Ei uskoisi, että ihan lähikaupassa alkaisi suoraan sanottuna ja kirjaimellisesti vituttamaan. No kyllä tänään alkoi.
Kävin treeneissä, raskas laukku ym selässä. Ajan fillarilla josta renkaat ihan tyhjät=raskaampaa polkea. Päätän sitten käydä ruokaostoksilla ja sitä ruokaa sitten kertyy kärryihin aika hervoton läjä. Siellä kaupassa sitten yritän parhaani mukaan väistellä muita ihmisiä etten huido laukkujeni kanssa heitä kumoon. Noh, kun annat parille naiselle ystävällisesti tilaa ja heidän mennä ennen minua, mitä saan vastineeksi? Vihaisen mulkaisun.
Kassalla laitan ystävällisesti takanani olevalle naiselle hihnalle sen palikan ettei mene ostokset sekaisin, mitä saan kiitokseksi? Vihaisen mulkaisun. Huomaan, että olin ottanut väärän luottokortin mukaan. Itsellä noitä löytyy useampia(:D), niin päätin sitten yhden tilin rahavajeesta johtuen maksaa suurimman osan tällä toisella kortilla ja loput toisella. No eikös tässä vaiheessa takanani olevat pari nuorta naista pistä naamarinsa heti norsunvituille ja vittuuntunut ilme päällä marssitaan viereiseen kassajonoon. Siinähän menikin todella kauan aikaa kun maksaa kahdella kortilla.
Sitten mulkkailaan vihaisesti vielä sieltä viereisestä jonostakin. Kyllä pistää vituttamaan kun itse hiki otsassa roudaa kamoja ja yrittää olla ystävällinen niin saa vaan paskaa niskaan!
Kaupasta ulos tullessa nämä samaiset ihmiset siitä hurauttavat mulkku ilme kasvoillaan ja nenä pystyssä hienolla bemarillaan kotiinsa. Minä nostelen kasseja fillarin tangolle.
Siitä sitten ajelemaan pelkkää ylämäkeä renkaat tyhjänä selässä monta kiloa tavaraa ja tanko käyränä kassien painosta. Tuli pariskunta vastaan, ei voi väistää, ajoin koiranpaskaan. Kyllä meinas parit perkeleet tulla matkan aikana ja tulihan ne, ohikulkijan ilmeestä päätellen.