Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ikimuistoinen vappupäivä tulossa. Yöunet jäi tuntemattomasta syystä vajaaseen kahteen tuntiin, ja tänään pitäs lähtee 16 tunniksi töihin.:( Ediä, kahvia, tupakkaa, ediä, kahvia, tupakkaa. Ja pyhää henkeä. Onneks sentään ei tarvii mitään siellä tehdä.

Purnasin jos antivappu threadissa, mutta laitetaan tännekin, kun tänne tämä kuuluu.

Hitto ottaa päähän noi vapun juhlijat, jotka ei voi tajuta, että joillain ihmisillä voi olla vappunakin töitä. Eräs oman elämänsä sankari päätti pyrkiä varsin kovaäänisesti naapuriin käymään (joka ilmeisestikään ei ollut kotona) kahden aikaan yöllä, huusi täyttä kurkkua rappukäytävässä, hakkasi ovea ja pahoinpiteli ovikelloa. Muutaman naapurin voimin siinä yriteltiin kaveria muistuttaa, että voisi hiukan pienempää ääntä pitää, mutta viesti ei oikein mennyt perille saakka ennenkuin yksi naapureista keksi pelotella poliisilla.

Oli muuten hemmetin kiva herätä aamulla, että ehti seitsemäksi töihin! :curs:

kännätä ja ammuskella värikuulilla toisia :thumbs:
Niin, tylsäähän se olisi jos ei kännäisi samalla, mikään muu ei ole hauskaa kuin kännääminen...:jahas:

Vituttaa "kaverit" jotka pitää yhteyttä vaan sillon kun ne on itte apua vailla.
Tänä aamunakin yks apina soitteli josta ei ollu kuulunu tätä ennen varmaan puoleen vuoteen.
Vaikee arvata, et oltais tarvittu kyytiä kotia jostakin. Kävelkööt saatana:evil:

voihan helvetti sentään! Eilen astuin vähän askelmasta ohi (vielä selvinpäin) ja nilkka nyrjähti melko pahasti. Illan aikana sillä vielä pystyi hyvin kävelemään ilman kipuja mutta aamulla eli nyt se on hiton kipee :( hitto juuri kun aloin oleen tottunu tohon kesätyöhön, että salillakin jaksais käydä niin nyt sitten voi unohtaa jalkatreenit varmaan hetkeks:curs:

Multa loppu eilen loppuillasta akku ja sain kaikki viestit jne. vasta himassa kun sain puhelimen narun päähän. Niitä olikin sit kiva kasa, oon nyt aamulla lukenut kaikki... Eksältä ihania "vitun kusipää"-viestejä, mun olisi muka pitänyt tulla hänen kanssaan sairaalaan ??!! Oli tapellut jossain ja silmäkulma auki tms. Nyt mä olen sitten kusipää, huora jne. koska en vastannut puhelimeen enkä "ollut hänen tukenaan". Siis voi vitun idiootti oikeesti, en olisi mennyt muutenkaan sinne. Hoitakoon itse omat sotkunsa, mä olen tota sekoilua katsellut jo ihan tarpeeksi.

Nyt pitäisi kai soittaa sille, mutta ei yhtään huvittaisi. Rehellisesti sanottuna mua ei enää jaksa kiinnostaa tollanen pelleily.

Tänään olis vuoro 17-03, ei yhtään kiinnostais katella kaiken maailman juopuneita sun muita örveltäjiä :urjo:. Varsinkaan ku vituttaa niin helvetisti kun joku on pölliny mun lompakon :curs:, sinne meni kaikki kortit mm. pankkikortti ja matkakortti johon olin just laittanu kuukauden kautta sekä sen kuitti. Siskon S-etukortti, jolla voi nykyään myös ostella. Lisäks tietysti olin nostanu pankista rahaa enkä ollu käyttäny niitä. Mikä vittu ihmisiä vaivaa saatana :curs: !! En tartte lompakkoo joka päivä niin en nyt oo ihan varma et millon se on sielt mun laukusta kadonnu, mutta mä arvelen että eilen. Kaikista paras on se, et mä olin eilen työharjottelussa eli se ois kadonnu siellä.. Ja sinne sit pitäis tänään mennä vuoroa tekemään ja vielä 5 viikkoo jäljellä. Ei mua niin harmita ne kortit, et ne pitää sulkea, mut se matkakortti josta en saa varmaan rahoja takas kun ei oo kuittia ja sit ne muut rahat siellä. Ja toivon kovasti, ettei kukaan oo käyttäny sitä pankkikorttia (tyhmä kun olen niin lompakossa saattoi olla pin-koodi) No se on nyt suljettu, mut jos oli nopee niin tässähän on ollut jo kaksi päivää aikaa nostaa rahaa. Onneks kortissa on nostoraja, mutta en ole rajan suuruudesta. Vittu, ei yhtään haittais jos tänään olis vapaa päivä. Vittu mä lyön sitä joka tulee tänään aukomaan päätänsä mulle, tänään ei vaan jaksa kuunnella mitään känniläisten juttuja.:curs:

24.4
Meinas jo kuolla tuonne auringonpaisteeseen kun sattui pitkähihane paita päälle. Kesää ja kuuttatuhatta hikilitraa odotellessa...
Nonii nyt on jo kämppä kuin sauna...:curs: *läähpuuh*
EDIT: ja tietysti pitää olla tollane 3mx1m ikkuna länteen päin. jes!

paska vappu. Kaveri oli niin sekasin, että päässy mihkää baarii sisään, enhän mä sitä sit viittiny hylätä.. Hylkäs mut kuitenki ja lähti jonku ämmän kaa.. vittu.

