No ei ne nyt päivässä parissa kuihdu:lol2:
Voimatasot voi olla seuraavalla treenikerralla jotain ihan muuta kuin ennen..:(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei ne nyt päivässä parissa kuihdu:lol2:
Eikö teillä päin ole kuultu siitä, että pari tervettä päivää sairastamisen jälkeen? Estäisi paljon näitä jokavuotisia tautiaaltoja jos tuosta pidettäisiin kiinni.Nyt 39 astetta kuumetta ja olo on niin paska kuin voi olla. Kattoo millane olo aamulla et lähenkö vai en, mutta aika vahvasti luulen, että jään kotiin. Mut mites tuo, kun en ole kokopäivänä syönyt mitään muuta kun aamupalan joka tuli ylös, juonut vaan iha sikana? Kuihtuuko lihakset? Ei vaan ole into syödä kun tulis hetken päästä yrjönä ylös...

http://www.youtube.com/watch?v=IDko7UtfqdgKämppä on aika likanen, ei ole mitään kiinnostusta siivota sitä. Tänään on pakko siivota se, vaikka se ois mun viimenen teko. Yleensä se on ihan helvetin puhas, koska normaalisti oon kunnon pilkunnussija, mutta viimeaikoina ei ole jaksanut vaivautua!
Salimotivaatio kadoksissa TAAS vaihteeksi. Treeniokaveri lopetti kokonaan salilla käynnin tossa joku aika sitten ja nyt se vaan makaa kotona. Ei ois ikinä pitäny alkaa reenaamaan kaverin kanssa...![]()
Kämppä on aika likanen, ei ole mitään kiinnostusta siivota sitä. Tänään on pakko siivota se, vaikka se ois mun viimenen teko. Yleensä se on ihan helvetin puhas, koska normaalisti oon kunnon pilkunnussija, mutta viimeaikoina ei ole jaksanut vaivautua!
Salimotivaatio kadoksissa TAAS vaihteeksi. Treeniokaveri lopetti kokonaan salilla käynnin tossa joku aika sitten ja nyt se vaan makaa kotona. Ei ois ikinä pitäny alkaa reenaamaan kaverin kanssa...![]()

Vituttaa facebookin uudet kyselyt ja paskasovellukset. Ei mua kiinnosta ketkä on sun mielestä viisi parasta räppäriä tai muuta turhaa.
Ei oo valkosten miesten musiikkia semmoset. 
Muakin niin kyrpii noi hiton kyselyt, joita jotkut kaverit tekee ties kuinka monta päivässä. Sit noi peittää siitä etusivulta kaikkien ihmisten viestit ja jos oikeasti haluais jotain lukea siitä sivulta, niin ne kaikki on niiden kyselyiden välissä peitossa. Yhtään kyselyä en oo tehnyt enkä tee. Miten ne jotkut jaksaa noita väsätä kaikki illat.Vituttaa facebookin uudet kyselyt ja paskasovellukset. Ei mua kiinnosta ketkä on sun mielestä viisi parasta räppäriä tai muuta turhaa.
Onks olemassa hyviä räppäreitä?!?Ei oo valkosten miesten musiikkia semmoset.
![]()