Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ensin Maskussa menee joku kuus viikkoa saada ilmotettua että menee vielä kolme viikkoa saada kirjahylly ja sittenkun tilaan uuden, Itella ei mitenkään osaa tuoda sitä meille vaikka se on niillä lojunut eilisestä asti ja ensimäisen kerran ne on siitä eilen aamulla soittanukki.

Ehkä vaan pidän nuo kahdeksan kirjalaatikkoa olohuoneessa kun ne on niin vitun nätin näköset ja käytännölliset. Saa kaikki taas tehdä itse, kirjahyllyn rakennusta myöten :/

Ei uskoisi, että ihan lähikaupassa alkaisi suoraan sanottuna ja kirjaimellisesti vituttamaan. No kyllä tänään alkoi.

Kävin treeneissä, raskas laukku ym selässä. Ajan fillarilla josta renkaat ihan tyhjät=raskaampaa polkea. Päätän sitten käydä ruokaostoksilla ja sitä ruokaa sitten kertyy kärryihin aika hervoton läjä. Siellä kaupassa sitten yritän parhaani mukaan väistellä muita ihmisiä etten huido laukkujeni kanssa heitä kumoon. Noh, kun annat parille naiselle ystävällisesti tilaa ja heidän mennä ennen minua, mitä saan vastineeksi? Vihaisen mulkaisun.

Kassalla laitan ystävällisesti takanani olevalle naiselle hihnalle sen palikan ettei mene ostokset sekaisin, mitä saan kiitokseksi? Vihaisen mulkaisun. Huomaan, että olin ottanut väärän luottokortin mukaan. Itsellä noitä löytyy useampia(:D), niin päätin sitten yhden tilin rahavajeesta johtuen maksaa suurimman osan tällä toisella kortilla ja loput toisella. No eikös tässä vaiheessa takanani olevat pari nuorta naista pistä naamarinsa heti norsunvituille ja vittuuntunut ilme päällä marssitaan viereiseen kassajonoon. Siinähän menikin todella kauan aikaa kun maksaa kahdella kortilla.

Sitten mulkkailaan vihaisesti vielä sieltä viereisestä jonostakin. Kyllä pistää vituttamaan kun itse hiki otsassa roudaa kamoja ja yrittää olla ystävällinen niin saa vaan paskaa niskaan!

Kaupasta ulos tullessa nämä samaiset ihmiset siitä hurauttavat mulkku ilme kasvoillaan ja nenä pystyssä hienolla bemarillaan kotiinsa. Minä nostelen kasseja fillarin tangolle.

Siitä sitten ajelemaan pelkkää ylämäkeä renkaat tyhjänä selässä monta kiloa tavaraa ja tanko käyränä kassien painosta. Tuli pariskunta vastaan, ei voi väistää, ajoin koiranpaskaan. Kyllä meinas parit perkeleet tulla matkan aikana ja tulihan ne, ohikulkijan ilmeestä päätellen.

Polkupyörän kumi on TAAS tyhjänä. Pieni asia, mutta aiheuttaa suunnattoman vitutuksen. Verenpaine tuplaantuu kun vain ajattelenkin kumin vaihtoa/paikkausta.

Tekisi mieli heittää fillari roskiin ja ostaa uusi tilalle :D

Tulehtunnu toi fakin rasvapatti, ehnasti pakottaa ja "polttaa", en sit tiä jos se johtuu tosta voiteesta mitä levitetää toho päälle, lääkäri määräs med antibioottikuuri, vittu huomen jos on samanlainen ni kiva lähtä ihmisten ilmoille, laitan kyl jonku vitun lapun/laastarin toho päälle sit :D

[edit] miksi vittu just tähä vapun aikaa, olisi ees vittu vaikka ens viikol mut ei niin ei saatana.

Ei uskoisi, että ihan lähikaupassa alkaisi suoraan sanottuna ja kirjaimellisesti vituttamaan. No kyllä tänään alkoi.

Kävin treeneissä, raskas laukku ym selässä. Ajan fillarilla josta renkaat ihan tyhjät=raskaampaa polkea. Päätän sitten käydä ruokaostoksilla ja sitä ruokaa sitten kertyy kärryihin aika hervoton läjä. Siellä kaupassa sitten yritän parhaani mukaan väistellä muita ihmisiä etten huido laukkujeni kanssa heitä kumoon. Noh, kun annat parille naiselle ystävällisesti tilaa ja heidän mennä ennen minua, mitä saan vastineeksi? Vihaisen mulkaisun.

Kassalla laitan ystävällisesti takanani olevalle naiselle hihnalle sen palikan ettei mene ostokset sekaisin, mitä saan kiitokseksi? Vihaisen mulkaisun. Huomaan, että olin ottanut väärän luottokortin mukaan. Itsellä noitä löytyy useampia(:D), niin päätin sitten yhden tilin rahavajeesta johtuen maksaa suurimman osan tällä toisella kortilla ja loput toisella. No eikös tässä vaiheessa takanani olevat pari nuorta naista pistä naamarinsa heti norsunvituille ja vittuuntunut ilme päällä marssitaan viereiseen kassajonoon. Siinähän menikin todella kauan aikaa kun maksaa kahdella kortilla.

Sitten mulkkailaan vihaisesti vielä sieltä viereisestä jonostakin. Kyllä pistää vituttamaan kun itse hiki otsassa roudaa kamoja ja yrittää olla ystävällinen niin saa vaan paskaa niskaan!

Kaupasta ulos tullessa nämä samaiset ihmiset siitä hurauttavat mulkku ilme kasvoillaan ja nenä pystyssä hienolla bemarillaan kotiinsa. Minä nostelen kasseja fillarin tangolle.

