Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt 39 astetta kuumetta ja olo on niin paska kuin voi olla. Kattoo millane olo aamulla et lähenkö vai en, mutta aika vahvasti luulen, että jään kotiin. Mut mites tuo, kun en ole kokopäivänä syönyt mitään muuta kun aamupalan joka tuli ylös, juonut vaan iha sikana? Kuihtuuko lihakset? Ei vaan ole into syödä kun tulis hetken päästä yrjönä ylös...
Eikö teillä päin ole kuultu siitä, että pari tervettä päivää sairastamisen jälkeen? Estäisi paljon näitä jokavuotisia tautiaaltoja jos tuosta pidettäisiin kiinni.

Vitun ihmiset, jotka sanoo typeriä asioita. Joku oli kiusannut/haukkunut koulussa mun 14-vuotiasta pikkusiskoa, joka on niin älyttömän kiltti ettei varmasti ole tehnyt kenellekään mitään. Tekis mieli mennä vähän ojentamaan niitä saatanan pissaliisoja et jättäis mun siskon rauhaan :curs:

Samaan aiheeseen liittyen, mun kaveria oli sanottu neekeriksi. Ei todellakaan ole mikään "naapuri", vaan kotoisin Kosovosta (muistaakseni) ja mun mielestä ainakin ihan suomalaisen näköinen. Sekin on sellainen maailman suloisin ja kiltein ihminen, ettei ansaitse tollasta paskaa tuntemattomilta :( Ottaa vielä tollaset aika raskaasti, koska vihaa yli kaiken rasismia...

Tyttöystävä: "Hei kato, mun haba on kohta isompi, kun sun haba :D"
Minä: "....."
Tyttöystävä: "Eikusiis, taisiis onhan siinä vielä matkaa... "
Minä: :(

Postilaitos kohteli kaltoin mun tilaamaani kirjaa. Oli kolhuja ja painaumia siellä täällä kovakantisen kirjan reunoissa :curs:. Varmaan postilaitoksen pojat pelannu mun paketilla jotain frisbeetä.

Kuhan vaan vituttaa. Niin kuin joka päivä. Joskus on sellaisia max. 2h putkia, kun ei vituta. Sillon on ihan siistiä. Mulla ei oo itseluottamusta enää ollenkaan. Tunnen olevani kurja maan matonen. Kukaan ei oo kiinnostunu mun tekemisistä tai asioista ja kaveritkin vaan feidaa sovittuja juttuja. Oon kyllästyny istumaan himassa yksinäni joka päivä. Ja oon niin "masentunu", etten jaksa ees lähtee mihinkään. Tarttisin jonku tsempparin. Mietin, pitäiskö mennä johonki elämänhallintapsykologille.

Sit unohdin puolikkaan sipulin pöydälle illalla ja tiedättehän, millainen käry siitä tulee koko kämppään. Nyt on nenä jotenki "tukossa".

Pelottaa ens viikko, kun on vaan 3 päivää töitä. Mitä mä sit teen... :(

Viimeksi muokattu:
kurkku on karhea kuin kaktus, juurikun kevyt viikko ohi ja reenit olivat hyvällä mallilla niin iskeehän joku tauti, no eka kerta ku tänä vuonna kipenä:itku:

Kämppä on aika likanen, ei ole mitään kiinnostusta siivota sitä. Tänään on pakko siivota se, vaikka se ois mun viimenen teko. Yleensä se on ihan helvetin puhas, koska normaalisti oon kunnon pilkunnussija, mutta viimeaikoina ei ole jaksanut vaivautua!:pano:

Salimotivaatio kadoksissa TAAS vaihteeksi. Treeniokaveri lopetti kokonaan salilla käynnin tossa joku aika sitten ja nyt se vaan makaa kotona. Ei ois ikinä pitäny alkaa reenaamaan kaverin kanssa...:david:

Kämppä on aika likanen, ei ole mitään kiinnostusta siivota sitä. Tänään on pakko siivota se, vaikka se ois mun viimenen teko. Yleensä se on ihan helvetin puhas, koska normaalisti oon kunnon pilkunnussija, mutta viimeaikoina ei ole jaksanut vaivautua!:pano:

Salimotivaatio kadoksissa TAAS vaihteeksi. Treeniokaveri lopetti kokonaan salilla käynnin tossa joku aika sitten ja nyt se vaan makaa kotona. Ei ois ikinä pitäny alkaa reenaamaan kaverin kanssa...:david:
http://www.youtube.com/watch?v=IDko7Utfqdg

http://www.youtube.com/watch?v=-NgVLJVMjho

noita kun kattelee niin saattaa sitä kipinää taas ruveta löytymään:whip:
ite tykkään reenata kaverin kanssa, saa hyvin reenistä kaikki tehot irti, mutta välillä menee löpinäksi jos on liikaa tuttuja samaan aikaan salilla..

http://www.youtube.com/watch?v=x6OGMjwKEgM

:rock::rock:

Vituttaa facebookin uudet kyselyt ja paskasovellukset. Ei mua kiinnosta ketkä on sun mielestä viisi parasta räppäriä tai muuta turhaa.

Vituttaa facebookin uudet kyselyt ja paskasovellukset. Ei mua kiinnosta ketkä on sun mielestä viisi parasta räppäriä tai muuta turhaa.

Onks olemassa hyviä räppäreitä?!? :eek: Ei oo valkosten miesten musiikkia semmoset. :rolleyes:

Muakin niin kyrpii noi hiton kyselyt, joita jotkut kaverit tekee ties kuinka monta päivässä. Sit noi peittää siitä etusivulta kaikkien ihmisten viestit ja jos oikeasti haluais jotain lukea siitä sivulta, niin ne kaikki on niiden kyselyiden välissä peitossa. Yhtään kyselyä en oo tehnyt enkä tee. Miten ne jotkut jaksaa noita väsätä kaikki illat.

Onks olemassa hyviä räppäreitä?!? :eek: Ei oo valkosten miesten musiikkia semmoset. :rolleyes:

Ei kai tässä ole kyse rasismista?

;)

En oo enää pysyny laskuissa mones sairaslomaviikko menossa mut tänää tuli 2 lisää. Sillon ku on treenimotivaatio hanskassa ni hanska on hukassa jne.

Back
Ylös Bottom