Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Pyörit pari vuotta stadissa ja palaat sitten Vaasaan kotia rakentamaan. Tällä hetkellä sä olet vielä liian nuori Vaasaan. :D
No mut tulisko sitä sit enää lähdettyä?

Mä olen sitä mieltä, että sun kannattaa Qan lähteä sinne Helsinkiin, jos siellä on kerran kavereita ja tekemistä. Ja kyllä sieltäkin omakotitalo-miehiä löytyy :thumbs: Vaikka toisaalta ymmärrän kyllä että houkuttaa jäädä Vaasaan, koska siellä on niitä komeita länsirannikon kolleja :kuola:

Mua vituttaa tällä hetkellä se, etten mä pysty hillitsemään jäätelön syömistäni :( ..lisäksi opiskelumotivaatio on täysin nollassa.
No ehkä löytyy, mutta ei mulla oo varaa ostaa siellä tonttia, enkä halua sellaista "omakotitaloa", että ikkunasta näkyy naapurin talo.

Jäätelönsyönti on hyvästä, älä huoli <3

Ei vittu eilen ootin sit koko päivän ja illan soitttoa töistä et pitääkö mennä! No ei kuulunu mitään. Aamul sit puhelimeen oli soitettu kuudelta oli äänettömäl. Ihan varmaan et heti töihin. Mua niin vituttaa ku ne ei tajua edellisenä päivänä kertoa :curs: Ja tää ei ole eka kerta. No soitan 9-10 aikaa mua ei tilata yöl ku jotain huoraa :jahas:

Kinttu paskana mp:llä kaatumisesta...

Koitin jo viikonloppuna reenailla, mutta paska olohan siitä vaan tuli, joten aika menee kotona maatessa silloin kun ei ole töissä.

Särkee ja vituttaa ja työmotivaatiokin on kateissa, eikä tähän taloustilanteeseen kannata alkaa uutta työpaikkaakaan hakea, ainakaan ennen kuin vaimolla on koeaika ohi...

Mopo makaa pajalla odottamassa jonon lyhentymistä, osien saapumista ja menee mahdollisesti vielä lunariin.

Enempää kipulääkkeitäkään ei pysty syömään, kun alkaa närästää.

Ihan vitusti kannatti herätä aikaisin ja yrittää sitä myöten olla ajoissa töissä, kun kaksi junaa jätti tulematta ja kolmannessa olikin sitten kolmen junan matkustajat ja kulki todella nopeasti. Kiitos, VR, ei mennyt hukkaan tämäkään aamu!

No ehkä löytyy, mutta ei mulla oo varaa ostaa siellä tonttia, enkä halua sellaista "omakotitaloa", että ikkunasta näkyy naapurin talo.

Ei kun katsos etsit sen omakotitalo-miehen stadista ja sitten muutat sen kanssa vähän syrjempään sitä mökkiä rakentamaan ;)

Saatiin jokerissa 6 oikein ja seitsemäs jäi silmän päähän:curs: mutta kuitenkin :dance2:

Ei kun katsos etsit sen omakotitalo-miehen stadista ja sitten muutat sen kanssa vähän syrjempään sitä mökkiä rakentamaan ;)

Niitähän onkin pilvin pimein, jotka suostuu sieltä muuttamaan muualle... :(

Kuulokkeet - voi hevon VITTU! Olen kironnut tätä ennenkin mutta nyt ovat vuorossa neljännet kuulokkeet joista toinen luuri mykistyy JUURI kun vuoden takuuaika on mennyt umpeen!
Ihan normaalikäyttöä, tietokoneella, ei repimistä, ei pakkasta, ei vesisadetta, ei riuhtomista eikä muutakaan kaltoinkohtelua vaan koneella sisätiloissa olleet koko ajan. Lupasivat kaupassa vielä että olivat suunnitellut oikein ulkoilmaolosuhteisiin - ja vitut.

Valitaanko johdinten materiaali tahallaan niin että se hajoaa n. 13kk:n sisään? Alan meinaan vittu soikoon epäilemään että valmistajilla on joku tahallinen salaliitto ja eriste on tehty tahallaan niin että se ajan myötä kovettuu ja hajoaa.

Sofi Oksanen. Puhdistus sitä ja tätä plaa plaa... On erinomainen kirja, on NAISkirjailija, on sukupuolinäkökulmaa, on myyty käännösoikeudet yli kahteenkymmeneen maahan, on Finlandia-palkittu. Ei jaksa enää lukea sitä hypetystä eikä varsinkaan nähdä sen pärstää joka lehdessä.

Puhdistaisi edes naamansa.

Kuulokkeet - voi hevon VITTU! Olen kironnut tätä ennenkin mutta nyt ovat vuorossa neljännet kuulokkeet joista toinen luuri mykistyy JUURI kun vuoden takuuaika on mennyt umpeen!
Ihan normaalikäyttöä, tietokoneella, ei repimistä, ei pakkasta, ei vesisadetta, ei riuhtomista eikä muutakaan kaltoinkohtelua vaan koneella sisätiloissa olleet koko ajan. Lupasivat kaupassa vielä että olivat suunnitellut oikein ulkoilmaolosuhteisiin - ja vitut.

Valitaanko johdinten materiaali tahallaan niin että se hajoaa n. 13kk:n sisään? Alan meinaan vittu soikoon epäilemään että valmistajilla on joku tahallinen salaliitto ja eriste on tehty tahallaan niin että se ajan myötä kovettuu ja hajoaa.

Noin kävi itsellekin muutaman kerran halvempien kuulokkeiden kanssa, sitten ostin 170€ ovh kuulokkeet, joissa on irrotettava johto, joka tulee vaan toiseen luuriin. Nämä on kestäny pari vuotta jo, toivottavasti vielä ainakin 10v :) Ja kyllä äänenlaadustakin voi maksaa, kun musiikkia kuuntelee monta tuntia päivässä...

Vituttaa kun ei oikeesti tiedä, mitä tekis! Nyt alkaa olla jo "kiire" päättää. Mihin suuntaan mä nyt käännän elämäni tästä? MIKSEI kukaan päätä mun puolesta? En jaksa ite tällasta painetta, tulis nyt ees joku pieni vinkki siitä, mitä mun kannattais tehdä.

Miksi alunperin muutit Vaasaan? Jos saa kysyä.

Tulin kipeeksi ja sairastan nyt samaan aikaan sekä kurkuntulehdusta, korvatulehdusta, että silmätulehdusta. Tähän kun lisätään vielä koivun siitepölyallergia, niin aamusin on mies kovin tukossa. Silmä muurautunut umpeen rähmästä, kurkku kipeä, nenä tukossa, korva tukossa (haittaa kuuloa). Ainiin ja kuumeessa olen ollut jo kohta viikon. :D

Back
Ylös Bottom