Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt sitten kikkaillaan työvuorojen ja muiden kanssa, ettei tulorajat pauku pahemmin yli. Opiskelu on ihmisen paskinta aikaa.
No höh! Täyspäiväinen opiskeluhan oli elämän parasta aikaa.

1. Opiskellessa saa ilmaista rahaa. Nykyajan tulorajoista valittaminen on outoa, eli jottei mene off-topiciksi, niin "vituttaa kun ihmiset mussuttaa tulorajoista". Kyllä mulle kelpasi ilmainen tukiraha ja halpa opintolaina, varsinkin kun sitä sai vielä täydentää käymällä töissä.

2. Ei ollut lukukausimaksuja, mutta nyt pitää kaikesta kouluttautumisesta maksaa. Kyllä lukukausimaksut tosin lähivuosina tulee - uskokaa pois. Yliopistojen sisällä tämä näkyy jo selvästi valmiutena ja haluna kerätä maksut, eli kunhan poliitikot keräävät vielä vähän rohkeutta, niin muutos on väistämätön. Kannattaa siis opiskella kaikki nyt pois alta.

3. Oli vapaa-aikaa eikä kukaan oikeasti hengitä niskassa tulosten perään. Tervetuloa täyspäiväiseen työelämään jos liika vapaa-aika ja vastuuvapaus ahdistaa.

4. Sai vapaasti riipaistua vaikka viikon kännit ja/tai ulkomaanmatkan eikä kukaan kysellyt perään.

5. Puhelin ja sähköposti eivät tulvineet idioottiviestejä ja -tehtäviä.

Vituttaa niin ankarasti Dipin lausunto jossa aika on kullannut muistot ja työelämässä on niin saatanan paljon vaikeampaa ku opiskelijaelämässä... Vittu saatana ku sillä tuella ei elä niin on pakko olla yhtä aikaa sekä työelämässä, että opiskelijaelämässä mukana! Siinä ku toiset kultalusikka perseessä istuvat vetää niitä saatanan viikon kännejään tai ulkomaanreissuja niin toinen käy töissä aina kun on vapaata ja jos ei töitä satu olemaan niin sitten yritetään raapia kasaan niitä tehtäviä jotka piti jo viikko sitten palauttaa muttei ollu aikaa tehä ku piti olla töissä sillon ku töitä tarjotaan.
Ja tiedän, että oon ihan ite valinnu opiskeluhommat ja toki voin nämä lopettaa vaikka tällä jumalan sekunnilla, mutta ei se poista sitä vitutusta ku varhaiskeski-ikäiset papat muistelee menneitä eikä omaa mitään realiteetteja mitä se opiskelija elämä voi myös olla!
Nyt helpotti. Kiitos ja anteeksi.

opintojen ja työelämän eroihin liittyen sanoisko että molemmilla on puolensa. Mutta lainaan on pakko kommentoida ettei se raha ole koskaan halpaa eikä siihen kannata koskea.

Asiaan kuitenkin; vituiksi menneen aamulenkin jälkeen olen viettänyt päivääni moppailemalla toisten sotkuja. Sitten kun soittaa asianomaiselle että tuletko nyt vittu ruotimaan näitä aikaansaannoksiasi niin tulee kaikkea "joo kyl mä muuten tulisin ihan varmasti mutku...."
Mä niin jumalauta tykkään näistä pelleistä jotka virittelee ja kokeilee kaikkea josta tietää ettei tule kuin takkiin ja turpaan ja sitten jättävät sotkut muiden siivottaviksi.

vituttaa suunnattomasti jatkuvat uniongelmat, viimeiseen kahteen yöhön ei oo taas saanu nukuttua käytännössä ollenkaan... hermot pikkasen kireällä :(

Vituttaa niin ankarasti Dipin lausunto jossa aika on kullannut muistot ja työelämässä on niin saatanan paljon vaikeampaa ku opiskelijaelämässä... Vittu saatana ku sillä tuella ei elä niin on pakko olla yhtä aikaa sekä työelämässä, että opiskelijaelämässä mukana! Siinä ku toiset kultalusikka perseessä istuvat vetää niitä saatanan viikon kännejään tai ulkomaanreissuja niin toinen käy töissä aina kun on vapaata ja jos ei töitä satu olemaan niin sitten yritetään raapia kasaan niitä tehtäviä jotka piti jo viikko sitten palauttaa muttei ollu aikaa tehä ku piti olla töissä sillon ku töitä tarjotaan.
Ja tiedän, että oon ihan ite valinnu opiskeluhommat ja toki voin nämä lopettaa vaikka tällä jumalan sekunnilla, mutta ei se poista sitä vitutusta ku varhaiskeski-ikäiset papat muistelee menneitä eikä omaa mitään realiteetteja mitä se opiskelija elämä voi myös olla!
Nyt helpotti. Kiitos ja anteeksi.

