Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vappuvitutus on alkanut. Jej! :curs: ÄÄÄÄ

Jessss ansaitsisikohan ilmiö oman ketjun sillä sitä on liikkeellä. Itse kun en dokaa niin tietää varmasti mitä yöllä on odotettavissa: 20 kännistä puolituttua paskapäätä soittelee keskellä yötä että "lähe kuskiksss" ja sitten alkaa saatanallinen vine ja poru kun sanoo että jää kyllä mieluummin nukkumaan.

Jotenkin on löysämahaisille paskajuopoille vaikea käsittää että jos joku ei dokaa kuin ammattideeku joka vitun kissanristiäisissä niin se ei tarkoita että olisi jokin automaattinen varataksi kun kylän tolpalla on tunnin jono. Etenkään kolmelta yöllä ja vielä kun tietää kuinka hyvin paskajuopot pitävät kiinni sopimuksista ja aikatauluita: "ööööhhööö ajetaa makelle käymää äkkii! Ai ei vai!?!?! vittu sä oot aina tollane vitu valittaja etkä koskaa vittu voi tehä mitää ööööhö!"

Pitäisi varmaan vaihtaa tuttavapiiriä

Töissä. Siis töissä tänään kun ulkona paistaa aurinko ja on lämmintä (ehkä ekaa kertaa viiteen vuoteen....). Sekin on kivaa kun vielä sattuu olemaan vappuaatto. Niin ja se että auto joka saatiin korjattua reilu kuukausi takaperin teki mulle taas temput. VOI V¤#¤U!!! :curs:

Vappuvitutus on alkanut. Jej! :curs: ÄÄÄÄ

Joo sama. Mä olen iltavuorossa ja musta on ihan kivaa, koska on rento ilta tulossa.
Kavereille tää on kuitenkin käsittämättömän vaikea asia, kun saan kokoajan kuulla surkutteluja "kamalasta kohtalostani". Onneksi suurin osa lupaa "juhlia minunkin edestä."

Siinähän juhlivat, jos mä en olis nyt töissä, olin kotona kattomassa Stargatea tai jotain :lol2:

Jotenkin on löysämahaisille paskajuopoille vaikea käsittää että jos joku ei dokaa kuin ammattideeku joka vitun kissanristiäisissä niin se ei tarkoita että olisi jokin automaattinen varataksi kun kylän tolpalla on tunnin jono. Etenkään kolmelta yöllä ja vielä kun tietää kuinka hyvin paskajuopot pitävät kiinni sopimuksista ja aikatauluita: "ööööhhööö ajetaa makelle käymää äkkii! Ai ei vai!?!?! vittu sä oot aina tollane vitu valittaja etkä koskaa vittu voi tehä mitää ööööhö!"

Pitäisi varmaan vaihtaa tuttavapiiriä

Toi on muuten hauska juttu, aina kun on joku pyhäpäivä niin ainoa asia mitä keksitään on ryypätä, muutenkin on mahdotonta saada porukkaa tekemään jotain muuta mukavaa kuin kännäämistä yhessä. Jos taasen menee illanistujaisiin selvinpäin, saa koko illan kuulla sitä selitystä "miks sä et ota, no ota nyt vaan, eksä osaa pitää hauskaa, no voit sä nyt ottaa..." Toinen ärsyttävä asia on se että porukka aina kyselee mitä teet vappuna/ens viikonloppuna/tänään yms. mutta mitään konkreettisia ehdotuksia ei ikinä tule muilta, jos sitten ei sano mitään erikoisempaa niin se onkin sitten että "jaa, no kattellaan". Sinänsä sama mulle mutta kyllä pistää ihmetyttämään ihmisten mielenjuoksu.

