Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tänä laiskuuden päivänä joka meillä yhteiskunnassa on, niin se on hatunnoston paikka vaikka tuliskin vaan tekemään hausta ja rintaa salille. Sekin on sentään liikuntaa.

Hohhoijaa taas yhtäki muijjaa voi saatana.. Meikällä vaa tuntuu käyvän nii paska säkä näissä asioissa, kaikki menee vituiks kun joku ulkopuolinen "teini" puhuu paskaa, huhu. Eipä siinä vitun tyhmä muija olikkii loppujen lopuks niin olkoon, eiku uutta putkeen.

Voi vittuuuuu... 14.30 alkais koulussa kirjaesittely, joka pitäis kestää 45min.. Nyt huomasin, että perkele oon lukenut väärän kirjan :curs:

Tossa ei voi nyt tehdä muuta kuin pitää ihan pokkana esittely siitä väärästä kirjasta :D

Mua vituttaa pari juttua mitä sanoin eilen ja yks puhelu minkä soitin. Välillä vois pitää turpansa kiinni.

Mistäs porukka muuten tietään että miten toiset treenaa?? Ei se tarkoita että jos sä näet jonkun tekevän pelkkää rintaa/habaa että se ei muuta tekis!

En tiiä, mut oon kans vähintään kymmenen kertaa eksyny yhen tyypin kaa samaan aikaan salille, ja mulla on ollu aina sillon jalkapvä. En oo siis tätä kaveria muina päivinä nähny.. Mitäköhän se musta ajattelee :(

Matkani kohti yt-neuvottelua käy -->

:(

En tiiä, mut oon kans vähintään kymmenen kertaa eksyny yhen tyypin kaa samaan aikaan salille, ja mulla on ollu aina sillon jalkapvä. En oo siis tätä kaveria muina päivinä nähny.. Mitäköhän se musta ajattelee :(

Jos se on kuten minä niin se ei varmasti ajattele siellä salilla yhtään mitään. Kukin punttaa miten huvittaa, kunhan ei riko mitään eikä ketään.

Terveisin,

"Hitosti käsiä joka kerta"

Se pitää sua RPP:nä;)

ELi reisipohjepellenä:david:

vittu pakko käydä lekurilla tän saatanan ylikunnon takia.

ruennut tulemaan sellaisia oireita että rupeaa miettimään jotta niinkö sitä kakskuutosena kuolee saappaat jalassa matkalla parkkikselta kotiin/töihin/jne

Mikset tilaa uutta verotoimistosta? Ei voi olla niin vaikeeta. Niitä saa rajattoman määrän vuodessa.

Sama vika ja tässä vaiheessa lopputulos on jo varma, kaikki ulos.

Muutaman kerran kuullut tokaisun virkailijalta, että eivät lähetä uutta, kun niin monta jo lähetetty (2kpl). Käskivät ottamaan nykyiseen työnantajaan yhteyttä ja pyytämään kopion.

Ruotsin 4-kurssin koe ei menny läpi, nyt hirvee neuvottelu uusinnasta. Vittu jos tän takia venyy lukio 4 vuoteen. Ei muuta mutta kun tammikuussa ois tarkotus mennä inttiin.

Tänä laiskuuden päivänä joka meillä yhteiskunnassa on, niin se on hatunnoston paikka vaikka tuliskin vaan tekemään hausta ja rintaa salille. Sekin on sentään liikuntaa.

täysin samaa mieltä. jos mun ois pakko salilla treenata muutakin kuin ylätorsoa niin jäis varmaan menemättä. reeniä se on sekin.

menee vähä offtopiciks mutmut..

Tänää tein tos aamupäivällä hyppytunnin aikana jalkoja kevyesti ja näin ku pari teini-ikästä jätkää oli pelaamassa pingistä... pingiksestä herrat meni suoraan ylätaljaan kokeilemaan maksmeja :david:

Muutaman hyvin vaarallisen näkösen noston jälkee herrat meni johki takaolkapäähärpäkkeeseen kokeilemaan maksimeja :david:

Back
Ylös Bottom