Kai olet elintasostasi joustanut niin paljon kuin mahdollista?

Valintoja nekin on jos mielummin asuu yksiössä kuin solussa ja kärsii rahahuolista.

Olin tänään ajotunnilla ja joku prk veinas ajaa suoraan mun päälle :curs::curs:! Siinä sitte ajomaikan kanssa seistiin kummatkin jarrupolkimilla ja kiroiltiin! Teki mieli kyllä mennä kysymään, että mitä vittua sä oikeen meinasit. Muuten meni sen verran hyvin että varaillaan ajokoetta. Jäi kyllä kuitenkin paskan maku suuhun..:curs:

Onhan ne bokserit kyykyssä revenneet jo useammat kappaleet. On kyllä viilee olo haarojen välissä. Nykyään käytän enemmän sellasia venyvämpiä boksereita. ja on jäänyt penkki kesken kun painot on jääny rinnalle ja sitä kautta lattialle kolisten yms.
Mutta ihan siis asiaan: Tulin salille (joskus pari vuotta sitten) ja aloin treenaaman meni tunti, katoin samalla että siellä salilla oli yks jamppa joka oli treenannu siellä ilmeisesti jonki aikaa ennen mua (hikinen ja väsyneen olonen?) ja ihan joitain tunteja myöhemmin kävelin muijan kans salin ohi ja näin ikkunasta että se sama jamppa oli edelleen salilla! Varmaan jonku 4-5h.. siis jotain muuta elämää vois hankkia?

Vitun vatsatauti... paska ja laatta lentää vuoronperää ja yht'aikaa, 5kiloo paino tippunu alle vuorokaudessa ja ihan vitun heikko-olo... Menee treenit taas ihan vituilleen... vittu

Anteeksi kiroiluni, en normaalisti kiroile näin paljoa. Mutta voi vittu mua vituttaa nää aivokuolleet äijät jotka viheltelee tuolla kaduilla jatkuvasti. Tiedätte kyllä mitä tarkoitan, sellainen kova ja lyhyt vihellys, samaa mitä lätkämatseissa jne. Ja sitten jotain huutoa perään. Tätä jatkuu siis tuntikaupalla. Ei voi olla ihmisillä kyllä ihan kaikki kotona. Mua ei moni asia helpolla ala vituttamaan, mutta vihellys/vislaus on yksi asia mikä saa pannun kiehumaan raivosta. Muutenkin tollanen känniriehuminen vituttaa. Saatana.

Nyt ketuttaa suunnattomasti että nukuin liian pitkään enkä kerennyt salille. Sekin v-ituttaa etten ole tälle viikolle treenannut kuin kerran ja sekin oli nopea treeni töiden takia.
Toivottavasti tämä viikko paranee loppupuolella. Onneksi muut viikot ovatkin olleet suhteessa loistavia, mutta vitutus kuitenkin kova.

Vituttaa ja paljon. Salilta se alkoi, reenit alko menee loppua kohden yhä huonommin. Ei kulkenu lopussa enään yhtään. Pääsin kotia, aukasin telkkari ja venäjä tekee 3-2 voittomaalin. VITTU!!!
Mitähän vielä..rahat alkaa oleen jo aika tiukilla tässä vaiheessa ja töihin pitäs lähtee lappiin jonnekkin perseenreikään asti!! Jotakin vielä vois keksiä...no, kait noi riittää..

Anteeksi kiroiluni, en normaalisti kiroile näin paljoa. Mutta voi vittu mua vituttaa nää aivokuolleet äijät jotka viheltelee tuolla kaduilla jatkuvasti. Tiedätte kyllä mitä tarkoitan, sellainen kova ja lyhyt vihellys, samaa mitä lätkämatseissa jne. Ja sitten jotain huutoa perään. Tätä jatkuu siis tuntikaupalla. Ei voi olla ihmisillä kyllä ihan kaikki kotona. Mua ei moni asia helpolla ala vituttamaan, mutta vihellys/vislaus on yksi asia mikä saa pannun kiehumaan raivosta. Muutenkin tollanen känniriehuminen vituttaa. Saatana.

