahtumien johdosta. Tähän päälle vielä pitkittynyt poiskiontelotulehdus ja kipeä kyynärpää niin rupee kunnolla tympimään.

Töissä (oon siiis hommissa palvelukodilla) meillä oli tänään joku kaikkitietävä fysioterapeutti, joka päätti haukkua minut. Syynä oli se, että jalat oli eilisen treenin jälkeen hieman jumissa ja kun piti oikeen varovasti kumartua sitomaan kengännauhojakin, niin siitähän se innostui. Nillitti mulle, että kroppaa pitää treenata kokonaisvaltaisesti eikä saa rasittaa tiettyjä ruumiinosia loppuun saakka. Päivitteli mulle myös, että kenen vika se sitten on mikäli joudun nostamaan jotakin ja ku en voi reisillä auttaa ni joudun nostamaan selällä. Ja entäpä jos rikon selän? Siinä vaiheessa olin, että eiköhän se oo ihan mun oma mokani ja se ei kuulu sulle yhtään. Ja että eihän se liha kasva ellei treenaa kunnolla.

Että tämmöinen tapaus.

Pieni lisäys vielä, että sanoin sille treenaavani 4-jakoisella ohjelmalla ja että esimerkiksi jaloilla on viikon mittainen palautumisaika ennen seuraavaa treenikertaa. Se oli niinku ois tuuleen huutanut :eek: Sama paasaus senku jatku.

Hahaa, voin kertoa että se lihasjumitus tulee sieltä rangasta nimenomaan ja hermot kun puristuu siinä. On multa kyseinen vaiva korjattu niksauttelulla vuonna 2003 jonka jälkee ei oo vaivannu, ja ennen tota vaivas useinkin. Että auttaapa hyvinkin kun saa ruodon suoraksi.

Lekuri ei auttanu, fysioterapia ei auttanu, niksauttaja autto. Samaten iskiasvaivaan.
Mulla on katottu, että ruoto on suora.
Tulee duunissa välillä raskaan taakan kanssa kiertoa selkään, jolloin lihakset paukahtaa lukkoon suojaamaan selkää, jolloin se jumi on niin kova, että painaa hermoihin.

Flunssa tuo vitun flunssa... Jo 4 vko ilman salia alkaa vetämään mielen vittumaiseksi..Ja se vitun yskä heittää jtn oksennusraktiota perään niin eiköhän vitutus käyrä siitä kasva.

Peskää kätenne usiasti!

Vittuu. Näköjään pitää maksaa tv-lupa että voi katsoa yle-areenaa. Harvan kerran kun yleltä tulee mitään kiinostavaa, niin sitten jää telkusta ohjelma katsomatta, eikä voi enää areenalta katsoa. Ennenhän tuolta pystyi katsomaan.

Vituttaako ketään muuta se että esim. naantalin asuntopalo on niin suuresti otsikoissa ja ihmisten huulilla? Onhan hyvä että siitä tiedoitetaan, mutta ylenpalttinen mässäily tämäntyyppisillä asioilla vituttaa. Ihan kun maailmassa ei muutenkin kuolisi jatkuvasti ihmisiä.

Sama täällä. Ja kaikki te muut flunssaiset, pysykää helvetti siellä kotona sairastamassa etette tartuta tätä muille. Ite en ainakaan aio mennä töihin ennen kun oon täysin oireeton.

Meillä muilla on selkäranka.

Vittuu. Näköjään pitää maksaa tv-lupa että voi katsoa yle-areenaa. Harvan kerran kun yleltä tulee mitään kiinostavaa, niin sitten jää telkusta ohjelma katsomatta, eikä voi enää areenalta katsoa. Ennenhän tuolta pystyi katsomaan.

Häh? Kyllä noi ainaki mulla näkyy ihan suoraan eikä missään kysytä mistään luvista.

Mulla on katottu, että ruoto on suora.
Tulee duunissa välillä raskaan taakan kanssa kiertoa selkään, jolloin lihakset paukahtaa lukkoon suojaamaan selkää, jolloin se jumi on niin kova, että painaa hermoihin.

No siis ruoto voi olla suora joo, mut tarkotin lähinnä fasettilukkoja joita tulee iisisti, ne ainaki junttasee lihakset tehokkaasti.

Noniin, nyt on sitten eka treeni sairasteluajan jälkeen takana. Mitenköhän tän sanois nätisti...vituttaa aivan helvetisti. Oli rinta-selkä -päivä ja kaikissa liikkeissä sarjapainot tippu 10-20kg. Tietenkin penkin sarjapainot tippu sen 20kg, kun just oli saanu senkin kulkeen, että sarjapainot kasvoi edes hiukan:(

Tänään treeni lähti kulkeen ihan hyvin, yhtäkkiä vaan tuli aivan kamala olo. Hulluna vaan tärisytti ja puuskututti...pakko oli lähteä kesken pois..

Vituttaako ketään muuta se että esim. naantalin asuntopalo on niin suuresti otsikoissa ja ihmisten huulilla? Onhan hyvä että siitä tiedoitetaan, mutta ylenpalttinen mässäily tämäntyyppisillä asioilla vituttaa. Ihan kun maailmassa ei muutenkin kuolisi jatkuvasti ihmisiä.
Kyllä vituttaa, paska homma minkäs teet, ihmisiä kuolee koko ajan.

Ollaan emännän kanssa nykyiseen kämppään muutettu puoli vuotta sitten, rivari jossa seitsemän asuntoa. Uusi paikkakuntana, tai ollaan tässä jo vuosi oltu. Kuitenkin.
Niin tässä taloyhtiössä on vain kaksi naapuria jotka tervehtivät. Mitään en mielestäni ole heille tehnyt. Aikani morjestelin ja tervehdin mutta kyllästyin sitten lopulta siihen päiden kääntelyyn muualle.
Emäntää tervehtivät.
Pitäköön tunkkinsa.
Tänään tuli yksi naapureista salille kun olin siellä veljen kanssa niin kumpaakaan ei tervehtinyt vaikka itse nyökättiin tervehtivästi.
Yleensä tuolla salilla kaikki tervehtii kaikkia, aivan muutaman kerran on tapahtunu jotain että ei tervehditä vastaan.
Kiva taloyhtiö.

Meidän salilla on sellanen jalkatuellinen selänojennuslaite, missä laitetaan polven alue sinne tuen "sisään". Tänään siinä yks about 50v ulkomaanvahvistus sitten pisti menemään sarjaa. Heijas siinä laitteessa ihan normi liikerataa, mutta anto aina käsillä vauhtia siitä tuesta, että sai ojennettua selän:D ja kyseessä ei ollut pakkotoistot. Sarjan alusta asti kaikissa sarjoissa sama homma. Ehkä tää sitten oli sellanen yhdistelmätreeni, että tehtiin punnerruksia ja selänojennuksia yhtäaikaa:rolleyes:

Back
Ylös Bottom