Siitä sitten ajelemaan pelkkää ylämäkeä renkaat tyhjänä selässä monta kiloa tavaraa ja tanko käyränä kassien painosta. Tuli pariskunta vastaan, ei voi väistää, ajoin koiranpaskaan. Kyllä meinas parit perkeleet tulla matkan aikana ja tulihan ne, ohikulkijan ilmeestä päätellen.

Mullakin ollut ihan paska päivä, mutta tää kyllä jaksoi naurattaa :D

Kiva tietää että mun kommellukset naurattaa edes joitain:D

Seuraava vitun pölvästi joka päästää koiransa kuntopolulla (jossa koirat on kyltillä kielletty) "nuuskimaan" niin potkaisen sitten kuonoon niin että tuntuu. Jo lakikin sanoo että koirat on pidettävä kytkettynä niin onko päässä kusta vai paskaa vai onko lukutaito muuten vaan kateissa? Pitäisivät ne koiransa edes kiinni saatana.
Monota toki sitä omistajaa, sehän se urpo on, eikä koira :D
Itse asiasta olen kyllä ihan samaa mieltä, eniten vituttaa ne vapaana/pitkässä flexissä poukkoilevaa pikkupiskiä pitävät tantat. Aina ohittaessa saa varoa, että milloin se mamman pikku kultamuru iskee lahkeeseen roikkumaan tai kampittaa narullaan.

E: Ja lisätään nyt vielä että tällä hetkellä ihan erityisesti vituttaa Vappu. Jestas. Taidan mennä salille kunhan pääsen töistä, eipähän tarvii jonotella. Ja sen jälkeen istun kurjana yksikseni himassa ja leikin, että ei ole vappuaatto.

Vituttaa toi ihme hypetys possunuhasta kavereiden keskuudessa, töissä, koulussa... Kaikki on ihan paskahousussa. Oon kuitenkin sitä mieltä, että eiköhän se tartu jos on tarttuakseen. Pitäs ottaa vaan rauhassa.

Jos menee tommoseksi niin sitten lupaan itekkin jo vähän jännittää:
zombie.jpg

Tekis mieli hukuttaa kaikki, joiden vapaauintityyli on luokkaa mursu merihädässä. Pitääkö sitä vettä läiskyttää pamauttamalla se käsi hallitsemattomasti ja voimalla veden pintaan niin, että muutkin saavat nauttia ihanista tyrskyistä aina siellä kahden ratavälin päässä saakka?

Tästä lähtien syljen ohikulkumatkalla räkämällit tämän ikävän tavan omaksuneiden naamalle ja vetoan klooriveden aiheuttamaan limakalvojen ärsyyntymiseen.

Tekis mieli hukuttaa kaikki, joiden vapaauintityyli on luokkaa mursu merihädässä. Pitääkö sitä vettä läiskyttää pamauttamalla se käsi hallitsemattomasti ja voimalla veden pintaan niin, että muutkin saavat nauttia ihanista tyrskyistä aina siellä kahden ratavälin päässä saakka?

Tästä lähtien syljen ohikulkumatkalla räkämällit tämän ikävän tavan omaksuneiden naamalle ja vetoan klooriveden aiheuttamaan limakalvojen ärsyyntymiseen.

No siitä tulee sitä aitoa merellistä tunnelmaa. Eihän kukaan huomaa että urheilet, jos lillut siellä vähäeleisesti. Vastaava toiminta on tosin levinnyt monella normaalin kävelynkin puolelle.

Aika ei kulu millään!!!! Luin uusimman Cosmon, siivoilin vähän, yritän surffailla netissä. Mutta kello ei edisty! En jaksa enää kahta tuntia :eek:

Vituttaa toi ihme hypetys possunuhasta kavereiden keskuudessa, töissä, koulussa... Kaikki on ihan paskahousussa. Oon kuitenkin sitä mieltä, että eiköhän se tartu jos on tarttuakseen. Pitäs ottaa vaan rauhassa.

Jos menee tommoseksi niin sitten lupaan itekkin jo vähän jännittää:
zombie.jpg

"The hardest part of a zombie apocalypse will be pretending I'm not excited."

SAS (lentoyhtiö, ei se sotilasyksikkö).

Aina niiden hommat kusee jotenkin. Viimeksi TRE-CPH lento oli peruttu kun pääsin kentälle ja sitten ehdittiin hädintuskin Helsinki-Vantaalle ajoissa bussilla - kehoittivat vain ystävällisesti juoksemaan lennon selvitykseen että ehdin.

Nyt ne peruivat sitten muutaman viikon päässä olevan lennon yksipuolisesti ja tarjoavat korvikkeeksi jatkoyhteyksiä jotka

a) Eivät ole mahdollisia. Lento Arlandaan saapuu teoriassa 17:30 ja jatkoyhteys lähtisi 17:35. Herätys! Jos joku algoritmi tarjoaa tuollaista, niin voisi sitä virkailijakin vähän katsoa, että onko tarjottu yhteys järkevä.

b) Eivät ole muutenkaan sopivia. Toinen tarjottu lento on ihan silkkaa vittuilua: puolen päivän odottelu Arlandassa ja yölennot kun seuraavana päivänä pitäisi olla aikaisin liikkeellä ja töissä.

Ja tämä on sitten kuulemma ota-tai-jätä tarjous. Liput on tietenkin valtion tyyliin halvimmat mahdolliset, eli peruminen tai vaihtaminen ei onnistu kuin käytännössä ostamalla uudet liput. Maksetaan siis joka tapauksessa riippumatta siitä lennetäänkö vai ei.

Voi vittu. Luulisi jo, että tässä on reklamaation paikka. Lentoyhtiö peruuttaa lennon yksipuolisesti ja tarjoaa sitten ihan mielipuoliset lennot ota-tai-jätä periaatteella.

Back
Ylös Bottom