Pistäs kuvas näytille, niin voidaan analysoida mitä ne viheltää :dance2:

Mutta ihan siis asiaan: Tulin salille (joskus pari vuotta sitten) ja aloin treenaaman meni tunti, katoin samalla että siellä salilla oli yks jamppa joka oli treenannu siellä ilmeisesti jonki aikaa ennen mua (hikinen ja väsyneen olonen?) ja ihan joitain tunteja myöhemmin kävelin muijan kans salin ohi ja näin ikkunasta että se sama jamppa oli edelleen salilla! Varmaan jonku 4-5h.. siis jotain muuta elämää vois hankkia?
Ainakin itse olen viettänyt neljä tuntia salilla, silloin kun meni huonommin... Ehkä tällä kaverilla oli jotain hampaankolossaan, ja halusi purkaa pahaa oloaan.

Ärsyttää niin paljon ihmisten omahyväisyys, itsekkyys ja kateellisuus kaikissa asioissa. Nykyään et löydä montaakaan ihmistä, jotka olis oikeasti todella hyviä tyyppejä eikä mitään saakelin lieroja selkäs takana. Tunnen ehkä kolme vilpittömästi hyvää jätkää ja loput on sitten vain vähän sinne päin. Oli sitten kyseessä joku koe tai muu mitattava suoritus niin johan niistä löytyy aina saatanan kateellista porukkaa valittamaan ja naljailemaan. Suomessa ei saa kukaan menestyä tai edes onnistua keskinkertaisesti. Sitä piilovittuilua saa kuunnella joka suunnasta jokaisesta helvetin asiasta vaikka jokaisella on samat mahdollisuudet menestyä, mutta toisilta vaan puuttuu se tahdonvoima ja työpanos. Oli kyse sitten bodauksesta tai opiskelusta niin kyllä se menestys tulee raa'alla ja kovalla työllä, mutta jälkeenpäin sitä on vain muiden niin helppo vätyksien kadehtia.

Olisipa paikalla ollut joku nuori ja järkevä mieshenkilö, joka olis voinut vähän ojentaa sitä ;D. Loin murhaavia katseita, kun ukko yritti olla muka niin asiantuntijaa että.. !

Ja sä kaipasit sinne miestä miksi? Olisit itse ojentanut kun kerran tyyppi olisi ollut sellaisen tarpeessa.

Kai olet elintasostasi joustanut niin paljon kuin mahdollista?

Valintoja nekin on jos mielummin asuu yksiössä kuin solussa ja kärsii rahahuolista.
Enää ei vituta ankarasti, mutta vastataan nyt sitten. En halua joustaa elintasostani niin paljon kuin mahdollista, on sitäkin kokeiltu kun edellisen kerran opiskelin ja kävin töissä. Ja niinkuin kirjoitin aiemmin niin voin valita opiskelujen lopettamisen vaikka heti jos siltä tuntuu. Eikä mulla ole rahahuolia, ainoa huoli on siinä, että tulorajat puskee vähä liianki herkästi vastaan... Kiitos kun välität :)

Enää ei vituta ankarasti, mutta vastataan nyt sitten. En halua joustaa elintasostani niin paljon kuin mahdollista, on sitäkin kokeiltu kun edellisen kerran opiskelin ja kävin töissä. Ja niinkuin kirjoitin aiemmin niin voin valita opiskelujen lopettamisen vaikka heti jos siltä tuntuu. Eikä mulla ole rahahuolia, ainoa huoli on siinä, että tulorajat puskee vähä liianki herkästi vastaan... Kiitos kun välität :)
Tulorajat puskee kyllä työtätekevällä vastaan aika herkästi, mutta uskaltaudun silti väittämään, että ovathan nämä opiskeluvuodet sitä elämän parasta aikaa. ;)

Tosin samaan pakettiin pakko valittaa lukumotivaation täyttä katoamista. Olisi ihan mielenkiintoista asiaa luettavana eikä mitään ylivoimaisia tenttejäkään, mutta ei vaan nappaa. Mielummin sitä nukkuisi koko ajan tai vetäisi vaikka kaljaa. Pakko taas ryhdistäytyä.

Löysin tänään hikiset Black Horset treenikassistani. Siis kalsongit eivät ole minun.
Pitänee muistaa että kysymyksessä on MIESTEN sali:pano:

Salikomediaa on meidän salin possuille se, että jätetään koko lääkearsenaali paskasine neuloineen pitkin pukuhuonetta ja rikotaan varmuuden vuoksi vielä ruiskut tuhannen paskaksi, ettei ihmisillä nyt aivan liian helppoa olisi.
Voin kuvitella sitä hauskuuden määrää.:jahas:

Back
Ylös Bottom