Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tulin kipeeksi ja sairastan nyt samaan aikaan sekä kurkuntulehdusta, korvatulehdusta, että silmätulehdusta. Tähän kun lisätään vielä koivun siitepölyallergia, niin aamusin on mies kovin tukossa. Silmä muurautunut umpeen rähmästä, kurkku kipeä, nenä tukossa, korva tukossa (haittaa kuuloa). Ainiin ja kuumeessa olen ollut jo kohta viikon. :D

Huh, tuossa on kyllä jo aikamoinen yhdistelmä! Voisin tästä lähteä omaa siitepölyallergiaa ja munuaisia huutelemaan päivystykseen, sillä taitaa nämä perkeleet olla taas sitä mieltä, että yli 400 grammaa proteiinia päivässä on mukamas liikaa.

Ostetaan: Kotikirurgin välineet ja 50 gallonaa viskiä.

Kuulokkeet - voi hevon VITTU! Olen kironnut tätä ennenkin mutta nyt ovat vuorossa neljännet kuulokkeet joista toinen luuri mykistyy JUURI kun vuoden takuuaika on mennyt umpeen!
Ihan normaalikäyttöä, tietokoneella, ei repimistä, ei pakkasta, ei vesisadetta, ei riuhtomista eikä muutakaan kaltoinkohtelua vaan koneella sisätiloissa olleet koko ajan. Lupasivat kaupassa vielä että olivat suunnitellut oikein ulkoilmaolosuhteisiin - ja vitut.

Valitaanko johdinten materiaali tahallaan niin että se hajoaa n. 13kk:n sisään? Alan meinaan vittu soikoon epäilemään että valmistajilla on joku tahallinen salaliitto ja eriste on tehty tahallaan niin että se ajan myötä kovettuu ja hajoaa.

Ostin joskus alkusyksystä vaihteeksi Nokialaisen ja siihen Nokialaisen omat bluetoothkuulokkeet. Noita meneekin sitten kerran kuussa abaut palautukseen, en mä tiedä miten saan ne aina rikki vaikka en tee mitään. Ne vaan mykistyy :D

Olipa todella mahtava kokemus käydä lomautuksen vuoksi työkkärissä asioimassa :curs:

Työkkäri hyödyttää työnhakua yhtä paljon kuin että kävisi aina viikon välein paskahuussissa täyttämässä sanaristikon. Tukien takia siellä ihmiset vaan käy. Aika :0::david: laitos sillä perusteella mitä on omat ja tuttujen kokemukset ollut.

Työkkäri hyödyttää työnhakua yhtä paljon kuin että kävisi aina viikon välein paskahuussissa täyttämässä sanaristikon. Tukien takia siellä ihmiset vaan käy. Aika :0::david: laitos sillä perusteella mitä on omat ja tuttujen kokemukset ollut.

Joo, työnhakijaksi kävin ilmoittautumassa tuon lomautuksen vuoksi ja siellä oli kyllä sellanen natsi pitämässä ristikuulustelua että alta pois... Muisti moneen otteeseen toitottaa, että sinulla on sitten velvollisuus ottaa vastaan tarjottu työ jne.. ja muutenkin oli melko ylimielinen suhtautumistapa asiakkaaseen..

Olipa todella mahtava kokemus käydä lomautuksen vuoksi työkkärissä asioimassa :curs:
Juu on vitun hieno kokemus :rolleyes: Ihan sama mitä kysyt siel niin mitään ne ei tiedä :curs: Lopuks sano et miten olis tollanen eväitä reppuun työhönhaku koulutus. Sanoin et olen kuukauden lomautuksel ja nyt ollu 6v putkeen työ elämäs että sil kurrissalla ei ole mitään annettavaa. Meni niin hermot et sanoin et teille joku vitun kurssi ei tekis pahaa kun ette osaa vittu mihkään vastata.

Onko pakko ottaa duunia vastaan jos on lomautettuna? Entä jos se on määräaikainen eikä voi palata vanhaan duuniin?

