Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tänään todistin 5cm kyykkyä, ois jääny "penkkikyykytki" tolla tekniikalla vajaiks.

Meillä oli lukiossa "hieno mies"tm opettajana.
Joitain juttuja mitä nyt tulee mieleen:

Kerran luokan yleisurheilija tyty rupesi kyselemään minulta miten lisäisi kesän aikana voimaa ponnistuksiinsa kuntosalilla kun hänelle oli vain annettu ohjeet "treenaa punttia".
Rupesin selvittämään sitten asiaa ihan tosissani hänelle kunnes opettaja syöksyy pelastamaan tilanteen häätää minut pois ja vie huomion. Hän kertoi sitten että on paras tehdä ilman painoja liikkeitä että sillei jännästi lihakset kasvaa, mutta lihakset ei kuitenkaan kasva ni ei tuu patteja mutta rasva häviää.

Toinen ihan ok juttu oli kun lämmittelin penkkiä niin neropatti kysäisi että voiko tehdä välissä, "no toki". Olin itse puolessa matkassa lämmittelyjä niin hän hyppäsi suoraan alle "anna vaa niitten olla kato ja tuimaa katsetta päälle" ja nosti muutaman tärisevin käsin. Itse sitten lisäilin painoja tasaiseen tahtiin niin äijä katosi salilta.

Tein kerran myös mavea, olin jo lämmittelypainoissa(ekoissa joita en tee rivenä) niin äijä tulee kertomaan ettei kantti liikaa keulia noitten painojen kanssa :D Lisäsin enää ~50% tankoon ennenkuin pääsin sarjoihin :).

Sitten oli toinen tyty joka halusi tietää jonkun liikkeen jolla vahvistaa yläselkää. Opetin sitten taljat kun ajattelin että ne on helpompia kuin kulmasoutu, ja silti varsin hyviä liikkeitä. Ei eieie tälläinen kelpaa :D Äijä puskee paikalle ja pelastaa tilanteen: loppujen lopuksi tyttö teki sitten sellasta ilmasoutulaitetta :D ja uskoi että sillä se patti kasvaa selkään :)

Yksittäisiä väläyksiä oli että ei treenaamista kannata pelätä (ajattelin jo että oho, onpa fiksua tolta) sitten se jatkui "ette laita noin paljoa tankoon kuin veijari tuolla niin ette kasva yhtä isoiksi" :D

Sitten yksi mikä oli kun hänellä oli polvivika niin aina se kertoi tarinoita ronskimmista ja kunnollisista kyykyistä kun minulla oli jalkapäivä. Sitten kun jalka oli parantunut ja kuntoutus ohi hän kävi ennen kyykkyään ilmoittamassa minulle että "nyt voi kyykätä jo kunnolla ihan satasella ja sillai" sitten tunki sen satasen kyykkyyn ja teki 5-10cm pyllistyksiä :D ei edes alaspäin mennyt vähän vaan kumarsi selkää eteen. Tuolla kertaa minulla petti jo pokka, muuloin tyydyin katsomaan/kuuntelemaan epäuskoisena noita juttuja :D

PS: Jätkä muuten on oikea urheiluvalmentaja, en mainitse enää tarkemmin kun jokainen kuka tietää tapauksen tunnistaa jo noista jutuista :D Ja onhan se ikävää tulla ilmi paikallisena spedenä.

kokelin äsken tuplavolttia taaksepäin trampalla
-> otsa edellä aivan laitaan rautakehikkoon -> muut raajat tulee pesässä ja kuulemma menin aika kasaan. Tän lisäks polvi kolahti myös kehikkoon.

Nyt on pää kipeä, polvi turvonnu ja kipeä, ei pysty kävelemään. Lisäks selkä on vähä kipeä.

Toissapäivänä salilla ihmettelyä:

Ihmettelin jo tiskille tullessani sitä jumalatonta kolinaa mitä salin ja mietin, että remontti varmaankin menossa ja jatkoin pukuhuoneen puolelle. Itse saliin päästyäni paikansin kolinan lähteeksi vanhan tutun saliklovnin, joka siellä tällä kertaa olikin raiskaamassa cross traineria. Tämä herran jalat vispasivat ennennäkemätöntä tahtia ja koko laite ulisi ja vinkui kuolemaansa. Siitä näystä selvittyäni ja lämmittelyt tehtyäni näin kun tämä samainen herra, josta mainittakoon, että hän on RHP-mies henkeen ja vereen, heilui kuumailmapallot kainalossa kohti hauiskääntölaitetta. Sen valloitettuaan juomapullolla ja vihaisella katseella muihin kanssatreenaajiin hän teki kunniakierroksen salin ympäri kuin itse omistaja konsanaan samalla pörhistellen niille harvoille neitokaisille, jotka sinne olivat eksyneet.

Viimeiseksi hän posetti tyytyväisenä peilin edessä ja istahti viimein itse laitteen ääreen. Rautaa hän latoi niin paljon siihen kuin tankoon mahtui kolistellen mahdollisimman äänekkäästi, kyseessä siis laite, jossa kyynärpäät on tuettu pehmusteelle ja tapin päähän laitetaan painot. Sitten kova etunoja ja tiukka ote kahvoista ja hurjalla heijarilla perse penkkiin käsien säilyttäessä kulmansa. Tuloksena alaselkätreeni- 1 habatreeni- 0. No eipä siinä mikään niin hauskaa olisi muuten ollut, mutta kun jokaisen sarjan jälkeen pitää posetella ja kierrellä salia maapallot kainalossa ja varmistaen, että kaikki näkevät.:lol2:

Tulipa äsken keräiltyä komeasti saunassa. Nyt on koko selkä ruvella ja kyynärpää auki. Tuli siinä saunan lattialla maatessa mieleen action leffoista tuttu repliikki "It's okay, it's just a flesh wound". Pitänee vissiin peitellä vähän suurempi pinta-ala noilla suihkumatoilla :rolleyes:

Vitun ekonomia. Maanantaina 2 paperia sitä ja tiistaina viel yks, eli joku melkein viisi tuntia non-stop kirjoittamista. Pitäis varmaan tietääkin jotain, mutta tänään en ole saanut luettua yhtään. Enkä eilen. Vituttaa oma saamattomuus, nää on kuitenkin loppukokeet niin voisin kerrankin jaksaa opiskella... Tykkään ekonomiasta ja olen aina ollut hyvä siinä, mutta tämä kulunut viikon loppukoeputki vei aika paljon voimia :( En jaksa.

