Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Välillä kyllä tulee ihmeteltyä minkä helvetin takia jossain kolmatta kertaa ajettavassa inssissä joku helvetin pieni virhe voi kostautua hylsynä. Varsinkin jos edelliset on myöskin menneet piloille joidenkin helvetin ankeiden virheiden takia. Sitten vielä se että itse tunaroin ainakin kerran inssissä ja meni ihan ilman huomautuksia läpi mutta sitten taas jotkut kaverit yrittivät kolme kertaa ennen kuin meni läpi ja heillä ei sen pahempia virheitä ollut.
Vielä ankeampaa on se että läpi pääseminen on kiinni ihan täysin siitä valvojasta, tai ainakin tällainen kuva minulle on iskostunut päähän kaikista kuulemistani jutuista ja omista kokemuksista.
Taitaapa olla tuo valvojan syyttely vain ihmiselle normaalin defenssimekanismin keino. Eihän sitä tietenkään voi myöntää itse tehneensä virheitä inssissä ja kaikki on sen valvojan syytä. Itse en ole ajanut kuin kaksi inssiä elämäni aikana (BC) ja molemmat meni kerrasta läpi. Mielestäni kuitenkin kaikki mulle kirjatut virheet oli täysin oikeutettuja ja jos olisin tehnyt niitä enemmän, niin ihan luonnollista olis mun mielestä ollut, että kortti olis jäänyt saamatta. Tietenkään en voi tietää, millaisia muita tutkinnon vastaanottajia on, mutta mun ymmärtääkseni valjoja haukutaan kusipääpaskahousuks vain silloin, kun korttia ei tule.Vielä ankeampaa on se että läpi pääseminen on kiinni ihan täysin siitä valvojasta, tai ainakin tällainen kuva minulle on iskostunut päähän kaikista kuulemistani jutuista ja omista kokemuksista.
Et oo ainoo. Kyllä mäkin sen oon osa-aikasena huomannut, että vaikka itse olen duunissa niiden joukossa, jotka tekee eniten töitä vuoron aikana ja tekee työtä ilman käskemistä, niin silti ne esimiehen "kaverit" saa enemmän vuoroja, vaikka hirveessä kiireessäkin ne vain seisoo tumput suorina, eikä tiedä mitä tekis. Ruskeakielisyys ei mua oo oikeen koskaan napannut, niin teen mieluummin vaikka vähemmän vuoroja kuin kuljen kieli ruskeena.Mä jo ihmettelin ku pitkästä aikaa tuntu kaikki menevän niin mukavasti. Tänään sitten selvis töihin mennessä, että seuraavan 2 viikon aikana mulla on tasan 1 työvuoro :wtf: Kyllä oli tiedossa että tunteja tullaan vähentämään, mutta kaikki osu mulle, vaikka muitakin vaihtoehtoja oli. Tän siitä saa ku ei nuole pomon persettä. Perkele sentään :curs:
Heippa kesälomahaaveet sun muut.

Ja sit ku se tuntuu olevan joka vitun ikises duunipaikas sama meno. :curs:Et oo ainoo. Kyllä mäkin sen oon osa-aikasena huomannut, että vaikka itse olen duunissa niiden joukossa, jotka tekee eniten töitä vuoron aikana ja tekee työtä ilman käskemistä, niin silti ne esimiehen "kaverit" saa enemmän vuoroja, vaikka hirveessä kiireessäkin ne vain seisoo tumput suorina, eikä tiedä mitä tekis. Ruskeakielisyys ei mua oo oikeen koskaan napannut, niin teen mieluummin vaikka vähemmän vuoroja kuin kuljen kieli ruskeena.
Ja ite kun oon käyny keskiviikkosin ilalla reeneissä siellä painisalissa, ni aika täynnä mustia miehiä koko sali täynnä. Ei sillä että olisin rasisti, mutta huvittaa se kyltti missä sanotaan ettei alle 15 vuotiaille ja kuitenkin suurin osa on alle 15. Sillonku melkonen hässäkkä ku ne kuuntelee ipodista räppiä ja vetää penkkiä lippikset päässä.Myllypuron liikuntamylly on kyllä yks hässäkän keskipiste. Melkein jokaisen pitäisi kokea kuntosalin meininki viikolla kun koululaisilla on liikuntatunti. Liikuntamyllyssähän on lähes kaiken maailman pelikentät yms ja sali sijaitsee salibandykentän päädyssä. No sitten kun siellä on 50 ala-aste ikäistä vekkulia, niin kaikki ei mahdu pelaamaan joten opettaja päättää että menkää tohon kuntosalille treenaamaan. No sitten opettaja käskee kakaroita vetämään ylätaljaa. No eihän nämä hessut tiedä mikä on ylätalja mutta ottavat jonkun laitteen käyttöön ja neljä jätkää roikkumaan laitteeseen että saa pakan alas. Ei siinä mitään, mutta jätkät vetää ihan tosissaan sarjaa siinä :D Sitten kun niitä kattoo että mitä helvettiä, niin jätkät ihan ylpeesti pumppaa.
Sitten saman ikäluokan edustajat juoksee salille periaatteella: "HEI NÄYTÄ SUN VOIMAT" ja juoksee "apinakiikkuun" eli siihen vatsalihaslaitteeseen.
Aika levoton paikka kouluaikoina kyllä ...
Kämppis avautu kännissä eilen, ettei halua enää asua mun kanssa, koska tarttee omaa aikaa ja tilaa enemmän, että vois sitte löytää jonku miehen.
Yrittää kuulemma käydä eri aikaan töissä ja tehä niin, ettei tartte olla mun kanssa samaan aikaan kotona.
Ei oo tästä kuitenkaan aikasemmin mitään puhunu ja mä luulin, että meillä menee ihan ok tää kimppa-asuminen.
No vituttaa nyt se, etten tiedä pitäiskö kattoo pariks kuukaudeks uus kämppä täältä vai muuttaa suoraan stadiin. PPLLÄÄÄH![]()
Aika reilua, olis nyt ees selvinpäin avautunu. Aika hassua, että pamauttaa tommosen asian ihan yllätyksenä, luulis et olis jotenkin vihjaillu asiasta aiemmin.Kämppis avautu kännissä eilen, ettei halua enää asua mun kanssa, koska tarttee omaa aikaa ja tilaa enemmän, että vois sitte löytää jonku miehen.
Ymmärrän kumpaakin osapuolta, mutta kuitenkin harmillinen ja ehkä jopa hieman julmahko tapaus.
Vähän niinkuin pomo ilmoittais, että saat fudut.
Aika reilua, olis nyt ees selvinpäin avautunu. Aika hassua, että pamauttaa tommosen asian ihan yllätyksenä, luulis et olis jotenkin vihjaillu asiasta aiemmin.

Niimpä, väkisinki pukkaa vähän rasistinen vaikutelmaKaikki vakuuttavat ei-rasistiset tarinat alkaa aina sanoilla: "Ei sillä että olisin rasisti, mutta..."