Jaahas no taisi sitten olla tässä kirjoitteluni pakkikselle jatkossa. Kaitpa täällä voi joskus käydä kurkkimassa missä mennään, mutta en kirjoittele enää mitään. Joku tietää miksi. Adios!

Onpahan päivä! Ensin huonosti nukuttu yö, sitte aamulla duuniin ja mikä koomisinta, selkä hajoaa lippua salkoon nostaessa. Ensiapuun ei meinannu saada aikaa millään, ku joka paikka täynnä vapun uhreja, mut lopulta sain ajan klo 17. Onneksi lekuri ei mitään vanhaa vaivaa vakavampaa selästä löytäny, määräsi kuitenki vajaan viikon saikkua, kipulääkkeet ja treenikielto luonnollisestikin. :curs: No, eiköhän apteekit ollu ehtiny siihen mennessä mennä jo kiinni, ku pääsin nappeja hakemaan. Onneksi sentään sain duunista lainattua tabuja sen verran, että huomiseen saakka pärjään.

Mieli tekis vetää pää täyteen, mut ei taida kannattaa tällä lääkityksellä! :D

Multa loppu eilen loppuillasta akku ja sain kaikki viestit jne. vasta himassa kun sain puhelimen narun päähän. Niitä olikin sit kiva kasa, oon nyt aamulla lukenut kaikki... Eksältä ihania "vitun kusipää"-viestejä, mun olisi muka pitänyt tulla hänen kanssaan sairaalaan ??!! Oli tapellut jossain ja silmäkulma auki tms. Nyt mä olen sitten kusipää, huora jne. koska en vastannut puhelimeen enkä "ollut hänen tukenaan". Siis voi vitun idiootti oikeesti, en olisi mennyt muutenkaan sinne. Hoitakoon itse omat sotkunsa, mä olen tota sekoilua katsellut jo ihan tarpeeksi.

Nyt pitäisi kai soittaa sille, mutta ei yhtään huvittaisi. Rehellisesti sanottuna mua ei enää jaksa kiinnostaa tollanen pelleily.

Eks on eks. Anna sen hoitaa omat hommansa ja sotkunsa. Jos meet pelastamaan kerran, saat pelastaa aina, koska vastuuton ihminen kaipaa lähelleen organisoijaa järjestämään sotkunsa. Älä soita.

Pyysin kaveria kattomaan viime suomen peliä ja kysyin taas tänääkin mut ei tullu "ku ei jaksa". Kuitenkii se kattoo pelin himassa yksin mut jos ei seura kelpaa niin ei sitte saatana...

Pyysin kaveria kattomaan viime suomen peliä ja kysyin taas tänääkin mut ei tullu "ku ei jaksa". Kuitenkii se kattoo pelin himassa yksin mut jos ei seura kelpaa niin ei sitte saatana...
Vähän sama juttu ittellä. Koittanu pyytää paria kavereita vapuksi kylään ja kännäileen. Lupasin viinat ja safkat, tiukan paikan tullen vaikka rahaakin lainaksi - mutta ei perkele ei - "Ei jaksa" kuulemma. Pitää kyllä kattoa peiliin, paskaa seuraa kaiketi.

Vähän sama juttu ittellä. Koittanu pyytää paria kavereita vapuksi kylään ja kännäileen. Lupasin viinat ja safkat, tiukan paikan tullen vaikka rahaakin lainaksi - mutta ei perkele ei - "Ei jaksa" kuulemma. Pitää kyllä kattoa peiliin, paskaa seuraa kaiketi.

Prkl. Kauhia tarjoilu eikä väki jaksa. Taijat olla semmonen herra väkivalta että ei kukaan uskalla tulla.

Kyllähän näitä (vanhoja) sukulaisia aina välillä tippuu, mutta ei se kivaa oo koskaan. Nyt on lähtölaskenta mummilla päällä. Taju on pois ja elinaikaa luvattu tunneista päiviin. Eniten vituttaa äidin puolesta, joka (luonnollisesti) ottaa asian raskaasti. Pariisin lomakin meni hällä vituiks, kun nyt saa vaan jännittää, että ehtiikö Suomeen vielä, kun henki pihisee.

Pitää kyllä kattoa peiliin, paskaa seuraa kaiketi.

Pitää varmaan. Vähissä on nykyään kaverit kenen kanssa voi jotain järkevää tehdä. Ois kai pitänyt olla teininä enemmän ryyppyporukoissa mukana niin olis "kavereita" :david:

Mä voin kyllä tulla, sulla on vaan paskoja kavereita :)

Back
Ylös Bottom