Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Hain yhden ison karhun tölkin kaupasta kun on kuuma päivä ja henkisesti jo valmistauduin sen kotona nauttimaan. Mutta mitäs vittua, kalja tipahtaa takapenkiltä lattialle --> kylki auki ja koko vitun sisältö auton lattialle. Nyt sitten haisee mukavasti koko auto kaljalle. :curs: Paperistako noi tölkit nykyään tehdään?

Tänää oltiin muijan kanssa shoppailemassa. No näin vaatekasan päällä puhelimen. Itellä puhelin paskana, kävi mielessä ottaa itelle, mutta vein kassalle. Samaan aikaan tuli suht nuori tyttö äitisä kanssa ja oli heidän puhelin. Ei kiitosta, ei mitään!
Helvetin nykynuoriso! (Ite -88 mut kuitenki)

Kattoko kukaan eilen Karpon parhaita? Oli aika vittumainen juttu kyseessä. Mustalaiset terrorisoivat naapurustoa melkein kolmekymmentä vuotta eikä yhteiskunta tehnyt ennen mitään, ennen kuin yhdeltä kaverilta hakattiin kirveen kanssa päästä pala pois.

Jakso on katsottavissa tuolla: http://www.katsomo.fi/?treeId=329

Tossa tapauksessa olisi pitänyt ottaa omankäden oikeus ja alumiinimaila käteen jo kymmeniä vuosia sitten. Nyky-yhteiskunnalla 80-luvun jälkeen ei ole enää toiminta valtaa tuollaisissa tilanteissa ennen kuin jollekkin käy pahasti. Ennen olisi tuollaiset yhteiskunnan siivellä eläviltä kusipäiltä olisi potkittu suolet pellolle.

Anteeksi, että avauduin, mutta asia vituttaa mua.

Kattoko kukaan eilen Karpon parhaita? Oli aika vittumainen juttu kyseessä. Mustalaiset terrorisoivat naapurustoa melkein kolmekymmentä vuotta eikä yhteiskunta tehnyt ennen mitään, ennen kuin yhdeltä kaverilta hakattiin kirveen kanssa päästä pala pois.

Jakso on katsottavissa tuolla: http://www.katsomo.fi/?treeId=329

Tossa tapauksessa olisi pitänyt ottaa omankäden oikeus ja alumiinimaila käteen jo kymmeniä vuosia sitten. Nyky-yhteiskunnalla 80-luvun jälkeen ei ole enää toiminta valtaa tuollaisissa tilanteissa ennen kuin jollekkin käy pahasti. Ennen olisi tuollaiset yhteiskunnan siivellä eläviltä kusipäiltä olisi potkittu suolet pellolle.

Anteeksi, että avauduin, mutta asia vituttaa mua.
Kyllähän samaisesta aiheesta on ketju Naapurit helvetistä, viimeisimpänä on keskustelua ko. jaksosta.

Mä en voi käsittää, miksi ei mua. :itku:

Vittu että väsyttää.

Väsyttää ja vituttaa.

Sekin harmittaa, että oon saanu kaikkea muuta aikan paitsi punttia ja lenkkiä. Kotihommat menee ja työt sun muut, mutta ei liikunta.

Pakko tehä asialle jotain...:whip:

Viikko diettiä päällä, paino oli alkanu jo tippumaan. Ja sit tuli kurkkukipu, jonka jälkeen nenän limakalvot herkkinä, jonka jälkeen nuha. Eipä ole tullu 6 päivään tehtyä muuta kuin oltua sisällä koska jos jossain olet ja kerran niistät nenää niin ihmiset kattoo sua ku spitaalista kaiken tän sikainfluenssa metelin takia.

Vituttaa, kun kämpässä on niin kuuma, ettei saa nukuttua. Taas on kuula ihan jumissa, kun yöunet jää muutaman tunnin katkonaisiin pätkiin.. Ja vielä, kun kämppää yrittää tuulettaa niin alakerran naapuri tärisee krapulassa parvekkeella ja vetää röökin vähintää puolen tunnin välein.. Kohtuullisesti vituttaa, kun makailet makuuhuoneessa ja alat haistaa kevyesti röökin hajun, ja siinä vaiheessa tajuaa, että haisee koko vitun kämppä röökille, kun haju on tullut jo parveikkeiden puolelta olkkarin kautta koko kämppään:curs: vitun parveke tupakointi ja vitun tupakoitsijat, voisko sitä tervan määrää yhtään lisätä ja aikaistaa keuhkosyöpää.. :jahas: sori vaan tupakoitsijat, mutta on se ihan perseestä..

Vituttaa, kun kämpässä on niin kuuma, ettei saa nukuttua.

Hommaa semmoinen jalallinen tuuletin kuten tämä

prod_50235.jpg

Omasta mielestä parempi kuin ilmastointi ja riittää mulle tropiikissakin.

Hommaa semmoinen jalallinen tuuletin kuten tämä

prod_50235.jpg

Omasta mielestä parempi kuin ilmastointi ja riittää mulle tropiikissakin.

Ton tyyppinen vehje oli justiinsa ekaa kertaa viime yön päällä, mutta ite en ainakaan yhdessä yössä oikeen tottunu sen ääneen ja tuntu, että hartiat oli viel enemmän jumissa kun normaalisti.. johtuko sitten siitä tuulettimen puhalluksesta vai muuten vaan huonosta nukkumisesta ja sängyssä pyörimisestä..

Ton tyyppinen vehje oli justiinsa ekaa kertaa viime yön päällä, mutta ite en ainakaan yhdessä yössä oikeen tottunu sen ääneen ja tuntu, että hartiat oli viel enemmän jumissa kun normaalisti.. johtuko sitten siitä tuulettimen puhalluksesta vai muuten vaan huonosta nukkumisesta ja sängyssä pyörimisestä..

Korvatulpat korviin jos ei muu auta, itsellä parhaat on Bisonin koko S saa apteekeistä 20klp:n pussi about 8€. Tosin lähes äänettömiä on yleensä olleet nuo mallit. Tuuletinta ei tule pidettyä nukkuessa kuin siinä 1-teholla. Kumma jos ei noi auta.

taloyhtiön putkiremontti taas kerran :curs: klo 7-15 porausta joka arkipäivä. missä vitun välissä mä nukun mun ruhtinaallisen viikon loman aikana!?

Kesä mennyt joka viikonloppu juoden ja välillä vähän muutenkin. Liikuntaa harrastettu käytännöllisesti yhtään, mistä seurannut painon pieni kasvaminen mutta läskiprosentin vitunmoine nousu mahanseudulla ja jonkilainen kaljaviinapöhö kai naamassa. Ja sitten käsivarret ovat ohentuneet, voi vittu kun katoin jotain vanhoja kuvia ja nyt niin oon matkalla paskaan suuntaan. Vanhoissa kuvissa rasvat oli vähän(paljon) alempana ja kädet vitusti paksumpia. Ei helvetti.

Koulut alkaa torstaina ja sitä ollaan ihan vitun paskana ei vittu.. vois koittaa jaksaa lähtä vaikka pyöräilee...

Back
Ylös Bottom