Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Älkää ikinä sekaantuko sellaiseen urheiluseuraan kuin Lapuan Virkiä. Vittu mitä pellejä kaikki ei saatana. Muun muassa tällaista:

-Virkiä järjesti jonkunlaisen lastentapahtuman ja kaveriani pyydettiin soittamaan sinne. Kaveri kieltäytyi, mutta sehän ei Virkiälle käynyt "Sinähän tulet soittamaan tai et enää ikinä soita musiikkiopistolla"

- pari kk sitte Virkiä junnulätkä joukkue pisti paskaksi Lapuan Hovin hotellihuoneen vessan. Juttu kuitattiin "pojat hävisi ja kyllähän se harmittaa ja johonki se pitää purkaa"

- emäntä pelasi jalkapalloa YA:lla Virkiässä. Kesken pelin alkoi särkemään polvea, mutta koutsi ei päästänyt pois kentältä. Nyt 5 vuoden jälkeen avokilla menee polvet aina välillä lukkoon eikä tiedetä mistä johtuu. Kivun aivan järjettömät.

Jääkaapissa ei oo mitään safkaa ja ihan hervoton nälkä. Ei paljoo lihakset nälässä kasva prkl. Kai se on kohta pakko lähtee fillaroimaan 3km keskustaan ja vetämään joku mättö tai kebab naamaan. Omasta fillarista räjähti kirjaimellisesti rengas vauhdista niin sekin on onneks sitten vielä puolitiessään, ku en oo kerinny vielä ostamaan uutta sisä- ja ulkokumia. Nekin tietty maksaa rahaa.:curs:

Täällä voivotellaan kans räkätautia. Onneks kuumetta ei viel oo, joten nopeesta toipumisesta on vielä toivoa. Nokka tukossa ja pää jomottaa. Kurkkuakin vähän.
Onneks tuli näin loppuviikkoon niin ei jääny ku yks treeni välistä..

Kieltämättä lievähkö vitutus ollut päällä muutaman päivän erään henkilön takia. Antoi selkeästi ymmärtää olevansa kiinnostunut ostamaan erään tavaran minulta ja sitten kun vastaan hänelle sähköpostitse takaisin että suostun hänen ehdottamaan hintaansa jne niin äijä katoaa kuin pieru saharaan. Ei voi ilmoittaa ettei kiinnosta enää, pitää toista vain odottamassa saatana. Onko se niin vaikeaa olla ystävällinen?

Kieltämättä lievähkö vitutus ollut päällä muutaman päivän erään henkilön takia. Antoi selkeästi ymmärtää olevansa kiinnostunut ostamaan erään tavaran minulta ja sitten kun vastaan hänelle sähköpostitse takaisin että suostun hänen ehdottamaan hintaansa jne niin äijä katoaa kuin pieru saharaan. Ei voi ilmoittaa ettei kiinnosta enää, pitää toista vain odottamassa saatana. Onko se niin vaikeaa olla ystävällinen?

Niimpä! Tuo on just vittumaista, kun kerrankin mopoa olin myömässä, niin eräs tyyppi lupailee edellisenä iltana, että hän tulee seuraavana päivänä hakemaan mopedia siihen ja siihen aikaan. Noh, mitään ei tietenkään kuulunut tyypistä ja yritin soittaa monta kertaa ja laittaa tekstaria, mutta mihinkään tyyppi ei reagoinut.. Ei siinä olisi mitään häpeämistä, että ilmottaisi, mikäli ei kykene/halua tulla, prkl:curs:

voi vittu, nyt vituttaa.

alkon myyjä huomasi tossa viikko sitten että mun ajokortti on menny vanhaks kesäkuussa -08. ja ite kun luulin onnelisesti omistavani sen virallisen ajokortin, koska olen suorittanut kakkosvaiheet ja kaikki ne rahastuspaskat mitä nyt ikinä onkaan...

