Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tulipa tekstiviesti...

Fiksuhuuto

Fiksuhuuto ylpeänä esittää: Päivä pääministereinä! Vietä päivä Susan Ruususen kanssa Madonnan keikalla! .......

Siis ei hevon vittu, minä, ruusunen ja madonna saman katon alla?
Joo, heti samana päivänä ku ensimmäinen natukehonrakentaja voittaa olympian.....

Tein noin minuutti sitten lukuvuoden vikan kokeen ja tiedän 100 % varmasti tuloksen. Onne vaan kaikille valmistuville opiskelijoille :kippis1:

Ps. tuloksen voitte päätellä keskustelun aiheesta.

Tulipa tekstiviesti...

Siis ei hevon vittu, minä, ruusunen ja madonna saman katon alla?
Joo, heti samana päivänä ku ensimmäinen natukehonrakentaja voittaa olympian.....
http://www.youtube.com/watch?v=D0Sro3v9VgA

Voi jekku sentään. Tuleekohan tossa poskihoitoa tai jopa muutakin jännää kaupan mukana? Kyllä se Ruusunen varmaan parista huntista...

Ei helvetti. Lähdin tänään hyvillä mielin salille ja olin henkisesti valmistautunut kovaan reeniin. Loppujen lopuksi reenissä ei ollut muuta kovaa kuin kipu. Jalkapohjat kramppas siihen malliin, että varpaat törrötti joka ilmansuuntaa ja nyt on pohkeetkin ihan saatanallisen kipeet. No johan sitä kauan selvittiinkin ilman näitä kramppeja ja jos nyt positiivisesti yrittää ajatella, niin kerkesinhän mä tekee kyykyn ja sjmv:n, wou.

Viimeviikolla vatsatautia, tällä viikolla flunssaa, ensiviikolla yksin talon herrana koiran kanssa (ulkoilutusajankohdat 7:00, 16:00, 21:00), koeviikko, rästikouluhommat... :curs:

Vähän sellanen kutina että perjantaina 29. päivä räjähtää! :kippis1:

Ei perkele!
Tokavikaa tenttiä viedään, ja tämähän on juuri se vittumaisin. Aina yhtä ihanaa teollisuustaloutta. Mielummin joisin tynnyrin tervaa kuin lukisin tätä tuubaa.
Ainoo hyvä asia tässä on se ettei tarvii ees juopotella; pari tuntia tätä hepreaa luet ni aivot on sulaa laavaa eikä päässä tapahu mitään muuta ku pieni sihinä ja ritinä kuuluu.
Tähän mennessä mukava ka. tasan 5, mutta nyt taitaa tulla melkonen combobreaker. :curs: Enempää en uskalla toivoa kuin läpipääsyä, ja sekii on melko utopistinen toive. Huomenna kello 13 tentti, ja ~960stä luentokalvosta noin 20 luettu. Eipä tässä, kohta tulossa siksari energiajuomaa joilla pitäisi saada silmäluomet pidettyä auki edes jonkun aikaa.
Updatea huomenna heti tentin jälkeen noin kello 16.30... :david: Mitä luultavimmin tähän samaiseen threadiin. :D

Mummojen sali vuoro 16:00-19:00...Ei voi vittu parempaa aikaa olla:curs:
Vois mummojen vuorot olla aamulla kun muita ihmisiä salilla ole...Mut just tohon aikaa kun ihmiset pääsee töistä/koulusta ja haluaa mennä salille niin tuleekin valvoja kiskomaan pihalle kun on mummojen vuoro ja sit pitäis yöllä lähteä reenaamaan:curs: Salikin painonnosto painotteinen ja nämä "mummot" hinkkaa jotain reisien loitontajaa ja heiluu jumppa keppiensä kanssa. Juu eiköhä tää avautuminen jo riitä :D

En oo ollu oma itteni viime aikoina. Oon yrittäny olla jotain mitä en oo. Mitä vittua mä kenellekään mitään esitän, jos en kelpaa tälläsenä ku oon niin ei sit.

Vittu siivosin autoa ja autos oli risbii vitun kallis 30euroo ja sit tamppasin penkkei ja ku hommat hoidettu nii laitoin kamat auton katolle ja piti lähtee sit viemää mutsia asemalle arvaatte varmaa mitä kävi voi vittu siinä meni tamppausmatto ja kallis vitun hyvä risbii ja joku onnen pekka löytää sen ja osaa ees arvostaa.

Vittu siivosin autoa ja autos oli risbii vitun kallis 30euroo ja sit tamppasin penkkei ja ku hommat hoidettu nii laitoin kamat auton katolle ja piti lähtee sit viemää mutsia asemalle arvaatte varmaa mitä kävi voi vittu siinä meni tamppausmatto ja kallis vitun hyvä risbii ja joku onnen pekka löytää sen ja osaa ees arvostaa.

Sä jätit sun pisteet ja pilkut vissiin kanssa sinne katolle...

Anteeksi.

Oliko tuo veroton puhtaana käteen jäänyt summa vai tuleeko myöhemmin tähän ketjuun avautuminen Suomen verotuksesta? :D Mutta onnea, kyllä noilla jotain kivaa saa ostettua. :)
34800€ puhtaana.

Back
Ylös Bottom