Toi on muuten hauska juttu, aina kun on joku pyhäpäivä niin ainoa asia mitä keksitään on ryypätä, muutenkin on mahdotonta saada porukkaa tekemään jotain muuta mukavaa kuin kännäämistä yhessä. Jos taasen menee illanistujaisiin selvinpäin, saa koko illan kuulla sitä selitystä "miks sä et ota, no ota nyt vaan, eksä osaa pitää hauskaa, no voit sä nyt ottaa..." Toinen ärsyttävä asia on se että porukka aina kyselee mitä teet vappuna/ens viikonloppuna/tänään yms. mutta mitään konkreettisia ehdotuksia ei ikinä tule muilta, jos sitten ei sano mitään erikoisempaa niin se onkin sitten että "jaa, no kattellaan". Sinänsä sama mulle mutta kyllä pistää ihmetyttämään ihmisten mielenjuoksu.
Tohon tekemiseen oikea vastaus ainakin mun kavereille on aina ja ikuisesti se, että lähden baariin. Mikään muu ei kelpaa ja sit ihmetellään just tota, että miks et juo nyt ja muuta.

Viimeks eilen yks kaveri yritti houkutella nyt vapuks juomaan johonkin vitun laavulle. Kiinnostaa ku sata jänistä lähtee johonkin pussikaljakemuille ja arvatenkin se mesta olis täynnä jotain tyyliin -95 syntyneitä kaikesta kaiken tietäviä kovanaamoja. Kaveri sitten tokas siinä vaa, että mua ei taida ryyppääminen kauheesti kiinnostaa, niin vastasin ihan suoraan, että eipä se kiinnostakaan. Absolutisti en ole mutta en deekukaan. Yleisesti ottaen mua ei kiinnosta oikeen ryypätä sillon ku kaikki muut ryyppää, koska baareissa on vaan niin hirvee kasa väkeä että hyvä jos kääntymään mahtuu. Jos olis joku hyvä porukka ja mentäis vaikka jonkun mökille tai himaan ja olis sillee rauhallista niin voisin hyvinkin lähtee mukaan, mut ei juuri nappaa mitkään tollaset tupaten täyteen ahdetut räkälät. Muutenkin tää vappu on mun mielestä vähän typerä just sen takia, että kaikkien mielestä mukamas tänään ei sais tehdä mitään muuta kuin dokata. Aivan niin kuin tällanen päivä jostain muusta jotenkin merkittävästi eroaisi. Jos teekkariks pääsen niin voin vappumenoja harkita, mutta muutoin ei nappaa.

Samat jutut, on tässä jo wappua vietetty tarpeeks, illalla voi jossain pyörähtää, mutta eipä nappaa hirveesti. Lisäksi kun tulee eniten aikaa vietettyä eri harrastusporukoiden, lähinnä "urheilutovereiden" kanssa, ei ole oikein sellasta juhlaporukkaa kun kaikki hajoavat tänäänkin omille teilleen. Eipä silti, mieluiten varmaan menisin tohon kentälle pelaamaan vaikka futista jos siellä joku muukin olis. :)

Juu, enpä itsekään aio viettää mitään vappua. Kuten jo tuli tonne toiseen trediin sanottua niin ei ole tarvetta ryypätä ja en ymmärrä että mitä tässä pitäisi edes juhlia.

Ihmiset kaupassa. Mikä vittu siinä on, että kun kaupat on kiinni yhden (1) vaivaisen päivän, esim vappu, niin kaikki on kaupassa aivan maailman lopun tunnelmissa?

Yritä siellä sitten muutama viimehetken ostos tehdä, kun jengi juoksee kuin päättömät kanat, toinen jengi pitää torikokousta keskellä käytävää (tänään tukkivat 3 kärryn voimin vain kaupan leveimmän käytävän, keskeltä), lapset parkuu niin että korvat soi ja hyllyt ammottaa tyhjinä?

Päivystäminen kyrpii taas vaihteeksi. su-ke välillä noin 50h töitä, vittu jee.

Moottoripyörä edelleen pajalla. :curs:

I'm so fät.

