Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Aamullla hieno sää, varattiin broidin ja muutaman kaverin kanssa golfkierros, sitten kun pitäisi lähteä, niin taivas pimeneen viidessä sekunnissa ja vettä alkaa tulemaan niin perkeleeseti!!

Olin sitten pudottanut puhelimen vesiämpäriin tänään. :curs: Meni varmaan kaks tuntia aikaa löytää se ja nyt yritän sitä hiustenkuivaajalla kuivata. Tiedän, että pitäis viedä johonkin ultraäänipesuun, mutta kun puhelimen arvo on uutena tällä hetkellä 150e ja mun laitteella ikää 2v, niin 49e ilman takuuta toimivuudesta on aika kovaa rahastusta. Onneks sentään löytyi puhelin, niin numerot saa talteen kortilta.

Mikä siinä on kun töissä on kiire kovimmillaan ja hommaa helvetisti niin kaikki joojoo-miehet ja tyhjäntoimittajat kerääntyy ympärille ihmettelemään rööki huulessa ja kädet taskussa. Kyllä yleisöä aina riittää mutta auta armias jos apua tarvis niin ei ehdi eikä pysty :curs:

Mikä siinä on kun töissä on kiire kovimmillaan ja hommaa helvetisti niin kaikki joojoo-miehet ja tyhjäntoimittajat kerääntyy ympärille ihmettelemään rööki huulessa ja kädet taskussa. Kyllä yleisöä aina riittää mutta auta armias jos apua tarvis niin ei ehdi eikä pysty :curs:

Omalla kohdalla täysin samaa settiä. Pistää vähän kyrpiin. Tää viikko oli varsinkin sellanen, että hei nyt vittu oikeesti.

Tää Madonna touhu menee jo niin yli tässä päivän edetessä. Ihanku Jeesus, Cliff Burton ja Jimi Hendrix olisivat nousseet haudasta ja perustaneet universumin mahtavimman rockbändin Mike Portnoyn kanssa. Maailmankiertuetta pukkaa urakalla, lämppäreinä The Virtanen Band, Metallica ja Iron Maiden. :pano:

Sade ja saamattomuus.

Kuumuus tai kylmyys ei haittaa, mutta jostain syystä viime aikoina aina kun on satanut, mulle on tullut hirveän saamaton ja väsynyt olo. Ei vaan jaksa tehdä mitään eikä lähteä mihinkään. Olen kyllä ollut tänään duunissa 7h ja viime yönä nukkunut melko huonosti, mutta ei se silti selitä tätä oloa :( Eilenkin nukahdin jo iltapäivällä kun tein sen virheen että menin "päikkäreille".

Varmaan vaan jotain yleistä uupumista ja kyllästymistä, mitä tämä paska ilma vaan pahentaa.

Nyt seuraa pitkä avautuminen Simson huoltopalvelun toiminnasta.

Lähetin autosoittimeni sinne huoltoon kuukausi sitten. Tämän viikon tiistaina vai keskiviikkona sinne soittelin, että mitä sille soittimelle kuuluu, kun ei vieläkään ole tullut takaisin. Kaveri ei löytänyt koko soitinta antamallani nimellä. Olivat siis hukanneet sen, koska seuraavana päivänä soitettiin, että mikä vika soittimessa olikaan. Olivat siis löytäneet sen ja ottamassa sitä työn alle.

Kerroin soittimessa olevan maafolion sulakkeen paskana ja subbarikanavan mute-transistorin myös tiensä päässä, joten ne tulisi vaihtaa. Äijä sanoi, että ei sieltä varmaan mikään mute-transistori rikki ole, koska maafolion sulakkeen palaminenkin riittää paukuttelun aiheuttamiseen.

Kerroin sitten enemmän oireista, eli ohjelmalähdettä vaihtaessa, soittimen sammuttaessa tai volumen kun kääntää pois, tulee subbarikanavaan jännitepiikki joka kuuluu subbarista kovana pamauksena. Eli kun RCA-lähtö sammuu, niin mute-transistorin pitäisi vaimentaa se salamannopeasti, jotta piikeiltä vältytään. Tämä ei siis toiminut subbarikanavassa. Lisäksi molemmissa kanavissa on se maafolion sulake paskana, koska soitin rätisee ja ulisee. Pyysin tarkistamaan molemmat.

Tänään sain vihdoin soittimen takaisin kuukauden odotuksen jälkeen. Soittimesta oli korjattu maafolion sulake, joka oli ihan vitun turha juttu, koska olin sen jo itse korjannut RCA-lähdön ulkopuolisella maadoituksella. Tällä poistui rätinä ja vinkuna. Mute-transistori on edelleen paskana, vaikka nimenomaan teroitin sen olevan korjauksen tarpeessa. Olivat muka vielä testanneet ja todenneet toimivaksi.

