Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kauppakeskuksissa on ihan vitun kuuma, paita märkänä heti ovensuussa. :D 25 astetta on varmasti aika lähellä. Koita siinä nyt sit repiä aina vaatteita pois ja päälle tarpeen mukaan kun ulkona on kuitenkin aika viileää. :curs:

Kauppakeskuksissa on ihan vitun kuuma, paita märkänä heti ovensuussa. :D 25 astetta on varmasti aika lähellä. Koita siinä nyt sit repiä aina vaatteita pois ja päälle tarpeen mukaan kun ulkona on kuitenkin aika viileää. :curs:

Mikähän helvetti siinä on? Me laskettiin koulussa yhden oikean kauppakeskuksen rakennuskustannuksia ja siinä oli 300 000 pelkästään ilmastoinnin osuus, niin luulis sillä rahalla saavan edes vähän viilennystä..

Edit. Itseä vituttaa kun tänää pitäisi lähteä vanhoja kavereita morjenstaan väkijuomien merkeissä kun näille seuduille tulin, mutta selän vaiva tuli esiin töissä. Ottamani kipulääkkeen takia pitäs olla juomatta :curs:

Edit2. Sanojen harmoniaa, ei ole mun kieltä yllä vaikka itse kirjoitinki..

Joo luulis saavan ees pari ropellia sinne lykkää ilmaa pihalta sisään.

Nyt vituttaa se, että olin aiemmin tossa salille menossa, mutta koko halli olikin jo kiinni. :curs:
Menin grillille, massaa se on sekin.

Ei ankarasti, mutta vituttaa kuitenkin. Facebookiin laitoin profiilikuvan, missä olen hihattomassa paidassa Etelä-Euroopassa. Tänään radalla ollessa kuulin, kuinka eräissä bileissä tämä kuva oli noussut puheenaiheeksi ja ilmeisesti useat pitäneet sitä jonkin sortin herutuskuvana. Voi nyt vittu sentään. Jos kuvassa olleen hihattoman paidan sijaan päällä olisi ollut normaali T-paita, ei kukaan olisi kiinnittänyt mitään huomiota. Mutta auta armias, jos joku näyttää edes vähän treenanneelta ja on kuvassa hihaton paita päällä niin jo on helvetti irti. :curs: Jos mä herutuskuvan olisin sinne laittanut niin siinä mitään vitun paitaa edes olisi ollut. Nyt menen nukkumaan kännipäissäni vitutusta pois. Fffffuuuuuu.....

Ei ankarasti, mutta vituttaa kuitenkin. Facebookiin laitoin profiilikuvan, missä olen hihattomassa paidassa Etelä-Euroopassa. Tänään radalla ollessa kuulin, kuinka eräissä bileissä tämä kuva oli noussut puheenaiheeksi ja ilmeisesti useat pitäneet sitä jonkin sortin herutuskuvana. Voi nyt vittu sentään. Jos kuvassa olleen hihattoman paidan sijaan päällä olisi ollut normaali T-paita, ei kukaan olisi kiinnittänyt mitään huomiota. Mutta auta armias, jos joku näyttää edes vähän treenanneelta ja on kuvassa hihaton paita päällä niin jo on helvetti irti. :curs: Jos mä herutuskuvan olisin sinne laittanut niin siinä mitään vitun paitaa edes olisi ollut. Nyt menen nukkumaan kännipäissäni vitutusta pois. Fffffuuuuuu.....

Kateellisten panettelua! Sääliä saa ilmaiseksi, mutta kateus pitää ansaita. (Lauri Tähkä)

Systerin jätkäfrendi tiputti mun iPhonen ja nyt sen näyttö on säröillä niin, ettei luuria voi käyttää. Eikä ollut edes rankaa myöntää että vahigossa sen tiputti, vaikka kukaan muu ei ollut siinä paikalla sitä rikkomassa.
Eikä mulla ole sydäntä pyytää niitä korvaamaan, kun ne on persaukisia työttömiä molemmat.

Harmittaa ihan sikana. Meneeks puhelimet muuten kotivakuutukseen?