Juu samaa mieltä edellisten kanssa. Mikä ihme tässä vapussa on niin ihmeellistä. Tämähän on suoraan sanottuna nykyään pelkkä yksi syy lisää juoda. Mulle tämä on aivan normaali päivä. Vihaan yleensä muutenkin kaikkia näitä ns pakollisia päiviä jolloin kaikkien pitäisi tehdä jotain yhdessä vain sen takia kun kalenteri näyttää nyt näin. Itse kun en juo, tosin en ole absolutisti, nämä pyhät ovat täyttä tuskaa. En vihaa mitään muuta niin paljoa kuin kirkuvia naisia ja huutavia äijiä kännissä kaduilla ja parvekkeilla. Ei anna minulle ainakaan kovin järkevää kuvaa itsestään, vaikka olisikin kännissä. Viina vain tuo ne puolet esiin enemmän mitä ei ehkä selvinpäin uskalla näyttää.

Toinen asia mikä vituttaa, on YLE.

Jos tässä pitäisi vielä alkaa kyseistä laitosta julkisesti pakolla rahoittamaan, on se kumma ettei heillä ole kansalaisille mitään tarjottavaa. Miksi helvetissä minun pitäisi maksaa käsittämättömän surkeasta kuvanlaadusta? Siis nuo lätkän mm- kisatkin ovat ihan luvattoman huonolla kuvalla. Hyvä kun juuri ja juuri voi isommasta tvstä katsella. Kaikesta pitäisi nykyään maksaa mutta takaisin saa aina vain minimin.

Niin eihän se mitään jos porukkalla oltaisiin yhdessä, muttakun ei porukkaa nykyään saa enään mitään muuta tekemään yhdessä kuin ryyppäämään. Esim. joku paintball homma olisi kiva, mutta eihän sinne ketään saa, toiset marisee kun on kallista, mutta sitten ryypätessä kyllä rahaa löytyy. Joku tossa puhui futiksesta, ei semmoitteeseenkaan saa porukkaa kasaan, toiset haluaa ryyppäämään, toiset nukkua pitkään ja loput ei halua hikoilla.

Täyttä totta tuo lause, ainakin omalla kohdallani ja varmasti monen muunkin. Itsekkään en meinannut tänään juoda kuin max. yhden kaljan.

Niin. Moni vain käyttää viinaa hyvänä tekosyynä tyhmyyksiensä peittelemiseksi. Jos kundi nyt käyttäytyy kun idiootti jurrissa niin kyllä se aika idiootti on normaalistikkin.

Niin eihän se mitään jos porukkalla oltaisiin yhdessä, muttakun ei porukkaa nykyään saa enään mitään muuta tekemään yhdessä kuin ryyppäämään. Esim. joku paintball homma olisi kiva, mutta eihän sinne ketään saa, toiset marisee kun on kallista, mutta sitten ryypätessä kyllä rahaa löytyy. Joku tossa puhui futiksesta, ei semmoitteeseenkaan saa porukkaa kasaan, toiset haluaa ryyppäämään, toiset nukkua pitkään ja loput ei halua hikoilla.

Totta tämäkin.

Saa olla nää pyhät itse aika yksin kun kaikki on jossain bilettämässä/juomassa. Ei nykyään nähdä muuta vaihtoehtoa kuin vetää kännit aina kun mahdollisuus ja vaikka olisi mahdotontakin. Noh, onneksi saan katsoa vierestä kun nämä samaiset henkilöt ovat 10 vuoden kuluttua aika heikossa kunnossa ja alkoholisteja.

Kaverit vittu syö muan ruuat, vitun joni ja tommi. Mikä on helikopteri koodi?

Vitun spurgut. Kun ei ole pokkaa täysin jättää huomioimatta noita, niin kohta sitten ei saa hetken rauhaa. Kiva kuunnella kaikki mahdolliset tapahtumat elämän aikana alkaen siitä, miten lapsenlapsi oppi kävelemään ja mies itse oppi tööttäämään bensaa. Ei vittu seuraavalla kerralla jätän 50 senttisen taskun pohjalle ja heitän sen syötiksi hevon vittuun kun joku noista laitapuolen kulkijoista tulee avautumaan omasta elämästään. Ostakoot sillä rahalla sitten vaikka lemmikkirotan, joka kuuntelee aina.

Back
Ylös Bottom