Soitin siis toimii täysin samalla tavalla kuin ennen korjaukseen lähettämistä. Olin tässä välissä kuukauden ilman soitinta ja maksoin lystistä 60 euroa, koska vika ei kuulemma mene takuun piikkiin. Kyllä kannatti. Maanantaina lähtee pahansisuista puhelua Simsonin suuntaan, se on varma. Samalla soitan maahantuojalle, ja syy seuraavassa:

Vika ei siis mennyt takuun piikkiin. Syy on se, että jos maafolion sulake palaa, on syy siinä, että laitteisto on koittanut ottaa sitä kautta maata. Eli huono maadoitus tai jotain. No, tämä ei ole koko totuus. Olen nimittäin ollut tietoinen Pioneerin maafolio-ongelmasta ja asensin soittimen täysin sen mukaan, että vialta vältytään. Siitä huolimatta sulake pamahti ja samalla meni mute-transistori.

Ja vika ei ollut minussa, koska aluksi soitin toimi hyvin ja vika tuli vasta ensimmäisen starttauksen yhteydessä. Nyt kun asensin "korjatun" soittimen uudestaan, ei tapahtunut mitään ihmeellistä. Ei sulake palanut, ei mitään. Mitään autossa ei ole muutettu. Kaikki vahvistimet ja maadoituspisteet on samat kuin ennen. Totuus on se, että Pioneer on vain liian herkkä kaikelle. Minkään muun soittimen kanssa ei ole vastaavaa tapahtunut. Ei ikinä. Ja tämä oli ensimmäinen Pioneer josta minä saan jotain rikki.

Ja tosiaan. Lähetän erittäin ystävällisiä terveisiä sinne Simsonin suuntaan, että haistakaa kuulkaa erittäin pitkä vittu, hypätkää kaivoon ja kuunnelkaa ensi kerralla mitä teille sanotaan. Kun soitin tulee sinne uudestaan huoltoon, on sen parempi olla parin päivän sisällä takaisin minulla ja ilmaiseksi, tai ei hyvä heilu.

Nämä prkl helleviikot...pelkkä ulkonaolo on tuskaa ja jos pitäis vielä jotain tehdä...Tänäänkin meni töissä 2min ja kainalot jo märkinä.:curs: Mihinkään ei viittis lähteä koska on liian kuuma.:(
Syksyä odotellessa...

matkalla hyvinkään sairaalassa hyvännäköisen hoitsun työntämänä röntgeniin... Kyl mobiililaajakaista on jees

:kuvia:

Nii ja jostai syystä mun huoneeseen on tullu oikee kärpäsinvaasio, aamulla ajattelin et ei mitn, 2 kärpästä, taka-ovi on auki ja mun huone iha vieressä että ne on varmaa eksyny tänne.. salilta kotii ja oon tappanu varmaa noin 15 kärpästä tällases helvetin pienes huonees, onko joku perkele menny laittamaan ruokaa mun roskikseen :jahas:

No nyt on roskis viety ja ne helvetin kärpäset kuollu, ei niitä VOI enää tulla enempää...
Tosin kaikki kärpäset hengas vaan seinällä eikä ollu ees kiinnostunu mun roskisesta..

No niin saatana, polvi sanoi naps! Voi vittu ja ruikku että kuormittaa:curs:

Sali aukesi maanantaina kk tauon jälkeen ja 5 päivää kerkesin kasvattaa itselleni helkulesmaisia reisiä, mutta nyt se loppui ainakin vähäksi aikaa. Kyykkyyn kun menee ja sieltä nousee ylös, niin sattuu niin saatanasti tuohon polvilumpion viereen! Ens viikolla jollekkin puoskarille jos ei ala paraneen...

Perkele.

Maailman paskin särkylääke ikinä -Pamol vitun F. Auttaa kipuun tasan yhtä paljon kuin sokeripala tai hippien soija-lehmänpaska-vihreätee -uutteet. Kuka vittu ylipäätään on keksinyt koko paskasetamolin? Koko mössöllä ei ole muuta virkaa kuin plasebona neuroottisten äitien nuhakuumeisille kakaroille. Ja tosiaan haluaisin tietää millä perusteella tuota sontaa on edes tänne ostettu. Koska siinä on kivan punainen pakkaus? Koska 500mg näyttää tosi fantsun isolta vaikka se 500mg tarkoittaakin todellisuudessa leivinjauhetta? Tai koska halutaan todistaa että sipulimaito ja hotapulveri ovat edelleen ihan hyviä lääkkeitä, sillä pärjättiinhän niillä sodan jälkeenkin? Olen varmaan jossain kafkasävytteisessä unessa ja kohta herään nurmikolta suu täynnä ruohoa.

Nämä prkl helleviikot...pelkkä ulkonaolo on tuskaa ja jos pitäis vielä jotain tehdä...Tänäänkin meni töissä 2min ja kainalot jo märkinä.:curs: Mihinkään ei viittis lähteä koska on liian kuuma.:(
Syksyä odotellessa...
Sama homma ittelläni

Back
Ylös Bottom