Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin, tylsäähän se olisi jos ei kännäisi samalla, mikään muu ei ole hauskaa kuin kännääminen...:jahas:kännätä ja ammuskella värikuulilla toisia :thumbs:
Nonii nyt on jo kämppä kuin sauna...:curs: *läähpuuh*Meinas jo kuolla tuonne auringonpaisteeseen kun sattui pitkähihane paita päälle. Kesää ja kuuttatuhatta hikilitraa odotellessa...
Multa loppu eilen loppuillasta akku ja sain kaikki viestit jne. vasta himassa kun sain puhelimen narun päähän. Niitä olikin sit kiva kasa, oon nyt aamulla lukenut kaikki... Eksältä ihania "vitun kusipää"-viestejä, mun olisi muka pitänyt tulla hänen kanssaan sairaalaan ??!! Oli tapellut jossain ja silmäkulma auki tms. Nyt mä olen sitten kusipää, huora jne. koska en vastannut puhelimeen enkä "ollut hänen tukenaan". Siis voi vitun idiootti oikeesti, en olisi mennyt muutenkaan sinne. Hoitakoon itse omat sotkunsa, mä olen tota sekoilua katsellut jo ihan tarpeeksi.
Nyt pitäisi kai soittaa sille, mutta ei yhtään huvittaisi. Rehellisesti sanottuna mua ei enää jaksa kiinnostaa tollanen pelleily.
Vähän sama juttu ittellä. Koittanu pyytää paria kavereita vapuksi kylään ja kännäileen. Lupasin viinat ja safkat, tiukan paikan tullen vaikka rahaakin lainaksi - mutta ei perkele ei - "Ei jaksa" kuulemma. Pitää kyllä kattoa peiliin, paskaa seuraa kaiketi.Pyysin kaveria kattomaan viime suomen peliä ja kysyin taas tänääkin mut ei tullu "ku ei jaksa". Kuitenkii se kattoo pelin himassa yksin mut jos ei seura kelpaa niin ei sitte saatana...
Vähän sama juttu ittellä. Koittanu pyytää paria kavereita vapuksi kylään ja kännäileen. Lupasin viinat ja safkat, tiukan paikan tullen vaikka rahaakin lainaksi - mutta ei perkele ei - "Ei jaksa" kuulemma. Pitää kyllä kattoa peiliin, paskaa seuraa kaiketi.
Pitää kyllä kattoa peiliin, paskaa seuraa kaiketi.

Vähän sama juttu ittellä. Koittanu pyytää paria kavereita vapuksi kylään ja kännäileen. Lupasin viinat ja safkat, tiukan paikan tullen vaikka rahaakin lainaksi - mutta ei perkele ei - "Ei jaksa" kuulemma. Pitää kyllä kattoa peiliin, paskaa seuraa kaiketi.