tänään kävin poliisilaitoksella asiaa selvittelee että missä vika. ja voi vittujen vittu ilmeisesti olen unohtanut lähettää sen kakkosvaiheesta saadun todisteen poliisilaitokselle, että ne tekis sen virallisen ajokortin :jahas:. ja koska on kulunu yli 6kk siitä ku kortti on menny vanhaks niin joutuu ajaa inssin (vissiin sen 60€) ja sit vielä se saatanan uusi hakemus uudelle ajokortille (vissiin sen toiset 60€). eihän opiskelijalla nyt olis 120eurolle parempaa käyttöä ollutkaan :itku:.

täytyy vielä käydä selvittää ettei vika olisi autokoulussa. että olisko niiden pitänyt lähettää se todistus poliisiasemalle vai ite..

voi vittu, nyt vituttaa.

alkon myyjä huomasi tossa viikko sitten että mun ajokortti on menny vanhaks kesäkuussa -08. ja ite kun luulin onnelisesti omistavani sen virallisen ajokortin, koska olen suorittanut kakkosvaiheet ja kaikki ne rahastuspaskat mitä nyt ikinä onkaan...

tänään kävin poliisilaitoksella asiaa selvittelee että missä vika. ja voi vittujen vittu ilmeisesti olen unohtanut lähettää sen kakkosvaiheesta saadun todisteen poliisilaitokselle, että ne tekis sen virallisen ajokortin :jahas:. ja koska on kulunu yli 6kk siitä ku kortti on menny vanhaks niin joutuu ajaa inssin (vissiin sen 60€) ja sit vielä se saatanan uusi hakemus uudelle ajokortille (vissiin sen toiset 60€). eihän opiskelijalla nyt olis 120eurolle parempaa käyttöä ollutkaan :itku:.

täytyy vielä käydä selvittää ettei vika olisi autokoulussa. että olisko niiden pitänyt lähettää se todistus poliisiasemalle vai ite..

Minulla ainakin koulu tuon lähetti eteen päin, käsittääkseni aika yleinen tapa...

:offtopic: Meinasin muuten jo aiemmin kysyä japalta missä päin mies on pyörinyt? t: Lieksassa itsekin nuoruutensa viettänyt.

Niin määkin. Lähinnä Merilässä asustelin, kunnes -99 tuli muutto.

Lieksalaiset on levittäytyneet aika hyvin. Nykyään ihan minne vaan menee ja juttelee ihmisten kanssa, niin aina joku tietää jonkun, joka on lieksasta. :)

Siitähän vois oikein oman topikin perustaa.

Lumen sulaessa paljastuu ne koirien liukumiinat ties missä: keskellä kävely- tai pyörätietä, rappukäytävän oven vieressä, talojen pihoilla jne. Koirankusettajat voisivat korjata jälkensä vastaavista paikoista tai luopua kokonaan koirastaan. Ei se lumi niitä yllätyksiä ikuisesti peittele..

Perkele! Olin tänään asemissa kotona, valmiina vastaanottamaan uutta sänkyä. Puhelin soi ja kuljetusfirman mies siellä että "Niin mihinkäs aikaan MAANANTAINA me se sänky tuodaan?" Olin silleen että ööö :eek: tänäänhän sen piti tulla??? Voi saatanan saatana, maksaessa sänkyä muutama päivä sitten meille luvattiin että sänky tulee varmasti meille kotiin sitten perjantaina eikä mitään etukäteisopimuksia kuljetuksista tarvitsisi tehdä. Noh nyt tämä roudari monotonisella äänellä selittää että "kuljetuksista pitää sopia vuorokausi etukäteen" Voi vittu piti sitten tehdä vaikka minkälaisia uudelleenjärjestelyjä että edes joku on sänkyä vastassa maanantaina:wall:

Kuluttajan huijausta sanon minä! Onneks pettymystä on saanut sulateltua parilla kaljalla ja hoidossa olevan koirulin silittämisellä:)

Pistää vaan masentamaan :D Jotkut kaveritki on niin torveloita välillä liikenteessä et en ymmärrä miten ne on sen kortin saanu

Niin ja mun vikahan se tietysti oli mutta ei se niin paha virhe ollu että (IMO) että siitä hylsyn voi antaa kun kaikki muu oli ok.