Sitä mä tässä yritän itsekin selvittää. Mun on lisäksi lomautuksen aikana 7vrk varoitusajalla oltava valmis tulemaan takaisin töihin.

Oksennustauti:urjo: Huomenna olis luokkaretki.. Tänään kokopäivän vaan maannut ja kuumettakin oli aamupäivällä vähän. En oo syöny tänää mitää muuta kun aamupalan ja sekin tuli vähänajan päästä ylös. Onko kauheeta kun en ole pystynyt tänään kuin juomaan jonkin verran?

Onko nyt ihan varmasti noin, että lomautettuna pitää palata vanhaan työpaikkaan?

No ihan mielelläni palaan, jos siellä joku projekti alkaa. Olen vasta firmaan vaihatnut viimesysksynä ja ihan tyytyväinen ollut. Toki mä nyt tässä seuraan alan työpaikkoja, mutta jos tuolla nyt asiakastoimeksianto alkaa, niin mieluusti sinne palaan.

Oksennustauti:urjo: Huomenna olis luokkaretki.. Tänään kokopäivän vaan maannut ja kuumettakin oli aamupäivällä vähän. En oo syöny tänää mitää muuta kun aamupalan ja sekin tuli vähänajan päästä ylös. Onko kauheeta kun en ole pystynyt tänään kuin juomaan jonkin verran?

Mulla oli joskus sama juttu, oksentelin just päivä ennen luokkaretkeä. Olipa tosi kiva sitten lähtee ruotsin laivalle..voinu tehä muutaku juoda vettä ja maata hytissä.

Vituttaa AdBlock Plus. Vie meitsiltä "elannon" kun blogin lukijat eivät näe Googlen mainoksia, saatana.

Toki käyttäjän näkökulmasta se on maailman paras juttu kun bannerit ei näy mutta näin julkaisijan näkökulmasta EI!

Mulla oli joskus sama juttu, oksentelin just päivä ennen luokkaretkeä. Olipa tosi kiva sitten lähtee ruotsin laivalle..voinu tehä muutaku juoda vettä ja maata hytissä.
Oisko ihan paikallaan kuitenkin jäädä kotia, sen sijaan että teet retkestä koko luokalle "ikimuistoisen" tartuttamalla muutkin? :rolleyes:
Voisin mainita että vituttaa ihmiset, jotka juuri siitä vitut välittää että miten ne taudit muihin tarttuu. Varmasti moni myöhemmin kiittää, jos kuulee että yhden omaan napaan tuijottajan takia sairastetaan.

Joo, työnhakijaksi kävin ilmoittautumassa tuon lomautuksen vuoksi ja siellä oli kyllä sellanen natsi pitämässä ristikuulustelua että alta pois... Muisti moneen otteeseen toitottaa, että sinulla on sitten velvollisuus ottaa vastaan tarjottu työ jne.. ja muutenkin oli melko ylimielinen suhtautumistapa asiakkaaseen..

Se on itseänikin ärsyttänyt kun ylimieliset tantat kattoo halveksivasti ja suhtautuuvat kuin mihinkäkin katuojasta siihen tiskille ryömineeseen paskaan vaan siksi että on jääny työttömäks. Eivät kurpat edes osaa käyttää tietokoneita vaan arpovat niiden kanssa aina ja jos jotain käytännön hommaa kysyy niin mitään ei osata sanoa kuin vitun ympäripyöreästi. Joka helvetin asian vatvoo joku paskantärkeä lautakunta parin kuukauden viiveellä ja siinä on sitten kiva persaukisen työttömän mättää makaroonia ja odotella sitä päätöstä tuleeko sitä tukea. Hyvät sivut on kyllä mistä voi työpaikkoja katsella mutta koko työkkäri on muuten ihan neekerinperseestä revitty sysipaska systeemi.

Juu on vitun hieno kokemus :rolleyes: Ihan sama mitä kysyt siel niin mitään ne ei tiedä :curs: Lopuks sano et miten olis tollanen eväitä reppuun työhönhaku koulutus. Sanoin et olen kuukauden lomautuksel ja nyt ollu 6v putkeen työ elämäs että sil kurrissalla ei ole mitään annettavaa. Meni niin hermot et sanoin et teille joku vitun kurssi ei tekis pahaa kun ette osaa vittu mihkään vastata.

