Tänä laiskuuden päivänä joka meillä yhteiskunnassa on, niin se on hatunnoston paikka vaikka tuliskin vaan tekemään hausta ja rintaa salille. Sekin on sentään liikuntaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oot mun appi-ukko:wtf:Moi. olen keijo.
Mistäs porukka muuten tietään että miten toiset treenaa?? Ei se tarkoita että jos sä näet jonkun tekevän pelkkää rintaa/habaa että se ei muuta tekis!Noh, kyllähän se saattaa huvittaa jos JOKAINEN treeni on pelkkää rintaa-hauista.
Voi vittuuuuu... 14.30 alkais koulussa kirjaesittely, joka pitäis kestää 45min.. Nyt huomasin, että perkele oon lukenut väärän kirjan :curs:
Mistäs porukka muuten tietään että miten toiset treenaa?? Ei se tarkoita että jos sä näet jonkun tekevän pelkkää rintaa/habaa että se ei muuta tekis!
Mikset tilaa uutta verotoimistosta? Ei voi olla niin vaikeeta. Niitä saa rajattoman määrän vuodessa.Kesätyönantaja panttaa mun verokorttia. Ei voi olla niin vaikeeta lähettää yhtä paperilappua :curs:
Sama vika ja tässä vaiheessa lopputulos on jo varma, kaikki ulos.Matkani kohti yt-neuvottelua käy -->
:(
En tiiä, mut oon kans vähintään kymmenen kertaa eksyny yhen tyypin kaa samaan aikaan salille, ja mulla on ollu aina sillon jalkapvä. En oo siis tätä kaveria muina päivinä nähny.. Mitäköhän se musta ajattelee :(
En tiiä, mut oon kans vähintään kymmenen kertaa eksyny yhen tyypin kaa samaan aikaan salille, ja mulla on ollu aina sillon jalkapvä. En oo siis tätä kaveria muina päivinä nähny.. Mitäköhän se musta ajattelee :(

Mikset tilaa uutta verotoimistosta? Ei voi olla niin vaikeeta. Niitä saa rajattoman määrän vuodessa.
Sama vika ja tässä vaiheessa lopputulos on jo varma, kaikki ulos.
Mikset tilaa uutta verotoimistosta? Ei voi olla niin vaikeeta. Niitä saa rajattoman määrän vuodessa.
Tänä laiskuuden päivänä joka meillä yhteiskunnassa on, niin se on hatunnoston paikka vaikka tuliskin vaan tekemään hausta ja rintaa salille. Sekin on sentään liikuntaa.