Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Huimannu keskiviikosta asti, lekurikaan sanonu asiaan juuta eikä jaata. Alkaa pikkuhiljaa vituttamaa isolla kädellä, kun tuntuu vähän väliä että tipahtaa... Oiskos sitte syynä Tension Neck kenties ?

Ja nyt vähän ankarammin, prkl..

kuukausia jo puhuttu muutosta kämppiksis ja nyt sit aletaa latelee kaikennäkösiä ehtoja ja jos jos :curs: Vajaa kaks kuukautta muuttoon ja kaiken piti olla jokseenki selvää; mitä haetaan, mistä jne. " Kattellaan ny vielä. Ohan tässä aikaa."

Just joo. Tuntuu, ettei ne ookkaa enää niin valmiita muuttaa, vaik alun perin idea lähti heiltä itseltään.
Raivostuttavaa. Mä nyt muutan joka tapauksessa :jahas: Ois vaan nyt kiva tietää, millasta kämppää sitä haetaan..

Huimannu keskiviikosta asti, lekurikaan sanonu asiaan juuta eikä jaata. Alkaa pikkuhiljaa vituttamaa isolla kädellä, kun tuntuu vähän väliä että tipahtaa... Oiskos sitte syynä Tension Neck kenties ?

RaBe on kertonut sinulle niin älyttömiä juttuja että päätä huimaa...

Ylikunto tai niskat jumissa veikkaisin.

Tänää prkl pisti amppari pitkästä aikaa. Viime pistosta varmaan reilu 10v.
Oli kiivenny ruokailun aikana farkkujen lahkeesta sisää. Ruoka loppu... Amppari pisti pohkeesee. PRKL

Vituttaa kun en jaksa tehä mitään. kokoajan on tällänen helvetin laiska ja masentunut fiilis, johtuen varmaan myös siitä että ei oo mitään tekemistä. Johtuu varmaankin siitä että koulut alkaa kohta.

Vituttaa toi vitun festari tossa kilsan päässä! Bassot jytisee tänne asti ja huomenna olis vielä aikanen herätys. :curs: Kuuluu jopa sanat, kun on ikkuna auki. Ja kun laitan ikkunan kiinni tulee kuuma. Ja bassot kuuluu siitä huolimatta. Eikä ole edes korvatulppia :wall:

ota asia toiselta kantilta:

ota pullo kouraan ja
nauti ilmaisesta konsertista tai
hyppää sillalta.

No perkele. Miksi ei menny?

Edit : No voi helvetti ois voinu tota edellistäki postii editoida viel :P

Yksinkertaista....liian vähän reeniä....Toisaalta kokeen vastaanottajakin olisi tietysti voinut testata ko.tasoon kuuluvia asioita jonkun muun sijaan.Minkäs sille mahtaa...en toisaalta ollut ainut jolla meni puihin. :)

Dodii, taas jälleen kerran olen ollut kännikuskina iki-ihanassa Lahden yössä.

Illan saldo 5 lommoa ovessa. (burger mafian pihassa joku saatanan ääliö oli tirvassu ovella kylkeen melko lujaa, itse olin omassa ruudussa parkissa. Tekijää en nähnyt.)
Klommot ovat onneksi melko pieniä ja pitää aamulla kattoa onko se vain toisesta autosta tarttunutta maalia.

2 ystävääni ja 2 randomia piti heittää kotiin.
Matti, Teppo , Irina ja Mauno (nimet muutettu)

Mauno piti heittää burger mafian lähistölle ja takapenkillä viihtyvä bimbo Irina alkaa huutamaan että hän haluaa ruokaa. Pyydän neitiä lopettamaan ruikutuksen, mitään ei tapahdu. Sytytän tupakan ja rauhoittelen itseänä, ei kannata raivota.

Mauno on päämäärässä ja päättämmä ahtaa safkaa kupuumme burger mafiassa. (tällävälin joku toteutti lommot oveen)

Lähdemme ankkuriin jossa Irina asuu, Neito on alaikäinen ja oikea Besser wisser. Ajan nuolivaloista vasenmalle ja Bimbo huutaa korvan juuressa että ajoit punaisia päin. ( valot olivat punaiset suoraan ajaville, jos joku ei tajunnut :piis: )

Kerron neidille ystävällisesti että minä ajoin vihreisiin valoihin, mutta itsepäinen bimbo ei tätä usko ja haukkuu minua lain rikkojaksi, ja bäng. Käämi palaa, jarrut lukkoon ja huudan kyseiselle taukille ttä haluatko saatana kävellä?! (Olen tunnettu todella lyhyestä pinnastani)

Noo matka jatkuu, menossa ankkuriin jossa nainen asuu. Nainen sanoo että risteyksestä oikealle, ja käännyn oikealle. Pian kuuluu korjaus että se toinen oikea. Pyydän neitiä poistumaan läheisellä bussipysäkillä josta matkaa kotiovelle 100 m.

Loppumatka sujui melko helposti ja sain jopa hieman bensa rahaa. Tosin röökiä taisi kulua maxi aski joten saldo on +-0.

Huh huh, jo helpottaa,
Vindi kuittaa ja kiittää, lepo

Voi helevetin vittu, astuin justiinsa mehiläisen päälle. Se saatana oli keittiön matolla ja minä paljain jaloin, ja tietenkin justiinsa tohon jalkaholviin pisti. ai vittu,tässä joutuukai nyt muutaman tunnin ihmetteleen ennenkun uskaltaa salille lähteä.

Yksinkertaista....liian vähän reeniä....Toisaalta kokeen vastaanottajakin olisi tietysti voinut testata ko.tasoon kuuluvia asioita jonkun muun sijaan.Minkäs sille mahtaa...en toisaalta ollut ainut jolla meni puihin. :)

Nojuu, ootko kuusaan vai utin seuras? Itte aikanani olin tossa Kuusaan Krav Magailus :P

Back
Ylös Bottom