Toiset ei vaan tajua ettei kerrostalossa voi joka viikonloppu ryypätä ja rellestää kämpillä ja luukuttaa paskaa musaa vitun kovaa :curs:

Meillä oli lukiossa "hieno mies"tm opettajana.
Joitain juttuja mitä nyt tulee mieleen:

...

PS: Jätkä muuten on oikea urheiluvalmentaja, en mainitse enää tarkemmin kun jokainen kuka tietää tapauksen tunnistaa jo noista jutuista :D Ja onhan se ikävää tulla ilmi paikallisena spedenä.
Siis oliko toi teidän liikunnanopettaja? Jos oli niin mitä vittua? Ja miten helvetissä tommonen voi olla urheiluseurassa valmentajana? :eek:

Tossa jokunen viikko sitten joku noin 20 vuotias kiinalaisen näköinen mies meni tekemään kyykkyä. Lämmittelyksi hän kuitenkin pyöri tangon ympärillä erilaisia telinevoimistelu liikkeitä tehden. Niin että tanko pysyi koko ajan telineissä. Siinä hän pyöri noin 5 minuuttia ja aloitti sitten vasta kyykkytreenit. Oli hieman kyllä pokassa pitelemistä. :hyvä:

Epäonnistuneen baari-illan vittuunnuttamana rantauduin kotiin vain huomatakseni, että caps vs pitsburgh matsi tulee venäjän kielisellä selostuksena. Kaipa tuo selostuskin juomalla paranee..

Tossa jokunen viikko sitten joku noin 20 vuotias kiinalaisen näköinen mies meni tekemään kyykkyä. Lämmittelyksi hän kuitenkin pyöri tangon ympärillä erilaisia telinevoimistelu liikkeitä tehden. Niin että tanko pysyi koko ajan telineissä. Siinä hän pyöri noin 5 minuuttia ja aloitti sitten vasta kyykkytreenit. Oli hieman kyllä pokassa pitelemistä. :hyvä:

Mitä vittua :D. Eikai se Jättiläistä kuitenkaan tehnyt?

Epäonnistuneen baari-illan vittuunnuttamana rantauduin kotiin vain huomatakseni, että caps vs pitsburgh matsi tulee venäjän kielisellä selostuksena. Kaipa tuo selostuskin juomalla paranee..
Juot ittes niin känniin, ettet ymmärrä enää suomeakaan, niin et menetä mitään. :D

Eilen innostuin tekemään soutulaitteessa teholämppärit. Olin niinkin täpinöissäni, että jo ensimmäisellä kunnon rykäyksellä luiskahdin siitä penkistä ja lensin perseelleni kiskoille.

Kassit kiittää.

Heh, meidän salilla käy silloin tällöin sellainen tosi laiha ja pitkä mies, joka ei kyllä ikinä suostu menemään mihinkään oikeaan laitteeseen. Esimerkiksi yksi päivä hän makasi selällään ja teki jaloilla polupyöräliikettä n. 15 min. putkeen. Menin siihen tekemään vatsalihaksia sitten ja lattia oli täynnä mynthoneita, jotka olivat lennelleet taskuista pitkin lattiaa.

Ihonväriltään oranssi, vaaleanpunaiseen -10kg sitten ostettuun verkka-asuun pukeutunut pissaliisa, jota myös kesätyöntekijäksemme kutsutaan.
Lortto tulee myöhässä töihin joka vitun aamu, ja se ilmeisesti oikeuttaa myös lähtemään ajoissa kotiin.
Kehuskelee, miten hassaa rahaa ulkonäköönsä, mutta lähinnä oksettaa nuo jatkuvasti likaiset ja takussa olevat pidennykset, eikä meillä saa rakennekynsiäkään pitää.

Äsken se puhui puhelimeen kaverilleen, että ihan kiva työpaikka kun ei tää silleen oo työtä :jahas:

WTF!

Lortto tulee myöhässä töihin joka vitun aamu, ja se ilmeisesti oikeuttaa myös lähtemään ajoissa kotiin.
Hahahaa, ihan tulee mieleen viime talven työpaikka laskettelukeskuksessa.:D Yks työkaveri oli just samantapainen paitsi ei ollut läski eikä nainen, mutta aina myöhässä tuli töihin eikä voinut päivän jälkeen avustaa siinä, kun monohyllyt työnnettiin kuivauspäätyyn vaan lähti omin luvin kotiin ennen muita. Tää tyyppi oli just niin lapsi vielä ku ei sillä todellakaan ollu mitään hajua, millon olis hyvä olla töissä ja sit se tuli aina vaa asiakkaitten ovesta töihin, ku ovet oltiin aukastu jo ennen kuin se suvaitsi saapua. Sit se oli kans hirveinä ruuhkapäivinä vaan kädet taskussa ja ihmetteli, että mitäköhän sitä tekis vaikka työtä olis ollut niin paljon ettei kaikkea edes meinannut ehtiä tekemään.

Back
Ylös Bottom