Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JepAhaa, pöllit varmaan kaupasta hedelmät ja rahkat, koska tärkeintä on että joku ylipäätään syö terveellisesti tässä vitun laiskassa maassa![]()
Mulla on katottu, että ruoto on suora.Hahaa, voin kertoa että se lihasjumitus tulee sieltä rangasta nimenomaan ja hermot kun puristuu siinä. On multa kyseinen vaiva korjattu niksauttelulla vuonna 2003 jonka jälkee ei oo vaivannu, ja ennen tota vaivas useinkin. Että auttaapa hyvinkin kun saa ruodon suoraksi.
Lekuri ei auttanu, fysioterapia ei auttanu, niksauttaja autto. Samaten iskiasvaivaan.
Flunssa tuo vitun flunssa...
Peskää kätenne usiasti!
Sama täällä. Ja kaikki te muut flunssaiset, pysykää helvetti siellä kotona sairastamassa etette tartuta tätä muille. Ite en ainakaan aio mennä töihin ennen kun oon täysin oireeton.
Vittuu. Näköjään pitää maksaa tv-lupa että voi katsoa yle-areenaa. Harvan kerran kun yleltä tulee mitään kiinostavaa, niin sitten jää telkusta ohjelma katsomatta, eikä voi enää areenalta katsoa. Ennenhän tuolta pystyi katsomaan.
Mulla on katottu, että ruoto on suora.
Tulee duunissa välillä raskaan taakan kanssa kiertoa selkään, jolloin lihakset paukahtaa lukkoon suojaamaan selkää, jolloin se jumi on niin kova, että painaa hermoihin.
Häh? Kyllä noi ainaki mulla näkyy ihan suoraan eikä missään kysytä mistään luvista.
Kyllä vituttaa, paska homma minkäs teet, ihmisiä kuolee koko ajan.Vituttaako ketään muuta se että esim. naantalin asuntopalo on niin suuresti otsikoissa ja ihmisten huulilla? Onhan hyvä että siitä tiedoitetaan, mutta ylenpalttinen mässäily tämäntyyppisillä asioilla vituttaa. Ihan kun maailmassa ei muutenkin kuolisi jatkuvasti ihmisiä.