Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Toinen vitutuksen aihe on jotkut koiranomistajat. Minä satun omistamaan koiran, jota ei juuri muut koirat kiinnosta. Aika inhottavaa, että ihmiset ei pidä yhtään koiriaan lyhyellä hihnalla kun ohittaa, vaan olettaa että mua ja mun koiraa kiinnostaa alkaa sosialisoida kun me HÖLKÄTÄÄN KUULOKKEET PÄÄSSÄ.

Sitten ne hurtat juoksee siinä fleksin päässä perään ja mun koira ahdistuu siitä. Ei voi niinkun silmiään auki pitää.

Ihonväriltään oranssi, vaaleanpunaiseen -10kg sitten ostettuun verkka-asuun pukeutunut pissaliisa, jota myös kesätyöntekijäksemme kutsutaan.
Lortto tulee myöhässä töihin joka vitun aamu, ja se ilmeisesti oikeuttaa myös lähtemään ajoissa kotiin.
Kehuskelee, miten hassaa rahaa ulkonäköönsä, mutta lähinnä oksettaa nuo jatkuvasti likaiset ja takussa olevat pidennykset, eikä meillä saa rakennekynsiäkään pitää.

Äsken se puhui puhelimeen kaverilleen, että ihan kiva työpaikka kun ei tää silleen oo työtä :jahas:

WTF!

No älä! Omal duunipaikalla ramppaa kaikista keikkafirmoista jos jonku näköstä kulkijaa, syödään talon safkoja joita vakkareillakaan ei oo perjaattees luvallista syödä, puhelimessa puhutaan samalla ku syötetään potilasta ja muuta mukavaa. sit ne repii parempaa tuntipalkkaa kun vakkarit :wtf:

Tottakai työpaikal voi ottaa myös rennosti eikä joka asiasta nipottaa, oon itekki työt tehtyäni netissä, syön talon ruokaa sillon tällön jos jää yli, yms. mut en kyllä kehtais keuikkatyöntekijänä toimii ku kotonani..

Viimeksi muokattu:
Tänään tuli salille kunnon 15v langanlaiha potari. Salille tullessa jätkä jäi lukemaan jotain Body-lehtiä ensin siihen vartiksi ja sitten pukkarin kautta treenaamaan. Ennen treeniä jätkä yritti varmaan säätää jotain räppiä tulemaan stereoista, mutta ei vissiin onneksi osannut käyttää niitä, kun just itse laitoin ennen treeniä levykelkan täyteen kunnon treeniheviä. Tulos oli kuitenkin se, että 2min oltiin ihan hiljaisessa salissa kun sen oli pakko räpeltää sen masiinan kanssa, mutta onneks lopulta tajusi laittaa vain samat levyt pyörimään. Sitten vain ekana tekemään hauista ja tyyli oli niin :david: kuin olla ja voi. Oli oikein sellanen "näättekö varmasti ku teen habaa"-asento. Jätkä pisti sellasen irrallisen vinopenkin melko korkeelle pystyyn ja siihen sit penkin taakse seisomaan ja yhdellä kädellä ikään kuin scott-hauiskääntöä seisaalteen ja käsipainolla. Jätkällä oli vielä jalat sillee koukussa ihan kuin sen 7kg käsipainon liikuttaminen olis vaatinut suurtakin jalkatyötä.

Kovin pitkään en kerinnyt tuon jäbän treenausta valitettavasti seurailemaan, vaan lähdin siitä pukkariin niin sinne oli väännetty sellainen kananmunapieru, että meinasin pyörtyä ovella. Äitienpäivän kunniaksi salilla oli vain kaks miespuolista henkilöä eli minä ja se, joten nulikka sen pierun siellä oli täräyttänyt.:evil: Olis käynyt edes vessassa soittamassa torveaan.

Ihonväriltään oranssi, vaaleanpunaiseen -10kg sitten ostettuun verkka-asuun pukeutunut pissaliisa, jota myös kesätyöntekijäksemme kutsutaan.
Lortto tulee myöhässä töihin joka vitun aamu, ja se ilmeisesti oikeuttaa myös lähtemään ajoissa kotiin.
Kehuskelee, miten hassaa rahaa ulkonäköönsä, mutta lähinnä oksettaa nuo jatkuvasti likaiset ja takussa olevat pidennykset, eikä meillä saa rakennekynsiäkään pitää.

