Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kevät tässä pitäis tulla mutta lunta tulee vain taivaan täydeltä taas. Sääennusteen mukaan seuraavat 5 päivää tällasta epävakaata vesisadesohjoa. Paistais ees arska.:(

Välillä kyllä tulee ihmeteltyä minkä helvetin takia jossain kolmatta kertaa ajettavassa inssissä joku helvetin pieni virhe voi kostautua hylsynä. Varsinkin jos edelliset on myöskin menneet piloille joidenkin helvetin ankeiden virheiden takia. Sitten vielä se että itse tunaroin ainakin kerran inssissä ja meni ihan ilman huomautuksia läpi mutta sitten taas jotkut kaverit yrittivät kolme kertaa ennen kuin meni läpi ja heillä ei sen pahempia virheitä ollut.

Vielä ankeampaa on se että läpi pääseminen on kiinni ihan täysin siitä valvojasta, tai ainakin tällainen kuva minulle on iskostunut päähän kaikista kuulemistani jutuista ja omista kokemuksista.

Joo siltä se vähän tuntuu :curs: Mut joskushan sen on pakko mennä läpi.

Ja jos on tapana purra hampaita yhteen suorituksissa, niin tuossa iässä hampaat tuskin hirveän hyvässä kunnossa ovat, jos vielä nuoruudessa hampaiden hoitaminen jäänyt vähemmälle. :mutu:

Myllypuron liikuntamylly on kyllä yks hässäkän keskipiste. Melkein jokaisen pitäisi kokea kuntosalin meininki viikolla kun koululaisilla on liikuntatunti. Liikuntamyllyssähän on lähes kaiken maailman pelikentät yms ja sali sijaitsee salibandykentän päädyssä. No sitten kun siellä on 50 ala-aste ikäistä vekkulia, niin kaikki ei mahdu pelaamaan joten opettaja päättää että menkää tohon kuntosalille treenaamaan. No sitten opettaja käskee kakaroita vetämään ylätaljaa. No eihän nämä hessut tiedä mikä on ylätalja mutta ottavat jonkun laitteen käyttöön ja neljä jätkää roikkumaan laitteeseen että saa pakan alas. Ei siinä mitään, mutta jätkät vetää ihan tosissaan sarjaa siinä :D Sitten kun niitä kattoo että mitä helvettiä, niin jätkät ihan ylpeesti pumppaa.

Sitten saman ikäluokan edustajat juoksee salille periaatteella: "HEI NÄYTÄ SUN VOIMAT" ja juoksee "apinakiikkuun" eli siihen vatsalihaslaitteeseen.

Aika levoton paikka kouluaikoina kyllä ...

Vielä ankeampaa on se että läpi pääseminen on kiinni ihan täysin siitä valvojasta, tai ainakin tällainen kuva minulle on iskostunut päähän kaikista kuulemistani jutuista ja omista kokemuksista.
Taitaapa olla tuo valvojan syyttely vain ihmiselle normaalin defenssimekanismin keino. Eihän sitä tietenkään voi myöntää itse tehneensä virheitä inssissä ja kaikki on sen valvojan syytä. Itse en ole ajanut kuin kaksi inssiä elämäni aikana (BC) ja molemmat meni kerrasta läpi. Mielestäni kuitenkin kaikki mulle kirjatut virheet oli täysin oikeutettuja ja jos olisin tehnyt niitä enemmän, niin ihan luonnollista olis mun mielestä ollut, että kortti olis jäänyt saamatta. Tietenkään en voi tietää, millaisia muita tutkinnon vastaanottajia on, mutta mun ymmärtääkseni valjoja haukutaan kusipääpaskahousuks vain silloin, kun korttia ei tule.

Jos olette tosiaan niin skeptisiä valvojan ammattitaidon suhteen, niin pyytäkää autokoulusta opettajaa kyytiin takapenkille jos sillä sattuu olemaan aikaa. Opettaja saa tulla tarkkailemaan inssiä sinne ja se voi vähentää sitten mahdollisia ylilyöntejä.