Välillä kyllä tulee ihmeteltyä minkä helvetin takia jossain kolmatta kertaa ajettavassa inssissä joku helvetin pieni virhe voi kostautua hylsynä. Varsinkin jos edelliset on myöskin menneet piloille joidenkin helvetin ankeiden virheiden takia. Sitten vielä se että itse tunaroin ainakin kerran inssissä ja meni ihan ilman huomautuksia läpi mutta sitten taas jotkut kaverit yrittivät kolme kertaa ennen kuin meni läpi ja heillä ei sen pahempia virheitä ollut.

Vielä ankeampaa on se että läpi pääseminen on kiinni ihan täysin siitä valvojasta, tai ainakin tällainen kuva minulle on iskostunut päähän kaikista kuulemistani jutuista ja omista kokemuksista.

Salilla käy kaksi n.17v. jannua joiden treeniohjelma koostuu suurinpiirtein hauiskäännöstä tangolla ja käsipainoilla, hauiskäännöstä istualtaan ja hyvin harvoista muihin lihasryhmiin kuuluvista harjoitteista kuten penkkipunnerruksesta joka saattaa sarjatauon aikana unohtua ja jäädä kesken hauiskäännön viedessä kiinnostuksen. No viime viikolla sankarit tekivät niitä kuuluisia kääntöjä kun eräs 50-60v. todella kova äijä tuli sitten suorittamaan penkkipunnerrustaan, ensin laittoi lämmittelypainot tankoon ja sitten hammassuojat suuhun, siteet ranteisiin ja otti magnesium palan purkista ja rupesi hieromaan sitä käsiinsä siinä vaiheessa nämä jannut katsoivat toisiaan kunnon wtf ilmeellä, se oli heille niin ihmeellinen tapahtuma että hauissarjat jäivät kesken ja itsellä tuli mieleen ala-aste tytöt,kun menivät lähekkäin ja rupesivat kuiskimaan ja vilkuilivat äijjää ja naurahtelivat.

Että tällästä tälläkertaa.

No viime viikolla sankarit tekivät niitä kuuluisia kääntöjä kun eräs 50-60v. todella kova äijä tuli sitten suorittamaan penkkipunnerrustaan, ensin laittoi lämmittelypainot tankoon ja sitten hammassuojat suuhun, siteet ranteisiin ja otti magnesium palan purkista ja rupesi hieromaan sitä käsiinsä siinä vaiheessa nämä jannut katsoivat toisiaan kunnon wtf ilmeellä, se oli heille niin ihmeellinen tapahtuma että hauissarjat jäivät kesken ja itsellä tuli mieleen ala-aste tytöt,kun menivät lähekkäin ja rupesivat kuiskimaan ja vilkuilivat äijjää ja naurahtelivat.

Että tällästä tälläkertaa.

Jokusen kerran penkanneena ni teenkö jotain väärin nyt kun en tajuu tota hammassuojien käyttöä PENKKIPUNNERRUKSESSA!!!! Mit vit....

Selittäkääs joku fiksumpi nyt tyhmälle

Josko kaveri puree sitten hampaita yhteen vähän helvetin lujaa? Täällä pakkiksella taisi olla ainakin joku sankari joka puristeli noita captains of crusheja niin helvetin lujaa että oli vissiin purukalustokin vähän ottanut osumaa siitä? Nimeä en muista..

Vittu on se kumma jos joskus haluaa olla selvinpäin viikonlopun nii kauheet kyselyt tulee että minkä vitun takia oot selvinpäin lähe nyt juomaan saatana. Saatana:curs:

Joo mulla on tota samaa aina kun en lähde mihinkään vkl. Kertoo ehkä kaveripiiristä jotain... :D

Nyt kyllä vituttaa kun piti lähteä juuri salille, mutta ei jotenkin kykene. Perhana..mennäkkö vaiko eikö...hmm..

Back
Ylös Bottom