Joo toi on työkkärin toimintaperiaate, työnnetään kaikki jollekkin haistapaskakurssille niin tilastot kaunistuu kun on sen kurssin ajan yks työtön vähemmän. Ja jatkuvaa paperisirkusta + milloin missäkin infossa tms. jorinatilaisuudessa ramppausta. Kerran kävin jossain systeemissä kun pakottivat, siellä sitten valehtelematta puolet ajasta meni siihen kun se honottavalla äänellä joriseva tantta evotti powerpointin kanssa... Laatukursseja.. :david:

Selkä meni eilen ja viimeisen kerran menikin mikäli itse voin asiaan vaikuttaa. Sen verran kamala ja avuton olo on. Aamu alkoi mukavasti pyörtyilyllä, huonolla ololla ja jatkuvalla pasuhädällä. Näin iltaa kohden alkaa lääkitys olla jo sen verran kohdillaan, että voi olla melkein puolikin tuntia samassa asennossa.

Luepa tässä sitten pääsykokeisiin, kun pää on sekaisin kuin narkilla kaikkien särkylääkkeiden ja sirdaludien vaikutuksesta.:itku:

Punttaamisesta puhumisen yhteydessä on ehkä kaikista yleisintä kaikessa urheilussa kusettaminen. En voi ymmärtää jätkiä, jotka haluaa kusettaa joissain sarjapainoissa ja maksimeissa. Penkkituloshan tästä on se surullisen kuuluisa esimerkki, koska kaikki haluis vähän niiq nostaa penasta satqja, että oltais kovia jätkiä. Miksi ihminen, joka saa työn ja tuskan kanssa 80kg nousemaan penkistä väittää, että maksimi on 100kg? En minäkään niin ilkeä ole, että päin naamaa nauraisin, mutta minun puolesta voi yrittää kusettaa jotain muuta kuin minua. Muutenkin ärsyttää koko vitun penkki sen takia, että ihmiset ei ymmärrä mitään esim. maastavedosta tai kyykystä, vaan kaiken huomion saa se penkki. Penkki on ehkä yksi parhaita yläkropan liikkeitä leukojen ohella, mutta koko teinihypetys asiasta pistää vituttamaan.

Rivien välistä ehkä pystyi sen verran lukemaan, että en oikein innostu näistä räppilippisteineistä salilla. Ikäraja on 15v, mutta silti näitä kakaroita sinne otetaan treenailemaan. Juostaan kuin apinat salia ympäri, ollaan hippaa, ruiskitaan toisia juomapulloilla ja tehdään sitä penkkiä. Kotia kasvamaan ja tullaan ensi kerralla yksin salille eikä kavereiden kanssa, niin vois treenistäkin tulla jotain (myös muilla salinkäyttäjillä).

vitun dieetti.. Kebab kermaperunoilla ja 5X lisälihaa:kuola::kuola: TÄNNE NYT!

Oisko ihan paikallaan kuitenkin jäädä kotia, sen sijaan että teet retkestä koko luokalle "ikimuistoisen" tartuttamalla muutkin? :rolleyes:
Voisin mainita että vituttaa ihmiset, jotka juuri siitä vitut välittää että miten ne taudit muihin tarttuu. Varmasti moni myöhemmin kiittää, jos kuulee että yhden omaan napaan tuijottajan takia sairastetaan.

Nyt 39 astetta kuumetta ja olo on niin paska kuin voi olla. Kattoo millane olo aamulla et lähenkö vai en, mutta aika vahvasti luulen, että jään kotiin. Mut mites tuo, kun en ole kokopäivänä syönyt mitään muuta kun aamupalan joka tuli ylös, juonut vaan iha sikana? Kuihtuuko lihakset? Ei vaan ole into syödä kun tulis hetken päästä yrjönä ylös...

Back
Ylös Bottom