Mä jo ihmettelin ku pitkästä aikaa tuntu kaikki menevän niin mukavasti. Tänään sitten selvis töihin mennessä, että seuraavan 2 viikon aikana mulla on tasan 1 työvuoro :wtf: Kyllä oli tiedossa että tunteja tullaan vähentämään, mutta kaikki osu mulle, vaikka muitakin vaihtoehtoja oli. Tän siitä saa ku ei nuole pomon persettä. Perkele sentään :curs:
Heippa kesälomahaaveet sun muut.

Mä jo ihmettelin ku pitkästä aikaa tuntu kaikki menevän niin mukavasti. Tänään sitten selvis töihin mennessä, että seuraavan 2 viikon aikana mulla on tasan 1 työvuoro :wtf: Kyllä oli tiedossa että tunteja tullaan vähentämään, mutta kaikki osu mulle, vaikka muitakin vaihtoehtoja oli. Tän siitä saa ku ei nuole pomon persettä. Perkele sentään :curs:
Heippa kesälomahaaveet sun muut.
Et oo ainoo. Kyllä mäkin sen oon osa-aikasena huomannut, että vaikka itse olen duunissa niiden joukossa, jotka tekee eniten töitä vuoron aikana ja tekee työtä ilman käskemistä, niin silti ne esimiehen "kaverit" saa enemmän vuoroja, vaikka hirveessä kiireessäkin ne vain seisoo tumput suorina, eikä tiedä mitä tekis. Ruskeakielisyys ei mua oo oikeen koskaan napannut, niin teen mieluummin vaikka vähemmän vuoroja kuin kuljen kieli ruskeena.

Kämppis avautu kännissä eilen, ettei halua enää asua mun kanssa, koska tarttee omaa aikaa ja tilaa enemmän, että vois sitte löytää jonku miehen.

Yrittää kuulemma käydä eri aikaan töissä ja tehä niin, ettei tartte olla mun kanssa samaan aikaan kotona.

Ei oo tästä kuitenkaan aikasemmin mitään puhunu ja mä luulin, että meillä menee ihan ok tää kimppa-asuminen.
No vituttaa nyt se, etten tiedä pitäiskö kattoo pariks kuukaudeks uus kämppä täältä vai muuttaa suoraan stadiin. PPLLÄÄÄH :david:

Et oo ainoo. Kyllä mäkin sen oon osa-aikasena huomannut, että vaikka itse olen duunissa niiden joukossa, jotka tekee eniten töitä vuoron aikana ja tekee työtä ilman käskemistä, niin silti ne esimiehen "kaverit" saa enemmän vuoroja, vaikka hirveessä kiireessäkin ne vain seisoo tumput suorina, eikä tiedä mitä tekis. Ruskeakielisyys ei mua oo oikeen koskaan napannut, niin teen mieluummin vaikka vähemmän vuoroja kuin kuljen kieli ruskeena.
Ja sit ku se tuntuu olevan joka vitun ikises duunipaikas sama meno. :curs:

Myllypuron liikuntamylly on kyllä yks hässäkän keskipiste. Melkein jokaisen pitäisi kokea kuntosalin meininki viikolla kun koululaisilla on liikuntatunti. Liikuntamyllyssähän on lähes kaiken maailman pelikentät yms ja sali sijaitsee salibandykentän päädyssä. No sitten kun siellä on 50 ala-aste ikäistä vekkulia, niin kaikki ei mahdu pelaamaan joten opettaja päättää että menkää tohon kuntosalille treenaamaan. No sitten opettaja käskee kakaroita vetämään ylätaljaa. No eihän nämä hessut tiedä mikä on ylätalja mutta ottavat jonkun laitteen käyttöön ja neljä jätkää roikkumaan laitteeseen että saa pakan alas. Ei siinä mitään, mutta jätkät vetää ihan tosissaan sarjaa siinä :D Sitten kun niitä kattoo että mitä helvettiä, niin jätkät ihan ylpeesti pumppaa.

Sitten saman ikäluokan edustajat juoksee salille periaatteella: "HEI NÄYTÄ SUN VOIMAT" ja juoksee "apinakiikkuun" eli siihen vatsalihaslaitteeseen.