Äsken se puhui puhelimeen kaverilleen, että ihan kiva työpaikka kun ei tää silleen oo työtä :jahas:

WTF!

Noita on varmaan jokaisella työpaikalla.

Hieman offtopic, mutta miksi et sano tuota yllälukevaa hänelle päin naamaa sen sijaan että kirjoitat kyrpä otsassa pakkiksen palstoilla? :) Itse en ainakaan vihaa mitään muuta niin paljon kuin selän takana haukkumista.

Noita on varmaan jokaisella työpaikalla.

Hieman offtopic, mutta miksi et sano tuota yllälukevaa hänelle päin naamaa sen sijaan että kirjoitat kyrpä otsassa pakkiksen palstoilla? :) Itse en ainakaan vihaa mitään muuta niin paljon kuin selän takana haukkumista.

Kuka sanoi etten ole sanonut?

Miksi mikään ei voi ikinä onnistua helposti vaan aina joutuu yrittämään ja tekemään ihan saatanasti joka asian eteen!?

Miksi mikään ei voi ikinä onnistua helposti vaan aina joutuu yrittämään ja tekemään ihan saatanasti joka asian eteen!?

En tiedä, mutta jos keksit vastauksen niin kerro toki mullekkin...
Vituttaa sellaiset saatanan hannuhanhet mille kaikki putoaa eteen valmiina ja helposti sitten ite saa vääntää joka asian kanssa.

Usein noi hannuhanhet on vielä semmosia tyyppejä mitkä tekee pienestäkin ongelmasta ihan ylitsepääsemättömän..
Totta! No kun mua ei ole liian hyvällä tuurilla siunattu niin joutuu vaan yrittää pikkusen enemmän. Pakko myöntää, mutta itse olen välillä vähän kateellinen kun joillakin kaikki onnistuu vaan sormia napsauttamalla ja ite joutu tekemään vastaavanlaisen asian eteen ihan törkeenä töitä.
Toinen asia on se, että jotkut kaverit spedeilee tahallaan aika paljon niin niille ei tule mitään seuraamuksia siitä kun ne pääsee kun koira veräjästä. Ite sitten teet jotain vahingossa niin maailma kaatuu niskaan...:jahas::rolleyes:

Ja sitten on vielä me, jotka yrittää ihan vitusti ja koettaa tehdä asioiden eteen kaikkensa ja ne ei silti onnistu.
On se kiva katella ympärillä niitä, jotka vaan porskuttaa menemään, kuin elämä olis ruusun terälehdillä tanssimista.

Joten komppaan teitä.

Totta! No kun mua ei ole liian hyvällä tuurilla siunattu niin joutuu vaan yrittää pikkusen enemmän. Pakko myöntää, mutta itse olen välillä vähän kateellinen kun joillakin kaikki onnistuu vaan sormia napsauttamalla ja ite joutu tekemään vastaavanlaisen asian eteen ihan törkeenä töitä.
Sama, yleensä se on tietyssä porukassa aina se sama tyyppi millä kaikki onnistuu ihan yrittämättä. Vittu.

Meillä töissä hyvin huomas eron niissä ihmisissä, jotka oli tottunu vastoinkäymisiin ja ketkä ei ole. Koko firma ajettiin alas, ja kaikki saivat lopputilin, mutta joillain ihmisillä loppu työt vaan "enemmän" kuin toisilla. Hirvee nillitys, vaikka kaikki oltiin samalla viivalla.

Ajoin äsken autolla ja perkeleen lokki syöksyi suoraan auton konepellille ja siitä vielä sivupeilin kautta kylkeen.
Tuli muutama naarmu autoon ja sivu lokinpaskassa.

Toisaalta ei tuo nyt niin paljoa haittaa, kun kyseessä ei ole muutenkaan mikään hieno ja hyväkuntoinen auto. Ei tossa muutama naarmu paljoa erotu entisten seasta.

Vituttaa kun ei oikeesti tiedä, mitä tekis! Nyt alkaa olla jo "kiire" päättää. Mihin suuntaan mä nyt käännän elämäni tästä? MIKSEI kukaan päätä mun puolesta? En jaksa ite tällasta painetta, tulis nyt ees joku pieni vinkki siitä, mitä mun kannattais tehdä.

Back
Ylös Bottom