Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kauppakeskuksissa on ihan vitun kuuma, paita märkänä heti ovensuussa. :D 25 astetta on varmasti aika lähellä. Koita siinä nyt sit repiä aina vaatteita pois ja päälle tarpeen mukaan kun ulkona on kuitenkin aika viileää. :curs:
Ei ankarasti, mutta vituttaa kuitenkin. Facebookiin laitoin profiilikuvan, missä olen hihattomassa paidassa Etelä-Euroopassa. Tänään radalla ollessa kuulin, kuinka eräissä bileissä tämä kuva oli noussut puheenaiheeksi ja ilmeisesti useat pitäneet sitä jonkin sortin herutuskuvana. Voi nyt vittu sentään. Jos kuvassa olleen hihattoman paidan sijaan päällä olisi ollut normaali T-paita, ei kukaan olisi kiinnittänyt mitään huomiota. Mutta auta armias, jos joku näyttää edes vähän treenanneelta ja on kuvassa hihaton paita päällä niin jo on helvetti irti. :curs: Jos mä herutuskuvan olisin sinne laittanut niin siinä mitään vitun paitaa edes olisi ollut. Nyt menen nukkumaan kännipäissäni vitutusta pois. Fffffuuuuuu.....
Harmittaa ihan sikana. Meneeks puhelimet muuten kotivakuutukseen?
Systerin jätkäfrendi tiputti mun iPhonen ja nyt sen näyttö on säröillä niin, ettei luuria voi käyttää. Eikä ollut edes rankaa myöntää että vahigossa sen tiputti, vaikka kukaan muu ei ollut siinä paikalla sitä rikkomassa.
Eikä mulla ole sydäntä pyytää niitä korvaamaan, kun ne on persaukisia työttömiä molemmat.
Harmittaa ihan sikana. Meneeks puhelimet muuten kotivakuutukseen?