Aika levoton paikka kouluaikoina kyllä ...
Ja ite kun oon käyny keskiviikkosin ilalla reeneissä siellä painisalissa, ni aika täynnä mustia miehiä koko sali täynnä. Ei sillä että olisin rasisti, mutta huvittaa se kyltti missä sanotaan ettei alle 15 vuotiaille ja kuitenkin suurin osa on alle 15. Sillonku melkonen hässäkkä ku ne kuuntelee ipodista räppiä ja vetää penkkiä lippikset päässä.

Kämppis avautu kännissä eilen, ettei halua enää asua mun kanssa, koska tarttee omaa aikaa ja tilaa enemmän, että vois sitte löytää jonku miehen.

Yrittää kuulemma käydä eri aikaan töissä ja tehä niin, ettei tartte olla mun kanssa samaan aikaan kotona.

Ei oo tästä kuitenkaan aikasemmin mitään puhunu ja mä luulin, että meillä menee ihan ok tää kimppa-asuminen.
No vituttaa nyt se, etten tiedä pitäiskö kattoo pariks kuukaudeks uus kämppä täältä vai muuttaa suoraan stadiin. PPLLÄÄÄH :david:

Ymmärrän kumpaakin osapuolta, mutta kuitenkin harmillinen ja ehkä jopa hieman julmahko tapaus.
Vähän niinkuin pomo ilmoittais, että saat fudut.

Aika reilua, olis nyt ees selvinpäin avautunu. Aika hassua, että pamauttaa tommosen asian ihan yllätyksenä, luulis et olis jotenkin vihjaillu asiasta aiemmin.

Ymmärrän kumpaakin osapuolta, mutta kuitenkin harmillinen ja ehkä jopa hieman julmahko tapaus.
Vähän niinkuin pomo ilmoittais, että saat fudut.

Julma nainen se on aina ollut...
Ei ehkä potkuista kysymys kumminkaan :D
Aika reilua, olis nyt ees selvinpäin avautunu. Aika hassua, että pamauttaa tommosen asian ihan yllätyksenä, luulis et olis jotenkin vihjaillu asiasta aiemmin.

Niin no ku ei se kertonu sitä ees mulle. Vaan mun kaverille, joka lohdutti sitä sen itkuraivareiden jälkeen ja satuin vaan kuulemaan sen...
Luulis todellaki, että ois vihjaillu :eek:

Kaikki vakuuttavat ei-rasistiset tarinat alkaa aina sanoilla: "Ei sillä että olisin rasisti, mutta..."

Päänahka ihottumast aihan tulessa ja karvoja lentelee :I Lisäksi kotimatkalla polttelin belmontin loppuun ja heitin kaivon ritilään. Puskista tulee äkäinen talkkari ja alkoi mutista että pitää olla vähän tapoja. Mietin et WTF eiköhän ole ihan normisettiä tumpata rööki maahan jossei ole tuhkista. Aikansa jotain mesosi että pitäisikö muka tupakoitsijoita varten olla oma tuhkakuppi?! Jossei ole eikä maahankaan saa heittää niin taskuunko pitäisi pistää?:D Kai siinä hermot menee kun katuja siivoilee päivät pitkät, mutta silti. Pitää ensi kerralla tervehtiä oikein ylipirteästi ja kysellä onko tumppeja näkynyt?!

Ei mielestäni ole rasismia, jos ulkomaalaiset aiheuttaa hässäkkää ja siitä joku täällä kertoo. Ei silti välttämättä kukaan pidä heitä mitenkään ihmisarvoltaan vähempiarvoisina. Koko rasismi keskustelu on nykyään aivan perseestä. Ulkomaalaisista kun mitä vaan sanoo, niin on heti rasisti.

vituttaa ne saatanan aktivistipersereiät jotka on tunkenu niitä vitun lasin siruja niihin ruokiin!!!:wall: tuli just ostettua 3 eurolla broilersuikaleita ja vittu sanovat että niitä ei kannata syyä ku on sitä saatanan lasipaskaa siellä seassa:curs: vittu mitä pellejä nuo saatanan viherpeukalot.. vittu!! voisivat nussia toisiaan jossain ladossa ja jättää meijät tavan ihmiset rauhaan perkele!

Back
Ylös Bottom