Systerin jätkäfrendi tiputti mun iPhonen ja nyt sen näyttö on säröillä niin, ettei luuria voi käyttää. Eikä ollut edes rankaa myöntää että vahigossa sen tiputti, vaikka kukaan muu ei ollut siinä paikalla sitä rikkomassa.
Eikä mulla ole sydäntä pyytää niitä korvaamaan, kun ne on persaukisia työttömiä molemmat.

Harmittaa ihan sikana. Meneeks puhelimet muuten kotivakuutukseen?

http://www.kuluttajaliitto.fi/index.phtml?s=296
Vastuuvakuutus

Kotivakuutuksiin kuuluu vastuuvakuutus, jonka perusteella korvataan vakuutuksenottajan ja hänen perheenjäsentensä ulkopuolisille aiheuttamia henkilö- ja esinevahinkoja joista nämä lain mukaan ovat korvausvastuussa. Jos vahinko on aiheutunut tahallisesta teosta tai törkeästä huolimattomuudesta, sitä ei korvata. Pienten lasten aiheuttamista vahingoista on erityismääräyksiä. Vahinko voidaan korvata, vaikka lapsi ei ikänsä puolesta olisi lain mukaan korvausvastuussa. Alle 12-vuotiaan tahallaankin aiheuttama vahinko korvataan.

Eilinen! :curs: nyt Slipknottia fitutukseen..

En ole pariin kuukauteen voinut ottaa sparria jalkaterän rasitusmurtuman vuoksi, nyt otin. Sen piti olla kevyttä sparria, mutta sitä ei sparrikaveri ymmärtänyt. Nyt taitaa sitten olla kylkiluu murtunut. Tunnistan kyllä oireet, kun tuo on kolme kertaa aiemminkin mennyt. ANKARASTI SUIVII NYT JUMALAUTA! Pitääkö koko ajan olla jostain rikki?

No eihän tässä voi juurikaan vituttaa, ei.

Polvi löi tyhjää josta seurasi kaatuminen äskettäin maalatun mööpelin päälle ja kuuma keitto tuli rinnuksille. Kun sain sotkun jotenkuten siivottua niin nokasta lähti veret pihalle oikein kunnon voluumilla. Ja eikun taas siivoilemaan.

Pitkin päivää tullut onnitteluja vanhenemisesta. No on kiva olla taas hetken lähempänä kuolemaa ja tajuta ettei elämässään ole saanut oikeastaan mitään aikaiseksi.

Ja lisäksi ihan hemmetin läskissä kunnossa.

Kuuden viikon kesäloma kohta ohi, 2½ tuntia enää vapautta jäljellä. Sainko mitään aikaan... no en

Voewittuu. Oli repussa paistettua kalaa rasiassa ja se rasia oli sitten vuotanu. Nyt on reppu ihan kalanrasvassa.

Koulu ei kiinnosta ja vähemmän kiinnostaa painaa 14 h päiviä kun pitää käydä töissä samalla, mutta silti on rahat aina loppu. Yhdeltä muijalta tuli rukkaset mikä syö ihan liikaa. Flunssa kerkes katoamaan ja tänään olin ensimmäistä kertaa taas treeneissä, mutta nyt on taas vähän kipee olo. VIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTUUUUUUUUUUUUUU ja yksin kotona istuminen on niin perseestä, joka sunnuntai sama juttu...

No perkele, maksoin vahingossa lokakuun vuokran syyskuun viitenumerolla.:(

Väsyttää ihan saatanasti ja istun täällä päivystäjän pöydällä päivystämässä vielä kolmeen asti. Tänä yönä ehdin nukkumaan ehkä hieman vajaat 3h ennen kuin tulee lähtö ryhmänjohtajaleirille, joka sekin on todellinen valvottamisleiri. Vituttaa sekin, että oon kolme viikkoo kiinni täällä intissä.

Aina kerran viikossa sitä herää normaalisti kello 4.45 ehtiäkseen salille noin kello 5.20 ja siitä suoraan seiskaksi duuniin vain todetakseen että jee, magneettikortinlukija ei taaskaan toimi ja en pääse sisään.

Hienoa toimintaa mun mielestä, jos on jo myönnetty että tämä on yleinen ongelma kaikille muillekin, eikä asiaa silti saada korjattua. Kivaa tää tyhjä aika tässä välissä :wall:

Back
Ylös Bottom