Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja tästä syystä sitten päätit vetää kunnot kännit? :DMun ewntinrn se perkeöleen vosu ei syostunu antaan mulle yhtä juttua, ku se on sen tekemä nii mä en voi käuttää sitä.
Vittu sain Thaimaan lomareissulta sikainfluenssan.
Kaverille kävi samanlainen homma vasta, kuukauden irtisanomisaika kuulemma laajakaistaliittymissä.Suljin dna laajakaistaliittymän viime kuussa. Ja mikäs tuli tänään postissa. No elokuun laajakaista lasku. Niinku mitä vittua....taas joutuu soittelemaan laskutukseen ja oikomaan näiden urpojen sekoilua. Vituttaa haaskata omaa aikaa toisten epäpätevyyden takia. Mikä vittu siinä on niin vaikeaa laskutuksen tajuta että liittumä on suljettu. Kyllä vituttaa tämäkin taas.
Mun ewntinrn se perkeöleen vosu ei syostunu antaan mulle yhtä juttua, ku se on sen tekemä nii mä en voi käuttää sitä.
Kaverille kävi samanlainen homma vasta, kuukauden irtisanomisaika kuulemma laajakaistaliittymissä.
Varoituksista huolimatta katsoin sitten viime yönä aidon "kotivideo" tappopätkän.
no höh, miksi se suljettiin?Sinkkujen purnaukset :itku::itku:
En tiedä :wtf: Ei ollu mitään sulkupostia edes! Olisko menny sit liikaa aiheen vierestä tai jotain? Minne mä nyt kirjotan...no höh, miksi se suljettiin?